Dat je meer begrip hebt voor de foutjes betekent niet dat je ze niet meer kunt aankaarten. Ik ben in dat opzicht een perfectionist, en verwacht van anderen eigenlijk ook perfectie of iig de drang om dat te bereikenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Leandra het volgende:
En ja, als je daar geweest was dan kwam je vrijwel zonder uitzondering positiever terug, hier idem en wij zijn er maar een uurtje geweest.... misschien veroorzaakt het feit dat je dan met eigen ogen ziet dat er daar gewoon permanent keihard gewerkt wordt, dat je wat meer begrip hebt voor de eventuele foutjes die er gemaakt worden.
Nee, dat is helemaal niet lastig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Leandra het volgende:
Hoogstens in de zin dat er vrij weinig gemod is, maar dat was wellicht ook een beetje lastig (niet op de man spelen enz.) als het al na een week toegestaan was om bijvoorbeeld Renate volledig onderuit te halen.
Ik heb het punt wel eerder aangestipt, daar kreeg ik toen deze reactie op:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
Kan de user Danny worden gecorrigeerd om zijn persoonlijke aanval richting de user Bunker-Renate?
[quote]Op dinsdag 5 mei 2009 23:22 schreef Danny het volgende:
wat heb je over jezelf geleerd?
- Dat je vies bent?
- Dat je stinkt?
- Dat je op alle mogelijke manieren irritant bent?
- Dat niemand je aardig vindt?
- Dat niemand je wil zien strippen?
- Dat je niet zomaar overal 'technisch' achter kunt plakken om intelligent over te komen?
- All of the above?
Nu heeft het zichzelf wel opgelost, doordat de lol van het Renate-bashen er blijkbaar na een dag of 2 af ging (en de meerderheid ging haar normaal behandelen, waardoor de pestende minderheid er ook maar mee stopte), maar dat heeft niet met ingrijpen van moderatie te maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat beleid is exact hetzelfde beleid als normaal gevoerd wordt voor iedere andere user. Die OP is misschien niet tactisch en zelfs keihard, maar valt wel binnen de policy op FOK!. Het topic met deze OP is dan ook gewoon toegestaan. Als iemand komt schelden om 't schelden (dus zonder verdere uitleg of argumentatie) kan 't wel weggemodereerd worden.
Juist niet, niet om Dementor, maar nu was het an sich niet de taak van de mods om vragen over het gebeuren binnen de bunker te beantwoorden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:38 schreef Maanvis het volgende:
O en voor TBO2 stel ik voor om Dementor sowieso aan te stellen als mod.
topidee !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:38 schreef Maanvis het volgende:
O en voor TBO2 stel ik voor om Dementor sowieso aan te stellen als mod.
Juist niet, maar wél om Dementor. Ik vind hem een achterbakse sneaky motherfucker die niet schroomt om zo links en rechts wat vuil te dumpen, ongeacht het waarheidsgehalte en ook niet schroomt om bij voortduring te zuigen bij users die hij minder mag.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist niet, niet om Dementor, maar nu was het an sich niet de taak van de mods om vragen over het gebeuren binnen de bunker te beantwoorden.
En dat zou wat mij betreft ook niet zo moeten zijn, dat wat een mod post "achterlijk, stompzinnig, belachelijk of volstrekt achterhaald" vinden is wat lastiger dan wanneer een "gewone user" dat post, zelfs als die user bunkercrew is.
maar als ze naar Now Live gaan is het wél een topideequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist niet, maar wél om Dementor. Ik vind hem een achterbakse sneaky motherfucker die niet schroomt om zo links en rechts wat vuil te dumpen, ongeacht het waarheidsgehalte en ook niet schroomt om bij voortduring te zuigen bij users die hij minder mag.
Dat hij daar goed werk heeft verricht, en dat geloof ik zondermeer, doet er niets aan af. Laat hem lekker bij TBO II gaan zitten en dat waar hij mee bezig is vervolmaken
Juist, de enige taak van de mods is te zorgen dat het forum lekker loopt, ze zitten hier voor FOK! en niet voor The Bunker.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Juist niet, niet om Dementor, maar nu was het an sich niet de taak van de mods om vragen over het gebeuren binnen de bunker te beantwoorden.
En dat zou wat mij betreft ook niet zo moeten zijn, dat wat een mod post "achterlijk, stompzinnig, belachelijk of volstrekt achterhaald" vinden is wat lastiger dan wanneer een "gewone user" dat post, zelfs als die user bunkercrew is.
Het niet eens zijn met een kleurtje is voor sommige mensen nou eenmaal wat lastiger dan het niet eens zijn met een gewone user die wat extra info kan posten.
Juist wanneer modden en inside bunkeren op die manier gecombineerd wordt moet je wel gaan twijfelen aan hun mogelijkheid tot objectief modden. Niet omdat ze het niet in zich hebben, maar omdat het dan vrijwel onmogelijk wordt.
Dit is een apart geval, dat zul je niet kunnen ontkennenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist, de enige taak van de mods is te zorgen dat het forum lekker loopt, ze zitten hier voor FOK! en niet voor The Bunker.
Ik heb ook geen echte problemen gezien, maar het viel mij wel op dat zowel Gert als Pietje zeer genuanceerd waren richting de Bunker, maar goed, dat kunnen natuurlijk ook gewoon hun karaktereigenschappen zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mbt moderatierechten, tuurlijk kunnen er problemen ontstaan, maar tot dusver heb ik die niet gezien in dit forum terwijl Gert en naar ik weet Pietjepuk ook veelvuldig in de bunker aanwezig waren.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen echte problemen gezien, maar het viel mij wel op dat zowel Gert als Pietje zeer genuanceerd waren richting de Bunker, maar goed, dat kunnen natuurlijk ook gewoon hun karaktereigenschappen zijn
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:21 schreef Leandra het volgende:
En ja, als je daar geweest was dan kwam je vrijwel zonder uitzondering positiever terug, hier idem en wij zijn er maar een uurtje geweest.... misschien veroorzaakt het feit dat je dan met eigen ogen ziet dat er daar gewoon permanent keihard gewerkt wordt, dat je wat meer begrip hebt voor de eventuele foutjes die er gemaakt worden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is helemaal niet lastig.
Toen Huub op FOK! verscheen is er ook op gemodereerd: het beleid is dan dat hij user is, en geen RLS-karakter meer.
Het punt was dat met name Danny op haar in begon te hakken, en meerdere users (oa Loedertje) actief mee begonnen te doen. Ik heb is de FB gevraagd of hij gecorrigeerd kon worden, daar is NIET op gereageerd.
[..]
Ik heb het punt wel eerder aangestipt, daar kreeg ik toen deze reactie op:
[..]
Nu heeft het zichzelf wel opgelost, doordat de lol van het Renate-bashen er blijkbaar na een dag of 2 af ging (en de meerderheid ging haar normaal behandelen, waardoor de pestende minderheid er ook maar mee stopte), maar dat heeft niet met ingrijpen van moderatie te maken.
Dat heeft Renate inderdaad prima gedaan, daar heb ik echt respect voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate er geen ruimte voor gelaten heeft (voorzover ik gelezen heb). Klasse Renate.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Juist niet, maar wél om Dementor. Ik vind hem een achterbakse sneaky motherfucker die niet schroomt om zo links en rechts wat vuil te dumpen, ongeacht het waarheidsgehalte en ook niet schroomt om bij voortduring te zuigen bij users die hij minder mag.
Dat hij daar goed werk heeft verricht, en dat geloof ik zondermeer, doet er niets aan af. Laat hem lekker bij TBO II gaan zitten en dat waar hij mee bezig is vervolmaken
op zo'n moment kunnen users zelf dit ook in de feedback aangeven natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 03:54 schreef Rica het volgende:
Ik heb de mods ietwat gemist in COS. Vooral vanwege de hoe moet je ze noemen.. relkloontjes? Mensen die een account aanmaken om hier te komen afzeiken of trollen. Danny heeft er een paar uitgebonjoured maar de mods hadden het eerder op kunnen merken en er iets aan kunnen doen imo.
Natuurlijk blijft het FOK!, dus vaak ruw en ongenuanceerd, maar met zulke trollers of cossen die half volstaan met kotssmilies is het soms denk ik afstotend, vooral voor nieuwe gebruikers. Daar mag een volgende keer wel meer op gelet worden.
Verder was het prima volgens mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |