abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69374770
Sinds de grote demonstratie in Amsterdam tegen de Irak-oorlog die totaal nutteloos bleek heb ik ze ook niet meer gezien.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_69374948
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

maar je kan alsnog ten onrechte in verband worden gebracht met criminele zaken.
Tof dat je mijn argument even terzijde legt, maar bij deze dus nogmaals:
je kunt inderdaad ergens mee in verband worden gebracht. Maar dat houdt niet in dat je zomaar voor iets gaat worden veroordeeld en dergelijke. Het is nog steeds zo dat wanneer jij dan gewoon je verhaal verteld onder het drinken van een kop koffie, je daarna netjes bedankt wordt en jij weer op je fiets verder kunt gaan.
En nee, het wordt nu ook niet dat je per dag bij 2 misdrijven betrokken raakt en je dus de halve dag op het bureau moet gaan doorbrengen.
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 25 mei 2009 @ 10:23:49 #78
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69375002
Vrede en vrijheid
Veldslagen verdomme, met zwaard te paard, net zoals in de oude dagen !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69375015
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:15 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

demonstreren, maar ik zie al jaren geen succesvolle demonstraties meer.

zal wel iets met de cultuur zijn ofzo.
Dan moeten we het wel op de manier doen als de monnik in vietnam. Die wisten tenminste wat een demonstratie was.
  maandag 25 mei 2009 @ 10:27:39 #80
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69375121
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:21 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Tof dat je mijn argument even terzijde legt, maar bij deze dus nogmaals:
je kunt inderdaad ergens mee in verband worden gebracht. Maar dat houdt niet in dat je zomaar voor iets gaat worden veroordeeld en dergelijke. Het is nog steeds zo dat wanneer jij dan gewoon je verhaal verteld onder het drinken van een kop koffie, je daarna netjes bedankt wordt en jij weer op je fiets verder kunt gaan.
En nee, het wordt nu ook niet dat je per dag bij 2 misdrijven betrokken raakt en je dus de halve dag op het bureau moet gaan doorbrengen.
hoeveel mensen zijn ten onrechte achter de tralies gezet omdat hun haren, geen alibi etc. toevallig op de crime scene waren? een hoop kan ik je vertellen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 25 mei 2009 @ 10:28:32 #81
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69375148
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:21 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Tof dat je mijn argument even terzijde legt, maar bij deze dus nogmaals:
je kunt inderdaad ergens mee in verband worden gebracht. Maar dat houdt niet in dat je zomaar voor iets gaat worden veroordeeld en dergelijke. Het is nog steeds zo dat wanneer jij dan gewoon je verhaal verteld onder het drinken van een kop koffie, je daarna netjes bedankt wordt en jij weer op je fiets verder kunt gaan.
En nee, het wordt nu ook niet dat je per dag bij 2 misdrijven betrokken raakt en je dus de halve dag op het bureau moet gaan doorbrengen.
Het probleem is dat jij gelooft in de waarheid en de werkelijke manier van handelen.
Punt is dat buitenstaanders dat niet weten en andere buitenstaanders de boel makkelijker kunnen manipuleren.
Daarbij neem je niet mee in je oordeel dat het gevaar van een onrechtmatige machtsovername of onrechtmatige beslissing door de staat altijd dreigt.
  maandag 25 mei 2009 @ 10:30:09 #82
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69375205
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:28 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij gelooft in de waarheid en de werkelijke manier van handelen.
Punt is dat buitenstaanders dat niet weten en andere buitenstaanders de boel makkelijker kunnen manipuleren.
Daarbij neem je niet mee in je oordeel dat het gevaar van een onrechtmatige machtsovername of onrechtmatige beslissing door de staat altijd dreigt.
precies, en eenmaal digitaal, altijd digitaal.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69375465
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

hoeveel mensen zijn ten onrechte achter de tralies gezet omdat hun haren, geen alibi etc. toevallig op de crime scene waren? een hoop kan ik je vertellen.
Uhhuh , graag zou ik daar harde cijfers voor willen hebben. Ik kan zelf even niet herinneren waar ik het heb gelezen (ben al aan het zoeken), maar naar mijn weten was het veel als het er per jaar 5 waren.
Verder zie ik ook niet echt het nut van die vinger afdrukken ivm een moordzaak. Vrijwel iedereen weet van de werking van vingerafdrukken af, en zodoende heeft bijna iedere amateurinbreker wel handschoenen aan.

De reden dat ze vingerafdrukken willen opslaan is domweg een snellere en zekerdere manier van identificatie, niet om ze in moordzaken te gebruiken. Daarvoor zijn wel veiligere, zekerdere en snellere manieren te verzinnen. Geen enkele rechter gaat je veroordelen omdat je duimafdruk in het huis van een slachtoffer gevonden wordt hoor.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:28 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Het probleem is dat jij gelooft in de waarheid en de werkelijke manier van handelen.
Punt is dat buitenstaanders dat niet weten en andere buitenstaanders de boel makkelijker kunnen manipuleren.
Daarbij neem je niet mee in je oordeel dat het gevaar van een onrechtmatige machtsovername of onrechtmatige beslissing door de staat altijd dreigt.
En het probleem is dat jij en anderen de meest rare doemscenario's als realiteit weerspiegelen. Alle gegevens zijn al aanwezig in databases. De overheid kan zo opzoeken wanener je geboren bent en waar jij momenteel woont. Is het nou opeens zo anders als ook de vingerafdruk erbij staat?
Natuurlijk, het kan gebeuren dat het uiteindelijk op de een of andere manier tegen je wordt gebruikt. Maar die kans is gewoonweg niet reëel.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_69375580
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

maar je kan alsnog ten onrechte in verband worden gebracht met criminele zaken.
Dat kan nu ook.
  maandag 25 mei 2009 @ 10:46:12 #85
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69375681
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:38 schreef Trannellius het volgende:En het probleem is dat jij en anderen de meest rare doemscenario's als realiteit weerspiegelen. Alle gegevens zijn al aanwezig in databases. De overheid kan zo opzoeken wanener je geboren bent en waar jij momenteel woont. Is het nou opeens zo anders als ook de vingerafdruk erbij staat?
Natuurlijk, het kan gebeuren dat het uiteindelijk op de een of andere manier tegen je wordt gebruikt. Maar die kans is gewoonweg niet reëel.
Je kan mij niet gaan betichten van doemdenkerij. Er zijn legio voorbeelden, ook uit de recente geschiedenis, waar heel gemakkelijk een regime ten val werd gebracht en het volk mak bleef. De laatste keer is dat 60 jaar geleden statistisch gezien moet het volgende gevaar binnenkort haar intrede weer doen.
En het gelul waar je nu mee komt is natuurlijk hetzelfde als "iemand bedreigd je met een mes, geef hem maar een pistool want je wordt in feite toch al bedreigd dus die dreiging extra, wat maakt dat dan uit? "
pi_69375822
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:46 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Je kan mij niet gaan betichten van doemdenkerij. Er zijn legio voorbeelden, ook uit de recente geschiedenis, waar heel gemakkelijk een regime ten val werd gebracht en het volk mak bleef. De laatste keer is dat 60 jaar geleden statistisch gezien moet het volgende gevaar binnenkort haar intrede weer doen.
En het gelul waar je nu mee komt is natuurlijk hetzelfde als "iemand bedreigd je met een mes, geef hem maar een pistool want je wordt in feite toch al bedreigd dus die dreiging extra, wat maakt dat dan uit? "
Ervanuit gaan dat iets wat 60 jaar geleden gebeurd is, binnenkort weer gaat gebeuren getuigt imo terdege wel van doemdenkerij. Er is op dit moment geen enkele aanwijzing dat ons land gaat worden binnen gevallen, en jij houdt er wel serieus rekening mee omdat het volgens de statistieken er weer tijd voor wordt?
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 25 mei 2009 @ 10:55:33 #87
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69375950
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:50 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ervanuit gaan dat iets wat 60 jaar geleden gebeurd is, binnenkort weer gaat gebeuren getuigt imo terdege wel van doemdenkerij. Er is op dit moment geen enkele aanwijzing dat ons land gaat worden binnen gevallen, en jij houdt er wel serieus rekening mee omdat het volgens de statistieken er weer tijd voor wordt?
het is veel te belangrijk om daar niet over na te denken. we hebben nog zo'n laten we zeggen, 8miljard jaar voordat het allemaal gedaan is.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69376108
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

het is veel te belangrijk om daar niet over na te denken. we hebben nog zo'n laten we zeggen, 8miljard jaar voordat het allemaal gedaan is.
Kom op, je moet toch zelf ook toegeven dat dit een rare manier van redeneren is? Moet ik nu ook een gracht graven rond mijn huis en een reddingsboot op zolder bewaren, immers kan er een overstroming van de omvang van 1953 aankomen? Dat is toch geen manier van leven?
Als je kijkt naar het land waarin wij nu leven, zie ik geen logische wijze waarop een anderland ons zou overnemen. Derhalve zie ik dit niet als valide argument om de vingerafdrukken af te houden.

Maar goed, uiteindelijk wandel jij in deze discussie van argument naar argument, welke tot nu toe allemaal worden weerlegd. Ik ga er dan ook vanuit dat hierna weer een argument aankomt met de strekking "wat als...". Derhalve besluit ik nu om weer wat aan werk te doen. Succes met de verdere discussie
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 25 mei 2009 @ 11:01:47 #89
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69376122
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:50 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ervanuit gaan dat iets wat 60 jaar geleden gebeurd is, binnenkort weer gaat gebeuren getuigt imo terdege wel van doemdenkerij. Er is op dit moment geen enkele aanwijzing dat ons land gaat worden binnen gevallen, en jij houdt er wel serieus rekening mee omdat het volgens de statistieken er weer tijd voor wordt?
Enkel zeg ik dat het statistisch gezien realistisch zou kunnen zijn, natuurlijk kan het zo zijn dat het voor de komende 100 jaar de situatie ongewijzigd blijft. Maar als jij niet de dynamiek ziet in de wereldpolitiek ben jij wat mij betreft niet echt iemand die zicht op dit soort zaken heeft en er een juist oordeel over kan vellen.
  maandag 25 mei 2009 @ 11:08:26 #90
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69376303
quote:
Op maandag 25 mei 2009 11:01 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Kom op, je moet toch zelf ook toegeven dat dit een rare manier van redeneren is? Moet ik nu ook een gracht graven rond mijn huis en een reddingsboot op zolder bewaren, immers kan er een overstroming van de omvang van 1953 aankomen? Dat is toch geen manier van leven?
Als je kijkt naar het land waarin wij nu leven, zie ik geen logische wijze waarop een anderland ons zou overnemen. Derhalve zie ik dit niet als valide argument om de vingerafdrukken af te houden.

Maar goed, uiteindelijk wandel jij in deze discussie van argument naar argument, welke tot nu toe allemaal worden weerlegd. Ik ga er dan ook vanuit dat hierna weer een argument aankomt met de strekking "wat als...". Derhalve besluit ik nu om weer wat aan werk te doen. Succes met de verdere discussie
wat gebeurt dat gebeurt, het kost teveel tijd etc. om een gracht te bouwen, wat je nu zegt is niet reeel. het simpele van 'nee' zeggen tegen de vingerafdrukken mag alleen niet. jij mag een gracht maken, maar je mag ook geen gracht maken, eigen keuze en dus zijn de consequenties voor jou.

maar bij een vingerafdrukkendatabase ligt dit toch een stukje anders.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  maandag 25 mei 2009 @ 12:02:42 #91
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_69377954
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:14 schreef nokwanda het volgende:
Met al die identificatieplichten zijn ze geen zak opgeschoten en ook deze actie zal er niet toe bijdragen dat criminaliteit verminderd. Dat is al onderzocht en ze gaan er gewoon mee door. De overheid zal echt niet toegeven hiermee een fout te begaan die ons allemaal veel geld kost voor niets.
Maar wat kunnen we daaraan doen? Welke actie kun je als burgers ondernemen om deze onzin te stoppen? Op een forum roepen dat je er tegen bent lijkt me niet echt tot resultaten leiden. Wat wel?
Met zijn allen naar Den Haag en weg met zowel de huidige regering en het koningshuis.
Ze blinken nu nog wel uit in incompetetentie, maar dat is in een oogomslag anders.
Het is zeer triest dat dit soort wtten er met man en macht doorgedrukt worden zogenaamd in de naam van veiligheid, terwijl een echte terrorist nog steeds niet tegen te houden is.
Ik zou met gemak ergens een aanslag kunnen plegen als ik dat zou willen en niemand die me tegenhoudt als ik er geen gerucht aan geef en omzichtig te werk ga en een goed aanslagsdoel uitkies.
De tienduizenden of wellicht meer ptoentiele doelwitten kan de politie niet met enkele ageneten per doelwit verdedigen die je hier in Nederland hebt.
Het kan gewoon niet.
En geloof me, een aanslag plegen is gemakkelijk, te gemakkelijk zelfs.
Het verbaast me zelfs dat er niet meer gepleegd zijn.

Het gaat met deze wet om twee dingen...
1. Terrorrismebestrijding en algemene veiligheid.
Wat dus flauwekul is, dit doet er niks aan en is gewoon een dekmantel voor de tweede reden.

2. Meer controle op de gewone burger, lang leve grote broer.
Yep, er zijn er genoeg machtswellustelingen in en achter de overheid, die graag de Nederlandse burgers nog meer onder controle wil krijgen.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:28 schreef Heathen. het volgende:
Het probleem is dat jij gelooft in de waarheid en de werkelijke manier van handelen.
Punt is dat buitenstaanders dat niet weten en andere buitenstaanders de boel makkelijker kunnen manipuleren.
Daarbij neem je niet mee in je oordeel dat het gevaar van een onrechtmatige machtsovername of onrechtmatige beslissing door de staat altijd dreigt.
Nederlandsgewijs is er al een redelijke beweging naar meer overheidsmacht, net als in de UK, maar men wil graag Europa als dictatuur hebben, daarom ook de hele push voor een Europese president en een Europees leger.
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:50 schreef Trannellius het volgende:
Ervanuit gaan dat iets wat 60 jaar geleden gebeurd is, binnenkort weer gaat gebeuren getuigt imo terdege wel van doemdenkerij. Er is op dit moment geen enkele aanwijzing dat ons land gaat worden binnen gevallen, en jij houdt er wel serieus rekening mee omdat het volgens de statistieken er weer tijd voor wordt?
Kijk naar de VS en de hele hype rond de "messias" Obama, die in zijn manier van oprijzen naar macht eng veel op die van Hitler leek, zelfs met dat jeugdleger en het vrijwilligersleger wat ie in de VS wil formeren.
Enger nog dat ie buiten de VS zo omarmd werd en wordt als de grote verandering.
Ten eerste, hij komt uit Chicago, waar bijna alleen erg corrupte politici vandaan komen.
Ten tweede, hij's net als bijna alle andere presidenten voor hem een patologische leugenaar.
Ten derde, hij's dan wel de eerste "zwarte" president, maar vergeet een ding niet, hij's half wit, heeft niet de geschiedenis van de gemiddelde "zwarte" amerikaan en heeft tot nu toe bijna alleen witte linkse vriendjes in zijn kabinet toegelaten.
Enige wat anders bij Obama is is de huidskleur, verder is het een zelfde soort zak als bijna ieder voor hem.
En hij's een goed volksmenner, zolang ie maar zijn teleprompter bij zich heeft.

Het punt zijnde dat als zo'n corrupte leugenaar als Obama samen met de massamedia de massa's kan misleiden en tot verheerlijking en aanbidden van hem kan brengen, zelfs ook hier, dat een eventuele dictatuur in Nederland best mogelijk is met de juiste charismatische volksmenner.
Goh, waarom komt me de naam van Geert Wilders in gedachten op?
Zal wel niks zijn.
Slaap jij maar gerust verder, op een gegeven moment is het niet erg dat "Befehl ist Befehl!" te horen...
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
  maandag 25 mei 2009 @ 12:50:36 #92
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69379266
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:36 schreef Trannellius het volgende:
Jezus, er is een voorstel tot het opnemen van vingerafdrukken en mensen beginnen al over een dictatuur . Ik ben het eens dat die vingerafdrukken totaal onnodig zijn, maar om nou te zeggen dat we weer terug gaan naar 1984 lijkt mij een piepklein beetje overdreven.
En dat zoals in de OP de democratie kapot gaat hieraan slaat nergens op. Democratie staat niet voor vrijheid e.d., maar simpelweg dat het volk (demos) bestuurt. En ja, het volk heeft voor dit bestuur gekozen. Vrijwillig.
IK heb niet voor dit bestuur gekozen, mag ik nou mijn vingerafdrukken thuislaten?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 25 mei 2009 @ 12:54:18 #93
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69379405
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:44 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Dus die laten we gewoon vrijlopen omdat jij alleen een vingerafdruk niet wilt afgeven. _!
Hoe egoïstisch.
Iedereen moet zijn privéleven op straat gooien zodat jij net kan doen alsof de wereld iets veiliger is. Hoe egoïstisch.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 25 mei 2009 @ 12:56:33 #94
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69379481
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:45 schreef Trannellius het volgende:

maar de meerderheid heeft op hun gestemd.
De meerderheid stemt voor de HRA en krijgt de andere onzin er gratis bij.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 25 mei 2009 @ 12:58:56 #95
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69379563
http://www.volkskrant.nl/(...)ige_informatie_kwijt

De overheid heeft ook niks te verbergen, toch?
quote:
LONDEN - De Britse regering is weer gevoelige computergegevens kwijt. Op drie harde schijven die vorig jaar werden gestolen van een luchtmachtbasis, blijken privégegevens van enkele honderden medewerkers van de Britse luchtmacht te staan.

Dat onthulde de Britse krant The Guardian maandag.

Op de computerbestanden staat informatie over onder meer buitenechtelijke relaties, drugsgebruik en prostitueebezoek van ongeveer vijfhonderd luchtmachtmedewerkers, onder wie enkele hooggeplaatste officieren. De gegevens zouden tijdens het doorlichten van de personeelsleden zijn vergaard.


[ Bericht 21% gewijzigd door Papierversnipperaar op 25-05-2009 13:04:05 ]
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_69382042
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

reeele angst:

omdat:

(dit voorbeeld was ergens al eerder gegeven)
1. je gaat naar je vriendin en blaft haar helemaal vol
2. je fietst naar huis
3. verkrachter/moordenaar komt binnen
4. verkracht en vermoord haar
5. jij bent schuldig, de inbreker had immers handschoenen aan.

dit is héél veel anders dan een ID kaartje op zak hebben.
En hoe is dit anders?

Ik ga er van uit dat als jou vriendin verkracht en vermoord wordt, jij een van de eerste bent die ze onder de loep gaan nemen. Of je nu je vinger afdruk hebt ingeleverd of niet, ze komen toch wel langs hoor.
pi_69382109
TS heeft gelijk
Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D
  maandag 25 mei 2009 @ 15:13:56 #98
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_69383451
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ige_informatie_kwijt

De overheid heeft ook niks te verbergen, toch?
[..]
Waarom moeten ze überhaupt weten of je vreemdgaat of naar de hoeren gaat als medewerker van de luchtmacht? En wie geeft daar in godsnaam eerlijk antwoord op
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 25 mei 2009 @ 15:16:16 #99
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69383532
quote:
Op maandag 25 mei 2009 14:28 schreef San0201 het volgende:

[..]

En hoe is dit anders?

Ik ga er van uit dat als jou vriendin verkracht en vermoord wordt, jij een van de eerste bent die ze onder de loep gaan nemen. Of je nu je vinger afdruk hebt ingeleverd of niet, ze komen toch wel langs hoor.
anders lees je even verder, daar heb ik mezelf al voor schut gezet, danku.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69383678
quote:
Op maandag 25 mei 2009 10:38 schreef Trannellius het volgende:

[..]

De reden dat ze vingerafdrukken willen opslaan is domweg een snellere en zekerdere manier van identificatie, niet om ze in moordzaken te gebruiken. Daarvoor zijn wel veiligere, zekerdere en snellere manieren te verzinnen. Geen enkele rechter gaat je veroordelen omdat je duimafdruk in het huis van een slachtoffer gevonden wordt hoor.

[...]
Vingerafdrukken in mijn paspoort? Prima.
Vingerafdrukken in een centrale database? No way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')