Gert heeft daar de laatste dagen in de regieruimte gezeten, kun je dan nog onafhankelijk zijn?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:48 schreef swarmahoer het volgende:
de moderatoren zijn ook langs geweest, lijkt me logischik ben ook langs geweest, maar niet op de aftiteling
Ik zeg volmondig "Nee", maar dat zei ik in het begin al, dat ik vind dat Fokkers daar eigenlijk niet zouden moeten willen komen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Gert heeft daar de laatste dagen in de regieruimte gezeten, kun je dan nog onafhankelijk zijn?
Euh, ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef swarmahoer het volgende:
en wat heeft close zijn met de redactie te maken met op de aftiteling staandat is onlosmakelijk met elkaar verbonden in jouw visie?
dat kan zeker, ik heb telkens de cossen bijgelezen en doorgegeven als er bijvoorbeeld een poll kwam dat er geen eindtijd bijstond, bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Gert heeft daar de laatste dagen in de regieruimte gezeten, kun je dan nog onafhankelijk zijn?
Daar waren al meerdere users over aan het klagen volgens mij. Maar blauw doet het beterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat kan zeker, ik heb telkens de cossen bijgelezen en doorgegeven als er bijvoorbeeld een poll kwam dat er geen eindtijd bijstond, bijvoorbeeld
Je mist mijn punt een beetje.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
dat kan zeker, ik heb telkens de cossen bijgelezen en doorgegeven als er bijvoorbeeld een poll kwam dat er geen eindtijd bijstond, bijvoorbeeld
Ook al kan het, je zou het niet moeten willen, schijn tegen hebben en zulks.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Maar wel ontzettend mild richting de Bunker hè, hoe zou dat nu toch komen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef Arn0 het volgende:
Ik was de laatste dagen niet echt actief, maar vond de mods wel goed modereren. Niet te streng, niet te mild
Ik mis sommige gasten die overduidelijk aanwezig waren op het forum helemaalquote:
L_S heeft een ban.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis sommige gasten die overduidelijk aanwezig waren op het forum helemaal
Tja das een van de tig !!! En die tel ik niet meequote:
Zijn er meerdere bansquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja das een van de tig !!! En die tel ik niet mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |