Zit toch ook gewoon internet op je telefoonquote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ja hahaha!
die kan ik me nog herinneren, maak je een nutteloze foto en die verstuur je naar iemand,....
wordt je gebelt, ja mongool, ben ik net helemaal naar huis gegaan om via het internet een mms te downloaden is het zo een fucking nietszeggend iets
Ik zit op het puntje van mijn stoelquote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef washball het volgende:
Ik ben vrij, later. Ripley ik stuur je vanavond mijn foto.
Dat dus!!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
Sinds MMS bestaat bladert er niemand zomaar door mijn telefoon![]()
niemand
De "kan ik me nog herinneren" duidt op dat het een tijdje geleden wasquote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef KudFokker het volgende:
Zit toch ook gewoon internet op je telefoon?
de de omgekeerde variant daarop had je ookquote:Op maandag 25 mei 2009 15:57 schreef Tegan het volgende:
Als je een sms stuurt naar een vaste telefoon, dan leest zo'n robot hem voor.
Was dat er. Wat tof.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:58 schreef rival het volgende:
[..]
de de omgekeerde variant daarop had je ook
kon je kpn bellen, tegen die dame of meneer zeggen wat je wilde zeggen en dat werd dan via sms verzonden naar waar je wilde....
ik deed vroeger telemarketing dus ik heb me tijdens het vervelen urenlang met dit soort diensten vermaakt
Ik mag toch hopen van nietquote:
GMTAquote:Op maandag 25 mei 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Glibber er niet vanaf he! kan pijn doen
ik haal ze dus ook nooit op. gelukkig krijg ik ze ook nooit. denk 2 keer gehad ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
ja hahaha!
die kan ik me nog herinneren, maak je een nutteloze foto en die verstuur je naar iemand,....
wordt je gebelt, ja mongool, ben ik net helemaal naar huis gegaan om via het internet een mms te downloaden is het zo een fucking nietszeggend iets
op een gegeven moment sprak ik iets in in de trant van....quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
op een gegeven moment sprak ik iets in in de trant van....
Als je haar ooit nog terug wilt zien leg dan het geld in de donkere afvalbak. (iemand nam dat dus zonder blikken of blozen aan, ja hoor meneer, we gaan het versturen)
kreeg mijn collega naast me het volgende berichtje binnen, BEL DE POLITIE!
we hebben nog nooit zo gelachen
ik heb nu ook geen internet op mn mobiel. naja net als mms, waarschijnlijk kan ie het wel maar i kzou niet weten hoe het werkt. heb thuis al internet... en kwaaks mobiel heeft best goed internet. dus dat heb ik niet nodig....quote:Op maandag 25 mei 2009 15:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De "kan ik me nog herinneren" duidt op dat het een tijdje geleden was
Je had het smsje ook naar de verkeerde gestuurd.. Je moet hem nog naar haar sturen...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Grr, niks gehoord nog van het meisje van gisteren of ze nog naar Scheveningen wil...
Nja, zal wel aan het werk zijn ofzo
ze heeft je gewoon gebruikquote:Op maandag 25 mei 2009 16:03 schreef KudFokker het volgende:
Grr, niks gehoord nog van het meisje van gisteren of ze nog naar Scheveningen wil...
Nja, zal wel aan het werk zijn ofzo
Ligt eraan watvoor relatie we hebben. Wonen we samen, zijn we beide studenten die op kamers zijn etc...quote:Op maandag 25 mei 2009 16:04 schreef Pien85 het volgende:
Stelling: Je partner wil, zomaar opeens, voor minimaal een half jaar naar het buitenland (denk: buiten europa) wat doe je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |