quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:01 schreef FuTilE het volgende:
Hmmmm.... Dampende sex met een onbekende deviant met een autistiforme preoccupatie voor honden... In parmaham
Ik ga nu even mijn credits opmaken, let maar opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]thanks meis.. ik heb al mijn credits al aan hem geschonken
Die achterstand blijft aardig constant.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Disana het volgende:
Waar blijven de Pim stemmers. Of wordt het de laatste tien minuten weer spannend.
Is iemand al eens gaan kijken op Partyflock of Marielin daar een account heeft?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef akveor het volgende:
Stuift plots Marielin door de 11000 grens...
[ afbeelding ]
Mascara van Dot doet der ook niet veel goeds...quote:
kom op mensen allemaal stemmen op wie juliie stemmen moeten jullie zelf weten maar allemaal stemmen stemmen is leuk en gaafquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die achterstand blijft aardig constant.
Zo klonk het niet, volgens mij werdt er zelfs omgeroepen dat ze er niet over mochten pratenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Kinga het volgende:
ZIjn ze nou onzin aan het vertellen? Over al die tv programmas waar ze te gast zullen zijn?
Thanx Marrije.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Kinga het volgende:
ZIjn ze nou onzin aan het vertellen? Over al die tv programmas waar ze te gast zullen zijn?
jaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef logicc123 het volgende:
HEEEEJ, dus toch manipulatie
M. zegt dat ze gebeld werd tijdens de opdracht over de 24 uur luxe. Ze moest meer vragen.
Het leek me ook een grap.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo klonk het niet, volgens mij werdt er zelfs omgeroepen dat ze er niet over mochten praten
Bij DWDD en Giel Belen
Dat heb ik toen ook meegemaakt dat was inderdaad wel lachen, spontane verrassing was dat ineensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor als je morgen nog iets leuks wilt kijken![]()
Belspelpeter
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=511271
Betraptquote:
Alles op nu?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef evaxsis het volgende:
Klaar heb je het gezien hoe die omhoog is geschotenDot
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Is iemand al eens gaan kijken op Partyflock of Marielin daar een account heeft?
Ah... gevonden:
http://partyflock.nl/albumelement/5612159:Marielin.html
http://partyflock.nl/albu(...)_mijn_schatjuuh.html ()
Ik heb zo'n vermoeden waar dat massale stemmen vandaan komt![]()
Nou vanmiddag struikelde ik over een zeker rood kleed bij de voordeur..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef logicc123 het volgende:
dat met die rode loper is toch gelul of niet?
Knap.. om de meest hatelijke , domme, egoļstische, uitgespuugde en arrogante Kandidaat zólang op één te houden dat de Pim-achterban ondanks hun megastortingen niet in de bśśrt komen....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die achterstand blijft aardig constant.
Jeetje, schrik me rot, wat veel tekstquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
kom op mensen allemaal stemmen op wie juliie stemmen moeten jullie zelf weten maar allemaal stemmen stemmen is leuk en gaaf
Wat een vreselijke foto zeg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef FuTilE het volgende:
Is iemand al eens gaan kijken op Partyflock of Marielin daar een account heeft?
Ah... gevonden:
http://partyflock.nl/albu(...)_mijn_schatjuuh.html ()
Ik heb zo'n vermoeden waar dat massale stemmen vandaan komt![]()
Haha ja echt, en ook zo van: jongens, effe die barkrukken aan de kant, hop!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!Daar heb je tenminste iets aan, ik zie en hoor het haar doen.
staat er ook al pers buiten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou vanmiddag struikelde ik over een zeker rood kleed bij de voordeur..
Dus der ligt er echt een..
Ik had de vorige al geopendquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
ondankbaar kreng, open dan lekker zelf een topic
Eline heeft anders ook geen bal te meldenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef akveor het volgende:
Heeft iemand Pim het laaste half uur iets horen zeggen?
Pim zender check!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef logicc123 het volgende:
HEEEEJ, dus toch manipulatie
M. zegt dat ze gebeld werd tijdens de opdracht over de 24 uur luxe. Ze moest meer vragen.
Ja precies, en Renate wist van niks, de rest keek haar echt zo aan van, Oh domme muts, je verpest de grap.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thanx Marrije.
Ze zeggen dat je alles op FOK! kunt vinden. Echt niet.
Ze wint misschien het geld ,maar winnares is ze niet en iedereen weet dat."kampioen zeuren en tetteren dat is ze welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:07 schreef Marrije het volgende:
OMG verder geen COS'en dus dit is m ook nog
Nou ja, Marielin staat aan kop om te winnen, Pim nadert met rasse schreden
wel 2 parkeerwachtenquote:
Ja super!!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef evaxsis het volgende:
Klaar heb je het gezien hoe die omhoog is geschotenDot
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nou vanmiddag struikelde ik over een zeker rood kleed bij de voordeur..
Dus der ligt er echt een..
danny, hoeveel credits heb jij nog over en naar wie gaan zequote:
dat gaat ook een beetje lastig he voor een paalhakveulenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
Eline doet niet echt actief mee aan het spelletje. Wat valt ze door de mand zeg.
Ze kan met die hoge hakken toch niet een ballonschopspelletje doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
Eline doet niet echt actief mee aan het spelletje. Wat valt ze door de mand zeg.
35 telde ik erquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga nu even mijn credits opmaken, let maar op
Beetje positief BQ-tje... we hebben een feestje...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef beequeen het volgende:
LOL, leert die ook weer eens wat bij over zichzelf en de percepties van zijn praktijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Disana het volgende:
Dus die peut leest ook op Fok. Oh nee, het was de stem van Bobby.
Oh ja, die palen waren me nog niet opgevallen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Marrije het volgende:
dat gaat ook een beetje lastig he voor een paalhakveulen
Nee, natuurlijk kan ze dat niet, maar ja, alles wordt aangegrepen om Eline een kat te geven he?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kan met die hoge hakken toch niet een ballonschopspelletje doen
Ik had niet zo'n hoge pet van hem op. Maar zo erg als die peut bij een BB destijds (Wolf heette die geloof ik) vond ik hem niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
LOL, leert die ook weer eens wat bij over zichzelf en de percepties over zijn praktijken
Ik ga door tot het bittere eind. Je kent me toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef akveor het volgende:
Beetje positief BQ-tje... we hebben een feestje...![]()
![]()
![]()
Mark giet jij BQ ff vol?
Neuro linguistische alcohol.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Speciaal introspectiebier, gebrouwen met hop van de koude grond.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Knap.. om de meest hatelijke , domme, egoļstische, uitgespuugde en arrogante Kandidaat zólang op één te houden dat de Pim-achterban ondanks hun megastortingen niet in de bśśrt komen....![]()
Héél knap..
geef toe, ze stond er een beetje lullig tussenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk kan ze dat niet, maar ja, alles wordt aangegrepen om Eline een kat te geven he?
Dat was erg idd. Dat was meer een gimick. Nog een slechte ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had niet zo'n hoge pet van hem op. Maar zo erg als die peut bij een BB destijds (Wolf heette die geloof ik) vond ik hem niet.
Nee hoor, ik ben ook halsstarrigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
geef toe, ze stond er een beetje lullig tussen
Tenenkrommend. En later had hij zijn eigen uurtjes bij Talk Radio. Echt een eigengeiler die man.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:20 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat was erg idd. Dat was meer een gimick. Nog een slechte ook.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga door tot het bittere eind. Je kent me toch?
ik zit binnen... sorry daar heb ik geen zicht op.quote:
Valt het op?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, natuurlijk kan ze dat niet, maar ja, alles wordt aangegrepen om Eline een kat te geven he?
Effe bij Bart gecheckt: helaas, alleen voor genodigden en achterban.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Is er vanavond iets te doen/zien bij de Bunker? Dan loop ik nog wel even langs om te kijken.
ja die zijn echt hoogquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh ja, die palen waren me nog niet opgevallen.
Volgens mij gaat hij dat echt niet meer redden. Wat een suffe gasten met dat minnen.quote:
okequote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:21 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik zit binnen... sorry daar heb ik geen zicht op.
Kan niet weg van mijn stek...
ja, maar helaas, hij loopt nog steeds niet in.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoop zo dat Pim wint .alleen om die grijns van Marielin haar gezicht te krijgen..ahhhahh .uhhh
Ja zou idd mooi zijn. Maar die grijns gaat wel van haar gezicht af als ze alles over haarzelf leest, jammer dat wij dat niet kunnne zien. En haar grijns verdwijnt ook als ze haar rekeningafschrift ziet, hoeveel micha gestemd heeft, Blijft niet veel van haar prijs over.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik hoop zo dat Pim wint .alleen om die grijns van Marielin haar gezicht te krijgen..ahhhahh .uhhh
Kunnen we elkaar troostenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, maar helaas, hij loopt nog steeds niet in.
Dat komt omdat de achterban over 15 minuten pas echt gaat beginnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Oh, was voornemens alleen maar even buiten te kijken (mits circus voor de deur), want ik kan me voorstellen dat het geen open huis wordt vanavond. Maar thx for checkingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe bij Bart gecheckt: helaas, alleen voor genodigden en achterban.
micha is al onderweg naar e'hoven dus die stemt niet meer hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:24 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja zou idd mooi zijn. Maar die grijns gaat wel van haar gezicht af als ze alles over haarzelf leest, jammer dat wij dat niet kunnne zien. En haar grijns verdwijnt ook als ze haar rekeningafschrift ziet, hoeveel micha gestemd heeft, Blijft niet veel van haar prijs over.
ja ssssssssssssssstquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
Als die stemmer nu gewoon plusstemmen aan Marielin geeft, gaat het 2 keer zo snel.
Er worden foto's gemaakt in ieder geval. Ik heb geen idee van of er een videocamera boven bij het feestje komt. Ik zal een polsen als ik Bart of Bram voorbij zie lopen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef logicc123 het volgende:
[..]
okehet zou wel leuk zijn.
Weet je misschien of er een mobiele camera met de overwinnaar mee naar buiten gaat, of is het moment van de trap op lopen ook echt het laatste beeld wat wij te zien krijgen?
ah, dat ben jij dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef Danny het volgende:
[..]
micha is al onderweg naar e'hoven dus die stemt niet meer hoor
Oww inderdaad, dat gaat met grote stappen... zou het dan toch nog spannend worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:27 schreef logicc123 het volgende:
er is iemand als een gek op pim aan het stemmen, ik heb toch wel het idee dat pim zn achterban los begint te gaan
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef akveor het volgende:
Pim's achterban gooit er nog maar eens een Hyves mailtje tegen aan.
Er staan wat tafeltjes achter het hek waar wat familie enzo aan het borrelen is. Verder niet echt een schouwspel om voor op de fiets te springen denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, was voornemens alleen maar even buiten te kijken (mits circus voor de deur), want ik kan me voorstellen dat het geen open huis wordt vanavond. Maar thx for checking
Stuur hem die uitnodiging danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe bij Bart gecheckt: helaas, alleen voor genodigden en achterban.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Het laatste half uur is ingegaan.....
Ik zal TBO en jullie gaan missen.....
TBO: Bedank hier B&B & The crew & FOK! voor een mooie RLS !
smsen kan ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef Danny het volgende:
[..]
micha is al onderweg naar e'hoven dus die stemt niet meer hoor
Maar de Marielin-aanhang houdt het nauwlettend in de gaten zo te zien.quote:
Ik krijg een beetje een deja-vu voor me.Het gaat dus om de achterban die het meeste stemt,want hier zie je toch duidelijk dat Pim de euro's gegunt wordt.Het zal me verder aan m'n reet roesten.Maar ben indd wel benieuwd hoe Pim en Marielin hier op Fok reageren. euhhh wahhquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:24 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Ja zou idd mooi zijn. Maar die grijns gaat wel van haar gezicht af als ze alles over haarzelf leest, jammer dat wij dat niet kunnne zien. En haar grijns verdwijnt ook als ze haar rekeningafschrift ziet, hoeveel micha gestemd heeft, Blijft niet veel van haar prijs over.
Tja, als ze nu zou zeggen dat ze er "punten" van kreeg zou ik aan iets anders denken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef Disana het volgende:
Aww, Eline kreeg allemaal rooie puntjes van de camouflagecreme.
Je kunjt blijven kopen, maar overdrijf niet. Zo' n 150 per minuut moet je erdoor kunnen klikken en je hebt nog 21 minuten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:29 schreef kreeftje747 het volgende:
Zat er nu een maximaal aan het aantal maal stemmen dat je mag, of is dit nog steeds onbeperkt en kun je blijven kopen?
Beter dat dan wat Jeroen onder de dekens deedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Disana het volgende:
Renate heeft volgens Bobby elke dag onder de dekens zitten bidden en prevelen.
Tot nu toe is het veel minder spannend dan ik had verwacht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar de Marielin-aanhang houdt het nauwlettend in de gaten zo te zien.
En de credits moeten op, iedereen die nu nog heeft gaat ze storten.
Leuk om te zien dat Renate toch zo vaak besproken wordt door de rest. Jammer dat ze er zo snel uit lag.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Bobby is Renate godsdienstiger dan ze zich voordoet.
Ik ben er ook heel sip over...ik hoop maar dat er in de laatste minuten een mega inhaalslag komt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Da's Marco Borsato toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef kreeftje747 het volgende:
Ze moeten gewoon diegene laten winnen die het langst op nummer 1 heeft gestaan!!
Daar zit wat in. Alhoewel godsdienst ook wat aan kan richten hoor, maar daar gaan we het maar niet over hebben hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef NrTH het volgende:
[..]
Beter dat dan wat Jeroen onder de dekens deed
Ja die gaan het reden, ze hebben eventjes 3000 punten er tegenaan gegooid in 10 minuten tijd ofzo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Alhoewel godsdienst ook wat aan kan richten hoor, maar daar gaan we het maar niet over hebben hier
Gaan de Pim stemmers het redden.
Er is ongetwijveld nazorgquote:
quote:
Sinds RLS's eindigenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn hier sluitingstijden
Mmm dat zei je gisteren ook al. Zou het dan tóch nog????quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:37 schreef FuTilE het volgende:
Nee, dat gaat ws niet meer lukken voor Pim. Zo snel klikt niemand.
Hoewel, hij schijnt wel vrienden in de IT te hebben.
Hier zit iedereen al gereed om ze op te vangenquote:
Weer zo'n bitch opmerking.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
Volgens Amber durven mensen die op fora posten IRL niks te zeggen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mmm dat zei je gisteren ook al. Zou het dan tóch nog????
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
De Pim aanhangers lijken het opgegeven te hebben en een dure nek aan nek-race niet te zien zitten.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tot nu toe is het veel minder spannend dan ik had verwacht.
Ik dacht aan een nek aan nek race, net als gisteren.
NMNS zei toch dat de vorige keer de boel ook haperde, en dat er dan in een keer een paar honderd stemmen erbij komenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:37 schreef FuTilE het volgende:
Nee, dat gaat ws niet meer lukken voor Pim. Zo snel klikt niemand.
Hoewel, hij schijnt wel vrienden in de IT te hebben.
Het is nu echt alleen maar plus stemmen en gaat heel hard allebeiquote:
Voorlopig genoeg te roken als ze wintquote:
Maak dat de kat wijs muis.quote:
En Amber durft niets op de fora te postenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
Dat is wel een leukequote:
Ze heeft een arrogante pukkelbekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
Het is weer in beweging ja!quote:
Vuige hompert.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef Dottey het volgende:
De overlevers beginnen aan de afwas.
Bobby, Eline en jeroen staan buiten. Als Marielin naar buiten wilt kruipen, pakt Peter haar vast bij haar heupen en begint haar te "hompen" .
Het knalt omhoog idd.quote:
Ik heb nog niet gestemd !! Ga ik nu doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het knalt omhoog idd.
De voorsprong van Marielin blijft zo`n 2000 credits.
Scherp.quote:
Ik heb ook nazorg nodig als het zeikwijf er als winnares uit gaatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:40 schreef Dottey het volgende:
[..]
Hier zit iedereen al gereed om ze op te vangenmaak je maar geen zorgen.
Dat riep ik afgelopen nacht nog in de slaapzaal.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:44 schreef Rica het volgende:
Hadden ze geen instructies meegekregen er geen kippenhok van te maken?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat riep ik afgelopen nacht nog in de slaapzaal.
Welnee joh,wij weten wel beterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb ook nazorg nodig als het zeikwijf er als winnares uit gaat
jullie kunnen hetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef FuTilE het volgende:
Nog 10 minuten non-stop stemmen...
[ afbeelding ]
Ik ook. Misschien kunnen we dezelfde psych krijgen als de Bunkeraarsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik heb ook nazorg nodig als het zeikwijf er als winnares uit gaat
Maar niet bij de bunkeraars. (Is trouwens al eerder bekend gemaakt)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:45 schreef D. het volgende:
Over een uur is de uitslag bekend?
hij is over 11 minuten toch al bekend?
Krijgen ze de uitslag.quote:
Was dat niet gewoon de zender van Bobby?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:47 schreef Disana het volgende:
Jeroen leefde helemaal bij de gratie van de Fokkers. Jeroen had zelf geen achterban.
Dat zei een stem door de intercom naar Pim, foutje
Wat grappig dat hij dat zo eerlijk toegeeft.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:47 schreef Disana het volgende:
Jeroen leefde helemaal bij de gratie van de Fokkers. Jeroen had zelf geen achterban.
Leuk, dat soort foutjes, dįt soort dingen willen we toch horen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:47 schreef Disana het volgende:
Dat zei een stem door de intercom naar Pim, foutje
Kan, het was in elk geval een foutje want Pim hoorde het ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon de zender van Bobby?
ok, duidelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Krijgen ze de uitslag.
Wij weten het zometeen.
de tijd zal het lerenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Te langzaam.
Marielin is winnaar van DBO-1.
Dat was voor mijn stemmenquote:
Gelukkig durft zij dat wél... nu.. het kostte wat maar dan héb je ook wat.. bijna een brutaal bekje...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:39 schreef beequeen het volgende:
quote:
Zullen we hem op gaan halen bij het hek?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind het zo'n snoezig joch, hij is een beetje stil maar hij heeft een goed karakter!
Echt nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef NrTH het volgende:
Wat een droevig einde voor TBO dit.. Marielin die wint
Eff Eff vlug een zaaltje regelenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen we hem op gaan halen bij het hek?
Yep maar dat wisten we eigenlijk al he.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef NrTH het volgende:
Wat een droevig einde voor TBO dit.. Marielin die wint
Ja maar niet De Bunker!quote:Marielin lult want ER is al meerdere keren door een vrouw gewonnen
Doet ze al 25 dagen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Marielin lult want ER is al meerdere keren door een vrouw gewonnen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:54 schreef Flyduck het volgende:
alweer voor meer dat 6000 euro gestemd sinds gisteren... zonde van het geld zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |