Weet KF ook een keertje hoe dat voeltquote:
Je kan hem moeilijk verbieden. Zal het totaal niet leuk vinden en geen idee hoe ik zou reageren eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Stelling: Je partner wil, zomaar opeens, voor minimaal een half jaar naar het buitenland (denk: buiten europa) wat doe je?
Ik pak een rekenmachine, check mijn saldo, bel de ambassade, ga op internet zoeken en ga zonder blikken of blozen meequote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Stelling: Je partner wil, zomaar opeens, voor minimaal een half jaar naar het buitenland (denk: buiten europa) wat doe je?
Snap ikquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef rival het volgende:
haha zo gezien help ik je hopen.![]()
ik bedoelde het anders
teveel variabelen om een goed antwoord te gevenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Voor het weer hoef je hier niet te komen. Flink grauw hier!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Grr, niks gehoord nog van het meisje van gisteren of ze nog naar Scheveningen wil...
Nja, zal wel aan het werk zijn ofzo
Hmm ik heb een keer achterin de auto gezeten bij 2 vriendinnen, een stuk duct tape op mijn mond en mijn handen aan elkaar gebonden...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
op een gegeven moment sprak ik iets in in de trant van....
Als je haar ooit nog terug wilt zien leg dan het geld in de donkere afvalbak. (iemand nam dat dus zonder blikken of blozen aan, ja hoor meneer, we gaan het versturen)
kreeg mijn collega naast me het volgende berichtje binnen, BEL DE POLITIE!
we hebben nog nooit zo gelachen
Jannuk!!! goed zo!!!quote:
Dat is een vraag, geen stellingquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Heb hem nog doorgestuurd naar haarquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je had het smsje ook naar de verkeerde gestuurd.. Je moet hem nog naar haar sturen...
Ik ben vrijdag al keihard gebruikt door die Duitsequote:
dat is gelul KF en dat weet je .... maar is ze niet op haar boot weer naar huis ?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag al keihard gebruikt door die Duitse!
Maar ze heeft me vanacht gesmst, en vanmiddag nog een keer
Komt nog wel
Ciaoquote:
Ik wil antwoord van dat meisje van gisteravond !quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat is gelul KF en dat weet je .... maar is ze niet op haar boot weer naar huis ?
raak jij niet helemaal in de war als je zoveel mensen tegelijk loopt te neuken en te versieren?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag al keihard gebruikt door die Duitse!
Maar ze heeft me vanacht gesmst, en vanmiddag nog een keer
Komt nog wel
succes, en wanneer zet ik je op het vliegtuig?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
In den beginnen was het een stelling, maar heb get laatste stuk dr uit gehaaldquote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jannuk!!! goed zo!!!
[..]
Dat is een vraag, geen stelling
maar in principe heb ik er niks tegen maar mijzelf kennende overleeft een relatie dat niet. dan kan je beter samen gaan. en het ligt er ook aan hoe lang je samen bent. als je al jaren samenwoont dan moet het wel kunnen denk ik.
Nee, vind het eigenlijk wel primaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
raak jij niet helemaal in de war als je zoveel mensen tegelijk loopt te neuken en te versieren?
Ik heb dat wel eens een tijdje gedaan maar werd er op een gegeven moment helemaal gek van. wist niet meer wie wie was zo'n beetje. ben er maar mee gekapt.
de laatste 2 jaar alleen nog maar met vriendjes geneukt, geen scharrels meer.
had je nou gisteravond alleen gezoend of ook geneukt?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
Mhh ik moet weer ff opletten... tot later maar weer....
Maar KF je gaat toch niet zeggen dat je nu dol bent op dat meisje van gisteravond ?
Ik zie haar wel zitten jaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
Mhh ik moet weer ff opletten... tot later maar weer....
Maar KF je gaat toch niet zeggen dat je nu dol bent op dat meisje van gisteravond ?
Dat vraag ik me dus ook af, vind het niet zo raar dat je dan een smsje naar de verkeerde stuurtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef Murmeli het volgende:
raak jij niet helemaal in de war als je zoveel mensen tegelijk loopt te neuken en te versieren?
Ze heeft je toch gesmst? Dan heb je haar nummer tochquote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wil antwoord van dat meisje van gisteravond !
Van dat Duitse meisje (nja, vrouw) heb ik haar nummer niet eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |