Als ze niet te overhaast van start gaan zekerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het was ook leuk,had er wel meer van verwacht.
Maar ach tweede bunker zal wel beter gaan.
Dat weet ik nog zo net niet rooie. Het kan twee kanten op en het hoeft niet de goeie te worden. Maar kijken ga ik wel... zou alleen willen weten wanneer we het mogen verwachten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het was ook leuk,had er wel meer van verwacht.
Maar ach tweede bunker zal wel beter gaan.
en nu wordt het moeilijk... goed op blijven letten...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:10 schreef Oorlogsheld het volgende:
ok als we tot 300 doormoeten stel ik voor dat we alles gaan opsommen wat we op tafel zien staan...
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ter gelegenheid van het einde van dit programma, wil ik jullie graag het volgende kunstwerk aanbieden:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
the crying game?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik voel me ook wel een beetje bezoedeld, zoals na elke RLS.
*begeeft zich naar douche en snikt oncontroleerbeer in een onophoudelijke stroom van lauwwarm water*
Ziet eruit als een mislukte screencap.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ter gelegenheid van het einde van dit programma, wil ik jullie graag het volgende kunstwerk aanbieden:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
Hoe reageerde die aardige Pimmie dat ie verloor dan? Had het hem echt gegund, al is het alleen al om zijn bescheiden gedragquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Danny het volgende:
[..]
was dat de reden dat je Marielin volgde met de camera op de morgen dat die tietencaps gemaakt werden? Omdat je wist dat ze dat niet wilde? Of was dat onbewust?
Overigens viel het me best tegen van Pim hoe hij met z'n verlies omging...
Was dat niet de broer van Clair die dit jaar getrouwd is en een kindje heeft?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Volgens mij wel!Die oogjes ook van Amber iets eerder.
Heb jij ook altijd zo'n week anticlimax gevoel na een rls? Zal onze Calvijnse inslag zijn: het was leuk maar ook zondige verspilling van tijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
*begeeft zich naar douche en snikt oncontroleerbeer in een onophoudelijke stroom van lauwwarm water*
schaaltje borrelnoten ...volgendequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:10 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
en nu wordt het moeilijk... goed op blijven letten...
Gewoon erkennen dat je een RLS-muts bent. Het is even door de zure appel maar daarna gaat het wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het kost veel meer ,maar dat zien we over 10 jaar."Evaluatie hoe het met streamers vergaan is van RL soaps.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zo zo..Het mocht wat kosten..
2 komkommers een leverworst een zak chips en drank van de aldi..
Dat zeiden ze tegen Mondriaan ookquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ziet eruit als een mislukte screencap.
hij begon wild om zich heen te slaan en schold iedereen verrot.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hoe reageerde die aardige Pimmie dat ie verloor dan? Had het hem echt gegund, al is het alleen al om zijn bescheiden gedrag
Kom anders nog eens kijken in SHO, wie weet kom je bekenden tegen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:10 schreef Toverheks het volgende:
Wil vast iedereen bedanken die er voor gezorgd heeft dat ik me gelijk Thuis voelde op FOK.
Iedereen bedankt voor de onwijs gezellige uurtjes hier, heb genoten van veel Fokkers en oude bekende met hun on liners en hun Humor.
Ik voel me een heel klein beetje Fokker en heb nu heerlijk de tijd om overal hier rond te neuzen en alles te lezen wat mij intreseerd.
Ik wil Danny bedanken voor zijn gastvrijheid
zoek maar wat caps terug..quote:
Leek een beetje m. borsato, Han ken ik niet zeker een plaatselijke artiestquote:
Ik ga er maar van uit dat ze nu alles goed gaan bekijken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet rooie. Het kan twee kanten op en het hoeft niet de goeie te worden. Maar kijken ga ik wel... zou alleen willen weten wanneer we het mogen verwachten.
Zo slecht krijg ik ze nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ziet eruit als een mislukte screencap.
Ik ben zeker van de party, zo makelijk komen jullie niet meer van me af. dank je welquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kom anders nog eens kijken in SHO, wie weet kom je bekenden tegen.
Jij ook bedankt, later
Die neemt zijn doek weer mee dadelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Kinga het volgende:
Roeltje is er nog.
Deed ook de tune van Big Brother 1quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leek een beetje m. borsato, Han ken ik niet zeker een plaatselijke artiest
Zo intens heb ik niet meegeleefd, maar ik snap wat je bedoelt. Afscheid nemen van een gewoonte.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
Het meest trieste moment na het weer te intens meeleven... al wetende dat het einde komt... dat het steeds definitiever wordt.... het tig maal aanklikken van het .asx-je.... en er straks niets meer te zien is.
Customary Cleaner?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu is Cc vast alles aan 't opruimen, de schat.
prachtigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
Neequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Leek een beetje m. borsato, Han ken ik niet zeker een plaatselijke artiest
Je kiest het niet echt he, tis meer een gevoel. Net als met verliefd zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Rica het volgende:
Bij een volgende keer ga ik toch echt proberen geen favo te kiezen. Dat kost me elke keer een jaar van mn leven.
Ik leef altijd mee... ben nu eenmaal een emotionele poster... van kwaad naar vrolijk...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo intens heb ik niet meegeleefd, maar ik snap wat je bedoelt. Afscheid nemen van een gewoonte.
Dit duurde maar 25 dagen en toch voelt hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
Het meest trieste moment na het weer te intens meeleven... al wetende dat het einde komt... dat het steeds definitiever wordt.... het tig maal aanklikken van het .asx-je.... en er straks niets meer te zien is.
Toch nog één die het geloofdequote:
Daar komt van alles voorbij, dus heel vreemd zou ik het niet vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |