Bron:quote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef melanie_the_miss het volgende:
Alcohol zouden ze moeten afschaffen.
Ik ben nog niet buiten geweestquote:Op zondag 24 mei 2009 16:05 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo wat een fantastisch weer vandaag zeg. Lekker een stuk gefietst en zo nog even in de tuin neerploffen, heerlijk weer een kleurtje ipv de 'casperlook'
gvd, met kinderen in de autoquote:Op zondag 24 mei 2009 12:41 schreef Jill-RMC het volgende:
Het politiebericht:
[..]
Lekker alle twee gezopen en dan vooral met je kinderen in de auto naar huis rijden![]()
Nog zo'n lekker bericht:
[..]
Vraag me dan ook af waar de ouders waren in dit verhaal.
Een kleurtje en sproetenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:14 schreef zeemonster het volgende:
Ik heb ook een kleurtje , tuin en Kijkduin doen wonderen. Tijd vliegt trouwens , het is al kwart over vijf !
Ja, ik wil zeker van alle Z'jes genietenquote:Op zondag 24 mei 2009 17:19 schreef zeemonster het volgende:
Jullie maken me verlegen. Volgende week wordt het weer slechter , regen enzo. Dus we moeten er nu nog maar even van genieten
Beatstad altijd leukquote:Op zondag 24 mei 2009 21:49 schreef zeemonster het volgende:
Dit Z-tje is qua humeur in ieder geval weer te genieten
Ik heb een idee voor een meetParkpop of Beatstad, vind je het niks dan ben je zo weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |