En natuurlijk sluit ik met zo'n post het topicquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Tegan het volgende:
Jongens, ik ga partyen. Ff nog beslissen wat ik aandoe.
Je loopt al wéken te zeiken dat het je allemaal niet bevalt... Blijf dan gewoon weg, zet je eigen forum op, dan kan je het precies zo maken als jij wel, vooral geen mensen toe laten die niet precies doen wat jij wil enzo... succesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
90's? Enige tot nu toe zijn wat youtube clips en wat stomme grafiekjes van kanslozen figuren die zich zonodig voor een trein of van een flat af moeten gooien.
Goeie plek dan dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op de 6de verdieping zitten toch alleen psyche gestoorde mensen.
L & R toch?quote:
bij geen relaties & geen liefdequote:
Jou woorden, maargoed volgens mij zou jij ook naar lesbeau gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je loopt al wéken te zeiken dat het je allemaal niet bevalt... Blijf dan gewoon weg, zet je eigen forum op, dan kan je het precies zo maken als jij wel, vooral geen mensen toe laten die niet precies doen wat jij wil enzo... succes
Wie zegt dat? Oh wacht... Dat had jíj besloten omdat ik iets zei wat je niet beviel... Nou sorry schat... Ik geloof dat ik dat soort dingen nog altijd zelf uitmaakquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
JouJouw woorden, maargoed volgens mij zou jij ook naar lesbeau gaan
Wie moet ons dan in bed stoppen?quote:
Maar dit is geen SC...tochquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef Tegan het volgende:
Dat komt trouwens omdat de R&P SC wel in S&M zit...
Point proven? Volgens mij leg jij net ook woorden in mijn mond.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Oh wacht... Dat had jíj besloten omdat ik iets zei wat je niet beviel... Nou sorry schat... Ik geloof dat ik dat soort dingen nog altijd zelf uitmaak
kom maar knulquote:
De kaboutertjes.quote:
Ik deed alleen een suggestie, een voorstel, wat je óók zou kúnnen doen als het je hier niet bevalt. Jij geeft commando's, dat werkt nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Point proven? Volgens mij leg jij net ook woorden in mijn mond.
Ja mamquote:
have funquote:
Ja dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je loopt al wéken te zeiken dat het je allemaal niet bevalt... Blijf dan gewoon weg, zet je eigen forum op, dan kan je het precies zo maken als jij wel, vooral geen mensen toe laten die niet precies doen wat jij wil enzo... succes
[..]
Goeie plek dan dus
Deed ik ook een suggestie geven aan jou, sinds kort lijk je nogal problemen met me te hebben. Maargoed, jou probleemquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik deed alleen een suggestie, een voorstel, wat je óók zou kúnnen doen als het je hier niet bevalt. Jij geeft commando's, dat werkt niet
*was al bezig.quote:
OK rap danquote:
Lees je dan ook een verhaaltje voor?quote:
FTWquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. En als je dat niet geloofd dan stap je maar uit.
Ik kom maar nie op die 6de verdieping, lift doet ut nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
Ja dat vind ik ook.Ik ben niet gek ik ben een vliegtuig. En als je dat niet geloofd dan stap je maar uit.
Ik heb geen enkel probleem met jou persoonlijk, ik word er alleen een beetje moe van dat je elke keer loopt te miepen dat het offtopic is... Daarom mijn suggestie: als het je niet bevalt, wat doe je hier dan nog?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Deed ik ook een suggestie geven aan jou, sinds kort lijk je nogal problemen met me te hebben. Maargoed, joujouw probleem
natuurlijk, het verhaal van het eenzame jongetje op een internetforumquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lees je dan ook een verhaaltje voor?
Veel plezierquote:
Verhaaltjes? Ik ga mn jamaatje aantrekkuhhhhquote:
ach dan til ik je toch omhoogquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik kom maar nie op die 6de verdieping, lift doet ut niet![]()
Yes eindelijk een echte manquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
ach dan til ik je toch omhoog
Blijkbaar wel want elke keer als ik reageer op iets ben jij degenen die als eerste z'n mond open doen. Waar zie je mij zeggen dat het me niet bevalt hier trouwens? Jou woorden volgens mij.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem met jou persoonlijk, ik word er alleen een beetje moe van dat je elke keer loopt te miepen dat het offtopic is... Daarom mijn suggestie: als het je niet bevalt, wat doe je hier dan nog?
Heb jij chips, neem ik drank meequote:
quote:
Jij bent dus uitgestapt. Zo te zien.quote:
We dragen je wel naar boven toe.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik kom maar nie op die 6de verdieping, lift doet ut niet![]()
Klinkt spannend.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
natuurlijk, het verhaal van het eenzame jongetje op een internetforum
ik wilde ook een keerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar wel want elke keer als ik reageer op iets ben jij degenen die als eerste z'n mond open doen. Waar zie je mij zeggen dat het me niet bevalt hier trouwens? JouJouw woorden volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |