quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dit duurde maar 25 dagen en toch voelt het
Bij de kooi was het triester.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef akveor het volgende:
Het meest trieste moment na het weer te intens meeleven... al wetende dat het einde komt... dat het steeds definitiever wordt.... het tig maal aanklikken van het .asx-je.... en er straks niets meer te zien is.
Hahaha ik heb er geen spijt van hoor, ik ben zelf èèn keer opstap geweest en dat was de wildste bunker nacht, waar ik naderhand ernstig van baalde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:07 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Erg he ,gelukkig is het afgelopen..schaam me dood
Voor mij is het elke RLS weer hetzelfde... 't voelt als een beetje familie die je op het vliegtuig zet en niet weet wanneer je ze weer zal zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je bent een post of 1000 te laat. was al bekendquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef truwi het volgende:
mensen marielin heeft gewonnen en danny gefeliciteerd hooor!!!!
waarschijnlijk nooitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is het elke RLS weer hetzelfde... 't voelt als een beetje familie die je op het vliegtuig zet en niet weet wanneer je ze weer zal zien.
Ben blij dat het niet langer duurdequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja het gaat automatisch.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:15 schreef Susi het volgende:
[..]
Je kiest het niet echt he, tis meer een gevoel. Net als met verliefd zijn
Zouden ze al thuis zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor mij is het elke RLS weer hetzelfde... 't voelt als een beetje familie die je op het vliegtuig zet en niet weet wanneer je ze weer zal zien.
ja ik was aan het kijken hoor maar wilde je toch ff feliciteren maar ja jij ziet er weer het slechte van in ikke niet!!!!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent een post of 1000 te laat. was al bekend
Maar bedankt
Ik weet van iemand die nog dagen naar het hek heeft zitten kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij de kooi was het triester.
Dit heeft gelukkig net lang genoeg geduurd om niet echt mee te leven.
Bij de kooi zat ik een dag later nog de streams aan te klikken en dacht waar zijn ze nou.
Onderschat die borrelnoten niet he, die zijn misschien wel niet te doorgronden maar ze kraken nooitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |