Ik weet niet of het aan intelligentie ligt... Ik denk dat het bij mij (of anders gezegd: mijn partner) aan aanpassingsvermogen ligt. Ik heb de neiging mijn hele leven om te gooien af en toe.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan op welk terrein. Als de verschillen te groot zijn dan kan dat inderdaad gebeuren. Of dat een probleem is dat ligt aan jou.
Mijn ex was ook een stuk minder intelligent dan ik en zij heeft een heel andere belevingswereld dan ik maar opzich hoeft dat geen probleem te zijn. Als wij iets gemeenschappenlijks hadden gehad dan had het misschien wel kunnen werken.
Maar ik vond dat wel een probleem met haar kon ik niet over dingen praten die mij bezig hielde die snapte zij totaal niet en andersom. Wij hadden een totaal verschillende belevingswereld.
Ja ik weet het ook allemaal niet meer hoor, tis nu iig allemaal klote en kut!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan toch al een beetje te laat.
[..]
En jezelf dan maar blijven voorliegen en dingen voor die ander achterhouden?
Misschien moet ik dan ook maar uit de kast komen.quote:
Iedereen doet domme dingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Alleen verpesten?? Tis hier oorlog...
ik haat dit wrm doe ik alleen maar domme dingen?!
Ow vreselijk, heb je dat nummer ook in je hoofd?quote:
En jou lekker 6 uur laten wachten ergens?quote:
Knuffel!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook allemaal niet meer hoor, tis nu iig allemaal klote en kut!
Ja inderdaad maar goed, hoe je het ook wend of keert zal die situatie gaan veranderen of je dat nou wil of niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook allemaal niet meer hoor, tis nu iig allemaal klote en kut!
Het zou in principe mogelijk moeten zijn om dat gescheiden te houden, maar zoals ik al zei heeft het vaak een grote invloed op mijn leven, en dus indirect ook op dat van de ander.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent nogal wispelturig idd dus
maar hoe beïnvloed dat je relatie? een relatie hebben is een dubbelleven leiden: je eigen leven en en leven samen. Ik zie niet echt hoe je interesses een hele grote invloed op je relatie hebben...
Ow, dat vind ik dan wel weer tof van jequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En jou lekker 6 uur laten wachten ergens?
nee dan ga ik wel met de trein
dat vind ik zielig mag ie niet eens mee naar binnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En jou lekker 6 uur laten wachten ergens?
nee dan ga ik wel met de trein
ik haat dat wijfquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:34 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow vreselijk, heb je dat nummer ook in je hoofd?
6 uur bij de moeder van Cue ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat vind ik zielig mag ie niet eens mee naar binnen
Zo erg kan dat toch niet zijnquote:
Ben ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik dan wel weer tof van je![]()
Wat moet hij bij mijn moeder?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
dat vind ik zielig mag ie niet eens mee naar binnen
Geen ideequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zo erg kan dat toch niet zijn
quote:
Ik doe het ook niet met de grootste plezier hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:36 schreef djayzz het volgende:
6 uur bij de moeder van Cue ?
sorry Cuebedoel het niet zo hoor
![]()
Klaverjassenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben ik ook![]()
[..]
Wat moet hij bij mijn moeder?
Ja,quote:
Deed het maar veranderen.. nu lopen we alleen maar in rondjes en het brengt alleen maar pijn en elende mee.. omdat je elkaar alles verteld... het werkt echt niet.... maar zomaar afscheid nemen van iemand waarop je altijd kan bouwen en die er altijd voor je is geweest... is haast onmogelijk (voor mij dan)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar goed, hoe je het ook wend of keert zal die situatie gaan veranderen of je dat nou wil of niet.
goed zo, volhouden, niet wisselen van meningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |