Veel plezier,quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:21 schreef Fems het volgende:
Oeh.
Ik ga jullie verlaten, tot de reclame weer begint!
Dat is wel heeeeeel erg ver, ik kom wel weer een keer naar de capitals-uit kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:18 schreef Fems het volgende:
[..]
Je mag wel een keer hier komen basketballen hoor! (alhoewel jij vast veeeeeeeeeel beter dan ik ben)
Ik ben te laat begonnen voor Rayon, helaas, maar ik ben wel gecoacht door de assistent-trainer van het Nederlandse team nu!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dat is wel heeeeeel erg ver, ik kom wel weer een keer naar de capitals-uit kijken
enne valt mee - 2 jaar rayon maximaal
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Eventjes weg en jullie zijn alweer halverwege topic #15
Het gaat hard.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:23 schreef Butterfly91 het volgende:
Eventjes weg en jullie zijn alweer halverwege topic #15
Serieus gaafquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik ben te laat begonnen voor Rayon, helaas, maar ik ben wel gecoacht door de assistent-trainer van het Nederlandse team nu!![]()
Mocht vorige week wel de beste center van Nederland verdedigen, en ging best goed!
-a = Jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef Dark_Killah het volgende:
Heet jij echt 'raavi' van je voornaam?
Weetikniet. ik was zeg maar nog 0JAAR toen ik die naam kreegquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Wat gaaf, hoe kom je daarop?, en wat betekent het?
Wil je eentje hebben?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef Fip het volgende:
[..]
Wil je eentje hebben?Ik heb nog 12 blikjes Grolsch koudliggen. Gekocht vanwege die Koeltas die je erbij kreeg, maar ik lust geen Grolsch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |