abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 10:57:19 #101
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_69376011
Ik moet zeggen dat het ff wennen is, maar als je ff loopt is het alsof je op kussentjes loopt.

Wel vervelend zeg huup, dat tintelen. Daar heb ik ook geen tips voor.... dadelijk eens ff googlen... over twee weken trouw ik en moet ik ook met mijn fat feet de hele dag lopen maar dan heb ik ook gewoon Puma's aan
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_69376281
Ronaan en lief, van harte met de geboorte van Evi Noa

Miss_Sly, niks aan alleen zijn . Het is "maar" 3 nachtjes. Zet em op!
Netjes dat jullie weer zijn goedgekeurd! Heel goed dat je wat korter gaat werken!

Huup, bel maar even... better safe than sorry... liever een keer te vaak gebeld dan te weinig! Gewoon doen hoor, daar zijn ze voor (en anders hadden ze maar een ander vak moeten leren ). Lees dat je gebeld hebt, goedzo!
Fake it till you make it...
  maandag 25 mei 2009 @ 11:14:03 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_69376477
Roo! Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69377112
Ronaan gefeliciteerd met Evi Noa!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69377498
Ronaan gefeliciteerd en wat een stoere namen! Nou nog foto's en we zijn gelukkig

Hier laatste oefeningen voor de ehbo en om 13.40 examen (aaaaaaaaaaaah) en dan om 16.45 uur de echo (nog een keer aaaaaaaaaah)
pi_69377927
Roonaan, gefeliciteerd met Evi Noa
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69377938
Heb nog niet bijgelezen, straks maar ff doen....

Ben vanmorgen voor de 20 weken echo geweest, en alles wat goed met onze kleine man. Joepie we krijgen een zoon!!! De uitgerekende datum is 1 dagje aangepast naar 11-10-09

Ik ben zo blij (weet nog steeds niet hoe ik de blauwe poppetjes krijg)
  maandag 25 mei 2009 @ 12:05:45 #108
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69378049
Jaaaaaa Martine! verrek dan had ik het goed! das ook voor het eerst
fijn dat alles goed was met de kleine man
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69378197
Huup, er zijn maar heel weinig mensen geweest die op een meisje gokte.

Ronaan gefeliciteerd met jullie dochter!
pi_69378249
Martine, een mannetje , fijn dat alles er goed uitzag!
Fake it till you make it...
pi_69378586
Roonaan en Mrs Roonaan van harte met de geboorte van jullie dochter Evi Noa!!!
  Moderator maandag 25 mei 2009 @ 12:44:58 #112
5428 crew  miss_sly
pi_69379097
martine, fijn dat alles goed was en wat leuk, een jongetje

huup, al iets gehoord van de vk?

Vervanging is nog niet geregeld, blijkt. En nu gaan ze toch nog andere opties bekijken, blijkt.
En ik word er echt niet meer koud of warm van. Nog 15,5 dag van 9-16 uur en dan zie ik wel weer als ik in november terugkom. Ze hebben tijd genoeg gehad en het is niet mijn verantwoordelijkheid, heb ik besloten!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 mei 2009 @ 12:45:41 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_69379118
Faja, hoe is het nu met jou? Geen rare dingen meer?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 25 mei 2009 @ 12:46:25 #114
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69379143
Roonaan en Ms. Roonaan van harte met jullie kleine meid !!

Huup goed dat je gebeld hebt en koop nu niet snel slippers want als je echt (nog maar) vocht gaat vasthouden kan je alleen nog iets van pantoffels aan in maatje groot! Of iets dat niet bij je tenen enz knelt. Dat bandje over je wreef is dan echt al teveel van het goede denk meer aan konijnensloffen van de scapino
En als je benen glimmen dan zie je dat meteen dan staat je huid strak en lijkt het wel of je een glanslakje op je benen heb gespoten. Maar laat er ff naar kijken iig, en een zoutloos dieet geven ze vrijwel nooit meer hoor ik hield ruim 17 liter vocht vast en kreeg dat niet eens voorgeschreven.
Maar ik vind het wel verstandig dat je er al vroeg naar laat kijken om mogelijk erger te voorkomen.
Trekt het trouwens 's nachts wel een beetje weg of is het er dan 15 minuten nadat je opstaat ook weer?
En leg je in bed je benen ook wat omhoog op een kussen ofzo?
Mama van Isa en Ties
  maandag 25 mei 2009 @ 12:47:27 #115
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69379173
oooh en Martine wat leuk een knul !!

(zal ik nou vertellen dat die je in je gezicht kunnen plassen bij het verschonen)
Mama van Isa en Ties
  maandag 25 mei 2009 @ 12:47:32 #116
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69379175
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:44 schreef miss_sly het volgende:
martine, fijn dat alles goed was en wat leuk, een jongetje

huup, al iets gehoord van de vk?

Vervanging is nog niet geregeld, blijkt. En nu gaan ze toch nog andere opties bekijken, blijkt.
En ik word er echt niet meer koud of warm van. Nog 15,5 dag van 9-16 uur en dan zie ik wel weer als ik in november terugkom. Ze hebben tijd genoeg gehad en het is niet mijn verantwoordelijkheid, heb ik besloten!
en of je gelijk hebt!

Ik heb net de vk aan de lijn gehad, ze vond het te vroeg voor zoveel vocht en wil me voor de zekerheid vanmiddag even zien voor bloeddruk en een algehele check-up en met potje urine. Dus ik krijg gelukkig mooi gelijk de hele rambam wel pas om half zes, eerder kon niet maar och, dat geeft niet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 25 mei 2009 @ 12:48:16 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_69379193
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:47 schreef marlieske het volgende:
oooh en Martine wat leuk een knul !!

(zal ik nou vertellen dat die je in je gezicht kunnen plassen bij het verschonen)

Dat kunnen meisjes net zo goed en ze hoeven het niet te doen (Ruben heeft het nog nooit gedaan).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69379260
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:48 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat kunnen meisjes net zo goed en ze hoeven het niet te doen (Ruben heeft het nog nooit gedaan).
Gastkindje Mara heeft ook wel eens op de bank geplast. Sja... wat heb je dan liever
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  maandag 25 mei 2009 @ 12:51:36 #119
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69379305
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:46 schreef marlieske het volgende:
Roonaan en Ms. Roonaan van harte met jullie kleine meid !!

Huup goed dat je gebeld hebt en koop nu niet snel slippers want als je echt (nog maar) vocht gaat vasthouden kan je alleen nog iets van pantoffels aan in maatje groot! Of iets dat niet bij je tenen enz knelt. Dat bandje over je wreef is dan echt al teveel van het goede denk meer aan konijnensloffen van de scapino
En als je benen glimmen dan zie je dat meteen dan staat je huid strak en lijkt het wel of je een glanslakje op je benen heb gespoten. Maar laat er ff naar kijken iig, en een zoutloos dieet geven ze vrijwel nooit meer hoor ik hield ruim 17 liter vocht vast en kreeg dat niet eens voorgeschreven.
Maar ik vind het wel verstandig dat je er al vroeg naar laat kijken om mogelijk erger te voorkomen.
Trekt het trouwens 's nachts wel een beetje weg of is het er dan 15 minuten nadat je opstaat ook weer?
En leg je in bed je benen ook wat omhoog op een kussen ofzo?
Bij het opstaan is het eigenlijk al aanwezig. Mn tintelpootjes
bed ligt nog niet omhoog, ik slaap op mn zij (om zo'n slurfkussen heen gevouwen), op mn rug slaap ik echt heel slecht. Dan loopt mn neus vol vanwege allergie enzo dus dat probeer ik eigenlijk nog uit te stellen

Mja mn benen glimmen wel een beetje maar ik vind het niet overdreven glimmen ofzo? Nouja, ik ga het vanmiddag horen. Bedankt voor je advies
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69379306
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:45 schreef Troel het volgende:
Faja, hoe is het nu met jou? Geen rare dingen meer?
Lief dat je er naar vraagt. Ik voel me goed. Geen rare bloedingen of bruine afscheiding gehad dus ik ga er maar van uit dat het goed zit. Voel me ook echt zwanger, dikke buik, borsten doen leuk mee en dagelijks wel een moment of wat dat ik misselijk ben maar ik heb tot nu toe slechts 1 keer boven de wc gehangen. Dus ik hoop dat het zo blijft gaan.
  maandag 25 mei 2009 @ 12:53:08 #121
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69379355
Nou, mijn dochter heeft me nog nooit in mijn gezicht gepiest hoor tijdens het verschonen

Roonaan en mevrouw Roonaan van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

A-E, your next!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 25 mei 2009 @ 12:57:50 #122
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69379527
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef Memmel het volgende:
Nou, mijn dochter heeft me nog nooit in mijn gezicht gepiest hoor tijdens het verschonen

Roonaan en mevrouw Roonaan van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!

A-E, your next!
nee jouw dochter poept et bad vol
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator maandag 25 mei 2009 @ 12:58:24 #123
5428 crew  miss_sly
pi_69379544
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

en of je gelijk hebt!

Ik heb net de vk aan de lijn gehad, ze vond het te vroeg voor zoveel vocht en wil me voor de zekerheid vanmiddag even zien voor bloeddruk en een algehele check-up en met potje urine. Dus ik krijg gelukkig mooi gelijk de hele rambam wel pas om half zes, eerder kon niet maar och, dat geeft niet.
Goed zo huup
Fijn dat ze het serieus nemen en er even echt naar willen kijken. Kwaad kan dat iig niet. En natuurlijk hoop ik dat er verder niets aan het handje is
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 mei 2009 @ 13:11:42 #124
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69379917
quote:
Op maandag 25 mei 2009 12:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee jouw dochter poept et bad vol
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar NIET in mijn gezicht he...daar ging het even om.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69380194
Huup, mooi dat je serieus genomen wordt, en meteen een checkup krijgt!
Miss sly, wat een stelletje sloddervossen op jouw werk zeg, dat ze nou nog niks hebben geregeld. Fijn dat je het een beetje los kan laten, groot gelijk!

Ik voel me koortsig en kortademig, blegh... Temp is 36,6, dus daar zal het wel niet aan liggen. Niet echt fijn zo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')