Gert heeft daar de laatste dagen in de regieruimte gezeten, kun je dan nog onafhankelijk zijn?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
de moderatoren zijn ook langs geweest, lijkt me logischik ben ook langs geweest, maar niet op de aftiteling
Ik zeg volmondig "Nee", maar dat zei ik in het begin al, dat ik vind dat Fokkers daar eigenlijk niet zouden moeten willen komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Gert heeft daar de laatste dagen in de regieruimte gezeten, kun je dan nog onafhankelijk zijn?
Euh, ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
en wat heeft close zijn met de redactie te maken met op de aftiteling staandat is onlosmakelijk met elkaar verbonden in jouw visie?
dat kan zeker, ik heb telkens de cossen bijgelezen en doorgegeven als er bijvoorbeeld een poll kwam dat er geen eindtijd bijstond, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Gert heeft daar de laatste dagen in de regieruimte gezeten, kun je dan nog onafhankelijk zijn?
Daar waren al meerdere users over aan het klagen volgens mij. Maar blauw doet het beterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat kan zeker, ik heb telkens de cossen bijgelezen en doorgegeven als er bijvoorbeeld een poll kwam dat er geen eindtijd bijstond, bijvoorbeeld
Je mist mijn punt een beetje.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
dat kan zeker, ik heb telkens de cossen bijgelezen en doorgegeven als er bijvoorbeeld een poll kwam dat er geen eindtijd bijstond, bijvoorbeeld
Ook al kan het, je zou het niet moeten willen, schijn tegen hebben en zulks.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Maar wel ontzettend mild richting de Bunker hè, hoe zou dat nu toch komen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef Arn0 het volgende:
Ik was de laatste dagen niet echt actief, maar vond de mods wel goed modereren. Niet te streng, niet te mild
Ik mis sommige gasten die overduidelijk aanwezig waren op het forum helemaalquote:
L_S heeft een ban.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis sommige gasten die overduidelijk aanwezig waren op het forum helemaal
Tja das een van de tig !!! En die tel ik niet meequote:
Zijn er meerdere bansquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja das een van de tig !!! En die tel ik niet mee
Al die gasten in de bunker waren toch min of meer broertjes/nichtjes weet ik veel. Ik ben iig blij met Marielin als winaaar denk dat ik uit me plaat zou gegaan als het Eline was geweest. We zijn allemaal paraquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je zo die prijswinnaars bekijkt, dan zijn het bijna allemaal bekenden. Er waren dan met redelijk grote zekerheid niet veel betaalde streamers.
De tig users die plosts niet meer in de sc zitten te kloten en normaal gesproken er redelijk dominant zijnquote:
Maar die staan toch niet in het banmeldtopic?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
De tig users die plosts niet meer in de sc zitten te kloten en normaal gesproken er redelijk dominant zijn
Dat zeg ik toch niet. Valt me op dat ze er niet meer zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Maar die staan toch niet in het banmeldtopic?
Een paar NL-ers, niet zo heel veel, stuk of drie vier dacht ik. Gert en Pietje hebben hier redelijk rustig en op afstand zitten modereren, niets over te klagen eigenlijk. Danny liep hier dan ook dagelijks rond, dat zal ook wel geholpen hebben om wat terughoudend te zijn.quote:
Misschien onder Tomquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef Marrije het volgende:
Staat Dementor nou helemaal niet op die aftiteling?
Dat we het maar ff wetenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
espabilado is gebanned
en niet iedereen staat op de aftiteling (Waaronder ikzelf) of wil bekend worden (dus post niet ''ow ik sta ertussen)
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef swarmahoer het volgende:
espabilado is gebanned
en niet iedereen staat op de aftiteling (Waaronder ikzelf) of wil bekend worden (dus post niet ''ow ik sta ertussen)
Ga je hier nog antwoord op geven?quote:
jij miste mijn punt blijkbaar, dus neequote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij miste mijn punt blijkbaar, dus nee
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is een serieus topic, verslowchat 't dan niet aub.
Flikker toch es op man ... De wereld vergaat niet hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef Peter6000 het volgende:
Onafhankelijk zijn ze wel, ik heb niet de indruk dat er negatieve geluiden over de Bunker zijn weggemodereerd.
Alleen ik vond Gert en Pietje behoorlijk afwezig.
Alsof ze af en toe langskwamen, maar eigenlijk geen tijd hadden te modereren.
Maar ik zie het al: Soury en FANN zijn er, dus dit topic zal snel verwateren tot Slowchat.
Wat mijn punt over het gebrek aan moderatie goed aangeeft.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:56 schreef Susi het volgende:
Het enige wat ik kan bedenken qua negatief commentaar is dat er sneller door de mods moest worden ingegrepen bij de verschillende COSsen. Op een gegeven moment waren er in de COS hele discussies over dat minstemmen op Jeroen door Danny en nog wat meer van dat soort incidenten. Het ging dan al lang niet meer over de stream.
Dat hadden ze mijn inziens beter kunnen reguleren door er eerder bij in te grijpen of aparte topics maken en de discussiemensen daar heen te sturen. En de toon in de COS vond ik af en toe zeer negatief en op de persoon, maar misschien ligt dat aan mij omdat ik niets gewend ben, zo in het heetst van de strijd
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef APK het volgende:
Okay, ik zag dus de namen van de moderators van dit subforum op de aftiteling staan.
Is dat een goede ontwikkeling?
Zijn moderators nog onafhankelijk als ze zo close zijn met de redactie?
Reacties graag.
Maar Jappert, je noemt allemaal zaken die er eigenlijk helemaal niet toe doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:27 schreef Jappie het volgende:
Magoe..vind de vraagstelling in de OP dus een beetje raarrrr eik
Een Mod hoort m.i afgerekend te worden op zijn van te voren vastegstelde norm targets.
Dus
hoeveel ingrepen heeft ie gedaan
hoe vaak heeft ie geroepen dat ie er mee stopt
hoeveel notes heeft ie geschreven
hoe veel cijfertjes heeft ie rechtgebreid van de topics...
Zaken die er echt toe doen dus.
Ben pittuh..laters
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap je de laatste zin niet ??? Of is de dementie al ingetreden
Ik vond het wel redelijk gaan, het is me wel opgevallen dat bijna iedereen die daar vandaan kwam opeens een stuk positiever was, maar ik heb niet echt gezien dat ze daardoor niet objectief meer zouden modden, ik heb ze eigenlijk maar weinig zien modden (maar dat kwam misschien omdat ze altijd in de bunkert zatenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef APK het volgende:
Okay, ik zag dus de namen van de moderators van dit subforum op de aftiteling staan.
Is dat een goede ontwikkeling?
Zijn moderators nog onafhankelijk als ze zo close zijn met de redactie?
Reacties graag.
Aan de idiote PM die ik eergisteren kreeg te zien welquote:
Vertelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Aan de idiote PM die ik eergisteren kreeg te zien wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |