En natuurlijk sluit ik met zo'n post het topicquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik ga partyen. Ff nog beslissen wat ik aandoe.
Je loopt al wéken te zeiken dat het je allemaal niet bevalt... Blijf dan gewoon weg, zet je eigen forum op, dan kan je het precies zo maken als jij wel, vooral geen mensen toe laten die niet precies doen wat jij wil enzo... succesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
90's? Enige tot nu toe zijn wat youtube clips en wat stomme grafiekjes van kanslozen figuren die zich zonodig voor een trein of van een flat af moeten gooien.
Goeie plek dan dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de 6de verdieping zitten toch alleen psyche gestoorde mensen.
L & R toch?quote:
bij geen relaties & geen liefdequote:
Jou woorden, maargoed volgens mij zou jij ook naar lesbeau gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je loopt al wéken te zeiken dat het je allemaal niet bevalt... Blijf dan gewoon weg, zet je eigen forum op, dan kan je het precies zo maken als jij wel, vooral geen mensen toe laten die niet precies doen wat jij wil enzo... succes
Wie zegt dat? Oh wacht... Dat had jíj besloten omdat ik iets zei wat je niet beviel... Nou sorry schat... Ik geloof dat ik dat soort dingen nog altijd zelf uitmaakquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
JouJouw woorden, maargoed volgens mij zou jij ook naar lesbeau gaan
Wie moet ons dan in bed stoppen?quote:
Maar dit is geen SC...tochquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Dat komt trouwens omdat de R&P SC wel in S&M zit...
Point proven? Volgens mij leg jij net ook woorden in mijn mond.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Oh wacht... Dat had jíj besloten omdat ik iets zei wat je niet beviel... Nou sorry schat... Ik geloof dat ik dat soort dingen nog altijd zelf uitmaak
kom maar knulquote:
De kaboutertjes.quote:
Ik deed alleen een suggestie, een voorstel, wat je óók zou kúnnen doen als het je hier niet bevalt. Jij geeft commando's, dat werkt nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Point proven? Volgens mij leg jij net ook woorden in mijn mond.
Ja mamquote:
have funquote:
Ja dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je loopt al wéken te zeiken dat het je allemaal niet bevalt... Blijf dan gewoon weg, zet je eigen forum op, dan kan je het precies zo maken als jij wel, vooral geen mensen toe laten die niet precies doen wat jij wil enzo... succes
[..]
Goeie plek dan dus
Deed ik ook een suggestie geven aan jou, sinds kort lijk je nogal problemen met me te hebben. Maargoed, jou probleemquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik deed alleen een suggestie, een voorstel, wat je óók zou kúnnen doen als het je hier niet bevalt. Jij geeft commando's, dat werkt niet
*was al bezig.quote:
OK rap danquote:
Lees je dan ook een verhaaltje voor?quote:
FTWquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. En als je dat niet geloofd dan stap je maar uit.
Ik kom maar nie op die 6de verdieping, lift doet ut nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
Ja dat vind ik ook.Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. En als je dat niet geloofd dan stap je maar uit.
Ik heb geen enkel probleem met jou persoonlijk, ik word er alleen een beetje moe van dat je elke keer loopt te miepen dat het offtopic is... Daarom mijn suggestie: als het je niet bevalt, wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deed ik ook een suggestie geven aan jou, sinds kort lijk je nogal problemen met me te hebben. Maargoed, joujouw probleem
natuurlijk, het verhaal van het eenzame jongetje op een internetforumquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lees je dan ook een verhaaltje voor?
Veel plezierquote:
Verhaaltjes? Ik ga mn jamaatje aantrekkuhhhhquote:
ach dan til ik je toch omhoogquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik kom maar nie op die 6de verdieping, lift doet ut niet![]()
Yes eindelijk een echte manquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ach dan til ik je toch omhoog
Blijkbaar wel want elke keer als ik reageer op iets ben jij degenen die als eerste z'n mond open doen. Waar zie je mij zeggen dat het me niet bevalt hier trouwens? Jou woorden volgens mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem met jou persoonlijk, ik word er alleen een beetje moe van dat je elke keer loopt te miepen dat het offtopic is... Daarom mijn suggestie: als het je niet bevalt, wat doe je hier dan nog?
Heb jij chips, neem ik drank meequote:
quote:
Jij bent dus uitgestapt. Zo te zien.quote:
We dragen je wel naar boven toe.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik kom maar nie op die 6de verdieping, lift doet ut niet![]()
Klinkt spannend.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
natuurlijk, het verhaal van het eenzame jongetje op een internetforum
ik wilde ook een keerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want elke keer als ik reageer op iets ben jij degenen die als eerste z'n mond open doen. Waar zie je mij zeggen dat het me niet bevalt hier trouwens? JouJouw woorden volgens mij.
Oh, je vind het nu dus wél prima dat we hier niet constant praten over het wel en wee van de single? Ok... Praat je gezellig mee dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want elke keer als ik reageer op iets ben jij degenen die als eerste z'n mond open doen. Waar zie je mij zeggen dat het me niet bevalt hier trouwens? JouJouw woorden volgens mij.
Nee, ik geloof je zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent dus uitgestapt. Zo te zien.![]()
zie Pienquote:
Dan help ik jou wel met tillen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach dan til ik je toch omhoog
quote:
kan het niet belovenquote:
2 echte mannenquote:
Het kan best wat genuanceerder qua offtopic geblaat. Zat andere subfora waar dat wel kan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh, je vind het nu dus wél prima dat we hier niet constant praten over het wel en wee van de single? Ok... Praat je gezellig mee dan?
Pas op, nu ben je lief!quote:
is ze zo zwaar danquote:
Gooi gewoon een stelling erdoorheen of iets in die geest. Altijd alleen maar zeggen dat het offtopic is, heeft geen zin natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan best wat genuanceerder qua offtopic geblaat. Zat andere subfora waar dat wel kan.
Maar zie je inmiddels dan niet in dat het gewoon totaal geen zin heeft om er tegen in te gaan? Bovendien is het gewoon gezellig en wordt het bovendien door mods enzo door de vingers gezien.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan best wat genuanceerder qua offtopic geblaat. Zat andere subfora waar dat wel kan.
Mn stoeltje doet ut wel weer, zelf goed gepieltquote:
ze is iig 1m90 dus M=F*dquote:
Wat fijn! Goed gedaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mn stoeltje doet ut wel weer, zelf goed gepielt
Relatief zwaar, maar ben ook 1.90quote:
ik ook, ik ook, ik ookquote:
whahaha ff mn monitor schoonzemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef ArTiC het volgende:
ze is iig 1m90 dus M=F*d
hoe langer de arm hoe meer moment je nodig hebt
Oke zullen we samen weg vliegen dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik geloof je zekerik zeg dat ook altijd namelijk
quote:
Ik ben maar heel even geweestquote:
Is goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke zullen we samen weg vliegen dan.![]()
[..]
Nee dat niet maar met z'n tweeën til je iemand veel makkelijker de trap op. Iemand zou toch de deur moeten open doen bijvoorbeeld.
So? Point being?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar zie je inmiddels dan niet in dat het gewoon totaal geen zin heeft om er tegen in te gaan? Bovendien is het gewoon gezellig en wordt het bovendien door mods enzo door de vingers gezien.
Ow ok, en je telefoon weer in de auto laten liggen?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
Even op herhaling: iemand JoeyT gezien vandaag?
enthousiastquote:
Volgens mij heeft JoeyT heeft z'n eigen topicquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef Pien85 het volgende:
Even op herhaling: iemand JoeyT gezien vandaag?
Nee, moment!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow ok, en je telefoon weer in de auto laten liggen?
Ga je gang hoor, maar word je niet uiteindelijk doodmoe van jezelf? Constant het zelfde vragen/zeggen en gewoon zien dat het geen enkel nut heeft?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
So? Point being?
Omdat iedereen dat doet moet ik het ook maar meteen doen?
WCzquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gooi gewoon een stelling erdoorheen of iets in die geest. Altijd alleen maar zeggen dat het offtopic is, heeft geen zin natuurlijk
zo spontaan ookquote:
Woar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij heeft JoeyT heeft z'n eigen topic
Uhmm..??quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
2 gespeeld, 2 gewonnen.En vanavond feest.
Goed zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
2 gespeeld, 2 gewonnen.En vanavond feest.
Waar gaan wij naartoe?quote:
Volgens mij bedoel je de gozer uit dit topic 4 jaar relatie...Nieuw meisje..Vreemdgegaan..Nieuwe relatie?quote:
vond hem leuk bedachtquote:
Ja, hij jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je de gozer uit dit topic 4 jaar relatie...Nieuw meisje..Vreemdgegaan..Nieuwe relatie?
Ja die ja. The one and onlyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je de gozer uit dit topic 4 jaar relatie...Nieuw meisje..Vreemdgegaan..Nieuwe relatie?
Ik ga ff douche, maar daar mag jij niet meequote:
flauw zegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga ff douche, maar daar mag jij niet mee
Das duidelijke taalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef djayzz het volgende:
vooral als je ineens zomaar de hele dag zo'n liedje in je knar hebtquote:
dat is voor altijdquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef Jannuk het volgende:
[..]
vooral als je ineens zomaar de hele dag zo'n liedje in je knar hebt
zie je wel dat ik oud benquote:
Helpt nietquote:
ben jij oud?quote:
Ik wilde net aanbieden om je rug in te zepen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan ben ik overjarigquote:
Eerder vanaf 5jaarquote:
kei!quote:
ik had het niet over de leeftijdquote:
hele oude dingen worden steeds meer waard toch?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Jannuk het volgende:
Lieverds, vond het erg gezellig, kga mn nest in, morgen weer vroeg dag.
![]()
6 jaar ouder dan ik.. valt best meequote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Jannuk het volgende:
![]()
Weltrustenquote:
ow...dan val je in de doelgroepquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
6 jaar ouder dan ik.. valt best mee
waarvan?quote:
Alleen kaas en wijn toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hele oude dingen worden steeds meer waard toch?
Dat hoef je toch niet te vragenquote:
Goede avondquote:
Weltrustenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Jannuk het volgende:
![]()
Bij artic weet je het maar nooitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat hoef je toch niet te vragen
van gewillige meisjes die een conducteur fetisj hebbenquote:
in welk opzicht bedoel je: niet meer bij kan benen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
Hiephoi, een stelling:
Op een gegeven moment komt er een moment in je relatie dat je het gevoel krijgt dat de ander je niet meer bij kan benen.
Althans, daar heb ik last van. Kan me indenken dat het niet voor iedereen geldt, maar wie weet? Ervaringen iemand?
Edit: Goh klinkt wel een beetje arrogant eik.![]()
gewillige meisjesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van gewillige meisjes die een conducteur fetisj hebben
ja, een stuk of 4quote:
Jij had al een baan hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van gewillige meisjes die een conducteur fetisj hebben
Dat is meer een vraag geen stellingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
Hiephoi, een stelling:
Op een gegeven moment komt er een moment in je relatie dat je het gevoel krijgt dat de ander je niet meer bij kan benen.
Althans, daar heb ik last van. Kan me indenken dat het niet voor iedereen geldt, maar wie weet? Ervaringen iemand?
ik ga maandag solliciteren en ik wil alleen in twente rijdenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij had al een baan he
de verkeerde
Hmm. goede vraag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in welk opzicht bedoel je: niet meer bij kan benen?
interesses wissel je toch niet om de week ofzo...dat kun je zelf niet eens bijhoudenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm. goede vraag.Ik bedoelde het vrij algemeen, maar ik denk dat ik doel op dingen waar je je mee bezig houdt; interesses, hobby's etc. Maar nu ik erover nadenk denk ik eigenlijk dat het aan mezelf ligt. Ik wissel redelijk heftig en snel qua interesses en dat is moeilijk bij te benen.
Waar. Ik typte weer eens voor ik nadacht.quote:
in die stad die je niks leek.. ben je wel goed wijsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga maandag solliciteren en ik wil alleen in twente rijden
misschien bedenk ik mequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
in die stad die je niks leek.. ben je wel goed wijs
Je hoeft toch niet beide dezelfde interesse te hebben? Dat is juist wat een relatie zo mooi maakt, dat je samen dingen daarvan kan delen en dan weer nieuwe interesses krijgt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm. goede vraag.Ik bedoelde het vrij algemeen, maar ik denk dat ik doel op dingen waar je je mee bezig houdt; interesses, hobby's etc. Maar nu ik erover nadenk denk ik eigenlijk dat het aan mezelf ligt. Ik wissel redelijk heftig en snel qua interesses en dat is moeilijk bij te benen.
Nee, niet om de week... Wel om de paar maanden ongeveer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
interesses wissel je toch niet om de week ofzo...dat kun je zelf niet eens bijhouden
er komt wel zo'n punt in een relatie dat 1 iemand of allebei wat veranderd tov de relatie, dat kan problemen geven.
Via enschede naar Kampen?quote:
geef eens een voorbeeld dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, niet om de week... Wel om de paar maanden ongeveer.
Ligt er aan op welk terrein. Als de verschillen te groot zijn dan kan dat inderdaad gebeuren. Of dat een probleem is dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
Hiephoi, een stelling:
Heel verstandigquote:
ik ben thuisquote:
Is goed, wat valt er in enschede (Cue zekerquote:
Ik ga morgen naar m'n ma. En heb geen zin in de treinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is goed, wat valt er in enschede (Cue zeker) en Kampen te doen dan?
Ow hahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar m'n ma. En heb geen zin in de trein
Dat is een 'nee dank je' ?quote:
Als man is dat zeker geen goed idee zeker niet als hij nog hetro is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik haat dit echt he! mensen goeie tip wordt nooit verliefd op je beste vriend
Waarom niet? Als het wederzijds is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik haat dit echt he! mensen goeie tip wordt nooit verliefd op je beste vriend
ff wachten....homo!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als man is dat zeker geen goed idee zeker niet als hij nog hetro is.![]()
Zoiets kan een vriendschap inderdaad verpesten.
En dan wil je zeker ook nog terug ook?quote:
Ehm, nou, een paar jaar geleden was ik erg geïnteresseerd in kunst. Ik ging vrijwilligerswerk doen in een kunstzinnige instelling, zelf 'kunst' (quote:
Alleen verpesten?? Tis hier oorlog...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als man is dat zeker geen goed idee zeker niet als hij nog hetro is.![]()
Zoiets kan een vriendschap inderdaad verpesten.
als het wederzijds is heb je wel meteen een toprelatie idd, anders sloopt het meer dan dat het goed is.quote:
Dan nog niet doen! Komt alleen maar elende van....quote:
Dat soort dingen staan los van een relatie. In iedergeval zou een relaite daar niet op gebaseerd moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm, nou, een paar jaar geleden was ik erg geïnteresseerd in kunst. Ik ging vrijwilligerswerk doen in een kunstzinnige instelling, zelf 'kunst' () maken, naar exposities. Kleedde me anders. Toen raakte ik geïnteresseerd in muziek. Deed daar van alles mee. Toen reizen, nu school (leren, diploma's halen). Ik ben ook nog dierenartsassistente geweest en ik wilde een tijdje dokter worden. Dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan nog niet doen! Komt alleen maar elende van....
je bent nogal wispelturig idd dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm, nou, een paar jaar geleden was ik erg geïnteresseerd in kunst. Ik ging vrijwilligerswerk doen in een kunstzinnige instelling, zelf 'kunst' () maken, naar exposities. Kleedde me anders. Toen raakte ik geïnteresseerd in muziek. Deed daar van alles mee. Toen reizen, nu school (leren, diploma's halen). Ik ben ook nog dierenartsassistente geweest en ik wilde een tijdje dokter worden. Dat soort dingen.
Dat is dan toch al een beetje te laat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als het wederzijds is heb je wel meteen een toprelatie idd, anders sloopt het meer dan dat het goed is.
En jezelf dan maar blijven voorliegen en dingen voor die ander achterhouden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan nog niet doen! Komt alleen maar elende van....
Ik weet niet of het aan intelligentie ligt... Ik denk dat het bij mij (of anders gezegd: mijn partner) aan aanpassingsvermogen ligt. Ik heb de neiging mijn hele leven om te gooien af en toe.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk terrein. Als de verschillen te groot zijn dan kan dat inderdaad gebeuren. Of dat een probleem is dat ligt aan jou.
Mijn ex was ook een stuk minder intelligent dan ik en zij heeft een heel andere belevingswereld dan ik maar opzich hoeft dat geen probleem te zijn. Als wij iets gemeenschappenlijks hadden gehad dan had het misschien wel kunnen werken.
Maar ik vond dat wel een probleem met haar kon ik niet over dingen praten die mij bezig hielde die snapte zij totaal niet en andersom. Wij hadden een totaal verschillende belevingswereld.
Ja ik weet het ook allemaal niet meer hoor, tis nu iig allemaal klote en kut!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan toch al een beetje te laat.
[..]
En jezelf dan maar blijven voorliegen en dingen voor die ander achterhouden?
Misschien moet ik dan ook maar uit de kast komen.quote:
Iedereen doet domme dingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Alleen verpesten?? Tis hier oorlog...
ik haat dit wrm doe ik alleen maar domme dingen?!
Ow vreselijk, heb je dat nummer ook in je hoofd?quote:
En jou lekker 6 uur laten wachten ergens?quote:
Knuffel!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook allemaal niet meer hoor, tis nu iig allemaal klote en kut!
Ja inderdaad maar goed, hoe je het ook wend of keert zal die situatie gaan veranderen of je dat nou wil of niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook allemaal niet meer hoor, tis nu iig allemaal klote en kut!
Het zou in principe mogelijk moeten zijn om dat gescheiden te houden, maar zoals ik al zei heeft het vaak een grote invloed op mijn leven, en dus indirect ook op dat van de ander.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent nogal wispelturig idd dus
maar hoe beïnvloed dat je relatie? een relatie hebben is een dubbelleven leiden: je eigen leven en en leven samen. Ik zie niet echt hoe je interesses een hele grote invloed op je relatie hebben...
Ow, dat vind ik dan wel weer tof van jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En jou lekker 6 uur laten wachten ergens?
nee dan ga ik wel met de trein
dat vind ik zielig mag ie niet eens mee naar binnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En jou lekker 6 uur laten wachten ergens?
nee dan ga ik wel met de trein
ik haat dat wijfquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow vreselijk, heb je dat nummer ook in je hoofd?
6 uur bij de moeder van Cue ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat vind ik zielig mag ie niet eens mee naar binnen
Zo erg kan dat toch niet zijnquote:
Ben ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik dan wel weer tof van je![]()
Wat moet hij bij mijn moeder?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
dat vind ik zielig mag ie niet eens mee naar binnen
Geen ideequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo erg kan dat toch niet zijn
quote:
Ik doe het ook niet met de grootste plezier hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef djayzz het volgende:
6 uur bij de moeder van Cue ?
sorry Cuebedoel het niet zo hoor
![]()
Klaverjassenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben ik ook![]()
[..]
Wat moet hij bij mijn moeder?
Ja,quote:
Deed het maar veranderen.. nu lopen we alleen maar in rondjes en het brengt alleen maar pijn en elende mee.. omdat je elkaar alles verteld... het werkt echt niet.... maar zomaar afscheid nemen van iemand waarop je altijd kan bouwen en die er altijd voor je is geweest... is haast onmogelijk (voor mij dan)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar goed, hoe je het ook wend of keert zal die situatie gaan veranderen of je dat nou wil of niet.
goed zo, volhouden, niet wisselen van meningquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goed zo, volhouden, niet wisselen van mening
Waarom heb je "oorlog" dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Deed het maar veranderen.. nu lopen we alleen maar in rondjes en het brengt alleen maar pijn en elende mee.. omdat je elkaar alles verteld... het werkt echt niet.... maar zomaar afscheid nemen van iemand waarop je altijd kan bouwen en die er altijd voor je is geweest... is haast onmogelijk (voor mij dan)
Whehehe.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef Ajam het volgende:
sorry.. visite.. Heb straks alleen ff hoi geroepen, maar meteen daarna ging de deurbel
Als je niets gemeen met je partner hebt dan loopt je relatie snel spaak.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet niet of het aan intelligentie ligt... Ik denk dat het bij mij (of anders gezegd: mijn partner) aan aanpassingsvermogen ligt. Ik heb de neiging mijn hele leven om te gooien af en toe.
Nu ik dit zo lees weet ik zeker dat het aan mijzelf ligt. Weer wat geleerd.
Waar gaat dat nummer in FOK!snaam over? En dat nieuwe nummer van haar is nog erger.quote:
ik vergeef het jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:39 schreef Ajam het volgende:
sorry.. visite.. Heb straks alleen ff hoi geroepen, maar meteen daarna ging de deurbel
Omdat (in mijn geval dan) hij niet weet wat ie wilt... en bang is de vriendschap kapot te maken.. maar ondertussen wel vertellen over al zn dates en blabla.. het werkt gwn niet, we hebben alleen maar ruziequote:
over haar gezichtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je niets gemeen met je partner hebt dan loopt je relatie snel spaak.
[..]
Waar gaat dat nummer in FOK!snaam over? En dat nieuwe nummer van haar is nog erger.
Hmm, dat is wel kut ja! Sterkte ermeequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Omdat (in mijn geval dan) hij niet weet wat ie wilt... en bang is de vriendschap kapot te maken.. maar ondertussen wel vertellen over al zn dates en blabla.. het werkt gwn niet, we hebben alleen maar ruzie
Ik wil rond een uur 13.00 wel bij m'n ma zijn. Want moet om 20.00 uur weer in Enschede zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef djayzz het volgende:
Maar Cue, als jij 6 uur lang bij je moeder wil zitten, hoe laat moet ik hier dan wel niet weg om optijd bij jou te zijn?
Over pokeren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar gaat dat nummer in FOK!snaam over? En dat nieuwe nummer van haar is nog erger.
Tnxquote:
Dat betekent dat ik hier om 10:00 weg moet....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik wil rond een uur 13.00 wel bij m'n ma zijn. Want moet om 20.00 uur weer in Enschede zijn.
Dat is wel zuur ja, met de wetenschap over hoe jij gevoelens hebt over hem....is hij niet echt tactisch bezigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Omdat (in mijn geval dan) hij niet weet wat ie wilt... en bang is de vriendschap kapot te maken.. maar ondertussen wel vertellen over al zn dates en blabla.. het werkt gwn niet, we hebben alleen maar ruzie
Tja, das wel een heel lastige situatie. Als hij er echt niet aan wil is het misschien toch beter om afscheid te nemen... hoe moeilijk dat ook is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is wel aan de vroege kantquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik hier om 10:00 weg moet....
Idd, dan ben ik nog niet wakker hoop ik..quote:
Nee en als ik hem daarop wijs, dan ben ik weer ego en wil ik het alleen over mezelf hebben... echt die gozer maakt me gek!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dat is wel zuur ja, met de wetenschap over hoe jij gevoelens hebt over hem....is hij niet echt tactisch bezig
ik ben in 2 uur in Heerenveenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik hier om 10:00 weg moet....
dan ga ik wel met de treinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, dan ben ik nog niet wakker hoop ik..
boefje?quote:
shakespeare's othello zeker niet gelezenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook mijn gedachte.. maar dat gaat dan een week of miss 2 weken goed en daarna staat ie weer op de stoep (omdat ik nie regeer op sms enzo) en dan begint het weer van voor af aan... echt gwn een cirkeltje en ik kom er nie uit...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Tja, das wel een heel lastige situatie. Als hij er echt niet aan wil is het misschien toch beter om afscheid te nemen... hoe moeilijk dat ook is.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
shakespeare's othello zeker niet gelezen
Is goed, ik kom wel een andere keer jouw kant op, als je wat meer tijd hebt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan ga ik wel met de trein
slaap lekker uit![]()
Hihihihihiquote:
Ben je bang dat hij met de titel wegloopt of zo?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Als er iemand! een boefje is.. dan ben ik het wel!
Botox maakt meer kapot dan je lief is.quote:
Oh vandaar de titel Pokerfacequote:
Doerak!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat lukt niemandquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef Ajam het volgende:
Ben je bang dat hij met de titel wegloopt of zo?
ook nietquote:
Bull, hoeft helemaal niet zo te zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je niets gemeen met je partner hebt dan loopt je relatie snel spaak.
boefjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:46 schreef Cuegirllie het volgende:
van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef Ajam het volgende:
[..]
Hihihihihi![]()
[..]
Ben je bang dat hij met de titel wegloopt of zo?
Idd, maar het is niet ongebruikelijk dat het daardoor misluktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bull, hoeft helemaal niet zo te zijn.
Dan moet je het er bij hem ook zien in te rammen dat het beter is om elkaar even een flinke tijd niet te zien. Ik bedoel, als hij je toch wel gaat zien (waar jij waarschijnlijk geen weerstand tegen kunt bieden) dan stelt hij jou flink in het nadeel. Best egoïstisch van hem.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:46 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat is dus ook mijn gedachte.. maar dat gaat dan een week of miss 2 weken goed en daarna staat ie weer op de stoep (omdat ik nie regeer op sms enzo) en dan begint het weer van voor af aan... echt gwn een cirkeltje en ik kom er nie uit...
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die vraag heb ik al eerder gehoord. Is dit niet gewoon een verkapte 'ken ik jou niet ergens van?'quote:
Is toch heel simpel, als hij zo kansloos met je omgaat ondanks dat het "je beste vriend" is en hij niet wil accepteren dat hij rekening met je moet houden...dan moet je gewoon afscheid nemen. En als hij weer voor de deur staat dan ben je er gewoon niet , klaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee en als ik hem daarop wijs, dan ben ik weer ego en wil ik het alleen over mezelf hebben... echt die gozer maakt me gek!!
wat was je antwoord?quote:
Ontkennen noch bevestigen, slim.quote:
Omdat die titel aan mij is gegeven toen ik geboren werdquote:
Nouk84quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Ajam het volgende:
Wie is Nouk?
[..]
En waarom verdien jij de titel dan?
Op elke regel is een uitzondering.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar ik schiet er niks mee op, want ik ben het uiteindelijk weer die me kut en klote voelt... en je hebt gelijk ik kan zn smsjes en belletjes nog negeren zelfs zn voicemail berichten... maar als ie voor me staat en hij kijkt me aan dan.... tsjaaaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dan moet je het er bij hem ook zien in te rammen dat het beter is om elkaar even een flinke tijd niet te zien. Ik bedoel, als hij je toch wel gaat zien (waar jij waarschijnlijk geen weerstand tegen kunt bieden) dan stelt hij jou flink in het nadeel. Best egoïstisch van hem.
Dat kan niet want ik heb die al.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat die titel aan mij is gegeven toen ik geboren werd
Was het maar zo simpel... en ik heb het 100x geprobeerd maar ik kan het gwn niet... ik heb wel eens achter de bank gelegen om te doen of ik nie thuis was, maar hij blijft staan en net zolang wachten tot ik alsnog opendoe.. hij kent me gwn te goed en weet pcies wanneer ik wel of niet thuis benquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is toch heel simpel, als hij zo kansloos met je omgaat ondanks dat het "je beste vriend" is en hij niet wil accepteren dat hij rekening met je moet houden...dan moet je gewoon afscheid nemen. En als hij weer voor de deur staat dan ben je er gewoon niet , klaar.
Het is dat het nog net niet in m'n paspoort staat, maar het scheelt niet veelquote:
Coolquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat die titel aan mij is gegeven toen ik geboren werd
weetniet, kwam zo ineens in me opquote:
Nou word ik wel nieuwsgierig, zal ik je morgen naar kampen brengen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het is dat het nog net niet in m'n paspoort staat, maar het scheelt niet veel
Je bedoelt in je dromen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nou word ik wel nieuwsgierig, zal ik je morgen naar kampen brengen?
Maar voor een boefje wil ik misschien wel een uitzondering makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je bedoelt in je dromen?
als in.. jij sliep dan toch nog
Als tattoo. Dan draag je het altijd bij je.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waarom dan ineens wel? wat hoop je dat er gebeurd dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar voor een boefje wil ik misschien wel een uitzondering maken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maar voor een boefje wil ik misschien wel een uitzondering maken
Niks, was gewoon een geintje hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
waarom dan ineens wel? wat hoop je dat er gebeurd dan?
Word gelijk bestempeld als viezerik player merk ik al.quote:
Nee, niet als viezerik. Als playerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niks, was gewoon een geintje hoor.
[..]
Word gelijk bestempeld als viezerik merk ik al.
weet ik.quote:
Wannabe player dan.. want hij bestempelt het gelijk maar als ' grapje'quote:
There can only be onequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hihihihiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wannabe player dan.. want hij bestempelt het gelijk maar als ' grapje'
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me bedje in
Tnxdat jullie ff me gezeik aan wilde horen
fijne avond nog singles
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel... en ik heb het 100x geprobeerd maar ik kan het gwn niet... ik heb wel eens achter de bank gelegen om te doen of ik nie thuis was, maar hij blijft staan en net zolang wachten tot ik alsnog opendoe.. hij kent me gwn te goed en weet pcies wanneer ik wel of niet thuis ben
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
tjah ... bel uit en gordijnen dicht en schijt eraan hebben als hij uren voor de deur staat. Hij moet toch wel begrijpen dat als jij geen behoefte aan hem hebt dat hij niet met stalk-achtige methodes het moet veranderen. Maar het feit dat jij uiteindelijk toch toegeeft zorgt ervoor dat hij het heel lang kan uithouden!?!
slaap zacht! en sterktequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me bedje in
fijne avond nog singles
Stuur jij even kopietje doro van je paspoort .. zullen we zien wie er dichter bij komtquote:
quote:
Tnxquote:
Trusten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me bedje in
fijne avond nog singles
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Stuur jij even kopietje door van je paspoort .. zullen we zien wie er dichter bij komt
die ligt toch al op straatquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
En dan mijn identiteit stelen zeker!
Weltrustenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me bedje in
fijne avond nog singles
Dat heb ik niet nodigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Wat zou iemand daar mee moeten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Klinkt als een B-Filmquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Jááá KudFokker is weer een ervaring rijker !!!![]()
Eerste one night stand, met een 29 jarige dronke Duitse op haar boot in de haven van Hoorn!!
owjee, zo'n sletje vrouw.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Eerste one night stand, met een 29 jarige dronke Duitse op haar boot in de haven van Hoorn!!
het klinkt niet echt als iets om trots op te zijn hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
en wat zeg je tegen K als ze niet kan slapen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Pokerface gaat over sex en liefde.
Kan niet in slaap komen.
Dat klinkt niet echt als iets om jaloers op te worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Applaus voor KF.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
en toen rende je met je broek nog op je enkels naar huis om het hier te posten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
Dronken nog wel,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
En hoe voelt dat om nu geen maagd meer te zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en toen rende je met je broek nog op je enkels naar huis om het hier te posten?
Nee, daarna terug gegaan naar het café waar een vriend van me nog wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en toen rende je met je broek nog op je enkels naar huis om het hier te posten?
Hahaha ja sorryquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dronken nog wel,Kerel goede prestatie hebben gehaald
![]()
je ziet het voor je he?quote:
Zegt Tijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe voelt dat om nu geen maagd meer te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |