en of je gelijk hebt!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:44 schreef miss_sly het volgende:
martine, fijn dat alles goed was en wat leuk, een jongetje
huup, al iets gehoord van de vk?
Vervanging is nog niet geregeld, blijkt. En nu gaan ze toch nog andere opties bekijken, blijkt.
En ik word er echt niet meer koud of warm van. Nog 15,5 dag van 9-16 uur en dan zie ik wel weer als ik in november terugkom. Ze hebben tijd genoeg gehad en het is niet mijn verantwoordelijkheid, heb ik besloten!
Dat kunnen meisjes net zo goed en ze hoeven het niet te doen (Ruben heeft het nog nooit gedaan).quote:Op maandag 25 mei 2009 12:47 schreef marlieske het volgende:
oooh en Martine wat leuk een knul !!
(zal ik nou vertellen dat die je in je gezicht kunnen plassen bij het verschonen)
Gastkindje Mara heeft ook wel eens op de bank geplast. Sja... wat heb je dan lieverquote:Op maandag 25 mei 2009 12:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kunnen meisjes net zo goed en ze hoeven het niet te doen (Ruben heeft het nog nooit gedaan).
Bij het opstaan is het eigenlijk al aanwezig. Mn tintelpootjesquote:Op maandag 25 mei 2009 12:46 schreef marlieske het volgende:
Roonaan en Ms. Roonaan van harte met jullie kleine meid !!
Huup goed dat je gebeld hebt en koop nu niet snel slippers want als je echt (nog maar) vocht gaat vasthouden kan je alleen nog iets van pantoffels aan in maatje groot! Of iets dat niet bij je tenen enz knelt. Dat bandje over je wreef is dan echt al teveel van het goede denk meer aan konijnensloffen van de scapino![]()
En als je benen glimmen dan zie je dat meteen dan staat je huid strak en lijkt het wel of je een glanslakje op je benen heb gespoten. Maar laat er ff naar kijken iig, en een zoutloos dieet geven ze vrijwel nooit meer hoor ik hield ruim 17 liter vocht vast en kreeg dat niet eens voorgeschreven.
Maar ik vind het wel verstandig dat je er al vroeg naar laat kijken om mogelijk erger te voorkomen.
Trekt het trouwens 's nachts wel een beetje weg of is het er dan 15 minuten nadat je opstaat ook weer?
En leg je in bed je benen ook wat omhoog op een kussen ofzo?
Lief dat je er naar vraagt. Ik voel me goed. Geen rare bloedingen of bruine afscheiding gehad dus ik ga er maar van uit dat het goed zit. Voel me ook echt zwanger, dikke buik, borsten doen leuk mee en dagelijks wel een moment of wat dat ik misselijk ben maar ik heb tot nu toe slechts 1 keer boven de wc gehangen. Dus ik hoop dat het zo blijft gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:45 schreef Troel het volgende:
Faja, hoe is het nu met jou? Geen rare dingen meer?
nee jouw dochter poept et bad volquote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef Memmel het volgende:
Nou, mijn dochter heeft me nog nooit in mijn gezicht gepiest hoor tijdens het verschonen![]()
Roonaan en mevrouw Roonaan van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
A-E, your next!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo huupquote:Op maandag 25 mei 2009 12:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en of je gelijk hebt!![]()
![]()
Ik heb net de vk aan de lijn gehad, ze vond het te vroeg voor zoveel vocht en wil me voor de zekerheid vanmiddag even zien voor bloeddruk en een algehele check-up en met potje urine. Dus ik krijg gelukkig mooi gelijk de hele rambamwel pas om half zes, eerder kon niet maar och, dat geeft niet.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee jouw dochter poept et bad vol
Ja, maar NIET in mijn gezicht he...daar ging het even om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
ik heb toen ik zwanger was zo extreem veel vocht vastgehouden dat ik op een gegeven moment zo benauwd werd, dat ik bij de cardioloog terecht ben gekomen. ik had door het vocht problemen gekregen met de hartkleppen.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:00 schreef huuphuup het volgende:
Ahw miss_slymaar in Parijs kan ie vast hele mooie dingen voor je halen en meenemen
![]()
succes bij je VK!
Vicky jij ook succes bij de VK vandaag.
En nogmaals de twee echo-dames veel plezier en succes
Ik twijfel een beetje of ik wel of niet de VK zal bellen. Mn pootjes en handen zijn enorm gezwollen en ik heb een plofkopbovendien geeft de weegschaal wel 1.5 kg meer aan sinds twee dagen geleden. Lijkt me vrij veel in vrij korte tijd
Omdat ik nog maar 27/28 weken ben lijkt het me wat vroeg om al zoveel vocht vast te houden zeg maar.
Maar aan de andere kant ben ik ook bang dat ik weggestuurd wordt met een zout-arm dieet advies en een "jammer maar het hoort erbij" zeg maar. En dan voelt het ook weer zo stom als ik dan gebeld heb voor niets dus.![]()
overigens, ik eet dus al erg zout-arm; als ik nog minder zout mag gebruiken dan zou ik bijvoorbeeld geen brood meer moeten nemen of iets in die geest.
Je hebt in ieder geval een kindje met een eigen willetje, of het nou een jongen of een meisje is....!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:32 schreef Linda2205 het volgende:
Ronaan en Lief, gefeliciteerd met Evi!
Martine een jongetje, leuk! En Lijnloos (?) vanmiddag de echo, spannend!
Hier is alles goed. Kleine beweegt lekker en maakt me af en toe knettergek omdattie nooit stil lijkt te liggen. Het lijkt ons alleen niet echt gegund te worden het geslacht te weten te komen. Met de 20 weken echo werkte beeb niet mee, daarna wilde de dokter niet meer kijken en nu hadden we morgen een 3D-echo, maar die is verzet naar woensdag. Ok, het is maar 1 dagje, maar toch...dan ben ik al 23+6...sommige mensen weten het al met 17...WIJ WILLEN HET OOK WETEN
ja straks ook 2 hele dagen als de baby er is. Pas in januari trouwens! Ik gooi na mijn verlof mijn vakantieuren nog even in de strijd. * XXXKarinXXX is gewoon vanaf 1 aug t/m 1 jan vrij!quote:Op maandag 25 mei 2009 14:35 schreef Stiemie het volgende:
Lekker zeg Karin! Blijf je ook 2 dagen werken als de baby er is (na je verlof dan he?)
Ik werk 4 dagen per week en merk dat ik dat nu best af en toe zwaar ga vinden (ben vandaag na bijna 3 weken vrij weer begonnen) Vooral het zitten de hele dag komt me af en toe mijn neus uit...
Donderdag ga ik weer naar de verloskundige en dan wil ik ook vragen welke datum ik nou als uitgerekende datum aan moet houden; 15, 17 of 20 september. Is wel handig om te weten ook in verband met verlof aanvragen enzo.
Zo herkenbaar, Stiemie. Ik dacht ook dat ik dat gemakkelijk moest kunnen, fulltime blijven werken tot mijn verlof. Dat zitten lijkt niet vermoeiend, maar aan het eind van de dag doet mijn hele lijf zeer tegenwoordig. Ik ben dan ook blij dat ik nu nog maar 4 dagen werk ipv 5 en dan ook nog eens van 9-16 uur. Kun je niet ook iets minder gaan werken? Al is het maar wat eerder naar huis en/of later beginnen?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:35 schreef Stiemie het volgende:
Lekker zeg Karin! Blijf je ook 2 dagen werken als de baby er is (na je verlof dan he?)
Ik werk 4 dagen per week en merk dat ik dat nu best af en toe zwaar ga vinden (ben vandaag na bijna 3 weken vrij weer begonnen) Vooral het zitten de hele dag komt me af en toe mijn neus uit...
Donderdag ga ik weer naar de verloskundige en dan wil ik ook vragen welke datum ik nou als uitgerekende datum aan moet houden; 15, 17 of 20 september. Is wel handig om te weten ook in verband met verlof aanvragen enzo.
Lekker zeg zo lang vrij. Ik heb net bijna 3 weken vakantie gehad, dus maar even kijken wat ik nog over heb aan vrije dagen...quote:Op maandag 25 mei 2009 14:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja straks ook 2 hele dagen als de baby er is. Pas in januari trouwens! Ik gooi na mijn verlof mijn vakantieuren nog even in de strijd. * XXXKarinXXX is gewoon vanaf 1 aug t/m 1 jan vrij!![]()
Poeh 4 dagen lijkt me ook best zwaar, helemaal als je zwanger bent.
Maar na een vakantie valt het zowiezo niet mee natuurlijk....![]()
Jeetje 3 data....is ook niet echt handig he!
quote:Op maandag 25 mei 2009 13:11 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja, maar NIET in mijn gezicht he...daar ging het even om.
Toen ik zwanger van Linde was heb ik ook gewoon tot het einde toe volgehouden met 4 dagen dus dat moet nu ook wel lukken. Gelukkig heb ik een erg fijne werkgever die het snapt als je er even doorheen zit en je wat eerder weggaat. Als het werk maar goed blijft gaan. En ik werk op zo'n 12 minuten fietsafstand dus lekker weinig reistijd dat scheelt ook welquote:Op maandag 25 mei 2009 14:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zo herkenbaar, Stiemie. Ik dacht ook dat ik dat gemakkelijk moest kunnen, fulltime blijven werken tot mijn verlof. Dat zitten lijkt niet vermoeiend, maar aan het eind van de dag doet mijn hele lijf zeer tegenwoordig. Ik ben dan ook blij dat ik nu nog maar 4 dagen werk ipv 5 en dan ook nog eens van 9-16 uur. Kun je niet ook iets minder gaan werken? Al is het maar wat eerder naar huis en/of later beginnen?
Nog een urrtje wachten...quote:Op maandag 25 mei 2009 14:32 schreef Linda2205 het volgende:
Martine een jongetje, leuk! En Lijnloos (?) vanmiddag de echo, spannend!
...
WIJ WILLEN HET OOK WETEN
Hmmm, op zich is dat idd niet echt laag, maar goed, als het voor jou laag is kan het iig een deel van de duizelingen en moeheid verklaren enzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
en o ja, BE;
ik heb mijn bloeddruk gemeten en die was (voor mijn doen) wel een beetje aan de lage kant..
101/75.. op zich keurig, ware het niet dat ik normaal vaak een bloeddruk heb die aan de hoge kant is, en dit dus tijdens mijn werk was. (dus in rust ws nog wat lager is).
zal de controle zelf wel even vervolgen
Is inderdaad ook het advies hoor, geen paracetamol om 'alleen maar' koorts te onderdrukken, wel als je pijn hebt. Koorts heeft namelijk een functie, pijn niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:32 schreef _Bar_ het volgende:
Be hier werd juist geadviseerd geen paracetamol in te nemen bij koorts.
Hier had ik het zaterdag, en toen de hap gebeld over wat ik nu wel en niet in mocht nemen, hoest me eigen namelijk ook verloren.
Gaaf he? Ben er ook helemaal ondersteboven nog van... bij ons was het dan niet zo super (matig volgens de mevrouw) te zien, maar goed... we hebben beeld. Wel cool dat jullie ook een dvd ervan hebben dan!quote:Op maandag 25 mei 2009 19:55 schreef Bucko het volgende:
we hebben de eerste echo gehad. Helemaal geweldig...geen woorden voor. Het was allemaal goed te zien en het zag goed uit, geen rare dingen ofzo. We hebben een dvd ervan en een foto. Het was allemaal zo goed te zien volgens die vrouw, dat ze me als model wilde hebben in het academisch ziekenhuis, zodat studenten kunnen oefenen met echo 's.
Haha ja lief hèquote:Op maandag 25 mei 2009 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
Spannend AE. Iig heb je er eentje die jou tot het uiterstil wil laten genieten van de hele ervaring.
Ik mocht ook eindeloos selderijstengels kauwen van de vk!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:08 schreef miss_sly het volgende:
Lijnloos en Buckofijn dat jullie je babietjes hebben gezien!
verdrietig voor je stiefzus en dat zal nog wel wat confronterende momenten opleveren voor haar als jullie zo gelijk opgingen.
huup fijn dat er niets ergs aan de hand is, maar niet fijn dat je dus maar je hoop moet vestigen op wat druppeltjes of pilletjes. Ik hoop dat ze helpen, want zo nog al die weken is niet echt fijn
Spannend allemaam AE. Het gaat nu toch echt nooit meer heel erg lang duren allemaal!
Mja, dat zou kunnen maar Eva gaat maar sinds een maand naar het kdv en volgens mij hadden wij het daarvoor al.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:46 schreef Troel het volgende:
Waarom mag je geen antibiotica dan amaranta? Vanwege de zwangerschap ofzo?
Volgens google komt het op kleine schaal als epidemie voor op kinderdagverblijven en dergelijke en is het makkelijk om elkaar te besmetten, wellicht dat het daar vandaan komt?
Vond het ook wel tof om nu al te mogen... maar mocht ron 8 weken al bij de vk komen en dan via hun tussen 10 en 13 weken termijnbepalingsecho... volgens vk omdat alle beebs de eerste 12 weken gelijk opgaan en dus voor die tijd precies kunnen bepalen hoever je nou echt bent. Bij ons klopte het redelijk (ze kon eerst de kont niet goed vinden, waardoor we het er maar mee moeten doen zo, want het kwam tussen 9w5 en 10w3 uit... volgens berekeningen 9w6 nu...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:45 schreef amaranta het volgende:
Mooie echo Lijnloos ben wel een beetje jaloers op je hoor, jij bent nog korter zwanger dan ik en ik heb nog niet eens een intake bij de vk gehad, maar mijn mooie echo zal niet lang meer duren natuurlijk!!
Nog niet gesproken nee, vind het ook wel heel lastig. Zoveel contact heb ik toch al niet met die 2 stiefzussen, meestal met gezellig bij de ouders (mijn moeder, hun vader) en verjaardagen en zo. Zij onderling hebben wel veel contact. Zowieso wil ik hun even de tijd gunnen voor we aankomen met "kijk onze is wel gelukt"-achtig contact (natuurlijk niet zo bedoeld, maar zo zit mijn gevoel dan in elkaar). Ik heb wel een kaartje gekocht voor ze, dat morgen op de bus gaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:06 schreef Stiemie het volgende:
Lijnloos gefeliciteerd met je prachtige echo! En wat een naar bericht voor je stiefzus zeg. Heb je haar al gesproken?
Nou ik vind het zelf niet zo´n fijn idee om tot 42 weken door te lopen, als mijn beeb dan zo groot is als 45 weken, dat lijkt me toch niet zo heel gezond... Ik vind het vooral eng, bang dat er op het laatst was mis gaat ofzo, dus ik was de vorige keer juist wel blij toen de VK over inleiden met 38 weken begon...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:49 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tessie, hmmm ze zijn het lekker met elkaar eens. Kun je nu een 10 ponder verwachten ofzo dan?
Hopelijk komen ze toch nog op 1 lijn... hoe sta je er zelf tegenover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |