Keej, scheelt een hoop zinloze KF info, thnxxquote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Pien85 het volgende:
De laatste posts uit singles is genoeg hoor... Gewoon eens in de week doen, ben je weer helemaal bij!
Ik heb me al zo lang ingehouden johquote:Op maandag 25 mei 2009 16:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
KF is gewoon een lief geil jongetje van 21 die van aandacht houdt
Asjequote:Op maandag 25 mei 2009 16:29 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Keej, scheelt een hoop zinloze KF info, thnxx
LOL, ik denk dat 4 dagen voor hem al moeilijk genoeg isquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
Geef je anders eens op voor 40 dagen zonder seks, KF
Dat werd van de week ook al gezegd, maar KF heeft wel vaker 40 dagen niet geneuktquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
Zou geen probleem zijn hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Ripley het volgende:
Ben pas 4 dagen op singles, nu al verslaafd..... errugggquote:Op maandag 25 mei 2009 16:30 schreef Pien85 het volgende:
AsjeIk zit ook niet de hele dag in singles te lezen hoor (ja ok, vandaag wel een beetje) maar ben toch redelijk op de hoogte
Ik heb toen het net uit ging met mijn ex 3 maanden niks gedaan omdat ik rustig aan wilde doenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat werd van de week ook al gezegd, maar KF heeft wel vaker 40 dagen niet geneuktzegt ie...
Hehe ik ookquote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ben pas 4 dagen op singles, nu al verslaafd..... erruggg
Zo hé! Drie hele maanden?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb toen het net uit ging met mijn ex 3 maanden niks gedaan omdat ik rustig aan wilde doen
Dunno, ben met alles zo, dat ik wil zien hoe ver ik kan gaanquote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Ripley het volgende:
ben je het eens KF dat je enigszins overmatig met vrouwen bezig bent?Waarom zo'n ontzettende drang om te scoren?
wie dan zondag?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zaterdag die vriendin van L.
Benieuwd naar je sig!
Ik werk nog even een half uurtje over
owquote:
Zondag hád ie misschien dat meisje kunnen neukenquote:
volgens mij is dat vrij normaal voor een jongetje van 21.... die moeten gewoon scoren, bevestiging hebben en zijn geil. ik vind het niet zo raar eig. bovendien is het wel leuk leesvoerquote:Op maandag 25 mei 2009 16:32 schreef Ripley het volgende:
ben je het eens KF dat je enigszins overmatig met vrouwen bezig bent?Waarom zo'n ontzettende drang om te scoren?
ik vind hem geen eens een nare sig waardquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor een nare sig over je KF...dus dat komt nog wel een keertje
ah dus het was weer een opgeblazen KF post. okquote:Op maandag 25 mei 2009 16:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zondag hád ie misschien dat meisje kunnen neuken
nouw.... nu wel weer genoeg op KF gezeken!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik vind hem geen eens een nare sig waard
wil wel een nieuwe maar ook inspiratieloos
Moet opeens aan het liedje 'my live your entertainment' denkenquote:Op maandag 25 mei 2009 16:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
volgens mij is dat vrij normaal voor een jongetje van 21.... die moeten gewoon scoren, bevestiging hebben en zijn geil. ik vind het niet zo raar eig. bovendien is het wel leuk leesvoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |