Oja de wedstrijd is natuurlijk al afgelopen! Begon om 12:00 he.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik zie het. Morgen spelen ze dus weer.
Nee, in de extra tijd volgens mij. Want na het doelpunt van Emilie(quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:38 schreef florabay het volgende:
[..]
Oja de wedstrijd is natuurlijk al afgelopen! Begon om 12:00 he.
Die goal werd toch in het eerste kwartier gescoord ?
Oh oke, toen ik er nog was gingen ze allemaal juichen maar ik kon niet zien wat er was gebeurdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:40 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Nee, in de extra tijd volgens mij. Want na het doelpunt van Emilie() was het direct afgelopen.
Nee:Dquote:
Ja maar ik ben 1.70 en ik kan met m'n basketball-schoenen aan net aan dunken dus moet je wel lukken johquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:48 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee:D
Ik ben een meisje he. En 2 jaar geleden was ik ook al 180 en toen stak ik altijd boven iedereen uit en hoefde ik niet te springen voor de rebound.Dus nu spring ik niet zoveel
iets met kracht in je benen enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja maar ik ben 1.70 en ik kan met m'n basketball-schoenen aan net aan dunken dus moet je wel lukken joh
Hmm. Ik kan de basket op 260 wel aanraken. Maar dunken dat lukt niet. (niet dat ik het vaak probeer, maar toch)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja maar ik ben 1.70 en ik kan met m'n basketball-schoenen aan net aan dunken dus moet je wel lukken joh
Die moet ik van mezelf deze zomer opbouwen, dus ik denk dat ik maar een zomerabbonoment neem op fitness. Aangezien ik gewoon rotenkels en rotknieën heb, en volgend seizoen niet wil verzieken door altijd maar pijn te hebben.quote:
begin met hardlopen? heerlijk weer daarvoor!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Die moet ik van mezelf deze zomer opbouwen, dus ik denk dat ik maar een zomerabbonoment neem op fitness. Aangezien ik gewoon rotenkels en rotknieën heb, en volgend seizoen niet wil verzieken door altijd maar pijn te hebben.
Ik vind hardlopen zoooo saai. En ik merkte dat ik raar ging hupsen omdat ik mijn ene knie en mijn andere enkel niet wilde belasten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef raaavi het volgende:
[..]
begin met hardlopen? heerlijk weer daarvoor!
Is niet echt heel goed voor je kuiten ofzo, dan kun je beter gaan fietsenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:00 schreef raaavi het volgende:
[..]
begin met hardlopen? heerlijk weer daarvoor!

Vanavond;)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:01 schreef raaavi het volgende:
Fems,
kwam er nou nog een topic met foto's oid?
IK BEN LEREN
gangsterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:02 schreef Dark_Killah het volgende:
Ja regel eens een topic met foto's Femke! [ afbeelding ]
Ik ga even met m'n laptop en m'n eco examen naar de tuin verkassen, kan ik lekker sigaren roken & lerenn.
Ik ben al 5 jaar zo groot!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:01 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Is niet echt heel goed voor je kuiten ofzo, dan kun je beter gaan fietsen![]()
Ik fietste elke dag 15km ik denk dat het daardoor komt ofzo? Je kunt ook van die oefeningen gaan doen, maar dan moet je wel helemaal zijn uitgegroeid anders heb je voor de rest van je leven vergroeide botten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |