Hehe, in het reageerscherm zo'n heel menu waarin ik een bestelling kwijt kan, alles aanvinkbaar enzoquote:Op maandag 1 juni 2009 19:34 schreef Yeahyeh het volgende:
Het antwoord is natuurlijk het "überpimp" abo. Met een 24/7 gratis KFC bezorgdienst.
Weet ik, weet ik. Ik vraag mezelf alleen af of ik erin zal trappen of nietquote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef Rosbief het volgende:
Dat is marketing, gratis abbo's verstrekken in de hoop dat je er gehecht aan raakt en het gaat verlengen.
hej, dat is alleen voor de modsquote:Op maandag 1 juni 2009 19:34 schreef Yeahyeh het volgende:
Het antwoord is natuurlijk het "überpimp" abo. Met een 24/7 gratis KFC bezorgdienst.
No Kiddingquote:Op maandag 1 juni 2009 19:36 schreef Rosbief het volgende:
Dat is marketing, gratis abbo's verstrekken in de hoop dat je er gehecht aan raakt en het gaat verlengen.
maar meneer, ik ben al 5 maanden mod en heb zoiets nietquote:Op maandag 1 juni 2009 19:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hej, dat is alleen voor de modsdat zou niet bekend worden voor de users
het slangentopic deed zn werk nietquote:Op maandag 1 juni 2009 19:41 schreef Ascendancy het volgende:
Mijn notes gaan te langzaam om een abo interessant te maken.
Moet toch eens meer baggeren
Een KFC grap maken in een dwc topic:quote:Op maandag 1 juni 2009 19:34 schreef Yeahyeh het volgende:
Wel gratis natuurlijk hè, kreeg netjes m'n geld teruggestortquote:
quote:
je had betaald voor SHE?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:24 schreef onlogisch het volgende:
Muwhahahaha de mijne is nog lekker geldig![]()
Nog 3 maanden ofzo en ik had hem ook gratis einz!!1111 L:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |