Daar zeg je het, het in de aanvangsfase beoogde concept is in mijn optiek al lang niet meer heilig bij hen !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:33 schreef Danny het volgende:
[..]
dan nog is dat niet het beoogde concept. maar nogmaals; daar hielden ze toch al niet al te stevig aan vast.
Dat is waar. Zolang Danny een tijdelijk subforum toestaat voor TBO2 hoeft er niet per se een samenwerking te zijn. Maar de controlerende functie van de kijker moet ook dan wel gerespecteerd worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar staat dat wanneer "de binding" van de Bunker met FOK er niet meer is, de cossen, etc, niet meer zouden bestaan ? Die waren er ook ten tijde van BB en DGK en dat zal ook zo zijn tijdens TBO2, of er nu wel of geen samenwerkingsverband is met De Bunker.
Want? Heb jij daar dan persoonlijk voordeel aan of zoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb doorgescrold, niet eens meer gelezen.
Ik hoop dat ze het gezeik van Fok!! zat zijn,
Gezeik...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
Dit is een evaluatietopic. Evalueer jij eens waarom FOK! voor jou niet leuk was tijdens TBOquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
Absoluut niet. Ik vind dat Danny verkeerd bezig is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Want? Heb jij daar dan persoonlijk voordeel aan of zo
Ik,spuit 11 zeg weer wat,Ik vind Danny ook soms doordraaien maar ik kan ook doordraaien en doorzeuren en nog veel meer,Maar het kan hier wel en daarom voel ik me fijn hier op FOK..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dit is een evaluatietopic. Evalueer jij eens waarom FOK! voor jou niet leuk was tijdens TBO
Nadia" of Franse fan ga lekker zoenen met Sly"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
nou, bedankt voor de mededeling. Kun je ons dan nu weer ons gang laten gaan? We waren suggesties aan het bedenken voor B&B om TBO2 beter te maken namelijk, tot jij er als een malle doorheen kwam walsen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:47 schreef Chanel5 het volgende:
Absoluut niet. Ik vind dat Danny verkeerd bezig is.
Zo actief als het eens was, met een megadenktank van 50 users hier op FOK!, gaat het dan niet meer worden natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:29 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bruikbare input/feedback kunnen ze (buiten hun eventuele eigen platform om) gewoon van de bekende fora plukken, zoals alle redacties van rls al deden.
FOK!, waar alle vrouwen PMS hebben -- of ergerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik,spuit 11 zeg weer wat,Ik vind Danny ook soms doordraaien maar ik kan ook doordraaien en doorzeuren en nog veel meer,Maar het kan hier wel en daarom voel ik me fijn hier op FOK..
Ik ben nog niet zolang hier op FOK, maar lang genoeg om te zien dat het hier erg vrij is te posten wat op de tong ligt, dat maakt voor mij juist dat dit forum niet alleen maar een springplank zou moeten zijn maar evens een klankbord voor kritische muziek naar de redactie toe waarbij de moderatie niet in handen van de redactie is.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Simpel, lever input op de plek die zij daar straks voor aanwijzen (Bunkersite (met evenueel klein forum)) Daar heb je echt FOK als zodanig niet voor nodig. Ik denk dat FOK zeker nodig was als springplank, maar ik ben het met 5thencounter eens dat die "noodzaak" (er) nu niet meer (zo groot is) voor B&B.
Real life Forum, niet alleen horen wat je wil horen en ja-knikkers.. ECHTE real life kijkers en reacties.. Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:07 schreef earthling39 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zolang hier op FOK, maar lang genoeg om te zien dat het hier erg vrij is te posten wat op de tong ligt, dat maakt voor mij juist dat dit forum niet alleen maar een springplank zou moeten zijn maar evens een klankbord voor kritische muziek naar de redactie toe waarbij de moderatie niet in handen van de redactie is.
Jij weet wat dat is,ik gelukkig nietquote:Op zondag 24 mei 2009 00:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
FOK!, waar alle vrouwen PMS hebben -- of erger
Maar wat wil Fok er dan mee? De laatste RLS'en m.n. DGK en TBO trekken meerendeels theekransjes; vrouwen die om half zes in de pan gaan roeren en om half elf op stok gaan. Mensen die dit niet volgen omdat ze kritisch zijn, maar omdat het de dag vult en er wat te kleppen valt. Een doelgroep die nauwelijks verwant is aan 'de Fokker'. Iets dat natuurlijk geldt voor meer subfora (neem OUD).quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Mja, maar veel van die mensen zijn imo precies het publiek dat je NIET zoekt. Die hebben niets te bieden (je hebt de posts ook wel gelezen neem ik aan). Wat je dan krijgt is een erg kleinschalig forum waar alleen het hyvespubliek komt.
Tof, nu airguitar in de gaybarquote:Op zondag 24 mei 2009 00:11 schreef PC eend het volgende:
De kijker wordt regisseur, jury en adviseur tegelijkertijd. Nog nooit was de invloed van de kijker op televisie zo persoonlijk, zo direct en zo groot. Want de kijker bepaalt wat er gaat gebeuren en hoe het programma eruit gaat zien.
nu op ned 3
De streamer kijker beslist...quote:
FOK! wil er helemaal niks mee. Zij zijn naar ons toegekomen, niet andersom. Zij wilden gebruik maken van onze ervaring op het gebied van real life soaps. We doen het natuurlijk pas tien jaar en zijn verreweg de grootste online partij op dit gebied.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:17 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar wat wil Fok er dan mee? De laatste RLS'en m.n. DGK en TBO trekken meerendeels theekransjes; vrouwen die om half zes in de pan gaan roeren en om half elf op stok gaan. Mensen die dit niet volgen omdat ze kritisch zijn, maar omdat het de dag vult en er wat te kleppen valt. Een doelgreop die nauwelijks verwant zijn aan 'de Fokker'. Iets dat natuurlijk geldt voor meer subfora (neem OUD).
Voor jou zijn het uiteindelijk toch slechts pageviews en post aantallen of wil je toch een soort smoel hebben als forum?
Bij de meeste mensen gelden principes totdat het ze geld kost, dat jij daar niet zoveel last van hebt vind ik wel mooiquote:Op zondag 24 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
[..]
TBO2 zal, indien goed aangepakt - niet eens persé op de hier aangedragen manieren - succesvoller zijn dan de eerste. Daar zou FOK! ook prima van kunnen profiteren, maar dan komt die principekwestie weer om de hoek kijken. We gaan geen partnerschap aan op basis van de afgelopen 25 dagen TBO. Dat is niet het concept waar ik mee akkoord ben gegaan en niet het concept waar ik ooit mee akkoord zàl gaan.
Dat begrijp ik wel en ik respecteer je keuzes ook, maar het is een vorm van marketing dus was mijn vraag of je ook voor ogen had welke doelgroep je binnen wil halen met de steun aan een RLS.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
[..]
FOK! wil er helemaal niks mee. Zij zijn naar ons toegekomen, niet andersom. Zij wilden gebruik maken van onze ervaring op het gebied van real life soaps. We doen het natuurlijk pas tien jaar en zijn verreweg de grootste online partij op dit gebied.
Mij leek het een leuk concept en juist de belofte van eerlijk spel in combinatie met echte inspraak door de kijkers was wel een experiment waard. Ik denk ook nog steeds dat het zou kunnen werken (en dan bedoel ik; echt een succes kunnen worden) als aan dat oorspronkelijke concept kan worden vastgehouden.
En natuurlijk is de hoop van FOK! (of mij, zo je wilt) dat het een succes wordt en FOK! er beter van kan worden (of ik, zo je wilt), maar nogmaals; dat is voor mij niet dermate belangrijk dat ik koste wat kost die partnership wil volhouden.
TBO2 zal, indien goed aangepakt - niet eens persé op de hier aangedragen manieren - succesvoller zijn dan de eerste. Daar zou FOK! ook prima van kunnen profiteren, maar dan komt die principekwestie weer om de hoek kijken. We gaan geen partnerschap aan op basis van de afgelopen 25 dagen TBO. Dat is niet het concept waar ik mee akkoord ben gegaan en niet het concept waar ik ooit mee akkoord zàl gaan.
Als aangegeven wordt bij TBO II dat de redactie links en rechts invloed zal hebben op de spelers, het niet altijd "eerlijk" gespeeld zal worden om frictie tussen spelers en bij de streamers te creëren, dat ook keurig en leesbaar aangegeven is voor iedereen en ze er allemaal mee akkoord gaan, dan kun jij er vast wel mee leven denk ik?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:25 schreef Danny het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |