Grappigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:25 schreef GauloisesB. het volgende:
Runescape start bij mij niet op.
Ik doe: windows -> Run -> Escape. Moet steeds deze stappen opnieuw doen. Waarom doet ie 't niet
Escape is toch geen browser, kneus!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:25 schreef GauloisesB. het volgende:
Runescape start bij mij niet op.
Ik doe: windows -> Run -> Escape. Moet steeds deze stappen opnieuw doen. Waarom doet ie 't niet
Dat niveau ben ik na me 8e al ontstegen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:26 schreef Yeahyeh het volgende:
TS komt uit 1992 en speelt zelf nog Runescape!
Aandacht nodig?quote:
Wat is je gebruikersnaam? Add ik je in me friendslist.quote:
Neem lekker een pizza van Dr Kutkerquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:23 schreef phpmystyle het volgende:
Tevens laatste topic van de avond.
En mijn 2000e post op Fok!![]()
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:28 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Aandacht nodig?![]()
TS leest vanzelf alles wel. Of hij is slim en reageert niet op domme vragen.
Heb vandaag al gebarbequet, maar anders..quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:29 schreef Comedylocal het volgende:
[..]
Neem lekker een pizza van Dr Kutker
Nee ik heb antwoord nodigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:28 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Aandacht nodig?![]()
TS leest vanzelf alles wel. Of hij is slim en reageert niet op domme vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:30 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee ik heb antwoord nodig
Maar hij reageert op veel posts, maar die zijn allemaal na mijn vraag... Dus ik maak hem er even attent op dat ik nog een vraag open heb staan
En hoe durf je dat een domme vraag te noemenIk snap het gewoon niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat je anders gaat huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij zei antwoorden, en ik noemde in mijn OP bewoordingen. Dus de vraag is niet correct.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Je noemt ook antwoorden in je OP hoor....quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat je anders gaat huilenJij zei antwoorden, en ik noemde in mijn OP bewoordingen. Dus de vraag is niet correct.
Oo je bedoelde het zo, ja dat kan ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:33 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Je noemt ook antwoorden in je OP hoor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |