quote:
Op maandag 25 mei 2009 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:en o ja, BE;
ik heb mijn bloeddruk gemeten en die was (voor mijn doen) wel een beetje aan de lage kant..
101/75.. op zich keurig, ware het niet dat ik normaal vaak een bloeddruk heb die aan de hoge kant is, en dit dus tijdens mijn werk was. (dus in rust ws nog wat lager is).
zal de controle zelf wel even vervolgen

Hmmm, op zich is dat idd niet echt laag, maar goed, als het voor jou laag is kan het iig een deel van de duizelingen en moeheid verklaren enzo.
Huup, wat rot dat je je niet zo lekker voelt joh.

Ik ben inmiddels weer een beetje boven water.
Zaterdag voelde ik me weer prima, zondag bij het wakker worden ook, zat vol plannen en binnen een uur was ik ineens weer ziek.

Vanaf 15.00 heb ik in bed gelegen zo ongeveer, met 39 gr koorts ondanks paracetamolletjes enzo. En vanmorgen voelde ik me nog wel gammel en rot, maar geen koorts meer.

F. is thuis gebleven want ik was wel 'bang' voor een dagje alleen met Sasha als het zoals gisteren zou zijn, maar uiteindelijk had dat niet echt gehoeven.

Wel gezellig.

Anyway... ik hou meestal ook wel snel vocht vast in mijn benen en enkels maar nu dus niet. Ben ook anderhalve kilo afgevallen sinds vorige week.

Boefje in mijn buik gedraagt zich voorbeeldig, af en toe een schopje, maar niet al te vaak zeg maar.
[ Bericht 11% gewijzigd door BE op 25-05-2009 17:17:10 ]