Veel plezier met SlowChattenquote:* Cijfer berekenen?:
((aantal punten behaald / maximaal aantal punten ) × 9 ) + N
yeeeeeyquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Fip het volgende:
Ik vind dat dit de echte moet zijnDus tvp en wederom: slaaplekker
woow dat is echt evil van die ouders, tis toch maar 1 avond in de week (soms minder, soms meer:P)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:47 schreef Fip het volgende:
Ik loop altijd gewoon met veel lawaai door het hele huis, ook als mn ouders slapen
Een vriend daarentegen moet na het uitgaan altijd beneden op de bank slapen omdat zijn ouders wakker worden als ie naar boven komt
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Berepis het volgende:
Sorry ik kon niet zo goed tellen.
Flora wil je mijn UI er ook even bij zetten?
1 |
Ja hoor Berepisquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Berepis het volgende:
Sorry ik kon niet zo goed tellen.
Flora wil je mijn UI er ook even bij zetten?
Ja, en posten om het topic maar snel vol te krijgen doen we niet meer aan. Met examens heeft het ook niks te maken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef raaavi het volgende:
Glowmouse![]()
Komt altijd onverwachts op de juiste momenten om m'n dag beter te maken
Hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, en posten om het topic maar snel vol te krijgen doen we niet meer aan. Met examens heeft het ook niks te maken.
Gelukt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dat erachter plakken
Heb het al in de wiki gezet
Trustenquote:
Moet het persé over examens gaan dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, en posten om het topic maar snel vol te krijgen doen we niet meer aan. Met examens heeft het ook niks te maken.
Dat is toch het hele idee van een slowchat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het mag best eens over wat anders gaan, zeker in het weekend, maar posten om het volmaken is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:54 schreef Hanneke12345 het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee van een slowchat?
opzich waren de posts niet geheel ontzinnigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het mag best eens over wat anders gaan, zeker in het weekend, maar posten om het volmaken is gewoon onzin.
De meeste niet, sommige wel, en daar doelde ik opFlorabay.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:03 schreef raaavi het volgende:
[..]
opzich waren de posts niet geheel ontzinnig
Haha oke bedankt dus nu krijg ik de schuld?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De meeste niet, sommige wel, en daar doelde ik opFlorabay.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:42 schreef fusionfake het volgende:
vandaag staat op de planning:
Een heerlijke voorgerecht Economie,
met een smeuig sausja a la scheikunde
Succes, geef die bal een pats.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:43 schreef florabay het volgende:
[..]
![]()
Bij mij ook. Alleen eerst wedstrijd spelen
Oja! Hockeyze!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:43 schreef florabay het volgende:
[..]
![]()
Bij mij ook. Alleen eerst wedstrijd spelen
Nee, heb ik vorige week al gehad.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:52 schreef florabay het volgende:
[..]
Moet je niet spelen dan? Laatste wedstrijd vandaag
Hier ook! Het is gelukkig iets rustiger!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:30 schreef Blocko het volgende:
Vandaag zal er hier geleerd worden
Ofja ik zal het proberen
Ik ken circe, pygmalion en Medea.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:34 schreef Fip het volgende:
Bij mij is het vandaag latijndag... nog even een paar honderd dichtregels lerenInclusief achtergronden en Nederlandse teksten.
En wat gaaf dat er hier meer Beatlesfans zijn
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:35 schreef HocBarr het volgende:
De #21 halen we niet vandaag. D-K krijgt een biertje van me.
^^quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:34 schreef Fip het volgende:
Bij mij is het vandaag latijnGrieksdag... nog even een paar honderd dichtregels lerenInclusief achtergronden en Nederlandse teksten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:01 schreef Fems het volgende:
Ik ga de klas van 2009 van gister maar eens zien!
NT met economie 1quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]hoe kan dat nou wat voor profiel doe je dan
Haha, we zijn ook zo goed bezig!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaaa ik zit ook alweer PB te kijke
Ik ken nog niks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ken circe, pygmalion en Medea.
Nu polyphemos nog. en het eind van IO
Dan alle proeftoetsen die de leraar gemaakt had nog een keer maken en de tips nog een keer doorlezen + bekijken.
Ik ben dood bang voor dat latijn examen
Wat dacht je ik kies er alsnog ff een irritant vak bij?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
NT met economie 1
Vavo dus oude stijl
ik eis mijn ava in de op trouwens
Zo doe je goed, ben je goed in teksten? Ik zou dan voor m'n teksten 7.5 gemiddeld halen en voor mn wiskunde een 3 ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat moet iedereen veul leren,.
Ik heb maandag alleen wiskunde & voor de rest alleen nog duits, engels & frans. Leesteksten dus.
Hebben julie nog tips gekregen?!:)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:07 schreef Fip het volgende:
[..]
Ik ken nog niks.Eerst dacht ik, mwah, waarom zou ik al die teksten weer gaan leren, teveel moeite voor te weinig extra cijfer. Maar het is misschien toch wel een beetje nodig.
Wat sta je dan? En bio is zo mogelijk nog vervelender jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
eco is echt simpel hoor
had ook bio kunnen kiezen als je het over een irritant vak hebt
helaas:(quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, je mag wel een woordenboek gebruiken, en geen GR.
Meestal wel, op Frans na.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:08 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zo doe je goed, ben je goed in teksten? Ik zou dan voor m'n teksten 7.5 gemiddeld halen en voor mn wiskunde een 3 ofzo
Jaa Engels wordt mijn favo dit jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Meestal wel, op Frans na.! Wat een baggervak.
Maar Duits & Engels moeten sowieso lukken.
Zou ik ook niet erg vinden, heb ik iig m'n compensatie op ordequote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef raaavi het volgende:
Ik heb echt de nijging om een 10 te halen voor engels ofso!
Nog bijna niemand geloof ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
![]()
En is iedereen alweer hard aan het leren?
Nee niet echt...quote:
hehehe jaa ik sta een 7 maar v amsterdam ik weet nog in de eerste dat ik haar string zag toen ze aan dr bureau zatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat sta je dan? En bio is zo mogelijk nog vervelender ja
met v amsterdam![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was inderdaad het niveau van de bio lessenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hehehe jaa ik sta een 7 maar v amsterdam ik weet nog in de eerste dat ik haar string zag toen ze aan dr bureau zat![]()
![]()
![]()
Ja ik ook, over een uur okequote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:22 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zo'n zin, maar ik ga zo leren (echt)
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:24 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik ga om 12:00 leren. Eerst even relaxen
quote:
Ik dan maar ook ehquote:
Zeker weten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:24 schreef Afhaalchinees het volgende:
ik ben nu aan het leren, volgens mij
Heb niks om voor te leren nu.quote:
Er zullen vást zo nu en dan mensen opduiken die de motivatie niet hebben,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
dan mag je in je eentje dit topic vullen waar Glowmouse niet blij mee zal zijn
Zo ik wou dat ik jou wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb niks om voor te leren nu.
Morgen wiskunde.
Heb gister al bijles gehad & incl. normering dus een 6,6 op proefexamen.
Examentraining heeft ook al veel geholpen dus.
Ik kom elk kwartier wel even een kijkje nemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:31 schreef raaavi het volgende:
[..]
dan mag je in je eentje dit topic vullen waar Glowmouse niet blij mee zal zijn
Nu ben ik jaloersquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb niks om voor te leren nu.
Morgen wiskunde.
Heb gister al bijles gehad & incl. normering dus een 6,6 op proefexamen.
Examentraining heeft ook al veel geholpen dus.
Veldhuis en Kemperquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:41 schreef Fems het volgende:
Wat dat met opzet ravi, of ging dat perongelijk?:P
Succesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:48 schreef Fip het volgende:
[..]
Jij ook! En ook met werk. Ik moet van 6 tot 10..
Dan dachten we hetzelfde!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:47 schreef raaavi het volgende:
[..]
GMTA ! ik wist niet dat jij hem poste
!
komt over 10 minuten een uitgebreidere versie aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja! Ik ga ook aan de gang met de .pdf van ravi, waarvoor dank.
Succves jongens.
link hem ff in dit topiv anders vergeet ik hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:58 schreef raaavi het volgende:
[..]
komt over 10 minuten een uitgebreidere versie aan
ik PM je welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
link hem ff in dit topiv anders vergeet ik het
Ik was om half 9 ook al op. Ik sliep alleen wat later.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ben ik de enige hier die elke avond rond 10 uur gaat slapen en 8 uur er weer uit gaat?![]()
Wel lekker hoor, fftjes leren en dan heb je heel de dag nog voor jeZON
Nou he?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik was om half 9 ook al op. Ik sliep alleen wat later.
Heerlijk weer
Zeker, straks maar ff lunchen en dan gaan leren in de tuin. Heerlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:25 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nou he?![]()
Nu al meer dagen lekker weer geweest dan vorig jaar de hele zomer
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:27 schreef Kingside het volgende:
Hmm, morgen wordt het heerlijk weer, dan kan ik lekker een beetje in de zon gaan leren.
Dat kan ik dan weer eeeecht niet. Als ik in de tuin ga zitten in het zonnetje kan ik niet lezen, ben al halfblindquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:28 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Zeker, straks maar ff lunchen en dan gaan leren in de tuin. Heerlijk.
* HocBarr kijkt we uit naar de vakantie met dit weer.
Mooi, ik ben dus niet de enige die niet buiten kan leren,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:29 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
[..]
Dat kan ik dan weer eeeecht niet. Als ik in de tuin ga zitten in het zonnetje kan ik niet lezen, ben al halfblind, en van de zon word ik zoooooo lui. Maar goed, heb genoeg gedaan voor vandaag, dus ik mag in het zonnetje
Ik heb er de kracht niet voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:23 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ben ik de enige hier die elke avond rond 10 uur gaat slapen en 8 uur er weer uit gaat?![]()
Wel lekker hoor, fftjes leren en dan heb je heel de dag nog voor jeZON
Aah fip jij snapt het helemaalquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:27 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
The Beatles![]()
![]()
Oh en ook nog eventjes: Arctic Monkeys
hooiiiquote:
Fipquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:51 schreef florabay het volgende:
[..]
Aah fip jij snapt het helemaal![]()
tevens hallo allemaalik ga even alles terug lezen en wat eten tosso
Ik vind het wel lekker in de zonquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:55 schreef florabay het volgende:
[..]
hooiii
maar ik ga wel even eten want ik heb honger![]()
die zon is echt niet normaal nu heb ik koppijn![]()
goeie reden om niet te leren?
Alles terug lezen, wtfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:51 schreef florabay het volgende:
[..]
Aah fip jij snapt het helemaal![]()
tevens hallo allemaalik ga even alles terug lezen en wat eten tosso
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:56 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
FipMarissa voor jou
Overigens ben ik nog steeds niet begonnen met lerenMaar ik heb echt een half uur lopen zoeken naar economiebladen...tot ik me bedacht dat ik ze in een nieuw schrift (om examenopgaven in te maken) had gestopt..
![]()
Bij mij werkt dat wel hoor opzichquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:59 schreef Blocko het volgende:
Nou maar eens beginnen met economie.
Gewoon lekker op mijn kamer. Vooral niet in de tuin omdat de laatste keer dat ik dat deed ik het jaar nog eens mocht over doen....
Gewonnen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:55 schreef florabay het volgende:
[..]
hooiii
maar ik ga wel even eten want ik heb honger![]()
die zon is echt niet normaal nu heb ik koppijn![]()
goeie reden om niet te leren?
oh sorry dan heb ik verkeerd gequotequote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:56 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
FipMarissa voor jou
Overigens ben ik nog steeds niet begonnen met lerenMaar ik heb echt een half uur lopen zoeken naar economiebladen...tot ik me bedacht dat ik ze in een nieuw schrift (om examenopgaven in te maken) had gestopt..
![]()
ja maar ik moest hockeyen in de volle zonquote:
Ik welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:06 schreef Fems het volgende:
Oooh! wel lekker? en lekker bruin geworden?
http://www.voetbalwedden.(...)trainer-ajax-bekend/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:07 schreef Fems het volgende:
Wie word de trainer van ajax trouwens? (geen zin om te googlen)
Ik ga zo een foto maken jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Oeh. :p
Heb jij trouwens ook witte handen? Dat vind ik altijd zo grappig!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
http://www.voetbalwedden.(...)trainer-ajax-bekend/
Sterke, en eetsmakelyk!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:25 schreef Fip het volgende:
Jongens, ik ga eten, en dan met mn latijn in de zon zitten!später
Neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:24 schreef Butterfly91 het volgende:
En zijn jullie een beetje opgeschoten met leren?
Ik heb net de tweede helft van samengevat scheikunde doorgespit.
Sterkte en succes met Latijn dan maar.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:27 schreef Fip het volgende:
[..]
NeeIk vind Latijn echt een van de moeilijkste vakken om te leren. Opzich haal ik redelijke cijfers meestal, maar dat is meer op vertalen dan op kennis van de teksten. Ik snap echt niet hoe mensen een stuk of 500 regels (volgens mij nog meer) uit hun hoofd kunnen leren!
nee ik kan niet kiezenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:29 schreef Viezze het volgende:
Live vanaf de werkvloer hier :p
Iedereen lekker aan het leren?
Ik heb een powerbreak nu. Over 15 min. ga ik weer verder.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:29 schreef Viezze het volgende:
Ik ken ze bijna allemaal :dquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:27 schreef Fip het volgende:
[..]
NeeIk vind Latijn echt een van de moeilijkste vakken om te leren. Opzich haal ik redelijke cijfers meestal, maar dat is meer op vertalen dan op kennis van de teksten. Ik snap echt niet hoe mensen een stuk of 500 regels (volgens mij nog meer) uit hun hoofd kunnen leren!
Met trampoline hoop ik?:Pquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik doe vrij weinig met m'n handen ja, behalve typen
Oh en ik heb gister de blaren op m'n rechterhand gedunkt dus die heb ik maar niet gefotografeerd
Ik zie het. Morgen spelen ze dus weer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:35 schreef florabay het volgende:
[..]
MOOI ZO![]()
ik wilde het eigenlijk kijken op club maar het was zo druk echt ongelofelijk
Kap is met die iPhonequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:29 schreef Viezze het volgende:
Oja de wedstrijd is natuurlijk al afgelopen! Begon om 12:00 he.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik zie het. Morgen spelen ze dus weer.
Nee, in de extra tijd volgens mij. Want na het doelpunt van Emilie(quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:38 schreef florabay het volgende:
[..]
Oja de wedstrijd is natuurlijk al afgelopen! Begon om 12:00 he.
Die goal werd toch in het eerste kwartier gescoord ?
Oh oke, toen ik er nog was gingen ze allemaal juichen maar ik kon niet zien wat er was gebeurdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:40 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Nee, in de extra tijd volgens mij. Want na het doelpunt van Emilie() was het direct afgelopen.
Nee:Dquote:
Ja maar ik ben 1.70 en ik kan met m'n basketball-schoenen aan net aan dunken dus moet je wel lukken johquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee:D
Ik ben een meisje he. En 2 jaar geleden was ik ook al 180 en toen stak ik altijd boven iedereen uit en hoefde ik niet te springen voor de rebound.Dus nu spring ik niet zoveel
iets met kracht in je benen enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja maar ik ben 1.70 en ik kan met m'n basketball-schoenen aan net aan dunken dus moet je wel lukken joh
Hmm. Ik kan de basket op 260 wel aanraken. Maar dunken dat lukt niet. (niet dat ik het vaak probeer, maar toch)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja maar ik ben 1.70 en ik kan met m'n basketball-schoenen aan net aan dunken dus moet je wel lukken joh
Die moet ik van mezelf deze zomer opbouwen, dus ik denk dat ik maar een zomerabbonoment neem op fitness. Aangezien ik gewoon rotenkels en rotknieën heb, en volgend seizoen niet wil verzieken door altijd maar pijn te hebben.quote:
begin met hardlopen? heerlijk weer daarvoor!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Die moet ik van mezelf deze zomer opbouwen, dus ik denk dat ik maar een zomerabbonoment neem op fitness. Aangezien ik gewoon rotenkels en rotknieën heb, en volgend seizoen niet wil verzieken door altijd maar pijn te hebben.
Ik vind hardlopen zoooo saai. En ik merkte dat ik raar ging hupsen omdat ik mijn ene knie en mijn andere enkel niet wilde belasten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef raaavi het volgende:
[..]
begin met hardlopen? heerlijk weer daarvoor!
Is niet echt heel goed voor je kuiten ofzo, dan kun je beter gaan fietsenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef raaavi het volgende:
[..]
begin met hardlopen? heerlijk weer daarvoor!
Vanavond;)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:01 schreef raaavi het volgende:
Fems,
kwam er nou nog een topic met foto's oid?
IK BEN LEREN
gangsterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja regel eens een topic met foto's Femke! [ afbeelding ]
Ik ga even met m'n laptop en m'n eco examen naar de tuin verkassen, kan ik lekker sigaren roken & lerenn.
Ik ben al 5 jaar zo groot!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:01 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Is niet echt heel goed voor je kuiten ofzo, dan kun je beter gaan fietsen![]()
Ik fietste elke dag 15km ik denk dat het daardoor komt ofzo? Je kunt ook van die oefeningen gaan doen, maar dan moet je wel helemaal zijn uitgegroeid anders heb je voor de rest van je leven vergroeide botten.
Hadden wij mooi de tijd om over je te roddelenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:25 schreef Vincpod het volgende:
Ben er een avondje en een ochtendje niet,,, 3 SC's verder :|
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:26 schreef raaavi het volgende:
[..]
Hadden wij mooi de tijd om over je te roddelen
En uploaden bij megaupload.com en naar ons sturenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:26 schreef Vincpod het volgende:
Zo eerst een even douchen, en dan me totale economie samenvatting (door me leraar gemaakt) uitprinten en dan Leren
Ja Thanksquote:
Economie samenvattingen (vwo):quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:28 schreef raaavi het volgende:
[..]
En uploaden bij megaupload.com en naar ons sturen!
[..]
Ja Thanks![]()
Thanksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:36 schreef Pickachu het volgende:
[..]
Economie samenvattingen (vwo):![]()
http://members.home.nl/rsmeets/VWOindex.htm
Heb ook geen nieuwe samenvattingen gevonden van Ec Havo, maar wel een handig formuleblad:quote:
Ik ook, en heb ook 6 jaar op school gezetenquote:
'ins en outs'... jongens.. het is toch gewoon een plaatjesboek?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ook, en heb ook 6 jaar op school gezetenBij ons werd er in de 1e klas al uitgelegd hoe de basisprinciepes werkten van de atlas, naarmate de jaren werden de ins en outs uitgelegd van de atlas.
Enn Tuttebel bedankt voor de link
Niet normaal, heb zeker zo'n 300 blaadjes geprint in de afgelopen 2 weken :/quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:13 schreef raaavi het volgende:
Het papier is weer op!
sta je van verstelt hoeveel je print tijdens de examens![ afbeelding ]
Verbaast het je?quote:
ECO VWO is die er ook?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:00 schreef Tuttebel. het volgende:
[..]
Heb ook geen nieuwe samenvattingen gevonden van Ec Havo, maar wel een handig formuleblad:![]()
http://www.lweo.nl/filead(...)2009_formuleblad.pdf
Ik lijk momenteel op Scylla. dus stel je maar voor hoe ik er uit ziequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:26 schreef Fip het volgende:
Zeg wat is dat nou Fems! TS begint, ook tijdens het studeren.
En toch kijk ik niet. Mijn foto komt er namelijk niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:31 schreef Fems het volgende:
Daarom HocBarr!
We hebben nu chipzak al die gepost heeft!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:31 schreef Fems het volgende:
Daarom HocBarr!
We hebben nu chipzak al die gepost heeft!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:32 schreef HocBarr het volgende:
[..]
En toch kijk ik niet. Mijn foto komt er namelijk niet.
Heeft Fems dan geen foto geplaatst?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Er moeten meer mensen in dat topic posten.
Nu sta ik d'r zo lonely.
Nope.quote:
even omkleden, haren doen, maak ik wel een nieuwequote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Er moeten meer mensen in dat topic posten.
Nu sta ik d'r zo lonely.
Deel het dan met onsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:22 schreef Vincpod het volgende:
ik heb economie havo samenvatting
leraar heb t gemaakt
FEMS, WAKKER WORDEN. Dit topic is bijna vol en jij mag de LaPo hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nope.
Want die stopt met SOG-en. zei ze.![]()
Deel het met de rest?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:22 schreef Vincpod het volgende:
ik heb economie havo samenvatting
leraar heb t gemaakt
Jij bent goed bezig geweest!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:42 schreef florabay het volgende:
zo scheikunde samengevat doorgenomen en half 2006-II examen gemaakt.
zo maar even 2007-I doen want 2006-II uitwerkingen zijn klote![]()
daarna nog economie leren.. misschien
Deel je je samenvatting niet?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:49 schreef Vincpod het volgende:
Ik ga ook weer een poging tot leren ondernemen, maar ik moet straks alweer gaan barbeknoeien... toch weer op de laatste dag vol gaan leren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |