hij begon wild om zich heen te slaan en schold iedereen verrot.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe reageerde die aardige Pimmie dat ie verloor dan? Had het hem echt gegund, al is het alleen al om zijn bescheiden gedrag
Kom anders nog eens kijken in SHO, wie weet kom je bekenden tegen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:10 schreef Toverheks het volgende:
Wil vast iedereen bedanken die er voor gezorgd heeft dat ik me gelijk Thuis voelde op FOK.
Iedereen bedankt voor de onwijs gezellige uurtjes hier, heb genoten van veel Fokkers en oude bekende met hun on liners en hun Humor.
Ik voel me een heel klein beetje Fokker en heb nu heerlijk de tijd om overal hier rond te neuzen en alles te lezen wat mij intreseerd.
Ik wil Danny bedanken voor zijn gastvrijheid
zoek maar wat caps terug..quote:
Leek een beetje m. borsato, Han ken ik niet zeker een plaatselijke artiestquote:
Ik ga er maar van uit dat ze nu alles goed gaan bekijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet rooie. Het kan twee kanten op en het hoeft niet de goeie te worden. Maar kijken ga ik wel... zou alleen willen weten wanneer we het mogen verwachten.
Zo slecht krijg ik ze nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ziet eruit als een mislukte screencap.
Ik ben zeker van de party, zo makelijk komen jullie niet meer van me af. dank je welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom anders nog eens kijken in SHO, wie weet kom je bekenden tegen.
Jij ook bedankt, later
Die neemt zijn doek weer mee dadelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Kinga het volgende:
Roeltje is er nog.
Deed ook de tune van Big Brother 1quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leek een beetje m. borsato, Han ken ik niet zeker een plaatselijke artiest
Zo intens heb ik niet meegeleefd, maar ik snap wat je bedoelt. Afscheid nemen van een gewoonte.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
Het meest trieste moment na het weer te intens meeleven... al wetende dat het einde komt... dat het steeds definitiever wordt.... het tig maal aanklikken van het .asx-je.... en er straks niets meer te zien is.
Customary Cleaner?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu is Cc vast alles aan 't opruimen, de schat.
prachtigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ter gelegenheid van het einde van dit programma, wil ik jullie graag het volgende kunstwerk aanbieden:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
Neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leek een beetje m. borsato, Han ken ik niet zeker een plaatselijke artiest
Je kiest het niet echt he, tis meer een gevoel. Net als met verliefd zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Rica het volgende:
Bij een volgende keer ga ik toch echt proberen geen favo te kiezen. Dat kost me elke keer een jaar van mn leven.
Ik leef altijd mee... ben nu eenmaal een emotionele poster... van kwaad naar vrolijk...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo intens heb ik niet meegeleefd, maar ik snap wat je bedoelt. Afscheid nemen van een gewoonte.
Dit duurde maar 25 dagen en toch voelt hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
Het meest trieste moment na het weer te intens meeleven... al wetende dat het einde komt... dat het steeds definitiever wordt.... het tig maal aanklikken van het .asx-je.... en er straks niets meer te zien is.
Toch nog één die het geloofdequote:
Daar komt van alles voorbij, dus heel vreemd zou ik het niet vinden.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dit duurde maar 25 dagen en toch voelt het
Bij de kooi was het triester.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
Hahaha ik heb er geen spijt van hoor, ik ben zelf èèn keer opstap geweest en dat was de wildste bunker nacht, waar ik naderhand ernstig van baalde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Erg he ,gelukkig is het afgelopen..schaam me dood
Voor mij is het elke RLS weer hetzelfde... 't voelt als een beetje familie die je op het vliegtuig zet en niet weet wanneer je ze weer zal zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je bent een post of 1000 te laat. was al bekendquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef truwi het volgende:
mensen marielin heeft gewonnen en danny gefeliciteerd hooor!!!!
waarschijnlijk nooitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is het elke RLS weer hetzelfde... 't voelt als een beetje familie die je op het vliegtuig zet en niet weet wanneer je ze weer zal zien.
Ben blij dat het niet langer duurdequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja het gaat automatisch.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Je kiest het niet echt he, tis meer een gevoel. Net als met verliefd zijn
Zouden ze al thuis zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is het elke RLS weer hetzelfde... 't voelt als een beetje familie die je op het vliegtuig zet en niet weet wanneer je ze weer zal zien.
ja ik was aan het kijken hoor maar wilde je toch ff feliciteren maar ja jij ziet er weer het slechte van in ikke niet!!!!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent een post of 1000 te laat. was al bekend
Maar bedankt
Ik weet van iemand die nog dagen naar het hek heeft zitten kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij de kooi was het triester.
Dit heeft gelukkig net lang genoeg geduurd om niet echt mee te leven.
Bij de kooi zat ik een dag later nog de streams aan te klikken en dacht waar zijn ze nou.
Onderschat die borrelnoten niet he, die zijn misschien wel niet te doorgronden maar ze kraken nooitquote:
Cheersquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb er ook van genoten. Allemaal bedankt voor deze leuke maand.
Fok!kertjes , overlevertjes, Bunkermannetjes en -vrouwtjes
Proost [ afbeelding ]
Ik wel. Laat me echt wel meeslepen. Ah het is ook een beetje een spel met jezelf.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo intens heb ik niet meegeleefd, maar ik snap wat je bedoelt. Afscheid nemen van een gewoonte.
Ja, het zal die calvinistische inslag zijn... nu voel ik me nog kutterquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd zo'n week anticlimax gevoel na een rls? Zal onze Calvijnse inslag zijn: het was leuk maar ook zondige verspilling van tijd
Nu alleen het beeld nog zwart en wit..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:19 schreef Noelle06 het volgende:
Nu gooien ze ook nog jaren dertig muziek erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |