hun internet aanzetten ??quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Kunnen ze natuurlijk meteen hun internet aanzetten en mee gaan FOKken !
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Is er een hek....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet van iemand die nog dagen naar het hek heeft zitten kijken
Maar dan wel postend, en niet lurkend zoals Amberquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Susi het volgende:
[..]
morgen barbeknoeien en fatsoenlijk aan tafel zitten ...quote:
Vond die clip toen zo zielig van afscheid nemen bestaat niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
ik wou dat ik het uit kan zettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
hun internet aanzetten ??
die zin is om zoveel redenen fout
Vooral zwart ben ik bangquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Nu alleen het beeld nog zwart en wit..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef truwi het volgende:
[..]
ja ik was aan het kijken hoor maar wilde je toch ff feliciteren maar ja jij ziet er weer het slechte van in ikke niet!!!!!!
Ja dat natuurlijk wel, dat doe ik ook. Maar ik heb hierbij niet echt veel meegeleefd, er was gewoon niet genoeg om me mee te identificeren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wel. Laat me echt wel meeslepen. Ah het is ook een beetje een spel met jezelf.
Sluit ik me hélemaal bij aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb er ook van genoten. Allemaal bedankt voor deze leuke maand.
Fok!kertjes , overlevertjes, Bunkermannetjes en -vrouwtjes
Proost [ afbeelding ]
dank je, dat je dat met ons wil delenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ter gelegenheid van het einde van dit programma, wil ik jullie graag het volgende kunstwerk aanbieden:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
Niet pushen heksje dan lijk je net Marielinquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:19 schreef Toverheks het volgende:
Latenn ze nog 1 keer die gave muziek spelen van vanmiddag met dat fiches batle, al doen ze het alleen voor mij als dank dat ik hier 25 dagen onzin heb lopen uitkramen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Prachtig Peter, het lijkt wel een gravure.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ter gelegenheid van het einde van dit programma, wil ik jullie graag het volgende kunstwerk aanbieden:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
of we quoten posts waar YT filmpjes instaanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:22 schreef FuTilE het volgende:
OK, fuck it... posten we toch gewoon youtube-filmpjes tot aan COS #300?
't Gaat even om de boodschapquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
hun internet aanzetten ??
die zin is om zoveel redenen fout
Het is toch best leukquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef Oorlogsheld het volgende:
die muziek is een poging tot marteling van de streamers die blijven hangen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:22 schreef FuTilE het volgende:
dat ik een post of duizend te laat was ik feliciteer jouw kun je ook dank je zeggen toch is wel zo sportief.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:22 schreef FuTilE het volgende:
Moet zoveel op uitzendinggemist terug kijken, heb echt veel dingen gemist, maar ga eerst wel de soap J en Y en P en A eens op mijn gemak lezen en daar een oordeel over vellen van wie er met wie vreemd is gegaan??? of het op de Dijk is gebeurd, of Patricia echt een liefdesBaby van Jan verwacht en of ze al een kinderkamer hebben uitgeozocht op kosten van de Prive, ach het echte leven is toch veel spannender buiten dan in zo een Bunkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
morgen barbeknoeien en fatsoenlijk aan tafel zitten ...
Lekkerrr hehhhquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef snetje het volgende:
[..]
morgen barbeknoeien en fatsoenlijk aan tafel zitten ...
mag ik mijn galstenen nu weer inleveren dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wel. Laat me echt wel meeslepen. Ah het is ook een beetje een spel met jezelf.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet zoveel op uitzendinggemist terug kijken, heb echt veel dingen gemist, maar ga eerst wel de soap J en Y en P en A eens op mijn gemak lezen en daar een oordeel over vellen van wie er met wie vreemd is gegaan??? of het op de Dijk is gebeurd, of Patricia echt een liefdesBaby van Jan verwacht en of ze al een kinderkamer hebben uitgeozocht op kosten van de Prive, ach het echte leven is toch veel spannender buiten dan in zo een Bunker![]()
Idd. 25 dagen is dan echt tekort. Je wordt dan onbewust gedwongen om een favo te nemen waar je op wil stemmen. Ik gunde het Jeroen die vanaf dag 1 het spel door had en ons vermaakte , later samen met Peter. helaas waren die eruit dus ging ik voor marielin.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat natuurlijk wel, dat doe ik ook. Maar ik heb hierbij niet echt veel meegeleefd, er was gewoon niet genoeg om me mee te identificeren.
Offff.. We quoten posts die posts quoten waar YT filmpjes in staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
of we quoten posts waar YT filmpjes instaan
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Niet pushen heksje dan lijk je net Marielin
Dat gaat je vast niet lukkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Rica het volgende:
Bij een volgende keer ga ik toch echt proberen geen favo te kiezen. Dat kost me elke keer een jaar van mn leven.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef truwi het volgende:
[..]
dat ik een post of duizend te laat was ik feliciteer jouw kun je ook dank je zeggen toch is wel zo sportief.
Ik doe er notabene nog een kus bij. snap werkelijk niet waarom je pissig bent nu, maar goed. Sorry dat ik je bedankte dan maarquote:
Proost Ruud, ik heb ook genoten van TBO en wens iedereen veel plezier alvast bij de volgende Bunker.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb er ook van genoten. Allemaal bedankt voor deze leuke maand.
Fok!kertjes , overlevertjes, Bunkermannetjes en -vrouwtjes
Proost [ afbeelding ]
Ik snap jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. 25 dagen is dan echt tekort. Je wordt dan onbewust gedwongen om een favo te nemen waar je op wil stemmen. Ik gunde het Jeroen die vanaf dag 1 het spel door had en ons vermaakte , later samen met Peter. helaas waren die eruit dus ging ik voor marielin.
Dat gevoel hem ik ook . Dat er morgen niets meer isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef D. het volgende:
Ik wil niet weggaan, want als ik morgen terugkom is er 'niets' meer
SCHEI NOU TOCH EENS UIT.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:24 schreef truwi het volgende:
[..]
dat ik een post of duizend te laat was ik feliciteer jouw kun je ook dank je zeggen toch is wel zo sportief.
Bijna leegquote:
We willen nog een bunkerafscheids praatje van uncle Bartquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat gevoel hem ik ook . Dat er morgen niets meer is
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:25 schreef snetje het volgende:
[..]
mag ik mijn galstenen nu weer inleveren dan?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |