en of je gelijk hebt!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:44 schreef miss_sly het volgende:
martine, fijn dat alles goed was en wat leuk, een jongetje
huup, al iets gehoord van de vk?
Vervanging is nog niet geregeld, blijkt. En nu gaan ze toch nog andere opties bekijken, blijkt.
En ik word er echt niet meer koud of warm van. Nog 15,5 dag van 9-16 uur en dan zie ik wel weer als ik in november terugkom. Ze hebben tijd genoeg gehad en het is niet mijn verantwoordelijkheid, heb ik besloten!
Dat kunnen meisjes net zo goed en ze hoeven het niet te doen (Ruben heeft het nog nooit gedaan).quote:Op maandag 25 mei 2009 12:47 schreef marlieske het volgende:
oooh en Martine wat leuk een knul !!
(zal ik nou vertellen dat die je in je gezicht kunnen plassen bij het verschonen)
Gastkindje Mara heeft ook wel eens op de bank geplast. Sja... wat heb je dan lieverquote:Op maandag 25 mei 2009 12:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat kunnen meisjes net zo goed en ze hoeven het niet te doen (Ruben heeft het nog nooit gedaan).
Bij het opstaan is het eigenlijk al aanwezig. Mn tintelpootjesquote:Op maandag 25 mei 2009 12:46 schreef marlieske het volgende:
Roonaan en Ms. Roonaan van harte met jullie kleine meid !!
Huup goed dat je gebeld hebt en koop nu niet snel slippers want als je echt (nog maar) vocht gaat vasthouden kan je alleen nog iets van pantoffels aan in maatje groot! Of iets dat niet bij je tenen enz knelt. Dat bandje over je wreef is dan echt al teveel van het goede denk meer aan konijnensloffen van de scapino![]()
En als je benen glimmen dan zie je dat meteen dan staat je huid strak en lijkt het wel of je een glanslakje op je benen heb gespoten. Maar laat er ff naar kijken iig, en een zoutloos dieet geven ze vrijwel nooit meer hoor ik hield ruim 17 liter vocht vast en kreeg dat niet eens voorgeschreven.
Maar ik vind het wel verstandig dat je er al vroeg naar laat kijken om mogelijk erger te voorkomen.
Trekt het trouwens 's nachts wel een beetje weg of is het er dan 15 minuten nadat je opstaat ook weer?
En leg je in bed je benen ook wat omhoog op een kussen ofzo?
Lief dat je er naar vraagt. Ik voel me goed. Geen rare bloedingen of bruine afscheiding gehad dus ik ga er maar van uit dat het goed zit. Voel me ook echt zwanger, dikke buik, borsten doen leuk mee en dagelijks wel een moment of wat dat ik misselijk ben maar ik heb tot nu toe slechts 1 keer boven de wc gehangen. Dus ik hoop dat het zo blijft gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:45 schreef Troel het volgende:
Faja, hoe is het nu met jou? Geen rare dingen meer?
nee jouw dochter poept et bad volquote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef Memmel het volgende:
Nou, mijn dochter heeft me nog nooit in mijn gezicht gepiest hoor tijdens het verschonen![]()
Roonaan en mevrouw Roonaan van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
A-E, your next!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo huupquote:Op maandag 25 mei 2009 12:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
en of je gelijk hebt!![]()
![]()
Ik heb net de vk aan de lijn gehad, ze vond het te vroeg voor zoveel vocht en wil me voor de zekerheid vanmiddag even zien voor bloeddruk en een algehele check-up en met potje urine. Dus ik krijg gelukkig mooi gelijk de hele rambamwel pas om half zes, eerder kon niet maar och, dat geeft niet.
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee jouw dochter poept et bad vol
Ja, maar NIET in mijn gezicht he...daar ging het even om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |