Ga je mij nu echt met ritmo lopen vergelijken ja? Serieus? Ik denk toch dat hij bewezen heeft het ook zonder mij prima af te kunnen zich als enorme mongool te gedragen.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik denk niet dat het nog mogelijk is, tenzij ritmo en sinado op vakantie zijn, en de rest van alle friet/patat discussieerders ook
Jij hebt het iig bewezen idd. Man man man, wat een rommel produceer jij af en toe zeg.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:20 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ga je mij nu echt met ritmo lopen vergelijken ja? Serieus? Ik denk toch dat hij bewezen heeft het ook zonder mij prima af te kunnen zich als enorme mongool te gedragen.
Mogelijk. Maar waar het zich bij mij beperkt tot een enkele of een paar posts houdt ritmo het hele topics lang vol. Vandaar dat ik het vergelijk niet heel terecht vind.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij hebt het iig bewezen idd. Man man man, wat een rommel produceer jij af en toe zeg.
WTF?? Je zou voor de gein de actuele topics in de klb moeten lezen, dat gaat zeker wel ergens over?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:46 schreef Biogarde het volgende:
Gaat toch helemaal nergens over man. En daar komt bij dat je zelf ook niet echt je best doet het een beetje duidelijk en overzichtelijk te houden.
Maar goed, we hadden hier gisteren ook al een discussie over op de PM, en ook daar leek je er geen kut van te snappen. Jij ziet KLB als een speeltuin voor geestelijk gehandicapten en een plaats om al je hersenscheten te droppen.
Ik heb nieuws voor je..
Neuh, geen ban gek. Je ziet KLB als een speeltuin afgaande op je PM's. Da's geen aanname, maar een feit. Lees je eigen PM's maar eens. Maar goed, je bent jong, newbie, dus we nemen het allemaal met een flinke korrel zout.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WTF?? Je zou voor de gein de actuele topics in de klb moeten lezen, dat gaat zeker wel ergens over?
Ja gister via de pm liet jij mij weten hoe jullie over de zaken denken ja. En waaruit kan jij opmaken dat ik er geen kut van lijk te snappen?? Allemaal loze argumenten weer.
Ik heb nieuws voor je...? Je bedoeld toch geen ban he
Ik mag hopen van wel. Je post niet alleen veel te veel nutteloze berichten en bitch je de hele tijd op Emimich maar je opent ook veel te veel bagger topics.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
WTF?? Je zou voor de gein de actuele topics in de klb moeten lezen, dat gaat zeker wel ergens over?
Ja gister via de pm liet jij mij weten hoe jullie over de zaken denken ja. En waaruit kan jij opmaken dat ik er geen kut van lijk te snappen?? Allemaal loze argumenten weer.
Ik heb nieuws voor je...? Je bedoeld toch geen ban he
Hmm, ik heb wel is bagger ja. Maar kijk mijn ouvre maar is. Zitten genoeg goede topics bij dacht ik zo, vanmiddag nog meer dan 350 reactie's in een paar uur tijd daarmee laat ik zien dat ik ook wel over kwaliteit beschikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Neuh, geen ban gek. Je ziet KLB als een speeltuin afgaande op je PM's. Da's geen aanname, maar een feit. Lees je eigen PM's maar eens. Maar goed, je bent jong, newbie, dus we nemen het allemaal met een flinke korrel zout.
En er zit wel degelijk verschil tussen topics en zelfs bagger! Het is maar hoe je het brengt en hoe je topic ontwikkelt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel. Je post niet alleen veel te veel nutteloze berichten en bitch je de hele tijd op Emimich maar je opent ook veel te veel bagger topics.
Het overgrote merendeel van jouw topics gaat namelijk niet voor niets op slot![]()
en laten we het ook maar even niet over jouw spelling hebben..
slijm, slijm, slijmquote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, ik heb wel is bagger ja. Maar kijk mijn ouvre maar is. Zitten genoeg goede topics bij dacht ik zo, vanmiddag nog meer dan 350 reactie's in een paar uur tijd daarmee laat ik zien dat ik ook wel over kwaliteit beschikJammer van het niveau van het topic. Maar desalniettemin heb daarmee zeker wel wat laten zien.
Ik zie de klb zoals de meeste klb'rs hem zien. We kunnen moeilijk stellen dat KLB een serieus platform is voor serieuze dingen. Of wel soms...?
Leuk om te horen die ongezouten mening van jouBen jong, newbie en derhalve niet meer serieus te nemen. Weet nu wel teminste hoe jij mensen beredeneerd en naar welke criteria kijkt.
Ik geloof best dat je ook wel serieuze dingen plaatst maar jouw imago wordt momenteel vooral bepaald door alle bagger en onzin. Daarnaast heb je tegen middernacht toch echt nog een bagger topic gemaakt:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
20 procent van mijn topics gaan dicht. Of je moet alles mee rekenen, inclusief de opzettelijk bagger. Maar soms doe ik het ook expres maar sindsdien doe ik dat niet meer. En dan ik in de clinch lig met Emimich heeft een hele andere reden. En als je me hele ouvre doorspit kom je echt wel serieuse dingen tegen. Voor de rest heb ik ook nog nooit een echt goed topic van jou gezien, niets naka niente.
Tjah dan kunnen we hier heel lang gaan discussieren. Maar het is wel een feit dat mijn topics mits ze serieus zijn meestal wel genoeg reacties trekken. En soms zijn mijn topic serieus en soms niet. Maar er zijn wel degelijk goede kwalitatieve bij.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 01:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
slijm, slijm, slijm![]()
Daarnaast heb jij vandaag eigenlijk alleen maar bagger en bash topics geopend dus wat nou kwaliteit..
[..]
Ik geloof best dat je ook wel serieuze dingen plaatst maar jouw imago wordt momenteel vooral bepaald door alle bagger en onzin. Daarnaast heb je tegen middernacht toch echt nog een bagger topic gemaakt:
Ik ga Fok verlaten!!!!!!
Als je ruzie hebt met Emimich (omdat hij jou uit het KPD heeft geweerd, boehoehoe), dan moet je dat maar via PM uitvechten. Niet in het forum zelf![]()
Het ligt er maar net aan wat jij verstaat onder 'goede' topics. Jouw woorden lezend doel jij gewoon op topics met zo veel mogelijk reacties, dit maakt het echter totaal niet een goed topic. Kwantiteit is wat anders dan kwaliteit.
Ik open dan ook bijna alleen maar topics die ik ook serieus bedoel en so what als ik niet 300 reacties erop krijg
Ik heb hier en daar wel wat dingen gelezen hoor. Maar goed, azijnzeikers hebben altijd wat en ik hoef verder geen topic in KLB over hetzelfde.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:03 schreef Meddo het volgende:
Ted Teller
Euh Biogarde, in GTST - Geen Thaise Slet voor Ted. STEUN FOK! wil Danny geen kritiek hebben
Ik gooi 'm weer open.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FOK! Pimp-abo dat verloopt.
Dit is toch een gegronde klacht?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |