Veel plezier met SlowChattenquote:* Cijfer berekenen?:
((aantal punten behaald / maximaal aantal punten ) × 9 ) + N
yeeeeeyquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:49 schreef Fip het volgende:
Ik vind dat dit de echte moet zijnDus tvp en wederom: slaaplekker
woow dat is echt evil van die ouders, tis toch maar 1 avond in de week (soms minder, soms meer:P)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:47 schreef Fip het volgende:
Ik loop altijd gewoon met veel lawaai door het hele huis, ook als mn ouders slapen
Een vriend daarentegen moet na het uitgaan altijd beneden op de bank slapen omdat zijn ouders wakker worden als ie naar boven komt
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Berepis het volgende:
Sorry ik kon niet zo goed tellen.
Flora wil je mijn UI er ook even bij zetten?
1 |
Ja hoor Berepisquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef Berepis het volgende:
Sorry ik kon niet zo goed tellen.
Flora wil je mijn UI er ook even bij zetten?
Ja, en posten om het topic maar snel vol te krijgen doen we niet meer aan. Met examens heeft het ook niks te maken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:50 schreef raaavi het volgende:
Glowmouse![]()
Komt altijd onverwachts op de juiste momenten om m'n dag beter te maken
Hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, en posten om het topic maar snel vol te krijgen doen we niet meer aan. Met examens heeft het ook niks te maken.
Gelukt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
dat erachter plakken
Heb het al in de wiki gezet
Trustenquote:
Moet het persé over examens gaan dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, en posten om het topic maar snel vol te krijgen doen we niet meer aan. Met examens heeft het ook niks te maken.
Dat is toch het hele idee van een slowchat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het mag best eens over wat anders gaan, zeker in het weekend, maar posten om het volmaken is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:54 schreef Hanneke12345 het volgende:
[..]
Dat is toch het hele idee van een slowchat?
opzich waren de posts niet geheel ontzinnigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:59 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Het mag best eens over wat anders gaan, zeker in het weekend, maar posten om het volmaken is gewoon onzin.
De meeste niet, sommige wel, en daar doelde ik opFlorabay.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:03 schreef raaavi het volgende:
[..]
opzich waren de posts niet geheel ontzinnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |