Verdere samenwerking met Fok lijkt mij uitgesloten en is ook zeker geen goed idee. Daarvoor staan de partijen te ver van elkaar af. Er werden over en weer nu oorlogjes uitgevochten over de hoofden van de users die daar voor het overgrote gedeelte geen enkele boodschap aan hadden en daar helemaal niet op zaten te wachten. Het zorgde vaak voor heel gênante vertoningen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:49 schreef mooiiiiii het volgende:
Bunker 2 ,ik kijk er naar uit,hoe dan ook.Jullie hebben veel geleerd.Wel isw m et Fok graag .Probeer er uit te komen met z'n allen is wat ik hoop.Succes en bedankt..
Volgens mij is die ruimte daar te klein om dat effect te bereiken, ik denk dat je dan beter kan zorgen dat ze elkaar kunnen fucken door ze voor bepaalde voordeeltjes (of nadelen) op elkaar te laten stemmen zoals in DGK.quote:[b]Op vrijdag 22 mei 2009 00:50 schreef Eén suggestie: zorg er bij de volgende Bunker voor dat jullie een tweede stream hebben, dan gaat de groep minder kunstmatig aan elkaar kleven en krijg je ook wat meer afscheidingen binnen de groep, wat voor aardige ontwikkelingen kan zorgen.
hier sluit ik me weer bij aanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan. Natuurlijk zijn er nog wel wat dingetjes die voor verbetering vatbaar zijn, maar ja wat wil je, het is voor jullie (B&B cs) ook de eerste keer en ik denk dat het voor jullie ook één groot leerproces is geweest.
Eén suggestie: zorg er bij de volgende Bunker voor dat jullie een tweede stream hebben, dan gaat de groep minder kunstmatig aan elkaar kleven en krijg je ook wat meer afscheidingen binnen de groep, wat voor aardige ontwikkelingen kan zorgen.
Het resultaat van TBO1 verdient alle lof. Dus ik zou zo zeggen: op naar TBO2!!
Keep up the good job!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |