Arctic Monkeysquote:
Hahahaha!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Oh OK, valt nog mee. Ik heb weleens van den haag CS naar mn huis gelopen, ongeveer 3 uur lopen na het uitgaan (11 minuten met de trein
.
Zeker, kunnen ze dat 3e album niet wat eerder uitbrengen!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Viezze het volgende:
[..]
Arctic MonkeysDie gasten zijn zo verschrikkelijk goed, vooral dat eerste album heb ik zo vaak afgespeeld
Er komen waarschijnljik nog kaarten vrij, die van de zwartmarkt die ongeldig zijn gemaakt, die gaan opnieuw in de verkoopquote:
Ik zag het ja! Alleen volgens mij kan ik dan niet, en ik vind de kaarten ook wel erg duur. En het is al uitverkocht toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef florabay het volgende:
[..]
Zeker, kunnen ze dat 3e album niet wat eerder uitbrengen!!![]()
ze staan ook op lowlands
Dat is waar..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb daar nooit genoeg geld voor als ik ben uitgeweest. En 30km ofzo met de taxi?
Wij gingen vanuit Arnhem ook altijd terug naar Otterlo met de taxi, dat was volgens mij ook wel 30 km. Kostte je dan wel een flinke duit, maar dan had je wel een vette avond uitgaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb daar nooit genoeg geld voor als ik ben uitgeweest. En 30km ofzo met de taxi?
Ja een paar uur in je eentje wachten op DH-CS, ik bedoel je kan nergens zitten/liggen oid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat is waar..
Dan had ik gewacht op de laatste trein! Lopen, brrrrrr.
Jep, al uitverkocht ja. Maar ze komen ook op Pukkelpop, heb je DIE line up gezien? Als er bij lowlands niet snel wat namen bij komen dan wil ik daarheenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik zag het ja! Alleen volgens mij kan ik dan niet, en ik vind de kaarten ook wel erg duur. En het is al uitverkocht toch?
Ja okee, maar met een aantal vrienden is dat max 10 pp alleen in je eentje..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wij gingen vanuit Arnhem ook altijd terug naar Otterlo met de taxi, dat was volgens mij ook wel 30 km. Kostte je dan wel een flinke duit, maar dan had je wel een vette avond uitgaan
De dichtbijzijnde discotheek ligt bij ons 20 km verderop.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Viezze het volgende:
[..]
Wij gingen vanuit Arnhem ook altijd terug naar Otterlo met de taxi, dat was volgens mij ook wel 30 km. Kostte je dan wel een flinke duit, maar dan had je wel een vette avond uitgaan
Hoiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef Berepis het volgende:
Zoo, ik is weer terug van werken met een zak geldjes
Dat nummer wat je net postte klinkt weer lekker trouwensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef florabay het volgende:
[..]
Jep, al uitverkocht ja. Maar ze komen ook op Pukkelpop, heb je DIE line up gezien? Als er bij lowlands niet snel wat namen bij komen dan wil ik daarheen![]()
En waarschijnlijk komen ze nog terug naar NL voor albumtour ofzo![]()
Dan ben ik zeker weten aanwezig, hmh was in 2007 binnen 4 uur uitverkocht ofzo
Wij zijn ook wel eens met zn 2en terug gegaan, daar werd ik ook niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja okee, maar met een aantal vrienden is dat max 10 pp alleen in je eentje../
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |