Veel plezier met SlowChattenquote:* Cijfer berekenen?:
((aantal punten behaald / maximaal aantal punten ) × 9 ) + N
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:34 schreef Thommisch het volgende:
[..]
Ik kan de tel niet eens meer bijhouden. Je gaat even een uurtje voetballen en je zit ineens 10 pagina's verder.
Jammer. Maar nieuwe ronden, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:33 schreef Fems het volgende:
Mag ik de eer hebben om de LaPo te hebben?:D
Ja! Ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:39 schreef florabay het volgende:
kijkt er nog iemand swat?
iemand trouwens gossip girl gevolgd ?
Ik volg het na de examens weer!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:41 schreef florabay het volgende:
Gossip Girl ? Weet ik niet ik volg het op internetGisteren season final gezien
Geweldige serie
Skins ken ik niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:45 schreef florabay het volgende:
Nope
Prison Break gevolgd, Gossip Girl, Ugly Betty tijdje, Heroes alleen seizoen 1 en 2, Skins seizoen 2 moet ik nog steeds kijken
Serie uit Engeland over jongeren die zichzelf helemaal de tering inzuipen en wel goed hun best doen opschool, wel lachen als je je verveeltquote:
Gewoon mee lullenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik ben er, maar heb geen verstand van die series.
Die heb ik in de bios gezien, wel mooi maar een beetje langdradig en te langzaamquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga om 20 over 10 Perfume kijken.
Blijft een mooie film,.
Klinkt wel als iets wat ik leuk kan vindenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:47 schreef florabay het volgende:
[..]
Serie uit Engeland over jongeren die zichzelf helemaal de tering inzuipen en wel goed hun best doen opschool, wel lachen als je je verveelt
Klopt. ik vroeg net ook aan mama of ik die mag kijken! Dus dan is het alleen in de reclames postenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga om 20 over 10 Perfume kijken.
Blijft een mooie film,.
Lijkt mij ook wel leuk, dus ik ga dat maar eens internetten na de examens! Tijd zat en krijg dan mijn eigen laptop!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:48 schreef Fip het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets wat ik leuk kan vindenof is het zo'n chickserie?
(ik volg niet zoveel.. ik vergeet altijd wanneer dingen op tv zijn)
HELEEN IS MINEquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Met een chat van Heleen() was het wel gelukt.
Nope geen chickserie, ook voor jongens. En het komt niet in NL op tv dus je zult het moeten downloadenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:48 schreef Fip het volgende:
[..]
Ja waarom is die eigk van tv gehaald?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik heb maar 2 series gevolgd.
Beste series ever,.
Ik ben heel kieskeurig,.
Joan of Arcadia
Moonlight.
Allebei vroegtijdig gecancelled. Eeuwig zonde..
En ik kijk als ik kan How I met your mother.
Voor die andere 2 series bleef ik thuis. Letterlijk.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:48 schreef Fip het volgende:
[..]
Pfff dat zou ik niet weten, halverwege seizoen 2 ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:48 schreef Dark_Killah het volgende:
In welke aflevering komt Paul Kellerman in Prison Break?
JOA is na seizoen 1 gestopt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:49 schreef Fip het volgende:
[..]
Ja waarom is die eigk van tv gehaald?Ik vond dat zo vet vroeger! Maar midden in seizoen 2 ofzo was het weg. Of waren de afleveringen toen al op?
One tree hill?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:52 schreef Fems het volgende:
Ik vond die serie met die jongen die basketbalde en waarvan de vader gek werd en een meisje een popartiest als vriendje kreeg, ook tof!
Ik ben heel slecht in namen
OK, ik hoop het.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:50 schreef florabay het volgende:
[..]
Pfff dat zou ik niet weten, halverwege seizoen 2 ?
quote:
quote:heleenvanlier (heleenvanlier) is now following your updates on Twitter.
quote:Heleen heeft je toegevoegd als vriend op Facebook.
Om het profiel van Heleen te bekijken of om iets op haar prikbord te schrijven, klik je op deze koppeling.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:53 schreef raaavi het volgende:
Mijn favo series:
- Prison Break
- Heroes- Mad Men
- Naruto (sorry!)
- Family Guy (niet echt serie)
- CSI New York
- 24 vond ik ook wel vet. alleen het duurde me te lang.
Dat heb ik ook nog een tijdje gevolgd ja.quote:
Zondequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
JOA is na seizoen 1 gestopt.Met die huge cliff-hanger van die duivelvolgerjongen iets.
Er zou een seizoen 2 komen maar toch hadden ze besloten te stoppen, het moest. Ze vonden het te weinig kijkcijfers ofzo.
Er zijn nog hele sites opgezet toentertijd ( www.savejoanofarcadia.com bijvoorbeeld ) maar niks heeft geholpen.
Er is nog even sprake van een 2uur durende film ofzo, om de fans toch enige afsluiting te geven maar ook dat plan hebben ze laten varen.
Amber Tamblyn [Joan] heeft verder al aangegeven dat het JOA-tijdperk achter haar ligt, dus geen hoop.
Ik keek dat echt heel graag, JOA. Ik zat letterlijk elke keer achter mn tv'tje te janken.
En ik was verliefd op Adam,.
Je bedoelt Chad Michael Murry?quote:
Jops. Ze kwam int ziekenhuis terecht ook enzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:00 schreef Fip het volgende:
[..]
ZondeWas leuk. Vooral tegen het einde toen ze steeds freakier personen ging zien als God en dat ze toen dachten dat ze gek was ofzo.
Toch?Tis al lang geleden
Ja, die ja!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je bedoelt Chad Michael Murry?
Niet dat ik m leuk vind, totaaaaaaaal niet mijn type qua uiterlijk,![]()
Lucas, in de serie dus.
Mijne moet mínstens lang haar hebben,quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, die ja!
Ik heb niet echt een type qua uiterlijk!
het pleintje?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef Fems het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar een uurtje op het pleintje ga staan, om een beetje aan mijn conditie te doen!
Lang haar als in lang haar tot op de schouder?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mijne moet mínstens lang haar hebben,
Lucas had dat sowieso al niet. Dus dan is het sowieso een verloren zaak.
Wij hebben de competitie al klaar, helaas.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef florabay het volgende:
[..]
het pleintje?
morgen lekker wedstrijd spelen!!
Vind ik oké, hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:07 schreef Fems het volgende:
[..]
Lang haar als in lang haar tot op de schouder?
zonder netje zekerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Wij hebben de competitie al klaar, helaas.
Pleintje = pleintje waar een basket staat en waar ik dan lekker even een balletje kan schieten!
oh ik was even vergeten dat je basketballtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef Fems het volgende:
[..]
Wij hebben de competitie al klaar, helaas.
Pleintje = pleintje waar een basket staat en waar ik dan lekker even een balletje kan schieten!
DK ook!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef florabay het volgende:
[..]
oh ik was even vergeten dat je basketballt
Zolang het maar niet meer glimt, glanst en danst als mijn haar.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Oh serieus jammer dat ik te ver woon
kan dat danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zolang het maar niet meer glimt, glanst en danst als mijn haar.
Makkelijk.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:14 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik probeerde Femke te quoten foutje
Je hebt:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoe bedoel ik wat?
(en ik vind het jammer dat dehier gaapt)
Ciao!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga vast naar de woonzimmer !
Wachten op Perfume!
Bis später!
moet je de kleine o gebruikenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Hoe bedoel ik wat?
(en ik vind het jammer dat dehier gaapt)
Ja, maar ik bloos ook niet als ik zo kijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef raaavi het volgende:
[..]
moet je de kleine o gebruiken
grote O :
kleine o :
Ik begrijp hemquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik bedoelde jammer dat ik zo vr weg woon want ik heb hier in een straal van 20km nog geen basket+netje gevonden
Je mag wel een keer hier komen basketballen hoor! (alhoewel jij vast veeeeeeeeeel beter dan ik ben)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik bedoelde jammer dat ik zo vr weg woon want ik heb hier in een straal van 20km nog geen basket+netje gevonden
Veel plezier,quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:21 schreef Fems het volgende:
Oeh.
Ik ga jullie verlaten, tot de reclame weer begint!
Dat is wel heeeeeel erg ver, ik kom wel weer een keer naar de capitals-uit kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:18 schreef Fems het volgende:
[..]
Je mag wel een keer hier komen basketballen hoor! (alhoewel jij vast veeeeeeeeeel beter dan ik ben)
Ik ben te laat begonnen voor Rayon, helaas, maar ik ben wel gecoacht door de assistent-trainer van het Nederlandse team nu!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat is wel heeeeeel erg ver, ik kom wel weer een keer naar de capitals-uit kijken
enne valt mee - 2 jaar rayon maximaal
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Eventjes weg en jullie zijn alweer halverwege topic #15
Het gaat hard.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Eventjes weg en jullie zijn alweer halverwege topic #15
Serieus gaafquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben te laat begonnen voor Rayon, helaas, maar ik ben wel gecoacht door de assistent-trainer van het Nederlandse team nu!![]()
Mocht vorige week wel de beste center van Nederland verdedigen, en ging best goed!
-a = Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef Dark_Killah het volgende:
Heet jij echt 'raavi' van je voornaam?
Weetikniet. ik was zeg maar nog 0JAAR toen ik die naam kreegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat gaaf, hoe kom je daarop?, en wat betekent het?
Wil je eentje hebben?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef Fip het volgende:
[..]
Wil je eentje hebben?Ik heb nog 12 blikjes Grolsch koudliggen. Gekocht vanwege die Koeltas die je erbij kreeg, maar ik lust geen Grolsch
Veel plezierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ga ervandoor, Perfume kijken![]()
Welterusten alvast
Oh dat lust ik best hoor, als het koud is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef Fip het volgende:
[..]
Wil je eentje hebben?Ik heb nog 12 blikjes Grolsch koudliggen. Gekocht vanwege die Koeltas die je erbij kreeg, maar ik lust geen Grolsch
Have funquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Welterusten alvast
Veel plezierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Welterusten alvast
ooh! ik snapquote:
Jup, Perik Jumpers (Tubbergen) leidt erg goede vrouwen op.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Serieus gaaf, de beste vrouwelijke center?
Jaa ik ben eigenlijk te klein voor rayon, dus kom nu niet meer mee.coach volgend jaar wel u16 rayon combi
Ja ben pointguardquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:41 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, Perik Jumpers (Tubbergen) leidt erg goede vrouwen op.
Ken je Jur? (zit in NL team, jongen)
En je bent guard? neem ik aan? En hoe klein ben je dan?:o:O (ik doe ze beiden maar)
Geadopteerd, toen ik 2 maanden oud was.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:42 schreef Fems het volgende:
Hoe komen jullie hier in NL? (Raaf en DH)
1.81quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja ben pointguard, ben bijna 1.70
en jij?
Neequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef Dark_Killah het volgende:
Hee ben je van India!, ik kom uit Sri Lanka.
50% via het vliegtuig, en de andere 50% is hier geborenquote:
Ah, oke..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Geadopteerd, toen ik 2 maanden oud was.
Ja hoor geen problemen meequote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Ah, oke..
Mag ik nieuwsgierig zijn of heb je dat liever niet?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef raaavi het volgende:
[..]
Fucking hell.
dat is zeg maar.
groter dan mij
Opzich is het niet eens zo groot voor een center, tenminste als je een man was geweest.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Oh, en daarmee ben ik center. en forward wanneer we 5-out spelen, maar das logisch.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Fems het volgende:
[..]
![]()
Tja, dan moet jij maar platueauzolen aan doen, wanneer we gaan trouwen.
Okee!quote:
Haha, ik ben de kleinste in mijn gezin. Mijn zus is 190.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Opzich is het niet eens zo groot voor een center, tenminste als je een man was geweest.Ik heb nog met van die gasten van 2.05 gespeeld das echt heel eng
Jaa ik weet het al sinds dat ik zeg maar rationeel kan nadenken (vorige week ongeveerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Okee!
(ik wilde vragen of je ouders altijd eerlijk waren over dat je geadopteerd was, maar dat lijkt me logisch, aangezien je een donkere huidskleur hebt)
Heb je wel eens behoefte om je biologische ouders op te zoeken? Ooit teruggeweest?
(vragenvuur)
Jaa bepaalde periode was het heel erg populair en dat zal het over een aantal maanden/jaren wel weer worden met die rottigheid die er nu aan de gang is denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Thommisch het volgende:
Op mijn basisschool zat ook een jongetje dat uit Sri Lanka geadopteerd was. Zijn van daar destijds zoveel kinderen geadopteerd door Nederlanders?
Ik ben 1,95 en op die schoolbaskets (die net ietsjes lager hingen) kon ik altijd dunkenquote:
Het lijkt me wel 'raar'. Raar is niet het goede woord trouwens. Maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, dus daarom 'raar' tussen aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaa ik weet het al sinds dat ik zeg maar rationeel kan nadenken (vorige week ongeveer).
Ja ben teruggeweest 3 jaar geleden, maar had geen zin in die hele drama die het met zich meebrengt. Ik wilde toen gewoon vakantie vieren daar, het is een mooi eiland enzo. Dus toen is het er niet van gekomen, en eigenlijk ngo steeds geen spijt van gehadvind het wel mooi zo allemaal.
Voetbal? Waar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Fems het volgende:
Oh, en ik ben gestopt met mijn film. Dus ik kijk nu maar voetbal.
Flora komt tot mijn borsten!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Wordt een leuk gezicht bij een eventuele meeting.
Het is ook een soort van raar, alleen denk ik er nooit over na ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Het lijkt me wel 'raar'. Raar is niet het goede woord trouwens. Maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, dus daarom 'raar' tussen aanhalingstekens.
Als je niet geadopteerd was zou je een heel ander leven gehad hebben.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Wordt een leuk gezicht bij een eventuele meeting.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef Fems het volgende:
[..]
rtl 7. playoffs
Graafschap scoort 1-1 tegen mvv
We gaan ook een SC blijven houden!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:02 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]meeting, dat is wel een gaaf idee.
Oh ja, weet de uitslagen al. Maar ik ga ook even de tv aanzetten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef Fems het volgende:
[..]
rtl 7. playoffs
Graafschap scoort 1-1 tegen mvv
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef florabay het volgende:
[..]
![]()
hahahah
ik voel me echt echt heel klein nu
graafschap speelt slecht!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Oh ja, weet de uitslagen al. Maar ik ga ook even de tv aanzetten.
Ik vind tot 2 juli,want er zijn ook nog herkansingen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef florabay het volgende:
[..]
Alleen nog even uitvinden waar![]()
Dit blijft sowieso open tot 18juni toch ?
En de herkansingen dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef florabay het volgende:
[..]
Alleen nog even uitvinden waar![]()
Dit blijft sowieso open tot 18juni toch ?
Het was meer iets voor volgend jaar. In de studentensteden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Maar een meet lijkt me wel gaaf., en dan het liefst voordat we weten of we gezakt/geslaagd zijn.
oja ofcourse!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik vind tot 2 juli,want er zijn ook nog herkansingen.
Dus voor 18 juni?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Dark_Killah het volgende:
Maar een meet lijkt me wel gaaf., en dan het liefst voordat we weten of we gezakt/geslaagd zijn.
Kan ook, maar dan moet de SC wel blijven draaienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Het was meer iets voor volgend jaar. In de studentensteden.
Ja, we regelen het wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet de SC wel blijven draaien
Ik vind jullie wel gezellig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet de SC wel blijven draaien
Wat moet er veranderd worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef florabay het volgende:
We komen trouwens in de buurt van een SC #16 met de eer aan Femke om de OP te maken
Ja zoiets. Want voor de examenuitslag enzo zijn er mensen op vakantie en daarna gaat men ook snel weg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef Dark_Killah het volgende:
OK, een soort van 'kroegen'-tocht dus?
Ik stel mijn toekomstige kamer wel beschikbaar om eerst een paar biertjes drinkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ja zoiets. Want voor de examenuitslag enzo zijn er mensen op vakantie en daarna gaat men ook snel weg.
Ja dat is ook zo natuurlykquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ja zoiets. Want voor de examenuitslag enzo zijn er mensen op vakantie en daarna gaat men ook snel weg.
Een paar? Liters femke!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik stel mijn toekomstige kamer wel beschikbaar om eerst een paar biertjes drinken

(H), ik zou niet weten wie het is, maar ik vind het prima!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Een paar? Liters femke! [ afbeelding ]
Neem ik wel Afhaalchinees mee, die moet ik trouwens nog steeds motiveren om in deze reeks te gaan posten
40% kortingskaartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef HocBarr het volgende:
En ik en jij ook
[..]
En treinkaartjes vanaf de Randstad naar Groningen zijn duur.
Ja moeten we ff zo'n weekend ding regelenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef HocBarr het volgende:
En ik en jij ook
[..]
En treinkaartjes vanaf de Randstad naar Groningen zijn duur.
Rotterdam, maar volgend jaar OV-jaarkaartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja moeten we ff zo'n weekend ding regelen
waar woon jij dan?
Parkpopquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijnes. (en mijn vriendinnen ook:p)
Ik ben 28 juni in den Haag te vinden!
Vrij onbekende user jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Fems het volgende:
[..]
(H), ik zou niet weten wie het is, maar ik vind het prima!
Ik ken niemand van hier! Dus jullie moeten wel leuk zijn.
Haha ik elke vrijdag, top-stadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijnes. (en mijn vriendinnen ook:p)
Ik ben 28 juni in den Haag te vinden!
Ik was er 7 mei. Paard van Troje, Milow!quote:
Milowquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik was er 7 mei. Paard van Troje, Milow!![]()
En 28 juni is Parkpop, waar milow trouwens ook komt! :d
Echt geen leven neequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Viezze het volgende:
Echt niet te filmen die SC's hier, wat gaan jullie hard
Jou UI is cool!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Viezze het volgende:
Echt niet te filmen die SC's hier, wat gaan jullie hard
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Milow, daar wil ik ook nog een keer hee. You don't know heb ik echt helemaal grijsgedraaid voor zover dat kan op een iPod
Ik zie geen lange.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Fems het volgende:
[..]
![]()
Ik sta met hem op de foto! En ging met hem praten! (en ik stond helemaal vooraan bij zijn concert)
Ik filmde lekker ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik zie geen lange.![]()
Goed nummer trouwens.
En inderdaad! Het was ook wel heel persoonlijk, best klein!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Paard van Troje is wel mooi hè? Echt mooi om te zien hoe ze dat helemaal omtoveren in een discotheek/club in het weekend en op donderdag!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij mee
Plankton aan de macht
Zo klinkt het ook iddquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef Fems het volgende:
[..]
En inderdaad! Het was ook wel heel persoonlijk, best klein!
Dat is het mooie van die clubs.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef Fems het volgende:
[..]
En inderdaad! Het was ook wel heel persoonlijk, best klein!
Had mij gebeldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:24 schreef Fems het volgende:
Wel jammer dat het zo ver was. En dat treinen niet meer tot Hengelo rijden om 12 uur 's nachts en ik geen contacten in den Haag heb waar ik kon blijven slapen:P
We zijn met de trein naar arnhem gegaan (met 3 kwartier vertraging) en toen kwam mama ons ophalen van Arnhemquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Had mij gebeld, hoe heb je dat opgelost dan?
Oh OK, valt nog meequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Fems het volgende:
[..]
We zijn met de trein naar arnhem gegaan (met 3 kwartier vertraging) en toen kwam mama ons ophalen van Arnhem
Ik ga naar lowlandsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Fems het volgende:
Ik wil naar Lowlands, maar dan zijn de introducties!
Arctic Monkeysquote:
Hahahaha!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Oh OK, valt nog mee. Ik heb weleens van den haag CS naar mn huis gelopen, ongeveer 3 uur lopen na het uitgaan (11 minuten met de trein
.
Zeker, kunnen ze dat 3e album niet wat eerder uitbrengen!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Viezze het volgende:
[..]
Arctic MonkeysDie gasten zijn zo verschrikkelijk goed, vooral dat eerste album heb ik zo vaak afgespeeld
Er komen waarschijnljik nog kaarten vrij, die van de zwartmarkt die ongeldig zijn gemaakt, die gaan opnieuw in de verkoopquote:
Ik zag het ja! Alleen volgens mij kan ik dan niet, en ik vind de kaarten ook wel erg duur. En het is al uitverkocht toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef florabay het volgende:
[..]
Zeker, kunnen ze dat 3e album niet wat eerder uitbrengen!!![]()
ze staan ook op lowlands
Dat is waar..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb daar nooit genoeg geld voor als ik ben uitgeweest. En 30km ofzo met de taxi?
Wij gingen vanuit Arnhem ook altijd terug naar Otterlo met de taxi, dat was volgens mij ook wel 30 km. Kostte je dan wel een flinke duit, maar dan had je wel een vette avond uitgaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb daar nooit genoeg geld voor als ik ben uitgeweest. En 30km ofzo met de taxi?
Ja een paar uur in je eentje wachten op DH-CS, ik bedoel je kan nergens zitten/liggen oid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat is waar..
Dan had ik gewacht op de laatste trein! Lopen, brrrrrr.
Jep, al uitverkocht ja. Maar ze komen ook op Pukkelpop, heb je DIE line up gezien? Als er bij lowlands niet snel wat namen bij komen dan wil ik daarheenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik zag het ja! Alleen volgens mij kan ik dan niet, en ik vind de kaarten ook wel erg duur. En het is al uitverkocht toch?
Ja okee, maar met een aantal vrienden is dat max 10 pp alleen in je eentje..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wij gingen vanuit Arnhem ook altijd terug naar Otterlo met de taxi, dat was volgens mij ook wel 30 km. Kostte je dan wel een flinke duit, maar dan had je wel een vette avond uitgaan
De dichtbijzijnde discotheek ligt bij ons 20 km verderop.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wij gingen vanuit Arnhem ook altijd terug naar Otterlo met de taxi, dat was volgens mij ook wel 30 km. Kostte je dan wel een flinke duit, maar dan had je wel een vette avond uitgaan
Hoiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef Berepis het volgende:
Zoo, ik is weer terug van werken met een zak geldjes
Dat nummer wat je net postte klinkt weer lekker trouwensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef florabay het volgende:
[..]
Jep, al uitverkocht ja. Maar ze komen ook op Pukkelpop, heb je DIE line up gezien? Als er bij lowlands niet snel wat namen bij komen dan wil ik daarheen![]()
En waarschijnlijk komen ze nog terug naar NL voor albumtour ofzo![]()
Dan ben ik zeker weten aanwezig, hmh was in 2007 binnen 4 uur uitverkocht ofzo
Wij zijn ook wel eens met zn 2en terug gegaan, daar werd ik ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja okee, maar met een aantal vrienden is dat max 10 pp alleen in je eentje../
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |