Een kleurtje en sproetenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:14 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb ook een kleurtje , tuin en Kijkduin doen wonderen. Tijd vliegt trouwens , het is al kwart over vijf !
Ja, ik wil zeker van alle Z'jes genietenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef zeemonster het volgende:
Jullie maken me verlegen. Volgende week wordt het weer slechter , regen enzo. Dus we moeten er nu nog maar even van genieten
Beatstad altijd leukquote:Op zondag 24 mei 2009 21:49 schreef zeemonster het volgende:
Dit Z-tje is qua humeur in ieder geval weer te genieten
Ik heb een idee voor een meetParkpop of Beatstad, vind je het niks dan ben je zo weer weg
quote:Op maandag 25 mei 2009 10:59 schreef Qrious het volgende:
De week begint leuk.. Zijn er hier 2 strontzuigers van HWB bezig om troep van honden weg te halen.. Ben ik op zich helemaal voor, maar nu gaan die mafketels met max 15-20 km/uur een racewedstrijd houden met elkaar met soms een minuut lang getoeter
Insgelijks hoor! Volgende week alweer een lang weekend , dat wordt nog wennen straks tot de kerst met die korte werkweken!quote:Op maandag 25 mei 2009 10:06 schreef Lovechild het volgende:
Ik dacht: hoei, het gaat over seks, snel tvp-enHebben jullie het in no time over ongelukken met kinderen.Daar wil ik heul niet over lezen, gaat alleen maar de bezorgdheidssensor van aan
Met dit weer kun je inderdaad maar het best zo min mogelijk aan hebben.quote:
Die had ik kunnen verwachten natuurlijk.. ik had wel mijn handdoek bij me vandaag maar ik geloof niet dat er ook maar iemand op de Leyweg enig idee had waaromquote:Op maandag 25 mei 2009 18:53 schreef AirwiN het volgende:
Met dit weer kun je inderdaad maar het best zo min mogelijk aan hebben.
De cultuurbarbaren!quote:Op maandag 25 mei 2009 18:54 schreef nectarientje het volgende:
Die had ik kunnen verwachten natuurlijk.. ik had wel mijn handdoek bij me vandaag maar ik geloof niet dat er ook maar iemand op de Leyweg enig idee had waarom
Gezien de gemiddelde leeftijd daar had ik al kunnen verwachten dat ik vol verbazing aangekeken zou worden.quote:
WTF is er gebeurd dan? "He psst meissie psst heee...skatje baby pssst,...je broek,..mag ik die hebben" zoiets?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef nectarientje het volgende:
Hier zijn jullie!
Helaas wel thuisgekomen zonder broek ;
Damesbroeken graagquote:Op maandag 25 mei 2009 19:01 schreef Qrious het volgende:
Altijd leuk idd, broeken van lengte 36 vinden die nog leuk zijn ookAls ze er al zijn betaal je meteen de hoofdprijs
Vandaag spullen gekocht bij een wintersport zaakOk, wel de zomercollecie; zwembroek, korte boek, shirt en vest. Maar was jij die mafkees met die doek joh
(Heb niemand met doek gezien dus)
Zoiets jaquote:Op maandag 25 mei 2009 19:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
WTF is er gebeurd dan? "He psst meissie psst heee...skatje baby pssst,...je broek,..mag ik die hebben" zoiets?
Kom maar opquote:Op maandag 25 mei 2009 18:17 schreef RATMEN het volgende:
Nou laten we het dan maar over seks gaan hebben.
Ik ben normaal ook een groot Espritfan, vooral van hun broeken dus maar op deze manier nietquote:Op maandag 25 mei 2009 19:22 schreef zeemonster het volgende:
Ben je naar de Esprit op de Leyweg geweest ? daar hebben ze weinig nu inderdaad. De Brandstore in de Bogaard gaat weg en de gehele collectie is met korting (varierend van 10 tot 50%) . Ik heb daar een leuke broek van Esprit gekocht .
Btw Esprit
Ik ben ook een espritfan, bestel altijd online, geen gedoe in pashokjes ed....quote:Op maandag 25 mei 2009 20:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook een groot Espritfan, vooral van hun broeken dus maar op deze manier niet
WAT! Ook die G-Star dingen van boven? Of blijft dat wel? Anders moet ik toch echt even morgen wat eerder van mn werk wegquote:Op maandag 25 mei 2009 19:22 schreef zeemonster het volgende:
Ben je naar de Esprit op de Leyweg geweest ? daar hebben ze weinig nu inderdaad. De Brandstore in de Bogaard gaat weg en de gehele collectie is met korting (varierend van 10 tot 50%) . Ik heb daar een leuke broek van Esprit gekocht .
Btw Esprit
Poco Loco Disco Show!quote:
Jaaa! Dat is wel heel tof nu!quote:
Mijne is gister naar buiten gegaan en nog niet terugquote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef nectarientje het volgende:
De katten liggen inmiddels onder het bed, arme beestjes. Ik vind het heel lekker fris worden nu
mmz.. dit onweer helpt dan niet echt hequote:Op maandag 25 mei 2009 21:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijne is gister naar buiten gegaan en nog niet terugen dit is de 3 keer in 1,5 jaar dat ze buiten is
Misschien nog nét iets te fris maarja, als je kunt maar 1x nat regenen, daarna boeit het toch niet meerquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
WAT! Ook die G-Star dingen van boven? Of blijft dat wel? Anders moet ik toch echt even morgen wat eerder van mn werk weg
D'r komt trouwens een lucht aan op dit moment. Tis pikzwart en continue aan het lichten. Dat gaat nog leuk worden de komende uren.
Mmmm opzich niet zo heel slecht. Alhoewel ik de brandstore een stuk relaxder en overzichtelijker vind dat de Men At Work. En dat is die MAW in de boogaard nog eens 10x beter dan die in de stad.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Alles , naar wat ik begreep want het wordt overgenomen door Men at Work. Ik heb er al best wat weggehaald
.
Ik verzuchtte nog dat ik best buiten zou willen staan. 'T is dat er nog een kind op was en ik al die bliksem een beetje eng vond...quote:
Ik sta altijd stiekem offlinequote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
SOMMIGE MENSEN ZIJN OOK NOOIT ONLINE HE ALS JE ZE NODIG HEBT
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:11 schreef admiraal_anaal het volgende:mensjes, ik ga me bedje in
, morgen om 04.45 gaat me wakker weer
dus slaap lekker allemaal
Ja, er waren wel meer lijnen met vertraging van morgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
En weer vrij
Maar damn wat een weer was dat vannacht zeg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De reden dat de Randstadrail in Den Haag niet meer operationeel isff brakke telefoonfoto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |