Ik ken circe, pygmalion en Medea.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:34 schreef Fip het volgende:
Bij mij is het vandaag latijndag... nog even een paar honderd dichtregels lerenInclusief achtergronden en Nederlandse teksten.
En wat gaaf dat er hier meer Beatlesfans zijn
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:35 schreef HocBarr het volgende:
De #21 halen we niet vandaag. D-K krijgt een biertje van me.
^^quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:34 schreef Fip het volgende:
Bij mij is het vandaag latijnGrieksdag... nog even een paar honderd dichtregels lerenInclusief achtergronden en Nederlandse teksten.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:01 schreef Fems het volgende:
Ik ga de klas van 2009 van gister maar eens zien!
NT met economie 1quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:03 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]hoe kan dat nou wat voor profiel doe je dan
Haha, we zijn ook zo goed bezig!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaaa ik zit ook alweer PB te kijke
Ik ken nog niks.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:37 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ken circe, pygmalion en Medea.
Nu polyphemos nog. en het eind van IO
Dan alle proeftoetsen die de leraar gemaakt had nog een keer maken en de tips nog een keer doorlezen + bekijken.
Ik ben dood bang voor dat latijn examen
Wat dacht je ik kies er alsnog ff een irritant vak bij?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
NT met economie 1
Vavo dus oude stijl
ik eis mijn ava in de op trouwens
Zo doe je goed, ben je goed in teksten? Ik zou dan voor m'n teksten 7.5 gemiddeld halen en voor mn wiskunde een 3 ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat moet iedereen veul leren,.
Ik heb maandag alleen wiskunde & voor de rest alleen nog duits, engels & frans. Leesteksten dus.
Hebben julie nog tips gekregen?!:)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:07 schreef Fip het volgende:
[..]
Ik ken nog niks.Eerst dacht ik, mwah, waarom zou ik al die teksten weer gaan leren, teveel moeite voor te weinig extra cijfer. Maar het is misschien toch wel een beetje nodig.
Wat sta je dan? En bio is zo mogelijk nog vervelender jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
eco is echt simpel hoor
had ook bio kunnen kiezen als je het over een irritant vak hebt
helaas:(quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, je mag wel een woordenboek gebruiken, en geen GR.
Meestal wel, op Frans na.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:08 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Zo doe je goed, ben je goed in teksten? Ik zou dan voor m'n teksten 7.5 gemiddeld halen en voor mn wiskunde een 3 ofzo
Jaa Engels wordt mijn favo dit jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Meestal wel, op Frans na.! Wat een baggervak.
Maar Duits & Engels moeten sowieso lukken.
Zou ik ook niet erg vinden, heb ik iig m'n compensatie op ordequote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef raaavi het volgende:
Ik heb echt de nijging om een 10 te halen voor engels ofso!
Nog bijna niemand geloof ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
![]()
En is iedereen alweer hard aan het leren?
Nee niet echt...quote:
hehehe jaa ik sta een 7 maar v amsterdam ik weet nog in de eerste dat ik haar string zag toen ze aan dr bureau zatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat sta je dan? En bio is zo mogelijk nog vervelender ja
met v amsterdam![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat was inderdaad het niveau van de bio lessenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:21 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
hehehe jaa ik sta een 7 maar v amsterdam ik weet nog in de eerste dat ik haar string zag toen ze aan dr bureau zat![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |