Zit toch ook gewoon internet op je telefoonquote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ja hahaha!
die kan ik me nog herinneren, maak je een nutteloze foto en die verstuur je naar iemand,....
wordt je gebelt, ja mongool, ben ik net helemaal naar huis gegaan om via het internet een mms te downloaden is het zo een fucking nietszeggend iets
Ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef washball het volgende:
Ik ben vrij, later. Ripley ik stuur je vanavond mijn foto.
Dat dus!!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds MMS bestaat bladert er niemand zomaar door mijn telefoon![]()
niemand
De "kan ik me nog herinneren" duidt op dat het een tijdje geleden wasquote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
Zit toch ook gewoon internet op je telefoon?
de de omgekeerde variant daarop had je ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef Tegan het volgende:
Als je een sms stuurt naar een vaste telefoon, dan leest zo'n robot hem voor.
Was dat er. Wat tof.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
de de omgekeerde variant daarop had je ook
kon je kpn bellen, tegen die dame of meneer zeggen wat je wilde zeggen en dat werd dan via sms verzonden naar waar je wilde....
ik deed vroeger telemarketing dus ik heb me tijdens het vervelen urenlang met dit soort diensten vermaakt
Ik mag toch hopen van nietquote:
GMTAquote:Op maandag 25 mei 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Glibber er niet vanaf he! kan pijn doen
ik haal ze dus ook nooit op. gelukkig krijg ik ze ook nooit. denk 2 keer gehad ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ja hahaha!
die kan ik me nog herinneren, maak je een nutteloze foto en die verstuur je naar iemand,....
wordt je gebelt, ja mongool, ben ik net helemaal naar huis gegaan om via het internet een mms te downloaden is het zo een fucking nietszeggend iets
op een gegeven moment sprak ik iets in in de trant van....quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
op een gegeven moment sprak ik iets in in de trant van....
Als je haar ooit nog terug wilt zien leg dan het geld in de donkere afvalbak. (iemand nam dat dus zonder blikken of blozen aan, ja hoor meneer, we gaan het versturen)
kreeg mijn collega naast me het volgende berichtje binnen, BEL DE POLITIE!
we hebben nog nooit zo gelachen
ik heb nu ook geen internet op mn mobiel. naja net als mms, waarschijnlijk kan ie het wel maar i kzou niet weten hoe het werkt. heb thuis al internet... en kwaaks mobiel heeft best goed internet. dus dat heb ik niet nodig....quote:Op maandag 25 mei 2009 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De "kan ik me nog herinneren" duidt op dat het een tijdje geleden was
Je had het smsje ook naar de verkeerde gestuurd.. Je moet hem nog naar haar sturen...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Grr, niks gehoord nog van het meisje van gisteren of ze nog naar Scheveningen wil...
Nja, zal wel aan het werk zijn ofzo
ze heeft je gewoon gebruikquote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Grr, niks gehoord nog van het meisje van gisteren of ze nog naar Scheveningen wil...
Ligt eraan watvoor relatie we hebben. Wonen we samen, zijn we beide studenten die op kamers zijn etc...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Stelling: Je partner wil, zomaar opeens, voor minimaal een half jaar naar het buitenland (denk: buiten europa) wat doe je?
Weet KF ook een keertje hoe dat voeltquote:
Je kan hem moeilijk verbieden. Zal het totaal niet leuk vinden en geen idee hoe ik zou reageren eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Stelling: Je partner wil, zomaar opeens, voor minimaal een half jaar naar het buitenland (denk: buiten europa) wat doe je?
Ik pak een rekenmachine, check mijn saldo, bel de ambassade, ga op internet zoeken en ga zonder blikken of blozen meequote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Snap ikquote:Op maandag 25 mei 2009 16:02 schreef rival het volgende:
haha zo gezien help ik je hopen.![]()
ik bedoelde het anders
teveel variabelen om een goed antwoord te gevenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Voor het weer hoef je hier niet te komen. Flink grauw hier!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ik heb een keer achterin de auto gezeten bij 2 vriendinnen, een stuk duct tape op mijn mond en mijn handen aan elkaar gebonden...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
op een gegeven moment sprak ik iets in in de trant van....
Als je haar ooit nog terug wilt zien leg dan het geld in de donkere afvalbak. (iemand nam dat dus zonder blikken of blozen aan, ja hoor meneer, we gaan het versturen)
kreeg mijn collega naast me het volgende berichtje binnen, BEL DE POLITIE!
we hebben nog nooit zo gelachen
Jannuk!!! goed zo!!!quote:
Dat is een vraag, geen stellingquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Heb hem nog doorgestuurd naar haarquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je had het smsje ook naar de verkeerde gestuurd.. Je moet hem nog naar haar sturen...
Ik ben vrijdag al keihard gebruikt door die Duitsequote:
dat is gelul KF en dat weet je .... maar is ze niet op haar boot weer naar huis ?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag al keihard gebruikt door die Duitse!
Maar ze heeft me vanacht gesmst, en vanmiddag nog een keer
Komt nog wel
Ciaoquote:
Ik wil antwoord van dat meisje van gisteravond !quote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
dat is gelul KF en dat weet je .... maar is ze niet op haar boot weer naar huis ?
raak jij niet helemaal in de war als je zoveel mensen tegelijk loopt te neuken en te versieren?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Komt nog wel
succes, en wanneer zet ik je op het vliegtuig?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
In den beginnen was het een stelling, maar heb get laatste stuk dr uit gehaaldquote:Op maandag 25 mei 2009 16:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jannuk!!! goed zo!!!
[..]
Dat is een vraag, geen stelling
maar in principe heb ik er niks tegen maar mijzelf kennende overleeft een relatie dat niet. dan kan je beter samen gaan. en het ligt er ook aan hoe lang je samen bent. als je al jaren samenwoont dan moet het wel kunnen denk ik.
Nee, vind het eigenlijk wel primaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
raak jij niet helemaal in de war als je zoveel mensen tegelijk loopt te neuken en te versieren?
Ik heb dat wel eens een tijdje gedaan maar werd er op een gegeven moment helemaal gek van. wist niet meer wie wie was zo'n beetje. ben er maar mee gekapt.
de laatste 2 jaar alleen nog maar met vriendjes geneukt, geen scharrels meer.
had je nou gisteravond alleen gezoend of ook geneukt?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
Mhh ik moet weer ff opletten... tot later maar weer....
Maar KF je gaat toch niet zeggen dat je nu dol bent op dat meisje van gisteravond ?
Ik zie haar wel zitten jaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef mrbox het volgende:
Mhh ik moet weer ff opletten... tot later maar weer....
Maar KF je gaat toch niet zeggen dat je nu dol bent op dat meisje van gisteravond ?
Dat vraag ik me dus ook af, vind het niet zo raar dat je dan een smsje naar de verkeerde stuurtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:11 schreef Murmeli het volgende:
raak jij niet helemaal in de war als je zoveel mensen tegelijk loopt te neuken en te versieren?
Ze heeft je toch gesmst? Dan heb je haar nummer tochquote:Op maandag 25 mei 2009 16:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wil antwoord van dat meisje van gisteravond !
Van dat Duitse meisje (nja, vrouw) heb ik haar nummer niet eens
dat maakt niet uit, een naam heb je zo!!! of je moet het echt aan niemand vertellen. anders wordt het toch wel doorgeluld en het komt altijd bij de verkeerde terecht.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, vind het eigenlijk wel prima
Wil alleen geen naam gaan krijgen
Maar dat zit wel goed omdat ze elkaar niet kennen
ah ok, handig dat je zelf een oowtooow hebtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, vind het niet zo raar dat je dan een smsje naar de verkeerde stuurt
Ow, en Murm, over parkpop...kheb zelf een tuutje, dus ik kan er wel komen, gaat er meer om hoe ik me voel
volgens mij vind je elk meisje dat jou wat aand8 geeft meteen leukquote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie haar wel zitten ja![]()
Maar dat kan ook aan het moment liggen van gisteravond...
Ik vind dat schattige van haar gewoon zo liefen stiekem toch heel ondeugend en uitdagend
Kan wel een leuk relletje wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Jannuk het volgende:
@KF, tis voor jou te hopen dat er niemand van je harem een account op FOK! heeft
ow ja, moet de garage nog bellen, mn tuutje kan fluiten!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Murmeli het volgende:
ah ok, handig dat je zelf een oowtooow hebt
ok kijk maar hoe je je voelt dan! ik hoop heel goed enen dat het mooi weer is!!!
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:17 schreef Jannuk het volgende:
@KF, tis voor jou te hopen dat er niemand van je harem een account op FOK! heeft
Gezoend en geknuffeld en gedansdquote:Op maandag 25 mei 2009 16:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
had je nou gisteravond alleen gezoend of ook geneukt?
Begon er net aan te wennen hahaquote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel joh dat is grappig...
OW KF heb je al gezien dat ik heel lief mijn sig over jou weer heb weggegooid?
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gezoend en geknuffeld en gedansden hand in hand gelopen
Wilde eigenlijk op dat moment niet verder gegaan, maar als ik het wel gedaan had had ik mijn weekend hattrick gehaald!
Vrijdag - zaterdag - zondag een ander
soap van FOK!quote:
het nummer van het meisje van gisteren heb ik en heb ik mee gesmst...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ze heeft je toch gesmst? Dan heb je haar nummer tochJe spreekt jezelf tegen
Als het kan, ga ik mee. Ik ben dol op reizen. Zo niet, dan gun ik hem heel veel plezier in het buitenland en zoek ik hem een maandje ergens halverwege opquote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Hier zeg je dat het duitse meisje jou gesmst heeft.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
het nummer van het meisje van gisteren heb ik en heb ik mee gesmst...
Het Duitse meisje heb ik geen nummer vna, dus ook niet gesmst
zal volgende keer duidelijker zijn
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Komt nog wel
Nee sorry, dat 2e stukkie ging over het meisje van gisterenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hier zeg je dat het duitse meisje jou gesmst heeft.
[..]
Ik vind helemaal niet iemand snel leukquote:Op maandag 25 mei 2009 16:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
volgens mij vind je elk meisje dat jou wat aand8 geeft meteen leuk
je komt enorm depserate over
en dat merken meisjes dan erg snel en dan haken ze af:+
Nee hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 16:23 schreef Jannuk het volgende:
Ben ik nou de enige die KF niet (meer) kan volgen?
Maar onderhand neuk je wel allemaal anderen die je dus níet leuk vind?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind helemaal niet iemand snel leukjuist niet...
Mijn ex vond ik leuk en het meisje wat me laatst afwees...
Het meisje van gisteravond vind ik gewoon interessant om beter te leren kennen omdat het gisteren zo gezellig was
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik geloof dat je KF sowieso al met een paar kilo zout moet nemen... Bovendien is KF net een soap, lees eens in de week een paar van zijn posts en je bent weer helemaal op de hoogte
Pfeww, gelukkig... af en toe de laatste 5 postjes uit zijn geschiedenis lezen volstaat dus?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:24 schreef Pien85 het volgende:
Nee hoorMaar ik geloof dat je KF sowieso al met een paar kilo zout moet nemen... Bovendien is KF net een soap, lees eens in de week een paar van zijn posts en je bent weer helemaal op de hoogte
Volgens mij klopt dit beterderquote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Murmeli het volgende:
![]()
KF is gewoon een lief geil jongetje van 21 die van aandacht houdt
De laatste posts uit singles is genoeg hoor... Gewoon eens in de week doen, ben je weer helemaal bij!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Pfeww, gelukkig... af en toe de laatste 5 postjes uit zijn geschiedenis lezen volstaat dus?
Zaterdag die vriendin van L.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:25 schreef Murmeli het volgende:
KF:vrijdag die duitse, en wie dan zaterdag? jij slettebak!!!
zou wel leuk zijn ja zo'n vette dikke rel.... ik hou van rellen (wel alleen bij mensen die het er een beetje naar gemaakt hebben dan, anders is het zo sneu)
OH KF ik wil wel weer een gemene sig over je maken hoor....
Keej, scheelt een hoop zinloze KF info, thnxxquote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Pien85 het volgende:
De laatste posts uit singles is genoeg hoor... Gewoon eens in de week doen, ben je weer helemaal bij!
Ik heb me al zo lang ingehouden johquote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
KF is gewoon een lief geil jongetje van 21 die van aandacht houdt
Asjequote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Keej, scheelt een hoop zinloze KF info, thnxx
LOL, ik denk dat 4 dagen voor hem al moeilijk genoeg isquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
Geef je anders eens op voor 40 dagen zonder seks, KF
Dat werd van de week ook al gezegd, maar KF heeft wel vaker 40 dagen niet geneuktquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
Zou geen probleem zijn hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
Ben pas 4 dagen op singles, nu al verslaafd..... errugggquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
AsjeIk zit ook niet de hele dag in singles te lezen hoor (ja ok, vandaag wel een beetje) maar ben toch redelijk op de hoogte
Ik heb toen het net uit ging met mijn ex 3 maanden niks gedaan omdat ik rustig aan wilde doenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat werd van de week ook al gezegd, maar KF heeft wel vaker 40 dagen niet geneuktzegt ie...
Hehe ik ookquote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben pas 4 dagen op singles, nu al verslaafd..... erruggg
Zo hé! Drie hele maanden?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb toen het net uit ging met mijn ex 3 maanden niks gedaan omdat ik rustig aan wilde doen
Dunno, ben met alles zo, dat ik wil zien hoe ver ik kan gaanquote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Ripley het volgende:
ben je het eens KF dat je enigszins overmatig met vrouwen bezig bent?Waarom zo'n ontzettende drang om te scoren?
wie dan zondag?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zaterdag die vriendin van L.
Benieuwd naar je sig!
Ik werk nog even een half uurtje over
owquote:
Zondag hád ie misschien dat meisje kunnen neukenquote:
volgens mij is dat vrij normaal voor een jongetje van 21.... die moeten gewoon scoren, bevestiging hebben en zijn geil. ik vind het niet zo raar eig. bovendien is het wel leuk leesvoerquote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Ripley het volgende:
ben je het eens KF dat je enigszins overmatig met vrouwen bezig bent?Waarom zo'n ontzettende drang om te scoren?
ik vind hem geen eens een nare sig waardquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor een nare sig over je KF...dus dat komt nog wel een keertje
ah dus het was weer een opgeblazen KF post. okquote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zondag hád ie misschien dat meisje kunnen neuken
nouw.... nu wel weer genoeg op KF gezeken!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind hem geen eens een nare sig waard
wil wel een nieuwe maar ook inspiratieloos
Moet opeens aan het liedje 'my live your entertainment' denkenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij is dat vrij normaal voor een jongetje van 21.... die moeten gewoon scoren, bevestiging hebben en zijn geil. ik vind het niet zo raar eig. bovendien is het wel leuk leesvoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |