Ik heb dus 4 jaar een relatie. Heel leuk meisje, ben gek op haar. In het verleden ben ik regelmatig vreemdgegaan, maar de laatste tijd niet.
Nu ben ik 6 weken geleden een meisje tegengekomen. Ik mocht voor mn werk naar het mooie Brabant om opleidingen te volgen en moest daar 2 weken intern. Daar kwam ik haar dus tegen. Was meteen al onder de indruk van haar uiterlijk en na een paar dagen was ik verbaasd over hoe spontaan ze is. Ze vertelde me/ons dat ze 1 jaar een relatie heeft en nog nooit zo gelukkig is geweest met een jongen. Ze vertelde dat ze haar eigen huis aan het verkopen is en bij hem is ingetrokken.
Het was voor mij duidelijk dat ik geen kans maakte. Dus de eerste week deed ik niet veel meer dan wat opvallend lang naar haar kijken tijdens de colleges.
In het weekend gingen we allemaal weer terug naar ons eigen huis. Toen ik maandag weer terug kwam leek het een beetje anders. Ze flirtte wat opvallender met me, maar ik zocht er niet veel achter. Tot die avond. We waren met de groep in de kroeg en op een gegeven moment was iedereen naar bed behalve wij. Toen we richting bed gingen zei ze me dat ze niet voor niets hier nog alleen met me over was gebleven. Naja duidelijk en ik gaf haar een kus en ze kuste me terug. Een kus, geen tongzoen.
Zo ging het de hele week. Ze heeft een vriend wilde niet verder gaan dan kussen en ookal raakte ik er flink gefrustreerd van, ze week niet van haar standpunt af. Ze is gelukkig met haar vriend en wil hem niet bedriegen.
Tweede week was voorbij en we zagen elkaar een maand niet. Tot deze week. Ik had me voorgenomen om niet meer telkens moves te maken, maar op een gegeven moment kwam ze naar me toe en zei ze dat ze er na de vorige keer over nagedacht had en vond dat ze het verkeerd gedaan had. Dezelfde avond liepen we richting kamer en gaf ik haar een kus op de mond. Ze zei me dat het verkeerd is en dat ze haar vriend niet wil bedriegen. Ik raakte er een beetje moe van en zei "Je maakt nu een keuze. Of we gaan gewoon lekker zoenen en maken er een leuke 2 weken van. Of we houden het gezellig maar stoppen met deze onzin". Toen begonnen we te zoenen.
De hele week beetje zoenen blablabla. Tot donderdag weer gezeur over dr vriendje en dat ze hem net had gesproken en ze het zo gemeen van zichzelf vond.
Maandag zie ik haar weer. We hebben nog dagen samen en nog 2 nachten. Daarna is dit voorbij. Ik ben gewoon verliefd. Kut maar waar. Van haar weet ik het niet. Waarschijnlijk zal zij maandag haar eigen kamer hebben zodat ik bij haar kan slapen. Tenminste daar ga ik een beetje vanuit, of het werkelijk gebeurt durf ik niet te garanderen.
Nu twijfel ik heel erg wat ik nu verder wil. Qua relaties en met wie. Ik kan het wel uitmaken met mn huidige vriendin en kijken of het 'nieuwe' meisje er iets in ziet om haar vriend te dumpen voor mij. Maar aan de andere kant zal ik over een paar jaar weer iemand anders tegenkomen en zal hetzelfde gebeuren. Bovendien zal ik weer vreemdgaan en dat zal het nieuwe meisje ook zeker doen. Misschien is dat juist wel een positief iets. Je weet zeker dat de ander je bedriegt.
Beetje een vaag verhaal als ik het zo terug lees. Mn vraag is eigenlijk of iemand het herkent of er iets zinnigs over kan zeggen. En ja ik weet dat vreemdgaan fout is, dus dat hoeft niet benadrukt te worden.
De verwardheid zit in het gegeven dat ik om de zoveel tijd de neiging heb om een relatie af te breken en een nieuwe op te bouwen. Jezus wat een stuk tekst

.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."