abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:22:33 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_69092092
Ik heb dus 4 jaar een relatie. Heel leuk meisje, ben gek op haar. In het verleden ben ik regelmatig vreemdgegaan, maar de laatste tijd niet.

Nu ben ik 6 weken geleden een meisje tegengekomen. Ik mocht voor mn werk naar het mooie Brabant om opleidingen te volgen en moest daar 2 weken intern. Daar kwam ik haar dus tegen. Was meteen al onder de indruk van haar uiterlijk en na een paar dagen was ik verbaasd over hoe spontaan ze is. Ze vertelde me/ons dat ze 1 jaar een relatie heeft en nog nooit zo gelukkig is geweest met een jongen. Ze vertelde dat ze haar eigen huis aan het verkopen is en bij hem is ingetrokken.

Het was voor mij duidelijk dat ik geen kans maakte. Dus de eerste week deed ik niet veel meer dan wat opvallend lang naar haar kijken tijdens de colleges.

In het weekend gingen we allemaal weer terug naar ons eigen huis. Toen ik maandag weer terug kwam leek het een beetje anders. Ze flirtte wat opvallender met me, maar ik zocht er niet veel achter. Tot die avond. We waren met de groep in de kroeg en op een gegeven moment was iedereen naar bed behalve wij. Toen we richting bed gingen zei ze me dat ze niet voor niets hier nog alleen met me over was gebleven. Naja duidelijk en ik gaf haar een kus en ze kuste me terug. Een kus, geen tongzoen.

Zo ging het de hele week. Ze heeft een vriend wilde niet verder gaan dan kussen en ookal raakte ik er flink gefrustreerd van, ze week niet van haar standpunt af. Ze is gelukkig met haar vriend en wil hem niet bedriegen.

Tweede week was voorbij en we zagen elkaar een maand niet. Tot deze week. Ik had me voorgenomen om niet meer telkens moves te maken, maar op een gegeven moment kwam ze naar me toe en zei ze dat ze er na de vorige keer over nagedacht had en vond dat ze het verkeerd gedaan had. Dezelfde avond liepen we richting kamer en gaf ik haar een kus op de mond. Ze zei me dat het verkeerd is en dat ze haar vriend niet wil bedriegen. Ik raakte er een beetje moe van en zei "Je maakt nu een keuze. Of we gaan gewoon lekker zoenen en maken er een leuke 2 weken van. Of we houden het gezellig maar stoppen met deze onzin". Toen begonnen we te zoenen.

De hele week beetje zoenen blablabla. Tot donderdag weer gezeur over dr vriendje en dat ze hem net had gesproken en ze het zo gemeen van zichzelf vond.

Maandag zie ik haar weer. We hebben nog dagen samen en nog 2 nachten. Daarna is dit voorbij. Ik ben gewoon verliefd. Kut maar waar. Van haar weet ik het niet. Waarschijnlijk zal zij maandag haar eigen kamer hebben zodat ik bij haar kan slapen. Tenminste daar ga ik een beetje vanuit, of het werkelijk gebeurt durf ik niet te garanderen.

Nu twijfel ik heel erg wat ik nu verder wil. Qua relaties en met wie. Ik kan het wel uitmaken met mn huidige vriendin en kijken of het 'nieuwe' meisje er iets in ziet om haar vriend te dumpen voor mij. Maar aan de andere kant zal ik over een paar jaar weer iemand anders tegenkomen en zal hetzelfde gebeuren. Bovendien zal ik weer vreemdgaan en dat zal het nieuwe meisje ook zeker doen. Misschien is dat juist wel een positief iets. Je weet zeker dat de ander je bedriegt.

Beetje een vaag verhaal als ik het zo terug lees. Mn vraag is eigenlijk of iemand het herkent of er iets zinnigs over kan zeggen. En ja ik weet dat vreemdgaan fout is, dus dat hoeft niet benadrukt te worden. De verwardheid zit in het gegeven dat ik om de zoveel tijd de neiging heb om een relatie af te breken en een nieuwe op te bouwen.

Jezus wat een stuk tekst .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_69092172
Maak jij het eerst eens uit met je vriendin, en ga je dan pas bezighouden met haar relatie.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:25:42 #3
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_69092177
dude , iemand zou jouw vriendin moeten inlichten
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_69092184
Of heb je het tegen haar niet gezegd, dat je bezet bent?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:27:02 #5
88139 JoeyT
pi_69092221
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef Scorpie het volgende:
Maak jij het eerst eens uit met je vriendin, en ga je dan pas bezighouden met haar relatie.
Ja ik snap dat het fout is. Maar dat is mn vraag niet. Zij weet dat ik een relatie heb en ik weet het van haar.
pi_69092223
Ik mis in dit verhaal iets over je huidige vriendin?
pi_69092265
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:25 schreef Scorpie het volgende:
/thread.

Stakker.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:29:11 #8
181657 LordNemephis
computer says no
pi_69092268
Ik hoop dat je vriendin meeleest.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:29:13 #9
158452 IQM
I am the one
pi_69092269
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:22 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb dus 4 jaar een relatie. Heel leuk meisje, ben gek op haar. In het verleden ben ik regelmatig vreemdgegaan, maar de laatste tijd niet.
En nu wil je een stickertje?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  PR/Manusje van alles zaterdag 16 mei 2009 @ 18:29:55 #10
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_69092283
TS, je bent een klootzak
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_69092297
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
TS, je bent een klootzak
In ieder geval tegenover vrouwen.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:30:45 #12
88139 JoeyT
pi_69092304
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:27 schreef Dennis101 het volgende:
Ik mis in dit verhaal iets over je huidige vriendin?
Wat wil je horen? Ik ben gek op dr. Heb echt een leuke relatie en een normaal iemand zou er blij mee zijn. Maar ik moet altijd meer en vooral anders. Wat ik al zei, ookal stop ik met mn huidige relatie en ga ik een nieuwe aan. Dit zal altijd terugkeren.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:31:20 #13
158452 IQM
I am the one
pi_69092316
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:30 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat wil je horen? Ik ben gek op dr. Heb echt een leuke relatie en een normaal iemand zou er blij mee zijn. Maar ik moet altijd meer en vooral anders. Wat ik al zei, ookal stop ik met mn huidige relatie en ga ik een nieuwe aan. Dit zal altijd terugkeren.
Begin dan gewoon niet meer aan een relatie.
Scio Melius
Gelul.
pi_69092332
Hey, het tweemaandelijks terugkerende JoeyT-gaat-vreemd-topic is er weer.
pi_69092359
quote:

[..]

Of ze het al weet? Wat ze er van vind? Wat jij van plan bent te doen om je huidige relatie te redden? Wat wil je dan van ons? Dat wij zeggen dat je een klootzak bent die geen respect heeft voor vrouwen?
pi_69092360
Ik vraag me af wat je met deze topics wil bereiken.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:34:37 #17
88139 JoeyT
pi_69092393
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:31 schreef IQM het volgende:

[..]

Begin dan gewoon niet meer aan een relatie.
Maar dat is hetgeen wat me zo aantrekt. Het opbouwen van een nieuwe relatie. Nu na 4 jaar heb ik gewoon zin om iets nieuws op te bouwen. Het gaat me dus niet om de seks oid. Als ik mn huidige vriendin nu leerde kennen, zou ik het met haar willen. Snap je het een beetje .

Dat telkens opnieuw willen beginnen maakt het zo lastig.
pi_69092420
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Maar dat is hetgeen wat me zo aantrekt. Het opbouwen van een nieuwe relatie. Nu na 4 jaar heb ik gewoon zin om iets nieuws op te bouwen. Het gaat me dus niet om de seks oid. Als ik mn huidige vriendin nu leerde kennen, zou ik het met haar willen. Snap je het een beetje .

Kan je 2 dingen aan doen, of vertellen aan het begin van een relatie dat het maar een tijdje gaat duren, of eraan werken en proberen om niet vreemd te gaan.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:36:35 #19
88139 JoeyT
pi_69092444
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:33 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Of ze het al weet? Wat ze er van vind? Wat jij van plan bent te doen om je huidige relatie te redden? Wat wil je dan van ons? Dat wij zeggen dat je een klootzak bent die geen respect heeft voor vrouwen?
Nee ze weet het niet en zal het ook nooit weten. Mijn huidige relatie is er en loopt prima, dus er is geen sprake van redden. Ik wil het even kwijt. Luisteren naar jullie opmerkingen. Kijken of ik voor mezelf iets kan vinden dat mij rust geeft. En nee ik ben geen klootzak en ben dol op vrouwen. En ja ik ben wel lullig bezig.
pi_69092447
Gewoon niet aan een relatie beginnen dan. Dit kun je gewoon niet maken tegenover je vriendin. Wees in ieder geval eerlijk naar haar toe en zeg dat het over is.

En wat jij daarna gaat doen is jouw probleem. Blijkbaar ben je geen persoon die zich aan 1 persoon kan binden. Da's prima, en dat weet je al een tijdje van jezelf. Maar je verdomt het om dat tegen je (nieuwe) relatie te zeggen. Waarom? Bang om uiteindelijk toch alleen over te blijven?

Maak van jouw probleem niet het probleem van een ander en blijf eerlijk.
In het hele verhaal heb je het over 'ikke ikke ikke', maar degene die je het meeste pij ndoet weet van niks. Dan ben je wel een beetje laf bezig, denk je niet?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:37:16 #21
158452 IQM
I am the one
pi_69092460
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon geen goed relatiemateriaal en moet je er niet aan beginnen. Dan heb jij maar pech. Beter dan telkens weer vreemdgaan.
Scio Melius
Gelul.
pi_69092464
wat een eikel ben jij man
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:37:36 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_69092467
quote:

[..]

Nee hoor, nog een paar jaar en je zal merken dat je rustiger wordt.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:37:50 #24
88139 JoeyT
pi_69092476
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 18:35 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Kan je 2 dingen aan doen, of vertellen aan het begin van een relatie dat het maar een tijdje gaat duren, of eraan werken en proberen om niet vreemd te gaan.
Ja daar heb ik natuurlijk ook aan gedacht. Maja ik ben nu 29 en kan moeilijk hier mee doorgaan tot in het eeuwige.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 18:38:53 #25
247478 qbexy
i'm sweet
pi_69092504
Ohh, kansloos!
Ik hoop voor je dat je wordt gedumpt door beiden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')