uiteraard!quote:
Daar ben ik zelfs niet nerd genoeg voorquote:Op maandag 25 mei 2009 15:45 schreef mrbox het volgende:
omg :
Vandaag-is-het-International-Nerd-Pride-Day
redbull doet zijn werkben gewoon nog wakker
(en nog in een college)
Kloptquote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef rival het volgende:
uiteraard!
maar de ontvangen berichten bewaar ik meestal wel iets langer, dat is net zo prive hoor
ik haat MMS, ik kan ze ook niet lezen en ik denk ook niet versturen. waarschijnlijk kan mijn telefoon het wel maar ik doe er dus niet aan. stom gedoe. sms is genoeg. en e-mailquote:Op maandag 25 mei 2009 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
uiteraard!
maar de ontvangen berichten bewaar ik meestal wel iets langer, dat is net zo prive hoor
Ik vind het meestal ook niks, behalve als leuke meisje het gebruiken, maar dat doen (naar mij toe) bijna nooit.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik haat MMS, ik kan ze ook niet lezen en ik denk ook niet versturen. waarschijnlijk kan mijn telefoon het wel maar ik doe er dus niet aan. stom gedoe. sms is genoeg. en e-mailow en msn natuurlijk
Soms zijn MMS'jes wel leuk.. Behalve dan als de vriendin van mijn moeder MMS'jes stuurt met een foto van de outfit van mijn moederquote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
ik haat MMS, ik kan ze ook niet lezen en ik denk ook niet versturen. waarschijnlijk kan mijn telefoon het wel maar ik doe er dus niet aan. stom gedoe. sms is genoeg. en e-mailow en msn natuurlijk
sja sorry daar kan ik niet mee helpen, ik kan niet mmssenquote:Op maandag 25 mei 2009 15:49 schreef washball het volgende:
[..]
Ik vind het meestal ook niks, behalve als leuke meisje het gebruiken, maar dat doen (naar mij toe) bijna nooit.
MMSen is dan iets wat enkel op uitzonderlijke situaties wordt gebruikt... Gebrek aan andere communicatiemiddelen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben dol op MMSquote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
MMS'jes zijn baasquote:Op maandag 25 mei 2009 15:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik gebruik het gewoon wanneer ik daar zin in hebquote:Op maandag 25 mei 2009 15:51 schreef Tegan het volgende:
MMSen is dan iets wat enkel op uitzonderlijke situaties wordt gebruikt... Gebrek aan andere communicatiemiddelen bijvoorbeeld.
klopt krijg je gewoon link (iphone kan geen mms ontvangen nogquote:Op maandag 25 mei 2009 15:52 schreef Tegan het volgende:
Als je telefoon niet kan MMSen dan kreeg je toch een linkje voor op de pc?
De laatste die ik kreeg was een verwilderde tuin met als heading "Tuinvrouw gezocht"quote:Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
MMS'jes zijn baas
Kreeg er net nog een binnen met een foto van mij met een gordijn op had als tulband in de kroeg gisteren
Ik doelde ook op mijn eigen MMSgebruikquote:Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik gebruik het gewoon wanneer ik daar zin in heb
Van alles, maar vooralquote:Op maandag 25 mei 2009 15:54 schreef rival het volgende:
wat voor mmsjes hebben jullie het trouwens over dames?
ja hahaha!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:52 schreef Tegan het volgende:
Als je telefoon niet kan MMSen dan kreeg je toch een linkje voor op de pc?
Haha oké..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |