Jaaa! Dat is wel heel tof nu!quote:
Mijne is gister naar buiten gegaan en nog niet terugquote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef nectarientje het volgende:
De katten liggen inmiddels onder het bed, arme beestjes. Ik vind het heel lekker fris worden nu
mmz.. dit onweer helpt dan niet echt hequote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijne is gister naar buiten gegaan en nog niet terugen dit is de 3 keer in 1,5 jaar dat ze buiten is
Misschien nog nét iets te fris maarja, als je kunt maar 1x nat regenen, daarna boeit het toch niet meerquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
WAT! Ook die G-Star dingen van boven? Of blijft dat wel? Anders moet ik toch echt even morgen wat eerder van mn werk weg
D'r komt trouwens een lucht aan op dit moment. Tis pikzwart en continue aan het lichten. Dat gaat nog leuk worden de komende uren.
Mmmm opzich niet zo heel slecht. Alhoewel ik de brandstore een stuk relaxder en overzichtelijker vind dat de Men At Work. En dat is die MAW in de boogaard nog eens 10x beter dan die in de stad.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Alles , naar wat ik begreep want het wordt overgenomen door Men at Work. Ik heb er al best wat weggehaald
.
Ik verzuchtte nog dat ik best buiten zou willen staan. 'T is dat er nog een kind op was en ik al die bliksem een beetje eng vond...quote:
Ik sta altijd stiekem offlinequote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
SOMMIGE MENSEN ZIJN OOK NOOIT ONLINE HE ALS JE ZE NODIG HEBT
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:mensjes, ik ga me bedje in
, morgen om 04.45 gaat me wakker weer
dus slaap lekker allemaal
Ja, er waren wel meer lijnen met vertraging van morgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
En weer vrij
Maar damn wat een weer was dat vannacht zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De reden dat de Randstadrail in Den Haag niet meer operationeel isff brakke telefoonfoto's
ah, wat zonde!! gelukkig zijn de aardbeien in deze tijd steeds minder duur in de winkelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef Atreidez het volgende:
Mijn aardbeien boompjes waren ook verrampeneerd
lol.. en nu?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:20 schreef becky27 het volgende:
Wel slecht geslapen en ik kan mijn balkon nu niet op omdat de trap op mijn balkon voor de deur is gewaaid.![]()
Vrouwen die van onweer houdenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:20 schreef becky27 het volgende:
ik vond het onweer ook super, de regen kwam precies van de 'goede' kant zodat ik buiten op mijn balkon kon genieten van het geonweer. Wel slecht geslapen en ik kan mijn balkon nu niet op omdat de trap op mijn balkon voor de deur is gewaaid.![]()
gaaf filmpie, RATMEN
Je hebt aardbeien boompjes?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:29 schreef Atreidez het volgende:
Mijn aardbeien boompjes waren ook verrampeneerd
zo staat ie normaalquote:
quote:
Oh, er was later nog meer?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:45 schreef Jill-RMC het volgende:
Was idd wel een onwijs gaaf gezicht. Geloof alleen dat die rond een uur of 4 nog heftiger waren dan die in de vooravond...maar daar heb ik gewoon lekker door heen geslapen
Had ze dit jaar btje laat verpot naar aparte potjes dus ze lopen een btje achter. Moet meer ruimte hebben voor het groenspul, echt een tuin nodig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh, er was later nog meer?Ook niks van gemerkt, maar rond 23.00 wel een hoop plezier gehad.. Aardbeien leven ook nog wel, heb er zowaar al een stuk of 40 in de groei
Sproetjesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:01 schreef becky27 het volgende:
[..]
en dan heb ik ook nog blond haar en sproetjes (een beetje)
quote:Man (23) om het leven gebracht in Den Haag
DEN HAAG - Een 23-jarige man is dinsdagochtend om het leven gebracht in een huis aan de Haagse Kritzingerstraat. De politie gaat uit van een misdrijf, liet zij woensdag weten.
De politie ging af op een melding over een ruzie en geweld in de huiselijke sfeer. De vermoedelijke dader is nog voortvluchtig.
NCISquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:36 schreef Atreidez het volgende:
NCIS had ook een shiteinde.. Echt weer cliffhanger trends tegenwoordig, nouja.. je weet iig zeker dat ze weer verder gaan![]()
Die aardbeien van mij hangen gewoon met 6 per bak aan de muur hoor, al die losse potjes schiet echt niet op
klopt, waar blijven jou pics???quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
Dit is meer een B&H topic geworden dan STA.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef Qrious het volgende:
It wasn't me
Die energiecentrale wordt trouwens 285 bar met een capaciteit van 1.070 MW Robin
de echte lekkere aardbijen, de hollandse dus! Zijn nog altijd zeer duur!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ah, wat zonde!! gelukkig zijn de aardbeien in deze tijd steeds minder duur in de winkel
Ik las het vanmiddag op NU. Waar is dat?quote:
quote:
Becky & Hulpstukken!quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Wat is overigens B&H? (weet dat het een onderdeel van FOK is en ik ben te lui om te zoeken)
ik had laatst in loosduinen 2 grote bakken, belgische aardbeitjes.. weet niet meer wat ik daar voor moest getalen... volgens mij 2,50... was ook bij een kraampje! weet verder niet wat er toen aan de hand was..quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO
Mwah Hollandse aardbeien zijn nu toch een euro of 3 voor een bakkie? Straks met Vlaggetjesdag weer lekker 2 bakken voor 5 euro op de marktjes. Vorig jaar de hele week aardbeien gegeten geloof ik
Ja de slechte wel ja. Goede zijn gerust een euro of 5 a 6 per bakjequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:04 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO
Mwah Hollandse aardbeien zijn nu toch een euro of 3 voor een bakkie? Straks met Vlaggetjesdag weer lekker 2 bakken voor 5 euro op de marktjes. Vorig jaar de hele week aardbeien gegeten geloof ik
Daarom juist , ik geloof best dat ze heel lekker waren , een ander kan jouw smaak niet beoordelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:31 schreef knnth het volgende:
Ik heb toch echt lekkere aarbeien gehaald in Loosduinen afgelopen weekend, voor maar 3 euro per pond.
Sterker nog, de Hoogvliet had ze voor 2 euro per pond en die waren nog te eten ook ... ik stond er echt van te kijken.
kan je die niet gewoon bij de groenteboer halen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Daarom juist , ik geloof best dat ze heel lekker waren , een ander kan jouw smaak niet beoordelen.
Ik wil potverdorie kiwi gold, als iemand ze ziet geef dan een gil
.
Misschien wel ja , maar tot nog toe heb ik amper de moeite genomen om naar een groenteboer te wandelen , dat kan ik morgen of vrijdag wel doen ...quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
kan je die niet gewoon bij de groenteboer halen?
Goeie slager? Welke?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Eerst zeuren dat je ze nergens ziet én dan pas gaan kijken
Ik denk dat ik maar naar Loosduinen ga verhuizen, lekker goedkope aardbeien, goede slager....
Groenteboer is wel okequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:00 schreef Marvelous het volgende:
ik woon bij het alfons diepenbrockhof, goede slager, bakker, groenteboer en ook nog eens een lidl en c1000 (voor de echte fans ook nog een gall&gall, zeeman, marskramer)..
ik woon hier heerlijk!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Groenteboer is wel okeverder kom ik er alleen voor Beauty Brown en Action
Vlees haal ik meestal bij Dungelman in de stad of Slagerij in Kijkduin, Vleeswaren haalde ik altijd bij Goedschalk in loosduinen tegenover de Blokker maar die is slecht geworden sinds ie is overgenomen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef Marvelous het volgende:
[..]
is die zonnestudio wat dan?? ik ga nooit naar zo iets, 1 keer op de leyweg geweest en die was wel goed!
vlees haal ik eigenlijk altijd geweest bij de lidl, net als fruit! nooit klachten...
Ach ik ga uit Laakkwartier mijn vlees in het centrum of Kijkduin halenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Jill-RMC het volgende:
mmm weet niet welke het was, volgens mij die in het winkelcentrum van Loosduinen. Mn mama zei het. Maar we zijn al redelijk snel tevreden hoor, zeker nu er hier in de verste verte (nouja iig niet meer om de hoek in de Keizerstraat) geen slager meer te vinden is. Verwacht eigenlijk binnenkort wel een turkse slager ofzo...aangezien de groentemannen ook zijn verturkst
Albert Rousselstraat heb ik vernomen van Fransie en hij heeft nog gelijk ook die wandelende TOMTOMquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:45 schreef Marvelous het volgende:
hey, admiraal..
geef jij in raad de straat topic is het goede antwoord.. ik ben zelfs rondjes gaan rijden met mijn auto! maar ik weet hem echt niet!
Action heeft soms wel leuke dingen, enige wat ruk is is dat je bijna Pools moet leren spreken om iets te vragen aan het personeelquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:17 schreef zeemonster het volgende:
loopt dat topic raad de straat nog? Link voor deze luiaard?![]()
Ik woon precies tussen vier kleine winkelcentra in , de Action is, alleen de lange rijen zijn zo ruk.
Ik heb er een paar. Bij de appie hier in de aanbieding zelfsquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:41 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Daarom juist , ik geloof best dat ze heel lekker waren , een ander kan jouw smaak niet beoordelen.
Ik wil potverdorie kiwi gold, als iemand ze ziet geef dan een gil
.
En Dierenselaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:27 schreef zeemonster het volgende:
Ach Pools wordt de nieuwe taal toch , maar toch vind ik ze niet onaardig (heb ze liever als marokkanen) Toen ik een TomTom kreeg van paps hadden een paar Polen in de Mediamarkt al die dingen op de taal Pools gezet. even vragen en zetten ze allemaal terug op Nederlands.
Ze hebben trouwens echt half Den Haag afgezet he ivm wegwerkzaamheden. Volendamlaan , Melis Stokelaan , de Put en dat verkeersplein bij de Driebergenstraat... verschrikkelijk irritant.
En het stomme is, ik kom NOOIT in dat gedeelte van Waldeck maar HEEEEEL toevallig afgelopen winter ben ik er 1 keer geweest en dat was heeeel toevallig toen deze foto gemaakt was, want toen was die ouwe vent door het ijs gezakt terwijl hij zijn boom aan het snoeien wasquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:31 schreef zeemonster het volgende:
Oh en die laatste foto is echt rechtdoor bij mij de brug over en dan sta ik ermaar de straatnaam
, Het is dat het antwoord er al staat anders had ik gewoon geroepen Claude Debussystraat... stom doolhof hier!
Klopt en dan ontdek je dat er een hoop mongolen in deze wijk wonenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En het stomme is, ik kom NOOIT in dat gedeelte van Waldeck maar HEEEEEL toevallig afgelopen winter ben ik er 1 keer geweest en dat was heeeel toevallig toen deze foto gemaakt was, want toen was die ouwe vent door het ijs gezakt terwijl hij zijn boom aan het snoeien was
Dat meen je niet? Ik word nu al gek van al die afzettingen ... wat gaan ze bij de zevensprong doen danquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En Dierenselaanen binnenkort de hele zevensprong
Je moet toch wat als winkelier tijdens de recessiequote:Hennepkwekerij in winkel
Den Haag – Meldingen over een mogelijke hennepkwekerij in een winkel aan de Gentsestraat waren voor de politie aanleiding om een kijkje te nemen. Achter één van de keldermuren bleek een verborgen ruimte te zijn die in gebruik was als hennepkwekerij. In de kweekruimte stonden 200 planten. Er was geen sprake van diefstal van de stroom, maar er hing wel een ondeugdelijke installatie. De eigenaar van de winkel, een 44-jarige vrouw uit Voorburg, is aangehouden. De eigenaar van het pand gaat de huurovereenkomst met de huurder laten ontbinden. De verdachte is voor verhoor meegenomen naar het politiebureau. De kwekerij is ontmanteld en de planten en apparatuur worden vernietigd.
Dat is dan ook met stip het meest waardeloze verkeerslicht in Den Haag. Die moet je bij voorbaat vermijden als het kan!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:07 schreef Atreidez het volgende:
Wat een hel weer in de stad net.. Kwam van de La Rey weg en moest de Loosduinseweg op.. Heb t stoplicht 4 keer groen zien worden, IN 21 MINUTEN!Als er wat gebeurt is valt er een stuk makkelijker mee te leven, maar de klojo die in Den Haag verantwoordelijk is voor het instellen en bedenken van stoplichtschema's die is echt niet goed bij ze hoofd.
Iquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:07 schreef Atreidez het volgende:
Wat een hel weer in de stad net.. Kwam van de La Rey weg en moest de Loosduinseweg op.. Heb t stoplicht 4 keer groen zien worden, IN 21 MINUTEN!Als er wat gebeurt is valt er een stuk makkelijker mee te leven, maar de klojo die in Den Haag verantwoordelijk is voor het instellen en bedenken van stoplichtschema's die is echt niet goed bij ze hoofd.
Sowieso zijn er teveel stoplichten waar nooit naar omgekeken wordt door de gemeentequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is dan ook met stip het meest waardeloze verkeerslicht in Den Haag. Die moet je bij voorbaat vermijden als het kan!
Eens! ik heb me al een aantal keer zitten afvragen welke achtelijke debiel die stoplichten ingeregeld heeft, idd rijbanen, fietsers en voetgangers paralel aan trambanen die op rood gaan, stopichten zonder knoppen voor fietsers of voetganger (maar die krijgen ook gewoon in bepaalde volgorde groen of rood) echt heel onzinnig. Of er zijn wel knoppen maar je moet zo asociaal wachten dat je maar tegelijk met een tram door rood gaat waardoor iedereen later staat te wachten op een overstekende fietser die allang geweest is..quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:27 schreef Qrious het volgende:
[..]
Sowieso zijn er teveel stoplichten waar nooit naar omgekeken wordt door de gemeente
Als de tram of randstadrail ergens voorbij komt, liggen complete kruispunten stil voor die ene tram, terwijl er diverse rijrichtingen best mogelijk op groen kunnen staan omdat deze niet in aanraking komen met de rijrichting van de tramWat dat betreft zuigt DH best wel eens
De enige groene golf die ik ken in deze regio is in het Westland op de N213.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:30 schreef Qrious het volgende:
Of 4 stoplichten binnen 700 meter die je allemaal rood hebt.. Groene zones kunnen ze ook nog wel wat van leren![]()
Ergens in de Schilderswijk volgens mij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik las het vanmiddag op NU. Waar is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |