hun internet aanzetten ??quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Kunnen ze natuurlijk meteen hun internet aanzetten en mee gaan FOKken !
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Susi het volgende:
[..]
Is er een hek....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet van iemand die nog dagen naar het hek heeft zitten kijken
Maar dan wel postend, en niet lurkend zoals Amberquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Susi het volgende:
[..]
morgen barbeknoeien en fatsoenlijk aan tafel zitten ...quote:
Vond die clip toen zo zielig van afscheid nemen bestaat niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet van iemand die nog dagen naar het hek heeft zitten kijken
ik wou dat ik het uit kan zettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
hun internet aanzetten ??
die zin is om zoveel redenen fout
Vooral zwart ben ik bangquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Nu alleen het beeld nog zwart en wit..
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef truwi het volgende:
[..]
ja ik was aan het kijken hoor maar wilde je toch ff feliciteren maar ja jij ziet er weer het slechte van in ikke niet!!!!!!
Ja dat natuurlijk wel, dat doe ik ook. Maar ik heb hierbij niet echt veel meegeleefd, er was gewoon niet genoeg om me mee te identificeren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wel. Laat me echt wel meeslepen. Ah het is ook een beetje een spel met jezelf.
Sluit ik me hélemaal bij aanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb er ook van genoten. Allemaal bedankt voor deze leuke maand.
Fok!kertjes , overlevertjes, Bunkermannetjes en -vrouwtjes
Proost [ afbeelding ]
dank je, dat je dat met ons wil delenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ter gelegenheid van het einde van dit programma, wil ik jullie graag het volgende kunstwerk aanbieden:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
Niet pushen heksje dan lijk je net Marielinquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:19 schreef Toverheks het volgende:
Latenn ze nog 1 keer die gave muziek spelen van vanmiddag met dat fiches batle, al doen ze het alleen voor mij als dank dat ik hier 25 dagen onzin heb lopen uitkramen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |