Ik denk dat ze vandaag nog het probleem hadden dat ze heel veel sporten moesten uitzenden en ze dus maar 1 kanaal hadden voor Roland Garros.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:26 schreef Wilskracht het volgende:
John van Vliet zei in de studio dat de komende dagen op meerdere kanalen Roland Garros op sport1 wordt uitgezonden
[..]
Dankzij mijn mailtje.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:26 schreef Wilskracht het volgende:
John van Vliet zei in de studio dat de komende dagen op meerdere kanalen Roland Garros op sport1 wordt uitgezonden
[..]
Ontknoping Engeland is belangrijker dan een ronde 1 RG jaquote:Op zondag 24 mei 2009 20:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vandaag nog het probleem hadden dat ze heel veel sporten moesten uitzenden en ze dus maar 1 kanaal hadden voor Roland Garros.
Mauresmo en RGquote:Op zondag 24 mei 2009 21:27 schreef TheArt het volgende:
Grönefeld slaat Mauresmo eruit in twee sets.
Mauresmo en RG
O-LI-VIA (Sanchez) HOLLAND mag ook in dat rijtjequote:Op zondag 24 mei 2009 23:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Mauresmo en RG![]()
Simon en RG![]()
Gasquet en RG![]()
Tsonga en RG![]()
Het is sowieso niet veel soeps met die Fransen
Johansson trouwens ook.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:33 schreef Falco het volgende:
[..]
O-LI-VIA (Sanchez) HOLLAND mag ook in dat rijtje
Mooie reactie van die commentator gister op Eurosport, bij de samenvatting van de gespeelde wedstrijden. Die Johansson verliest en begint te huilen, zegt die commentator zo van "Nou, deze overwinning betekent duidelijk veel voor haar."quote:Op zondag 24 mei 2009 23:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Johansson trouwens ook.
8 matchpoints verspelen en 10-8 verliezen in de derde set
Ik hoop dat Roddick wint.quote:
Ah, thnx.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef kleinzusje het volgende:
Eurosport 09:45 - 10:30 uur :
Verslag van het Franse Open vanaf Roland Garros in Parijs, 1e dag.
Bedankt.quote:Op maandag 25 mei 2009 08:58 schreef kleinzusje het volgende:
Eurosport 09:45 - 10:30 uur :
Verslag van het Franse Open vanaf Roland Garros in Parijs, 1e dag.
Op Canvas is Flipkens - Foretz bezig voor de geīnteresseerden. Voor de afwisseling is het in ieder geval goed.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:12 schreef TheGeneral het volgende:
En we zijn weer begonnen. Safina nu op Eurosport. Daarna Nadal en daarna Federer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |