quote:Olsen wel benaderd, geen optie
Morten Olsen zegt in de Deense krant Politiken gesproken te hebben met Ajax over een functie als hoofdtrainer. De Deense bond DBU blijft echter bij haar standpunt dat Olsen geen twee functies mag bekleden, waardoor Olsen geen optie meer is.
'Ajax heeft zich op een gegeven moment bij mij gemeld. Vervolgens heb ik er voor gekozen om de kaarten bij mijn werkgever op tafel te leggen', zegt Olsen in de krant.
Hij wil niet zeggen wanneer Ajax, dat eerder dit voorjaar Marco van Basten zijn functie zag neerleggen na een teleurstellend seizoen, zich bij hem heeft gemeld. Maar de DBU wil de bondscoach niet laten gaan. Ook niet naar een functie, waarbij hij beide ploegen tegelijkertijd zou kunnen trainen.
Olsen kan daar uiteindelijk vrede mee hebben. 'Ik heb al een fantastische baan, waar ik blij mee ben. Meer zit er niet in', zegt Olsen, wiens contract afloopt in de zomer van 2010.
hmm definitief afgeschreven dusquote:
voor hetzelfde geld gooi je dan weer een jaar wegquote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat Ajax Danny Blind voor een jaar aanstelt. In de zomer van 2010 zal de keuze wat ruimer zijn.
Daar is de druk ook veel minder hoog. Bij ons moet de nieuwe trainer direct kampioen wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:52 schreef kevin6188 het volgende:
Heerenveen en Twente hebben bewezen dat er ook in het eerste seizoen van een trainer gepresteerd kan worden, dus wat dat betreft.
Beter dan koeman aanstellen en opgescheept zitten met spelers die je niet eens aan Volendam kan slijten .quote:Op maandag 25 mei 2009 16:49 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
voor hetzelfde geld gooi je dan weer een jaar weg
moeten de spelers weeer wennen aan andere visie en trainer. geen goede optie imo
maja wat moet dat moet
Ja, klopt. Maar ja, kan het ook niet mooier maken.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar is de druk ook veel minder hoog. Bij ons moet de nieuwe trainer direct kampioen worden
Ik zie het verschil al niet eens meer.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Beter dan koeman aanstellen en opgescheept zitten met spelers die je niet eens aan Volendam kan slijten .
Ik vind het wel goed van hem. Hij kan het niet maken om weg te gaan daar en een dubbelfunctie mag alleen als de bond het wil.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef Nashje het volgende:
Olsen wil dus gewoon niet. Als ie echt terug naar Ajax zou willen komen dan had ie dat wel met de DBU geregeld.
Pijnlijk om te lezen.
Een jaar Danny Blind is een tussenjaar en verloren jaar. Wéér geen kampioen dus komend seizoen.
Als de glans na opnieuw een waardeloos jaar weer verder heeft ingeboet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:48 schreef M0NTANA het volgende:
Denk dat Ajax Danny Blind voor een jaar aanstelt. In de zomer van 2010 zal de keuze wat ruimer zijn.
Waarom kan ie dat niet maken? Hij zit er al 9 jaar en daarnaast is dit nog altijd de voetballerij. Maargoed, daar ging het niet om. Willde er mee zeggen dat Olsen Ajax gewoon niet ziet zitten.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:57 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed van hem. Hij kan het niet maken om weg te gaan daar en een dubbelfunctie mag alleen als de bond het wil.
Je moet toch wat als je eigen club zuigt.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Wat is er trouwens aan de hand met al die fey nerds die Ajax topics openen?
Waar precies?quote:Op maandag 25 mei 2009 17:08 schreef Nashje het volgende:
Daarnaast beweert iemand overigens op AT dat Ajax en Jol eruit zijn, maar dat heb ik onderhand ook al 8 keer gehoord deze maand.
gaan we nu dan enkel speculeren when dat gaat gebeuren, ik trap af 6-6-2009 word het bekend gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:06 schreef Afwazig het volgende:
Ik ga er niet meer over speculeren, ik zie wel wie er wordt gepresenteerd.
Drama is relatief, maar je hebt weer een tussenjaar. Reken maar weer op een nederlaag of tien, en slecht voetbal. Als je dat van tevoren bedenkt, kan het alleen maar meevallen en is het inderdaad maar een relatief klein drama.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:10 schreef denthemen het volgende:
Mensen die dit een drama vindenKom op zeg. Ik ben er ook niet blij mee, maar het is geen drama
Nee, maar jij leeft ook nog steeds in het tijdperk 95 en Blind is bij jou een held dus zal het wel pefect zijn.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:10 schreef denthemen het volgende:
Mensen die dit een drama vindenKom op zeg. Ik ben er ook niet blij mee, maar het is geen drama
quote:Martin Jol is de nieuwe hoofdtrainer van Ajax. Dit meldt een supporterssite van HSV maandagmiddag. Jol zal morgen om 17:00 uur gepresenteerd worden als nieuwe hoofdtrainer.
Ik denk dat een eindtoernooi voor landen erg aantrekkelijk is. Daarom is Hiddink ook niet bij Chelsea gaan werken .quote:Op maandag 25 mei 2009 16:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Waarom kan ie dat niet maken? Hij zit er al 9 jaar en daarnaast is dit nog altijd de voetballerij. Maargoed, daar ging het niet om. Willde er mee zeggen dat Olsen Ajax gewoon niet ziet zitten.
Ik word er al jaren misselijk van.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:12 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Drama is relatief, maar je hebt weer een tussenjaar. Reken maar weer op een nederlaag of tien, en slecht voetbal. Als je dat van tevoren bedenkt, kan het alleen maar meevallen en is het inderdaad maar een relatief klein drama.
Kan natuurlijk ook zijn dat zij dat weer beweren op basis van die geruchten hier in Nederland.quote:
Ajax Netwerk.quote:
Geen idee. Wordt al om een link gevraagd. Heb geen account daar. En kan zo snel via Google ff niks vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ojee. Die Hamburgers liggen ons gewoon te fucken. Om welke supporterssite gaat het?
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet logisch bij Ajax maar natuurlijk wel een betere trainer dan Blind.
Omdat...quote:Op maandag 25 mei 2009 17:23 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tot nu toe is Verbeek geen goede trainer gebleken ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |