Veel plezier met SlowChattenquote:* Cijfer berekenen?:
((aantal punten behaald / maximaal aantal punten ) × 9 ) + N
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:34 schreef Thommisch het volgende:
[..]
Ik kan de tel niet eens meer bijhouden. Je gaat even een uurtje voetballen en je zit ineens 10 pagina's verder.
Jammer. Maar nieuwe ronden, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:33 schreef Fems het volgende:
Mag ik de eer hebben om de LaPo te hebben?:D
Ja! Ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:39 schreef florabay het volgende:
kijkt er nog iemand swat?
iemand trouwens gossip girl gevolgd ?
Ik volg het na de examens weer!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:41 schreef florabay het volgende:
Gossip Girl ? Weet ik niet ik volg het op internetGisteren season final gezien
Geweldige serie
Skins ken ik niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:45 schreef florabay het volgende:
Nope
Prison Break gevolgd, Gossip Girl, Ugly Betty tijdje, Heroes alleen seizoen 1 en 2, Skins seizoen 2 moet ik nog steeds kijken
Serie uit Engeland over jongeren die zichzelf helemaal de tering inzuipen en wel goed hun best doen opschool, wel lachen als je je verveeltquote:
Gewoon mee lullenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik ben er, maar heb geen verstand van die series.
Die heb ik in de bios gezien, wel mooi maar een beetje langdradig en te langzaamquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga om 20 over 10 Perfume kijken.
Blijft een mooie film,.
Klinkt wel als iets wat ik leuk kan vindenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:47 schreef florabay het volgende:
[..]
Serie uit Engeland over jongeren die zichzelf helemaal de tering inzuipen en wel goed hun best doen opschool, wel lachen als je je verveelt
Klopt. ik vroeg net ook aan mama of ik die mag kijken! Dus dan is het alleen in de reclames postenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:46 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga om 20 over 10 Perfume kijken.
Blijft een mooie film,.
Lijkt mij ook wel leuk, dus ik ga dat maar eens internetten na de examens! Tijd zat en krijg dan mijn eigen laptop!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:48 schreef Fip het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets wat ik leuk kan vindenof is het zo'n chickserie?
(ik volg niet zoveel.. ik vergeet altijd wanneer dingen op tv zijn)
HELEEN IS MINEquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:38 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Met een chat van Heleen() was het wel gelukt.
Nope geen chickserie, ook voor jongens. En het komt niet in NL op tv dus je zult het moeten downloadenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:48 schreef Fip het volgende:
[..]
Klinkt wel als iets wat ik leuk kan vindenof is het zo'n chickserie?
(ik volg niet zoveel.. ik vergeet altijd wanneer dingen op tv zijn)
Ja waarom is die eigk van tv gehaald?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
En ik heb maar 2 series gevolgd.
Beste series ever,.
Ik ben heel kieskeurig,.
Joan of Arcadia
Moonlight.
Allebei vroegtijdig gecancelled. Eeuwig zonde..
En ik kijk als ik kan How I met your mother.
Voor die andere 2 series bleef ik thuis. Letterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |