Gefeliciteerd! Dat heb je snel even sneeky gedaanquote:Op maandag 25 mei 2009 08:25 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Vanochtend 3u43... Verse beeb! Foto's volgen later, maar Evi Noa is eindelijk geboren!!

van harte gefeliciteerd! Mooie namenquote:Op maandag 25 mei 2009 08:25 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Vanochtend 3u43... Verse beeb! Foto's volgen later, maar Evi Noa is eindelijk geboren!!

Elf uur naar de vk en dan moet ik straks ook weer naar het ziekenhuis als het goed is voor de bloed- en urinecheck.
 Elf uur naar de vk en dan moet ik straks ook weer naar het ziekenhuis als het goed is voor de bloed- en urinecheck.

Haha niet dusquote:Op maandag 25 mei 2009 09:53 schreef Roönaän het volgende:
Waar blijft A_E? Misschien is zij nog stiekem om 3u42 bevallen

Gefeliciteerd Roonaan en vrouw met jullie dochter Evi Noa
 Gefeliciteerd Roonaan en vrouw met jullie dochter Evi Noa  

wat gaat dat snel....
 wat gaat dat snel....  

Ja is zeker hard gegaan hèquote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Takkembah het volgende:Gefeliciteerd Roonaan en vrouw met jullie dochter Evi Noa
A_E, spannend zeg!!!! Damn, ik weet nog dat ik samen met jou in het wachten topic verbleef en nu
wat gaat dat snel....
Ik heb vandaag een onstilbare honger, iemand tips voor extra verzadiging? Banaantjes helpen niet...

ontbijten met brinta doet het voor mij goed qua verzadiging 's morgens.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:00 schreef Takkembah het volgende:Gefeliciteerd Roonaan en vrouw met jullie dochter Evi Noa
A_E, spannend zeg!!!! Damn, ik weet nog dat ik samen met jou in het wachten topic verbleef en nu
wat gaat dat snel....
Ik heb vandaag een onstilbare honger, iemand tips voor extra verzadiging? Banaantjes helpen niet...

) om 16 uur naar huis ga ipv om 18 uur. Ze vond van 9-18 uur echt te lange dagen, ik moet wat rustiger aan doen.
 ) om 16 uur naar huis ga ipv om 18 uur. Ze vond van 9-18 uur echt te lange dagen, ik moet wat rustiger aan doen. 

en dan
 en dan  moet je
 moet je  crocs
 crocs  
  aan!
 aan!   
  lekker ding...
 lekker ding...

Roonaan, en Lief, gefeliciteerd me Evi!!
 Roonaan, en Lief, gefeliciteerd me Evi!!  

ha fijn! Helemaal goedgekeurdquote:Op maandag 25 mei 2009 10:32 schreef miss_sly het volgende:
Goed zo huup!
Hier goedgekeurd, bloeddruk 125/70, erg mooi dus. Ze ligt met haar hoofdje naar beneden al bij de uitgang en haar rugje rechts. Wel op advies van de vk aangegeven dat ik op de dagen dat ik werk (nog 16) om 16 uur naar huis ga ipv om 18 uur. Ze vond van 9-18 uur echt te lange dagen, ik moet wat rustiger aan doen.
Meteen maar even gemeld bij aankomst op kantoor, dus dat is goed.
Geen vervangster overigens...
Takkembah, toegeven aan de honger, alleen proberen om dat redelijk gezond te doen. Zo doe ik het tenminste. Ik eet dan gewoon een boterham met redelijk gezond beleg meer, wat fruit, drink meer, etc.

inderdaad gewoon even aan jezelf denken, geen vervangster is hun probleem, en wedt maar dat zodra jij echt weg bent en ze het werk zelf moeten doen dat er dan binnen no-time een vervangster staat
 inderdaad gewoon even aan jezelf denken, geen vervangster is hun probleem, en wedt maar dat zodra jij echt weg bent en ze het werk zelf moeten doen dat er dan binnen no-time een vervangster staat  

jeuh!!
 jeuh!!

, gelukkig heeft Manlief mijn pinpas mee en kan ik dus niet richting AH voor een uitbarsting
, gelukkig heeft Manlief mijn pinpas mee en kan ik dus niet richting AH voor een uitbarsting 
 , maar kreeg een goede tip die ik afgelopen weekend heb gevolgd, omdat ik ook al steeds dikkere voeten rkijg, crocs slippertjes en ballerinas, zitten als gegoten en zien er nog een beetje uit...
 , maar kreeg een goede tip die ik afgelopen weekend heb gevolgd, omdat ik ook al steeds dikkere voeten rkijg, crocs slippertjes en ballerinas, zitten als gegoten en zien er nog een beetje uit...   misschien ook iets voor jou
 misschien ook iets voor jou   

alleen mn k-swiss gympen, maar dat komt stiekem eigenlijk ook omdat ze een halve maat te groot zijn en ik de veters nooit strik. Dan gaat et wel
 alleen mn k-swiss gympen, maar dat komt stiekem eigenlijk ook omdat ze een halve maat te groot zijn en ik de veters nooit strik. Dan gaat et wel  
  ik merk nu al dat mn voeten gek voelen met lopen, alsof ik op kussentjes loop ofzo maar dan vervelend. Het tintelt enorm.
 ik merk nu al dat mn voeten gek voelen met lopen, alsof ik op kussentjes loop ofzo maar dan vervelend. Het tintelt enorm.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |