Vanochtend 3u43... Verse beeb! Foto's volgen later, maar Evi Noa is eindelijk geboren!!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:15 schreef Nijna het volgende:
Geen verse beebjes... die blijven zeker binnen tot het morgen weer wat minder warm wordt....
Zou kunnen hoor! Ik hoef gelukkig niet te spugen, maar het wordt zo vervelend wakkerquote:Op maandag 25 mei 2009 08:15 schreef Nijna het volgende:
McLaura, dat is vervelend... misschien een wat lege maag dat je daarom niet zo lekker bent?
Gefeliciteerd Ronaan en Miss Ronaan!quote:Op maandag 25 mei 2009 08:25 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Vanochtend 3u43... Verse beeb! Foto's volgen later, maar Evi Noa is eindelijk geboren!!
Gefeliciteerd! Dat heb je snel even sneeky gedaanquote:Op maandag 25 mei 2009 08:25 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Vanochtend 3u43... Verse beeb! Foto's volgen later, maar Evi Noa is eindelijk geboren!!
van harte gefeliciteerd! Mooie namenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:25 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Haha niet dusquote:Op maandag 25 mei 2009 09:53 schreef Roönaän het volgende:
Waar blijft A_E? Misschien is zij nog stiekem om 3u42 bevallen
Ja is zeker hard gegaan hèquote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Takkembah het volgende:Gefeliciteerd Roonaan en vrouw met jullie dochter Evi Noa
A_E, spannend zeg!!!! Damn, ik weet nog dat ik samen met jou in het wachten topic verbleef en nu![]()
wat gaat dat snel....
Ik heb vandaag een onstilbare honger, iemand tips voor extra verzadiging? Banaantjes helpen niet...
ontbijten met brinta doet het voor mij goed qua verzadiging 's morgens.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Takkembah het volgende:Gefeliciteerd Roonaan en vrouw met jullie dochter Evi Noa
A_E, spannend zeg!!!! Damn, ik weet nog dat ik samen met jou in het wachten topic verbleef en nu![]()
wat gaat dat snel....
Ik heb vandaag een onstilbare honger, iemand tips voor extra verzadiging? Banaantjes helpen niet...
ha fijn! Helemaal goedgekeurdquote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef miss_sly het volgende:
Goed zo huup!
Hier goedgekeurd, bloeddruk 125/70, erg mooi dus. Ze ligt met haar hoofdje naar beneden al bij de uitgang en haar rugje rechts. Wel op advies van de vk aangegeven dat ik op de dagen dat ik werk (nog 16) om 16 uur naar huis ga ipv om 18 uur. Ze vond van 9-18 uur echt te lange dagen, ik moet wat rustiger aan doen.
Meteen maar even gemeld bij aankomst op kantoor, dus dat is goed.
Geen vervangster overigens...
Takkembah, toegeven aan de honger, alleen proberen om dat redelijk gezond te doen. Zo doe ik het tenminste. Ik eet dan gewoon een boterham met redelijk gezond beleg meer, wat fruit, drink meer, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |