Baal van omstandigheden, baal van drukte, baal van regelen, baal van mijn eigen chagrijnigheid en het feit dat ik geen vrolijkheid heb.quote:
Waarom ben jij singlequote:Op maandag 25 mei 2009 14:17 schreef Ripley het volgende:
Nee, van D_H ken ik zijn reputatie. En cue postte de afgelopen week vaak zelf dat ze hitsig was. Leek me een match
En hitsig genoemd worden is toch niet erg>
Hell, ik ben zo vaak hitsig. Nu zelfs
Ik vind het niet erg, maar was benieuwd waarom je het dacht?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:17 schreef Ripley het volgende:
Nee, van D_H ken ik zijn reputatie. En cue postte de afgelopen week vaak zelf dat ze hitsig was. Leek me een match
En hitsig genoemd worden is toch niet erg>
Hell, ik ben zo vaak hitsig. Nu zelfs
Net of er alleen lelijke singles zijn en alsof iedereen die een relatie heeft lekker isquote:Op maandag 25 mei 2009 14:21 schreef washball het volgende:
[..]
Waarom ben jij singleJe bent veelte lekker om single te zijn
quote:
Inderdaad!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of er alleen lelijke singles zijn en alsof iedereen die een relatie heeft lekker is
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Net of er alleen lelijke singles zijn en alsof iedereen die een relatie heeft lekker is
Owquote:Op maandag 25 mei 2009 14:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Baal van omstandigheden, baal van drukte, baal van regelen, baal van mijn eigen chagrijnigheid en het feit dat ik geen vrolijkheid heb.
Nu vergeet je mijn vraagquote:Op maandag 25 mei 2009 14:20 schreef kwaakvaak het volgende:
oh wacht... er stonden nog wat vragen open heIk ben werkeloos omdat mijn contract niet verlengd is. Nu is dat geen ramp want het boterde niet echt tussen mij en die andere toko. Althans tussen mij en wat mensen van die toko.
D_H is een sletje en jij gaf vorige week steeds aan dat je een beetje hitsig was. Kwestie van vraag en aanbod, dacht ikquote:Op maandag 25 mei 2009 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, maar was benieuwd waarom je het dacht?
eensch, anders hadden wij allebei al een relatie gehad he vencoquote:
oops sorry cue meisie...quote:Op maandag 25 mei 2009 14:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu vergeet je mijn vraag
Wat voor aanbieding heb je open staan dan?
Das waar maar wij zijn alle bij lekker dus een match?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
(poging 2).quote:Op maandag 25 mei 2009 14:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
eensch, anders hadden wij allebei al een relatie gehad he venco
Maar ik schrijf allebei wel netjes. En jij hebt niet eens een foboquote:Op maandag 25 mei 2009 14:29 schreef washball het volgende:
[..]
Das waar maar wij zijn alle bij lekker dus een match?
En dat komt wel een beetje in je straatje van die veranderingen waar je naartoe wou?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:29 schreef kwaakvaak het volgende:
oops sorry cue meisie...![]()
Aanbieding om software ontwikkelaar te worden.. En ik heb zojuist een mail gestuurd dat ik erop in wil gaan en heb later van de week een bespreking over hoe/wat precies enzo
Ow, en ik ben 11 jaar ouderquote:Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ik schrijf allebei wel netjes. En jij hebt niet eens een fobo
Dat vind ik geen enkel probleem, en ik zet neit graag foto's openbaar op internet. Maar ik wil je best een foto sturen.quote:
Ripley, wij kunnen sowieso allebei wel goed schrijven. Hebben wij dan wel een match?!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ik schrijf allebei wel netjes. En jij hebt niet eens een fobo
Da's zo gek, ik trek altijd jonkies aan.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:34 schreef washball het volgende:
[..]
Dat vind ik geen enkel probleem, en ik zet neit graag foto's openbaar op internet. Maar ik wil je best een foto sturen.
ja dat wel, het is meer senior ontwikkeling, geen/nauwelijks frontend werk meer en meer met koppelingen richting andere systemen. Meer techniek dus, dat is wel goed voor mij.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dat komt wel een beetje in je straatje van die veranderingen waar je naartoe wou?
Na het werk pm ik hem wel.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's zo gek, ik trek altijd jonkies aan.
Hup, PM-en die foto
40 uur krijg je met freelance niet snel vol idd. Zolang het je maar leuk lijkt en denkt dat je hier vrolijk van wordt, moet je het gewoon doenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja dat wel, het is meer senior ontwikkeling, geen/nauwelijks frontend werk meer en meer met koppelingen richting andere systemen. Meer techniek dus, dat is wel goed voor mij.
Ik had graag meer met foto en grafisch willen doen, maar na vanochtend een rondje langs verschillende freelance site's gegaan te zijn werd ik zo down van de prijzenslag die daar momenteel plaats vind dat ik mijzelf daar niet in zie zitten. Ik heb ruim 15 jaar ervaring, en moet concureren met zolderkamer toko's die voor 25 euro per uur werken. Dan ga ik er kwa salaris niet echt op vooruit, zeker niet als je bedenkt dat er waarschijnlijk geen 40 uur per week in gaat zitten omdat je toch veel tijd kwijt bent aan netwerken en klanten zoeken. Dan maar de zekerheid van een vast contract. Dat freelancen komt weer wel als de markt wat gunstiger en rustiger is.
Je klinkt een beetje klonerigquote:Op maandag 25 mei 2009 14:50 schreef washball het volgende:
Ik ben trouwens in het echt totaal anders dan mijn FOK! account doet vermoeden. Veel liever en zelf een beetje verlegen.
Ben je de agressie nu kwijt?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:51 schreef Feitosa het volgende:
Net bij het trainen ineens veel behoefte om de bokszak eens flink onder handen te nemen.
Weet niet waar die agressie vandaan kwam, maar moest ff flink trappen en stoten.
Nee mijn vorige had een ban ssstquote:
Aren't we all.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:50 schreef washball het volgende:
Ik ben trouwens in het echt totaal anders dan mijn FOK! account doet vermoeden. Veel liever en zelf een beetje verlegen.
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
O GOD !
Ik heb net per ongeluk de sms naar het meisje van gisteravond (waarin stond wanneer we naar Scheveningen gaan) per ongeluk naar meisje 1 gestuurd!!!!!!!!
Niet helemaal. Heb de laatste dagen een kort lontje.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben je de agressie nu kwijt?
Hoe gaat het met de zoektocht?
O GOD !
Ik heb net per ongeluk de sms naar het meisje van gisteravond (waarin stond wanneer we naar Scheveningen gaan) per ongeluk naar meisje 1 gestuurd!!!!!!!!
Kon niet uitblijvenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
O GOD !
Wat mij betreft mogen ze jou gelijk weer een ban geven. Een kutbagger die je overal post zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef washball het volgende:
[..]
Maar ze lijkt niet echt te happenmaar dat komt wel naar dat ik haar mijn foto pm
O GOD !
Ja dat krijg je met al die projecten van je.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
O GOD !
ik ken tquote:Op maandag 25 mei 2009 14:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's zo gek, ik trek altijd jonkies aan.
Hup, PM-en die foto
Ik houd zelf ook niet van elf-jaar-jongere opdringerige jongetjes, dus ik kan het begrijpen...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef washball het volgende:
[..]
Maar ze lijkt niet echt te happenmaar dat komt wel naar dat ik haar mijn foto pm
Klopt, sorry daar voor. iets in mij dwingt me er toequote:Op maandag 25 mei 2009 15:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze jou gelijk weer een ban geven. Een kutbagger die je overal post zeg.
Die bal slijm die ergens vast zit?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:03 schreef washball het volgende:
[..]
Klopt, sorry daar voor. iets in mij dwingt me er toeZal me serieus gaan gedragen + geen nieuwe topics meer maken
![]()
In het echt ben ik niet opdringerig, dan durf ik haar waarschijnlijk niet eens aan te sprekenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd zelf ook niet van elf-jaar-jongere opdringerige jongetjes, dus ik kan het begrijpen...
dat zouden dan ook jongentjes van 8 zijn als ik je profiel moet gelovenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd zelf ook niet van elf-jaar-jongere opdringerige jongetjes, dus ik kan het begrijpen...
quote:
Waarom wel online danquote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef washball het volgende:
[..]
In het echt ben ik niet opdringerig, dan durf ik haar waarschijnlijk niet eens aan te spreken
Opdringerige kinderen/jongetjesquote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
dat zouden dan ook jongentjes van 8 zijn als ik je profiel moet geloven
Was ik weer trouwens
ik heb m op de pc!!!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Where,s my bloody picture? Of moet ik je soms eerst in natura betalen
Mijn oude telefoon bewaarde de laatste tien gesmste contacten, vet handig. En hijquote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
Het is gewoon automatisme geworden om haar te smsen!
Ik weet precies hoeveel ik in mijn contacten moet scrollen en hoe veelste zij dan staatzou het blind kunnen doen
Nog geen sms terug gehad
Nja ga er ook niet om liegen natuurlijk
Duim, over foto's gesproken.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb m op de pc!!!
alleen mn pm box geleegd dus ook je email weg
gewoon een smsje erachter aan oeps foutje vorige smsje was niet voor jou!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:05 schreef KudFokker het volgende:
Het is gewoon automatisme geworden om haar te smsen!
Ik weet precies hoeveel ik in mijn contacten moet scrollen en hoe veelste zij dan staatzou het blind kunnen doen
Nog geen sms terug gehad
Nja ga er ook niet om liegen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat krijg je als je er een harem op na houdt, waarvan je de helft niet eens bij naam kent....quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
O GOD !
vraag ff aan cue die heeft ze ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Duim, over foto's gesproken.Meet...foto's...9 mei?
Doet de mijne ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn oude telefoon bewaarde de laatste tien gesmste contacten, vet handig. En hijstond altijd bovenaan. Nu moet ik weer dat hele telefoonboek doorzoeken met deze phone
.
Hahahaha, NERD!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
O GOD !
Oowquote:Op maandag 25 mei 2009 15:00 schreef Feitosa het volgende:
Niet helemaal. Heb de laatste dagen een kort lontje.
Tot nu toe nergens uitgenodigd , helaas.
Hoe ging het?quote:
Ik heb ze alquote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Duim, over foto's gesproken.Meet...foto's...9 mei?
Herkenbaar, verkeerd smsenquote:Op maandag 25 mei 2009 14:59 schreef KudFokker het volgende:
O GOD !
zij was zooooooooooo opdringerigquote:Op maandag 25 mei 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
En ik niet.![]()
* vencodark voelt zich vergeten.
Volgens mij doen alle Samsungs dat, en ik heb tegenwoordig een Nokia...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doet de mijne ookHeel handig systeempje.
Ik ben niet iedereen!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zij was zooooooooooo opdringerig
maar ga ze gvd niet naar iedereen mailen wat eenklote werk!
Aan venco wil ik ze wel sturen, de rest mag jij doenquote:
Ik heb ook samsung.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle Samsungs dat, en ik heb tegenwoordig een Nokia...
Kan je niet gewoon de eerste drie letters van zijn/haar naam invoeren, dat doe ik. lekker makkelijk. En dan maakt het niet uit of het voor of achternaam is.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn oude telefoon bewaarde de laatste tien gesmste contacten, vet handig. En hijstond altijd bovenaan. Nu moet ik weer dat hele telefoonboek doorzoeken met deze phone
.
* Foto's djayzz ook wil!quote:
Ben blij dat er nog iemand aan me denkt.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aan venco wil ik ze wel sturen, de rest mag jij doen
Dat doe ik ook, maar dat is toch anders dan dat oh zo makkelijke zoeken tussen de laatste tien...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon de eerste drie letters van zijn/haar naam invoeren, dat doe ik. lekker makkelijk. En dan maakt het niet uit of het voor of achternaam is.
Kan jouw Nokia datquote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook samsung.wat zeg ik nou. Ik bedoel: ik heb ook Nokia en geen Samsung.
![]()
LG heeft ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij doen alle Samsungs dat, en ik heb tegenwoordig een Nokia...
Haha voor mij niet, dat heb ik wel geleerdquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:12 schreef rival het volgende:
Precies goed!![]()
Vanaf 700 punten ben je geslaagd, ik had 712
Hoe?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.Dus mijn favoriete sms buddy staat altijd bovenaan.
En dan ging het maar over Schevenigen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef KudFokker het volgende:
Smsje terug: " ??? "
Dus maar gestuurd dat het niet voor haar was...
Euhm, gewoon. Was altijd al zo. Niet speciaal ingesteld. Ik sms en ik kan versturen naar degene die ik laatst gebruikt heb. Staat gewoon bovenaan een lijstje van mijn sms berichtgeschiedenis.quote:
sony ericson ook heeftquote:
de fouten maak ik. maar leer er niks van!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha voor mij niet, dat heb ik wel geleerdThe hard way, offcourse.
Ik heb wel eens niet voor mij bedoelde smsje ontvangen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt nog nooit verkeerd gesmst. Neem dat erg serieus.
Oh, ik kan alleen beantwoorden dan staat dus die persoon erin, maar niet een lijstje van laatst gesmste mensen als ik contacten wil toevoegen...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, gewoon. Was altijd al zo. Niet speciaal ingesteld. Ik sms en ik kan versturen naar degene die ik laatst gebruikt heb. Staat gewoon bovenaan een lijstje van mijn sms berichtgeschiedenis.
Ik ga trouwens ook. Zo stage lopen.Nog 4 keer.
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel eens een sms gekregen van een eenmalige date dat ie net naar de hoeren was geweest
En later eentje dat dat als grap naar een vriend was bedoeld
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Ik heb wel eens een sms gekregen van een eenmalige date dat ie net naar de hoeren was geweest
Het ergste is dronken gaan smsen of bellen. En dan in de ochtend wakker worden en al aanvoelen dat je wat gedaan hebt maar wat precies geen ideequote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef rival het volgende:
[..]
de fouten maak ik. maar leer er niks van!![]()
Tis me al zovaak overkomen, dan zit iemadn gewoon in mijn hoofd...
oke niet per ongeluk naar ***** sturen. "verzonden naar ****"
Haha ik ook. Iets over dat ze wat later waren en iets met voetbal. Heb maar lief geantwoord dat hij een fout nummer hadquote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef washball het volgende:
[..]
Ik heb wel eens niet voor mij bedoelde smsje ontvangen.
Hahaha wat zal hij zich kut gevoeld hebbenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
schuldigquote:Op maandag 25 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het ergste is dronken gaan smsen of bellen. En dan in de ochtend wakker worden en al aanvoelen dat je wat gedaan hebt maar wat precies geen idee
Verschrikkkelijke resultaten soms.
Fuck dat zeikwijf ik heb het er ff helemaal mee gehad. ik wil iemand bij me die lief tegen me doet. Hoe laat kom je mop? Xquote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef Tegan het volgende:
Ik heb echt nog nooit verkeerd gesmst. Neem dat erg serieus.
Nou neequote:Op maandag 25 mei 2009 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]was hopelijk niet net na jullie date!?!?
Haha, vastquote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
Haha, het gebeurt mij echt niet meer. Zelf met een borrel op nietquote:Op maandag 25 mei 2009 15:15 schreef rival het volgende:
de fouten maak ik. maar leer er niks van!![]()
Tis me al zovaak overkomen, dan zit iemadn gewoon in mijn hoofd...
oke niet per ongeluk naar ***** sturen. "verzonden naar ****"
Promillage smsenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het ergste is dronken gaan smsen of bellen. En dan in de ochtend wakker worden en al aanvoelen dat je wat gedaan hebt maar wat precies geen idee
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Fuck dat zeikwijf ik heb het er ff helemaal mee gehad. ik wil iemand bij me die lief tegen me doet. Hoe laat kom je mop? X
dat sturen naar je vriendin is geen succes
Ik heb weleens een sms gekregen van iemand waarmee ik die avond had afgesproken.. Heey "willekeurige naam" vanavond had ik die date he, maar ik heb er helemaal geen zin in, weet jij nog een smoes?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Fuck dat zeikwijf ik heb het er ff helemaal mee gehad. ik wil iemand bij me die lief tegen me doet. Hoe laat kom je mop? X
hahaha druif dat is zeker niet slim. was het daarna uit of kon je het nog rechtpraten?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou neeWe hadden ook niet eens gezoend gelukkig - de romantiek was er daarna wel vanaf
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb weleens een sms gekregen van iemand waarmee ik die avond had afgesproken.. Heey "willekeurige naam" vanavond had ik die date he, maar ik heb er helemaal geen zin in, weet jij nog een smoes?
Best Handig als je naam met een A begint.. krijg je veel van zulke smsjes
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]en toch doorlaten gaan die date?? of dr een goeie smoes aangereikt?
Ik had terug gestuurd dat mannen ongevoelige klootzakken waren je gewoon de waarheid kon vertellen, dat ze het toch geen zier uitmaakte... (deed ik vanaf mijn werk gsm.. dus dat nummer kende ze nietquote:Op maandag 25 mei 2009 15:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]en toch doorlaten gaan die date?? of dr een goeie smoes aangereikt?
Ik ken dat!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb je nummer (nog) niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Duimelot het volgende:
ik heb wel es smsjes gekregen waarvan ik d8 huh, maar sommige mensen zijn prima in t weer recht praten en dan laat ik t er maar bij, helaas nooit wat spannends gehad
wie gaat mij verrassen met een verkeerd smsje!?!?
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef djayzz het volgende:
ik kreeg laatst nog een foutieve sms van een Fok!ster over dat ze een leuke jongen had leren kennen en dat ze best zenuwachtig was en niet wist wat ze moest doen. Ging helaas niet over mij
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik had terug gestuurd dat mannen ongevoelige klootzakken waren je gewoon de waarheid kon vertellen, dat ze het toch geen zier uitmaakte... (deed ik vanaf mijn werk gsm.. dus dat nummer kende ze niet)
Hehe, die is best erg jaquote:Op maandag 25 mei 2009 15:18 schreef rival het volgende:
[..]
Wij als vriendengroep pakken ook elkaars telefoon af als we 1 van ons de mist inzien gaan hehe.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Promillage smsen![]()
Er zijn ook telefoons met een blaastest eropdie je pa kan gebruiken als je nuchter bent
ik was t niet ik heb je nr nietquote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef djayzz het volgende:
ik kreeg laatst nog een foutieve sms van een Fok!ster over dat ze een leuke jongen had leren kennen en dat ze best zenuwachtig was en niet wist wat ze moest doen. Ging helaas niet over mij
Kreeg trouwens vorige week ook nog een sms van dezelfde persoon, en het leek alsof hij naar mij was gericht, maar bleek dus ook niet te zijnquote:Op maandag 25 mei 2009 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]oeh, spannend! Van wie?
Ik heb zelf ook weleens de verkeerde gesmst ja
Bij mij gebeurt het meestal wanneer ik thuis in bed ligquote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, die is best erg ja
[..]
Wij als vriendengroep pakken ook elkaars telefoon af als we 1 van ons de mist inzien gaan hehe.
Dat soort dingen ga ik echt niet voor me houden als me dat direct wordt gevraagd door die vriendin in kwestie...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb wel een keer een smsje van een goede vriend gehad, was voor het meisje waar hij was blijven slapen: "of ze het aub wel stil kon houden, vooral tegen zijn vriendin"
Had hem maar gesmst dat hij het verkeerd stuurde en dat ik mijn bek zal houden...
Agos, en jij dacht dat je de buit binnen had?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kreeg trouwens vorige week ook nog een sms van dezelfde persoon, en het leek alsof hij naar mij was gericht, maar bleek dus ook niet te zijnDus ik normaal geantwoord, kreeg ik terug: Heej dat sms-je was helemaal niet voor jou bedoeld...
Nou ik was er al klaar mee, en hierna kwam er echt een stortvloed over me heen (johquote:
Ik ben er zoeen. Maar ik kan niet zonderquote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het meestal wanneer ik thuis in bed lig
En smsen tijdens het uitgaan wordt door m'n vrienden als not-done gezien...
Nja, sommige vrienden van me weten geen maat te houden en zitten 99% van de avond met die kut telefoon in hun handen
Nee, ze had gewoon niets van zich laten horen..quote:Op maandag 25 mei 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]en heeft ze toen gewoon afgezegd!?!?
Het oh fuck gevoel noem ik dat. En dan tijdens het teruglezen alleen nog maar kut, kut, kut kunnen zeggen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ken dat!
Wakker worden en dan denk je al meteen, heb ik dat gedaan?
en dan ga je teruglezen
nee, had al door dat het niet over mij ging. (naam van de jongen in kwestie stond erbij namelijk...)quote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
Agos, en jij dacht dat je de buit binnen had?
Dan zou ik er ook niet over gaan liegen, wanneer zij naar mij toe zou komenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat soort dingen ga ik echt niet voor me houden als me dat direct wordt gevraagd door die vriendin in kwestie...
ik ken ook wel iemand die bij een gezellige middag ook heel tijd met haar telefoon bezig is...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bij mij gebeurt het meestal wanneer ik thuis in bed lig
En smsen tijdens het uitgaan wordt door m'n vrienden als not-done gezien...
Nja, sommige vrienden van me weten geen maat te houden en zitten 99% van de avond met die kut telefoon in hun handen
Soms zijn die smsjes zó tenenkrommend hehquote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het oh fuck gevoel noem ik dat. En dan tijdens het teruglezen alleen nog maar kut, kut, kut kunnen zeggen.
betere vrienden dan ik!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:24 schreef Belsezar het volgende:
Wij als vriendengroep pakken ook elkaars telefoon af als we 1 van ons de mist inzien gaan hehe.
Als ik haar wel kende had ik het gezegd...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook niet over gaan liegen, wanneer zij naar mij toe zou komen
Maar ben er ook niet mee naar haar gestapt, ik kon haar tevens niet goed...
Het is alsnog 1 maand na dat smsje uitgegaan, weet nog steeds niet waarom eigenlijk
Dat is wel ernstig ja!!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
betere vrienden dan ik!
dan ga je naar de wc, en laat helaas je telefoon op tafel achter...
kom je terug,.. en ineens krijg je een smsje...
nou dat weet ik niet hoor, ik vind dat wel ver gaan.
![]()
en dan zie je bij verzonden items ineens een berichtje, hey dat was genieten zeg, volgende keer neem ik je anaal hoor!
Nou, geloof me, dat gebeurd je 1 keer daarna laat je nooit meer je telefoon achter
Hmm dat vind ik echt te ver gaan hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
betere vrienden dan ik!
![]()
en dan zie je bij verzonden items ineens een berichtje, hey dat was genieten zeg, volgende keer neem ik je anaal hoor!
Nou, geloof me, dat gebeurd je 1 keer daarna laat je nooit meer je telefoon achter
Hehe, zulke vrienden heb ik ook... oh wacht... ik ben de grootste klootzak in de groepquote:Op maandag 25 mei 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
betere vrienden dan ik!
![]()
Zo werd ik zaterdagnacht ook gebeld door iemand die ik nog niet zo goed kenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:30 schreef rival het volgende:
en natuurlijk vraag nr 1, hoe los ik dit op?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het oh fuck gevoel noem ik dat. En dan tijdens het teruglezen alleen nog maar kut, kut, kut kunnen zeggen.
Gelukkig weten diegene waar ik het naartoe stuur meestal alweer dat ik dronken was... Ze kijken alleen raar op als ze voor 11 uur 's avonds al zo een smsje krijgenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
en natuurlijk vraag nr 1, hoe los ik dit op?
vaak besef je dat er geen oplossingssmsje bestaat en dat je maar iets moet sturen om de schade te beperken
Ik vind dat zo kut! iets proberen uit te leggen via sms. Ik bel dan lieverquote:Op maandag 25 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
vaak besef je dat er geen oplossingssmsje bestaat en dat je maar iets moet sturen om de schade te beperken
Ik vroeg me donderdag af wie ik aan de lijn zou krijgen, maar gelukkig was dat gewoon de eigenaarquote:Op maandag 25 mei 2009 15:33 schreef Nouk84 het volgende:
Zo werd ik zaterdagnacht ook gebeld door iemand die ik nog niet zo goed kenMet de raarste verhalen
Om dit soort dingen te voorkomen komt gewoon niemand aan mijn telefoon ooit. Ik kan er ook nooit zo goed tegen als mensen mijn smsjes lezen, want ik weet nooit wat er nu weer in staat...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:30 schreef rival het volgende:
[..]
betere vrienden dan ik!
![]()
Ja inderdaad, wat een klote situaties zijn dat zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 15:36 schreef Den_Haag het volgende:
ben even weg en zag meteen weer Rip los gaan
CG
Hahaha, toen zaten we er net! Het is maar goed dat ik later niet heb gebeldquote:Op maandag 25 mei 2009 15:35 schreef rival het volgende:
Ik vroeg me donderdag af wie ik aan de lijn zou krijgen, maar gelukkig was dat gewoon de eigenaar
wij bekijken ook iemands inbox als diegene zijn/haar telefoon achter laat...quote:Op maandag 25 mei 2009 15:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, zulke vrienden heb ik ook... oh wacht... ik ben de grootste klootzak in de groepkan het meestal niet laten om nasty smsjes te verzenden dan
moet je maar iets zuiniger op je foon zijn
Zo he, dat is wel een kutstreekquote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
wij bekijken ook iemands inbox als diegene zijn/haar telefoon achter laat...
Maar dit was nieuw voor me.
ik was toen dus voor het eerst met dat meisje naar bed geweest, en dan stuur je zoiets!(oke ik stuurde het niet maar maak dat maar eens geloofwaardig)
Sinds MMS bestaat bladert er niemand zomaar door mijn telefoonquote:Op maandag 25 mei 2009 15:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Om dit soort dingen te voorkomen komt gewoon niemand aan mijn telefoon ooit. Ik kan er ook nooit zo goed tegen als mensen mijn smsjes lezen, want ik weet nooit wat er nu weer in staat...
toen waren jullie allemaal bezopen natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
Het is maar goed dat ik later niet heb gebeld![]()
+1.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds MMS bestaat bladert er niemand zomaar door mijn telefoon![]()
niemand
Jaaah, daaromquote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
wij bekijken ook iemands inbox als diegene zijn/haar telefoon achter laat...
Maar dit was nieuw voor me.
ik was toen dus voor het eerst met dat meisje naar bed geweest, en dan stuur je zoiets!(oke ik stuurde het niet maar maak dat maar eens geloofwaardig)
I am Manuel, I am from Barcelona. I know nothing.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, toen zaten we er net! Het is maar goed dat ik later niet heb gebeldMaar ik was niet degene die begon met bellen, dat was Bels
TSSS stelletje zuiperds die singlesquote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
toen waren jullie allemaal bezopen natuurlijk
jij en kwaak zijn 1 pot alcohol samenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
TSSS stelletje zuiperds die singles
oh... wacht...donderdag..toen hebben we ons bezat op een bootgheghe
Ik heb vrienden die niet met minj telefoon klotenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:41 schreef Tegan het volgende:
Mijn telefoon is altijd in mijn zak of voor mijn neus in de kroeg. En als ik wegloop neem ik hem sowieso mee itt drank/sleutel ofzo.
Nee, echt niet, ik ben heul nog niet losgegaan hierquote:
Ik wis verzonden MMS-jes altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef rival het volgende:
niemand
Niet allemaalquote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef rival het volgende:
toen waren jullie allemaal bezopen natuurlijk
de tt zegt toch wat andersquote:Op maandag 25 mei 2009 15:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik ben heul nog niet losgegaan hier
uiteraard!quote:
Daar ben ik zelfs niet nerd genoeg voorquote:Op maandag 25 mei 2009 15:45 schreef mrbox het volgende:
omg :
Vandaag-is-het-International-Nerd-Pride-Day
redbull doet zijn werkben gewoon nog wakker
(en nog in een college)
Kloptquote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef rival het volgende:
uiteraard!
maar de ontvangen berichten bewaar ik meestal wel iets langer, dat is net zo prive hoor
ik haat MMS, ik kan ze ook niet lezen en ik denk ook niet versturen. waarschijnlijk kan mijn telefoon het wel maar ik doe er dus niet aan. stom gedoe. sms is genoeg. en e-mailquote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard!
maar de ontvangen berichten bewaar ik meestal wel iets langer, dat is net zo prive hoor
Ik vind het meestal ook niks, behalve als leuke meisje het gebruiken, maar dat doen (naar mij toe) bijna nooit.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik haat MMS, ik kan ze ook niet lezen en ik denk ook niet versturen. waarschijnlijk kan mijn telefoon het wel maar ik doe er dus niet aan. stom gedoe. sms is genoeg. en e-mailow en msn natuurlijk
Soms zijn MMS'jes wel leuk.. Behalve dan als de vriendin van mijn moeder MMS'jes stuurt met een foto van de outfit van mijn moederquote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
ik haat MMS, ik kan ze ook niet lezen en ik denk ook niet versturen. waarschijnlijk kan mijn telefoon het wel maar ik doe er dus niet aan. stom gedoe. sms is genoeg. en e-mailow en msn natuurlijk
sja sorry daar kan ik niet mee helpen, ik kan niet mmssenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef washball het volgende:
[..]
Ik vind het meestal ook niks, behalve als leuke meisje het gebruiken, maar dat doen (naar mij toe) bijna nooit.
MMSen is dan iets wat enkel op uitzonderlijke situaties wordt gebruikt... Gebrek aan andere communicatiemiddelen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben dol op MMSquote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
MMS'jes zijn baasquote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik gebruik het gewoon wanneer ik daar zin in hebquote:Op maandag 25 mei 2009 15:51 schreef Tegan het volgende:
MMSen is dan iets wat enkel op uitzonderlijke situaties wordt gebruikt... Gebrek aan andere communicatiemiddelen bijvoorbeeld.
klopt krijg je gewoon link (iphone kan geen mms ontvangen nogquote:Op maandag 25 mei 2009 15:52 schreef Tegan het volgende:
Als je telefoon niet kan MMSen dan kreeg je toch een linkje voor op de pc?
De laatste die ik kreeg was een verwilderde tuin met als heading "Tuinvrouw gezocht"quote:Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
MMS'jes zijn baas
Kreeg er net nog een binnen met een foto van mij met een gordijn op had als tulband in de kroeg gisteren
Ik doelde ook op mijn eigen MMSgebruikquote:Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik gebruik het gewoon wanneer ik daar zin in heb
Van alles, maar vooralquote:Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef rival het volgende:
wat voor mmsjes hebben jullie het trouwens over dames?
ja hahaha!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:52 schreef Tegan het volgende:
Als je telefoon niet kan MMSen dan kreeg je toch een linkje voor op de pc?
Haha oké..quote:
Zit toch ook gewoon internet op je telefoonquote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ja hahaha!
die kan ik me nog herinneren, maak je een nutteloze foto en die verstuur je naar iemand,....
wordt je gebelt, ja mongool, ben ik net helemaal naar huis gegaan om via het internet een mms te downloaden is het zo een fucking nietszeggend iets
Ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef washball het volgende:
Ik ben vrij, later. Ripley ik stuur je vanavond mijn foto.
Dat dus!!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
niemand
De "kan ik me nog herinneren" duidt op dat het een tijdje geleden wasquote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
Zit toch ook gewoon internet op je telefoon?
de de omgekeerde variant daarop had je ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef Tegan het volgende:
Als je een sms stuurt naar een vaste telefoon, dan leest zo'n robot hem voor.
Was dat er. Wat tof.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
de de omgekeerde variant daarop had je ook
kon je kpn bellen, tegen die dame of meneer zeggen wat je wilde zeggen en dat werd dan via sms verzonden naar waar je wilde....
ik deed vroeger telemarketing dus ik heb me tijdens het vervelen urenlang met dit soort diensten vermaakt
Ik mag toch hopen van nietquote:
GMTAquote:Op maandag 25 mei 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Glibber er niet vanaf he! kan pijn doen
ik haal ze dus ook nooit op. gelukkig krijg ik ze ook nooit. denk 2 keer gehad ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ja hahaha!
die kan ik me nog herinneren, maak je een nutteloze foto en die verstuur je naar iemand,....
wordt je gebelt, ja mongool, ben ik net helemaal naar huis gegaan om via het internet een mms te downloaden is het zo een fucking nietszeggend iets
op een gegeven moment sprak ik iets in in de trant van....quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
op een gegeven moment sprak ik iets in in de trant van....
Als je haar ooit nog terug wilt zien leg dan het geld in de donkere afvalbak. (iemand nam dat dus zonder blikken of blozen aan, ja hoor meneer, we gaan het versturen)
kreeg mijn collega naast me het volgende berichtje binnen, BEL DE POLITIE!
we hebben nog nooit zo gelachen
ik heb nu ook geen internet op mn mobiel. naja net als mms, waarschijnlijk kan ie het wel maar i kzou niet weten hoe het werkt. heb thuis al internet... en kwaaks mobiel heeft best goed internet. dus dat heb ik niet nodig....quote:Op maandag 25 mei 2009 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De "kan ik me nog herinneren" duidt op dat het een tijdje geleden was
Je had het smsje ook naar de verkeerde gestuurd.. Je moet hem nog naar haar sturen...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Grr, niks gehoord nog van het meisje van gisteren of ze nog naar Scheveningen wil...
Nja, zal wel aan het werk zijn ofzo
ze heeft je gewoon gebruikquote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Grr, niks gehoord nog van het meisje van gisteren of ze nog naar Scheveningen wil...
Ligt eraan watvoor relatie we hebben. Wonen we samen, zijn we beide studenten die op kamers zijn etc...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Stelling: Je partner wil, zomaar opeens, voor minimaal een half jaar naar het buitenland (denk: buiten europa) wat doe je?
Weet KF ook een keertje hoe dat voeltquote:
Je kan hem moeilijk verbieden. Zal het totaal niet leuk vinden en geen idee hoe ik zou reageren eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Stelling: Je partner wil, zomaar opeens, voor minimaal een half jaar naar het buitenland (denk: buiten europa) wat doe je?
Ik pak een rekenmachine, check mijn saldo, bel de ambassade, ga op internet zoeken en ga zonder blikken of blozen meequote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Snap ikquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef rival het volgende:
haha zo gezien help ik je hopen.![]()
ik bedoelde het anders
teveel variabelen om een goed antwoord te gevenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Voor het weer hoef je hier niet te komen. Flink grauw hier!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb een keer achterin de auto gezeten bij 2 vriendinnen, een stuk duct tape op mijn mond en mijn handen aan elkaar gebonden...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
op een gegeven moment sprak ik iets in in de trant van....
Als je haar ooit nog terug wilt zien leg dan het geld in de donkere afvalbak. (iemand nam dat dus zonder blikken of blozen aan, ja hoor meneer, we gaan het versturen)
kreeg mijn collega naast me het volgende berichtje binnen, BEL DE POLITIE!
we hebben nog nooit zo gelachen
Jannuk!!! goed zo!!!quote:
Dat is een vraag, geen stellingquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Heb hem nog doorgestuurd naar haarquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je had het smsje ook naar de verkeerde gestuurd.. Je moet hem nog naar haar sturen...
Ik ben vrijdag al keihard gebruikt door die Duitsequote:
dat is gelul KF en dat weet je .... maar is ze niet op haar boot weer naar huis ?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag al keihard gebruikt door die Duitse!
Maar ze heeft me vanacht gesmst, en vanmiddag nog een keer
Komt nog wel
Ciaoquote:
Ik wil antwoord van dat meisje van gisteravond !quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat is gelul KF en dat weet je .... maar is ze niet op haar boot weer naar huis ?
raak jij niet helemaal in de war als je zoveel mensen tegelijk loopt te neuken en te versieren?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Komt nog wel
succes, en wanneer zet ik je op het vliegtuig?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
In den beginnen was het een stelling, maar heb get laatste stuk dr uit gehaaldquote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jannuk!!! goed zo!!!
[..]
Dat is een vraag, geen stelling
maar in principe heb ik er niks tegen maar mijzelf kennende overleeft een relatie dat niet. dan kan je beter samen gaan. en het ligt er ook aan hoe lang je samen bent. als je al jaren samenwoont dan moet het wel kunnen denk ik.
Nee, vind het eigenlijk wel primaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
raak jij niet helemaal in de war als je zoveel mensen tegelijk loopt te neuken en te versieren?
Ik heb dat wel eens een tijdje gedaan maar werd er op een gegeven moment helemaal gek van. wist niet meer wie wie was zo'n beetje. ben er maar mee gekapt.
de laatste 2 jaar alleen nog maar met vriendjes geneukt, geen scharrels meer.
had je nou gisteravond alleen gezoend of ook geneukt?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
Mhh ik moet weer ff opletten... tot later maar weer....
Maar KF je gaat toch niet zeggen dat je nu dol bent op dat meisje van gisteravond ?
Ik zie haar wel zitten jaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
Mhh ik moet weer ff opletten... tot later maar weer....
Maar KF je gaat toch niet zeggen dat je nu dol bent op dat meisje van gisteravond ?
Dat vraag ik me dus ook af, vind het niet zo raar dat je dan een smsje naar de verkeerde stuurtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef Murmeli het volgende:
raak jij niet helemaal in de war als je zoveel mensen tegelijk loopt te neuken en te versieren?
Ze heeft je toch gesmst? Dan heb je haar nummer tochquote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wil antwoord van dat meisje van gisteravond !
Van dat Duitse meisje (nja, vrouw) heb ik haar nummer niet eens
dat maakt niet uit, een naam heb je zo!!! of je moet het echt aan niemand vertellen. anders wordt het toch wel doorgeluld en het komt altijd bij de verkeerde terecht.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, vind het eigenlijk wel prima
Wil alleen geen naam gaan krijgen
Maar dat zit wel goed omdat ze elkaar niet kennen
ah ok, handig dat je zelf een oowtooow hebtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, vind het niet zo raar dat je dan een smsje naar de verkeerde stuurt
Ow, en Murm, over parkpop...kheb zelf een tuutje, dus ik kan er wel komen, gaat er meer om hoe ik me voel
volgens mij vind je elk meisje dat jou wat aand8 geeft meteen leukquote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie haar wel zitten ja![]()
Maar dat kan ook aan het moment liggen van gisteravond...
Ik vind dat schattige van haar gewoon zo liefen stiekem toch heel ondeugend en uitdagend
Kan wel een leuk relletje wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Jannuk het volgende:
@KF, tis voor jou te hopen dat er niemand van je harem een account op FOK! heeft
ow ja, moet de garage nog bellen, mn tuutje kan fluiten!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Murmeli het volgende:
ah ok, handig dat je zelf een oowtooow hebt
ok kijk maar hoe je je voelt dan! ik hoop heel goed enen dat het mooi weer is!!!
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Jannuk het volgende:
@KF, tis voor jou te hopen dat er niemand van je harem een account op FOK! heeft
Gezoend en geknuffeld en gedansdquote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
had je nou gisteravond alleen gezoend of ook geneukt?
Begon er net aan te wennen hahaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel joh dat is grappig...
OW KF heb je al gezien dat ik heel lief mijn sig over jou weer heb weggegooid?
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gezoend en geknuffeld en gedansden hand in hand gelopen
Wilde eigenlijk op dat moment niet verder gegaan, maar als ik het wel gedaan had had ik mijn weekend hattrick gehaald!
Vrijdag - zaterdag - zondag een ander
soap van FOK!quote:
het nummer van het meisje van gisteren heb ik en heb ik mee gesmst...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze heeft je toch gesmst? Dan heb je haar nummer tochJe spreekt jezelf tegen
Als het kan, ga ik mee. Ik ben dol op reizen. Zo niet, dan gun ik hem heel veel plezier in het buitenland en zoek ik hem een maandje ergens halverwege opquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Hier zeg je dat het duitse meisje jou gesmst heeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het nummer van het meisje van gisteren heb ik en heb ik mee gesmst...
Het Duitse meisje heb ik geen nummer vna, dus ook niet gesmst
zal volgende keer duidelijker zijn
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Komt nog wel
Nee sorry, dat 2e stukkie ging over het meisje van gisterenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier zeg je dat het duitse meisje jou gesmst heeft.
[..]
Ik vind helemaal niet iemand snel leukquote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij vind je elk meisje dat jou wat aand8 geeft meteen leuk
je komt enorm depserate over
en dat merken meisjes dan erg snel en dan haken ze af:+
Nee hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 16:23 schreef Jannuk het volgende:
Ben ik nou de enige die KF niet (meer) kan volgen?
Maar onderhand neuk je wel allemaal anderen die je dus níet leuk vind?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet iemand snel leukjuist niet...
Mijn ex vond ik leuk en het meisje wat me laatst afwees...
Het meisje van gisteravond vind ik gewoon interessant om beter te leren kennen omdat het gisteren zo gezellig was
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik geloof dat je KF sowieso al met een paar kilo zout moet nemen... Bovendien is KF net een soap, lees eens in de week een paar van zijn posts en je bent weer helemaal op de hoogte
Pfeww, gelukkig... af en toe de laatste 5 postjes uit zijn geschiedenis lezen volstaat dus?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Pien85 het volgende:
Nee hoorMaar ik geloof dat je KF sowieso al met een paar kilo zout moet nemen... Bovendien is KF net een soap, lees eens in de week een paar van zijn posts en je bent weer helemaal op de hoogte
Volgens mij klopt dit beterderquote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Murmeli het volgende:
![]()
KF is gewoon een lief geil jongetje van 21 die van aandacht houdt
De laatste posts uit singles is genoeg hoor... Gewoon eens in de week doen, ben je weer helemaal bij!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Pfeww, gelukkig... af en toe de laatste 5 postjes uit zijn geschiedenis lezen volstaat dus?
Zaterdag die vriendin van L.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:25 schreef Murmeli het volgende:
KF:vrijdag die duitse, en wie dan zaterdag? jij slettebak!!!
zou wel leuk zijn ja zo'n vette dikke rel.... ik hou van rellen (wel alleen bij mensen die het er een beetje naar gemaakt hebben dan, anders is het zo sneu)
OH KF ik wil wel weer een gemene sig over je maken hoor....
Keej, scheelt een hoop zinloze KF info, thnxxquote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Pien85 het volgende:
De laatste posts uit singles is genoeg hoor... Gewoon eens in de week doen, ben je weer helemaal bij!
Ik heb me al zo lang ingehouden johquote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
KF is gewoon een lief geil jongetje van 21 die van aandacht houdt
Asjequote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Keej, scheelt een hoop zinloze KF info, thnxx
LOL, ik denk dat 4 dagen voor hem al moeilijk genoeg isquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
Geef je anders eens op voor 40 dagen zonder seks, KF
Dat werd van de week ook al gezegd, maar KF heeft wel vaker 40 dagen niet geneuktquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
Zou geen probleem zijn hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
Ben pas 4 dagen op singles, nu al verslaafd..... errugggquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
AsjeIk zit ook niet de hele dag in singles te lezen hoor (ja ok, vandaag wel een beetje) maar ben toch redelijk op de hoogte
Ik heb toen het net uit ging met mijn ex 3 maanden niks gedaan omdat ik rustig aan wilde doenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat werd van de week ook al gezegd, maar KF heeft wel vaker 40 dagen niet geneuktzegt ie...
Hehe ik ookquote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben pas 4 dagen op singles, nu al verslaafd..... erruggg
Zo hé! Drie hele maanden?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb toen het net uit ging met mijn ex 3 maanden niks gedaan omdat ik rustig aan wilde doen
Dunno, ben met alles zo, dat ik wil zien hoe ver ik kan gaanquote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Ripley het volgende:
ben je het eens KF dat je enigszins overmatig met vrouwen bezig bent?Waarom zo'n ontzettende drang om te scoren?
wie dan zondag?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zaterdag die vriendin van L.
Benieuwd naar je sig!
Ik werk nog even een half uurtje over
owquote:
Zondag hád ie misschien dat meisje kunnen neukenquote:
volgens mij is dat vrij normaal voor een jongetje van 21.... die moeten gewoon scoren, bevestiging hebben en zijn geil. ik vind het niet zo raar eig. bovendien is het wel leuk leesvoerquote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Ripley het volgende:
ben je het eens KF dat je enigszins overmatig met vrouwen bezig bent?Waarom zo'n ontzettende drang om te scoren?
ik vind hem geen eens een nare sig waardquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor een nare sig over je KF...dus dat komt nog wel een keertje
ah dus het was weer een opgeblazen KF post. okquote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zondag hád ie misschien dat meisje kunnen neuken
nouw.... nu wel weer genoeg op KF gezeken!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind hem geen eens een nare sig waard
wil wel een nieuwe maar ook inspiratieloos
Moet opeens aan het liedje 'my live your entertainment' denkenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij is dat vrij normaal voor een jongetje van 21.... die moeten gewoon scoren, bevestiging hebben en zijn geil. ik vind het niet zo raar eig. bovendien is het wel leuk leesvoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |