Ajax heeft gewoon een goede selectie, met een degelijke trainer worden ze kampioen. En die trainer komt er heus wel.quote:
De werklast en verantwoordelijkheid is bij een club als Ajax net eventjes wat minder als bij Chelsea. Zeker als er een solide staf is die hij aan kan sturen.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ja, die van jou mag wel verwijderd worden ja. Ik ga er toch inhoudelijk op in, als hij bij Chelsea al niet verder wilt, omdat hij aangegeven heeft helemaal voor Rusland te willen gaan, komt ie toch niet even bij Ajax om de boel te fixen?
Ja dat dachten we vorig jaar ookquote:Op maandag 25 mei 2009 19:16 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ajax heeft gewoon een goede selectie, met een degelijke trainer worden ze kampioen. En die trainer komt er heus wel.
AZ is een stuk minder goed zonder van Gaal, Romero, Schaars, Dembelé.
Twente is een stuk minder goed zonder Braafheid, Elia, Arnautovic, N'Koufo, (Perez).
PSV is sowieso niet heel best.
Blijft alleen Ajax over!
Niet de zeeman (lees: Luis Vuitton) vergeten dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Roulatie-systeem
Lekker chillen met Urby, en naar de PC Hooft met blackcard Greg in het kader van de teambuilding
-edit-quote:Op maandag 25 mei 2009 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Achterlijke TT.
Sommige hebben hier echt nog 1995 wanen. Wij zijn al jaren geen top club meer op voetbalgebied. Waarom zou een top trainer naar ons toe willen als wij niet eens kampioen kunnen worden van Nederland?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Nogmaals: Jol is voor Ajax gewoon top. Ajax is die top allang niet meer, als je dan een topcoach kunt halen mag je in je handjes knijpen, en niet zeiken dat "er niks anders op zit"
Moet je wel eerst het woord hebben van Hiddink dat hij komt volgend jaar. Dan kan je met die man op TD gewoon 10-15 jaar vooruit.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:28 schreef Nashje het volgende:
De functie voor Hiddink zoals twi die omschrijft zou ik wel oke vinden. Laat Blind maar mooi het leerkindje van Hiddink worden, en klaarstomen voor het echte werk. Als Hiddink dan weer vertrekt na een seizoen of 2/3 ofzo, kan Blind het mooi voor 10 jaar overnemen en op z'n Hiddinks 10 jaar achter elkaar kampioen worden, de Champions League winnen en weer de beste worden van de wereld.
Cumshot tegen het plafond.
Denk dat Guus het na drie of vier jaar wel weer gezien heeft. En hopelijk heeft een van die gasten van kalliber Blind / Schip / Boer / Bergkamp het dan zodanig te pakken dat die we verder kunnen met de opgedane ervaring.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
Moet je wel eerst het woord hebben van Hiddink dat hij komt volgend jaar. Dan kan je met die man op TD gewoon 10-15 jaar vooruit.
Ik hoef hem dus nooit in een Ajax shirt te zien. Gegarandeerd onrust.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef Chadi het volgende:
Trouwens Donk kan wel een prestatie contract krijgen wat mij betreft .. 1 jaar met een eenzijdige een optie voor meer.
Ik zou die opstelling wel eens willen zien, toen speelde we mooi en redelijk voetbal waarom we niet met die basis door zijn gegaanquote:Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef Rejected het volgende:
Hoe konden we nou verliezen van Arsenal nadat we met 2-0 voorstonden na 2 wonderschone goals.
Naast de blessures en schorsingen, hield MvB er wel van om lekker veel te schuiven, om er zo voor te zorgen dat een team nooit op elkaar ingespeeld raakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zou die opstelling wel eens willen zien, toen speelde we mooi en redelijk voetbal waarom we niet met die basis door zijn gegaan?
Heeft hij voor onrust gezorgd bij AZ?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef hem dus nooit in een Ajax shirt te zien. Gegarandeerd onrust.
Dat is de reden dat Schilder weg moet, hij speelt aardig is een goedlopend elftal, maar daar is alles mee gezegd. Over Anita twijfel ik nog..quote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
Opstelling ajax - arsenal:
Maarten Stekelenburg; Bruno Silva, Oleguer, Vurnon Anita, Robbert Schilder; Gabri, Rasmus Lindgren, Ismaďl Aissati; Dario Cvitanich, Klaas Jan Huntelaar, Luis Suarez
Reservespelers: Dennis Gentenaar, Donovan Slijngard, Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Siem de Jong, Javier Martina, Miralem Sulejmani.
Als je dat zo ziet was het ook niet de top met Anita en Schilder. Maar toch speelde ze goed.
Nou dat lijkt me toch normaal. Als je dat wijf ziet wil je er ook neuken. Zo geil ziet ze eruit!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Volgens mij deed Donk bonk bonk met z'n stronk in mevrouw De Zeeuw d'r honk.
Met Boyquote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En Arsenal had er weinig zin in.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:57 schreef bloodysunday het volgende:
Opstelling ajax - arsenal:
Maarten Stekelenburg; Bruno Silva, Oleguer, Vurnon Anita, Robbert Schilder; Gabri, Rasmus Lindgren, Ismaďl Aissati; Dario Cvitanich, Klaas Jan Huntelaar, Luis Suarez
Reservespelers: Dennis Gentenaar, Donovan Slijngard, Gregory van der Wiel, Mitchell Donald, Siem de Jong, Javier Martina, Miralem Sulejmani.
Als je dat zo ziet was het ook niet de top met Anita en Schilder. Maar toch speelde ze goed.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het bedrag wat jij noemde toch wel wat onrealistisch is. Voor een Hiddink dan.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:24 schreef twi het volgende:
En ik zeg nergens dat Hiddink dat graag zou willen. Het lijkt me alleen geen onrealistisch perspectief.
Als hij 6 miljoen van de Russen krijgt, denk ik niet dat hij mort voor een paar tonnetjes meer of minder bij Ajax. Oke, je kunt naar 2,5 miljoen gaan, maar het verblijf bij Ajax biedt Guus ook de nodige prive-geneugdes.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ik moet zeggen dat het bedrag wat jij noemde toch wel wat onrealistisch is. Voor een Hiddink dan.
Wat een onzin toch weerquote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Naast de blessures en schorsingen, hield MvB er wel van om lekker veel te schuiven, om er zo voor te zorgen dat een team nooit op elkaar ingespeeld raakt.
Lijkt me echt bullshit. Sowieso heeft Ajax echt geen 7 kandidaten benaderd, slechts gepolst, en daarnaast wie in hemelsnaam van Ajax hebben dan trainers gepolst? V/d Boog, Blind, V/d Aat....quote:Jaap de Groot zegt net in Sport 1 United dat Jol 3,5 miljoen netto opstrijkt bij HSV.....
En hij zegt verder dat Ajax nogal amateuristisch overkomt op dit moment. 6 of 7 verschillende personen, benaderen ieder een trainer. Dat werkt niet zo, volgens de Groot. Verder vind hij dat Van den Boog niet te benijden is. Een directeur die eigenlijk te weinig weet van het voetbalwereldje wordt aan z'n lot overgelaten.
quote:Nu, doe ik ook een duit in het zakje, volgens Van den Wall Bake is het allemaal afleidingsmanoeuvre en wordt het Co A.
quote:Dat denkt een maatje van me ook. Hij doet wat werkzaamheden voor Bayern (op talengebied, niets dat direct met voetbal te maken heeft) en hij heeft ook wel eens wat te doen in Salzburg. Hij zegt 100% zeker te weten dat het CA wordt en dat ie Seedorf meeneemt. Heb 'm gevraagd hoe ie aan die wijsheid komt, maar dat wil ie niet vertellen. Lul. Hij is overigens dezelfde die destijds al een half jaar van te voren wist dat Toni en Timotschuk naar Bayern zouden gaan. Dus wie weet...
Misschien nog iets leuks bij?quote:Kees Luijckx en Graziano Pellč (foto) kregen te horen dat ze uit Alkmaar mogen vertrekken. De verhuurde spelers Kemy Agustien, Simon Cziommer, Ryan Donk, Milano Koenders en Boy Waterman mogen eveneens vertrekken bij AZ.
Ik HAAT komkommertijdquote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef kevin6188 het volgende:
Al die berichten. De tyfus.
http://www.hsv-forum.de/showthread.php?t=76226&page=27quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ojee. Die Hamburgers liggen ons gewoon te fucken. Om welke supporterssite gaat het?
Desnoods eet je ze op.quote:
Van Ajax netwerk.quote:Update:
Ajax heeft contact opgenomen met Partizan Belgrado met het verzoek de onderhandelingen te heropenen. Er wordt gesproken dat er binnenkort een delegatie naar Belgrado vetrekt met de intentie de transfer uit te onderhandelen of op zijn minst een opening te creëren. Eén en ander zou samenhangen met de bekendmaking van de nieuwe coach van Ajax.
Obradovic is de laatste maanden diverse keren bekeken door scouts in dienst van Ajax. Meer dan positieve aanbevelingen in diverse scoutingsreporten in de lade van Danny Blind.
Maar pas op, clubs als Juventus en Barcelona schijnen nog steeds op de loer te liggen!
Ik was niet van plan om ze als hockey puck gebruikenquote:
Mooi om te horen in ieder geval. Als dit een afleidingsmanouvre is geweest en Adriaanse het wordt neem ik m'n petje af voor V/d Boog. De Snor is toch wel de eerste die dan volledig door de mand is gevallenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef kevin6188 het volgende:
Jol naar Ajax is realistisch, zegt Snor. Veel gesprekken gevoerd, die zelfs zijn uitgelopen. Het zou gaan om de invulling van de technische staf...
Lees de namen nog eens een keer..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef Nashje het volgende:
Het gaat Co worden. Eindelijk.
[..]
Misschien nog iets leuks bij?
Dit verhaal is ook in lijn met het verhaal dat Van den Boog de gehele dag in Hamburg is geweest en niet ergens zou kunnen spreken.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooi om te horen in ieder geval. Als dit een afleidingsmanouvre is geweest en Adriaanse het wordt neem ik m'n petje af voor V/d Boog. De Snor is toch wel de eerste die dan volledig door de mand is gevallen.
Jol is de beste keuze met Adriaanse denk ik hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef BluesRebel het volgende:
Stop die vergaderingen dan onmiddellijk
Ik heb geen vertrouwen in hem en hoeveel zal t kosten om al die contracten af te kopen van de technische staf.
Dan halen we pranjic en hebben we een gehele oostblok linkervleugel met Sulejmani+ Cvita.quote:
Haha alleen daarom hoop ik al dat het Adriaanse zou wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mooi om te horen in ieder geval. Als dit een afleidingsmanouvre is geweest en Adriaanse het wordt neem ik m'n petje af voor V/d Boog. De Snor is toch wel de eerste die dan volledig door de mand is gevallen.
Ik kijk nergens meer van op Kevin.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dit verhaal is ook in lijn met het verhaal dat Van den Boog de gehele dag in Hamburg is geweest en niet ergens zou kunnen spreken.
quote:Ook PSV meldt zich voor international Braafheid
25/05/2009 22:20
EXCLUSIEF - Ajax krijgt concurrentie van PSV in de strijd om Edson Braafheid. De Eindhovense club heeft zich officieel bij FC Twente gemeld om haar interesse kenbaar te maken. Ook Ajax wil Braafheid aan de selectie toevoegen.
Het contract van de 26-jarige linksback bij Twente loopt tot medio 2010 en bevat een clausule waardoor hij deze zomer voor twee miljoen euro kan vertrekken. Zijn huidige club probeert die verbintenis al geruime tijd open te breken en te verlengen, maar Braafheid heeft nog niet toegehapt.
De belangstelling voor de international, die zich in Hoenderloo met de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voorbereidt op de interlands tegen IJsland (6 juni) en Noorwegen (10 juni), is groot. Behalve Ajax en PSV hebben ook Engelse, Duitse en Spaanse clubs interesse in de verdediger.
Als dat ooit een opstelling zou zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef Rejected het volgende:
[..]
Dan halen we pranjic en hebben we een gehele oostblok linkervleugel met Sulejmani+ Cvita.
Aan de rechterkant hebben we een Spaanstalige vleugel met Gabri en onze Urugyanen.
En in het midden de Nederlands/Vlaamstaligen.
Cvitanich kan vast oostbloks() en Spaans.
silva oleguer vermaelen obradovic
gabri vertonghen pranjic
suarez cvitanich sulejmani
Dat denk ik ook. Toen Marco vertrok vond ik Co de beste keus. Jol is een hele goede tweede keus. Ik hoop echt dat ie komt anders hebben we komend seizoen weer een kutjaar want ik zie Blind het niet beter doen dan Marco.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jol is de beste keuze met Adriaanse denk ik hoor.
Oostbloks? Wat voor taal is dat?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:29 schreef Rejected het volgende:
[..]
Dan halen we pranjic en hebben we een gehele oostblok linkervleugel met Sulejmani+ Cvita.
Aan de rechterkant hebben we een Spaanstalige vleugel met Gabri en onze Urugyanen.
En in het midden de Nederlands/Vlaamstaligen.
Cvitanich kan vast oostbloks() en Spaans.
silva oleguer vermaelen obradovic
gabri vertonghen pranjic
suarez cvitanich sulejmani
Ben ik blij dat jij totaal geen inspraak hebt, Jol kan het echt wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:27 schreef BluesRebel het volgende:
Stop die vergaderingen dan onmiddellijk
Ik heb geen vertrouwen in hem en hoeveel zal t kosten om al die contracten af te kopen van de technische staf.
Als 'ie naar PSV zou gaan zou ie wel erg dom zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op Kevin.
Trouwens:
[..]
Behalve die 4 kampioenschappen in de laatste 5 jaar?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef finsdefis het volgende:
Wat heeft PSV dan te bieden..
Daar hebben ze die held van Utrecht toch ook al lopen?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op Kevin.
Trouwens:
[..]
Alsof dat garantie is voor prijzen. Twente zit in een opwaartse spiraal en Ajax staat dit seizoen hoger en biedt meer geld gok ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Behalve die 4 kampioenschappen in de laatste 5 jaar?
Vorige onderhandelingen tussen Ajax en Partizan zijn stukgelopen op de vraagprijs. Partizan vroeg 7 miljoen euro, en vervolgens heeft Ajax niets meer van zich laten horen. Nu wil Ajax dus verder gaan met de onderhandelingen.quote:
Leuk behangetje heeft hij thuisquote:Op maandag 25 mei 2009 22:33 schreef w00h00 het volgende:
Ik stuurde Jol net een sms of het nog wat gaat worden met z'n komst naar Ajax, kreeg een mms terug:
[ afbeelding ]
Slavisch bedoelt hij denk ikquote:
Ik zeg ook niet dat hij t niet kan. Ik zie hem gewoon geen succes brengen naar Ajax. Maar hoop natuurlijk wel dat ik ernaast zitquote:[..]
Ben ik blij dat jij totaal geen inspraak hebt, Jol kan het echt wel.
Wat is er ineens mis met Vermaelen?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen mag van mij verkassen.
Maar alsjeblieft, niet naar Arsenal.
Ik weet niet wat ik van die verhalen over Blind moet geloven hoor. Volgens mij is dat allemaal gelul geweest van het AD, die Blind een beetje proberen te pushen ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef Schanulleke het volgende:
Jol past echt in het profiel dat geschetst is door v.d. Boog.
Wat dat betreft verbaas ik me er over dat ze Blind intern als kandidaat beschouwen. Die heeft die rol van opvoeder toch veel minder.
Grappig, ik denk precies het omgekeerde.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaelen mag van mij verkassen.
Maar alsjeblieft, niet naar Arsenal.
Niet veel mis, maar ook geen toevoeging. Weg ermee. Obradovic gaat hem hem makkelijk doen vergeten.quote:
Ik hoop dat deze uitspraak niet in het plank-wordt-misgeslagen topic (ofzo) kan over anderhalf jaar ofzoquote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet veel mis, maar ook geen toevoeging. Weg ermee. Obradovic gaat hem hem makkelijk doen vergeten.
Ik hoop niet dat ie over anderhalf jaar schittert bij Juventus of Barcelona (die ook interesse hebben) en wij dus voor zoveelste keer hebben lopen slapen.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:52 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ik hoop dat deze uitspraak niet in het plank-wordt-misgeslagen topic (ofzo) kan over anderhalf jaar ofzo
Ja Sulejmani zou ook het verschil gaan maken..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Niet veel mis, maar ook geen toevoeging. Weg ermee. Obradovic gaat hem hem makkelijk doen vergeten.
Als Petrovic mee moet om Jol over de streep te trekken, dan moet het wat mij betreft maar.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:08 schreef Egamer het volgende:
Hmm, waarom zijn er best veel mensen tegen Petrovic?
Ja, maar wat is er dan mis met Petrovic?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Als Petrovic mee moet om Jol over de streep te trekken, dan moet het wat mij betreft maar.
" ..vul willekeurig in.. is pragtiege kloep"quote:Op maandag 25 mei 2009 23:08 schreef Egamer het volgende:
Hmm, waarom zijn er best veel mensen tegen Petrovic?
Ach onzin. Vermealen is pas 23 jaar en nog volop in ontwikkeling en heeft de laatste jaren grote stappen gemaakt op verschillende vlakken, communicatief, fysiek, positiespel.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ach ja ik vind hem daarom een erg sympathieke manquote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef navigator het volgende:
[..]
" ..vul willekeurig in.. is pragtiege kloep"![]()
Nog zo 1 die het gewoon niet wil snappen, het al 4 jaar in de basis spelen van gasten als Vermaelen, Urby en Stekel is een van de hoofdredenen dat we ook al jaren geen zak meer winnen. Gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:16 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ach onzin. Vermealen is pas 23 jaar en nog volop in ontwikkeling en heeft de laatste jaren grote stappen gemaakt op verschillende vlakken, communicatief, fysiek, positiespel.
En daarnaast kunnen we wel wat midden twintigers gebruiken ipv een Balkan speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |