Whehequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
over 2 en een half uur weten we waar guus zijn meeuw is
Mss dat ze een of ander orkest ff kunnen laten langskomenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:14 schreef Sirolf het volgende:
Guus lijkt mij wel een toffe gast.
Zouden ze een Live Request-ronde gaan houden, zoals met Van The Man?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:11 schreef Againzender het volgende:
Als Guus niet gaat zingen: prima gast!
Piles, Sirolf of Broekie misschien welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef muisje-eliza het volgende:
kan iemand DJ Sandstorm van vanavond opnemen? moet plots naar de zaak straks
ik moet nu gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Piles, Sirolf of Broekie misschien wel.
Tuurlijk !!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik moet nu gaankan jij het vragen straks?
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee TEN LOUDERquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Moby - Feeling so real. One louder!!!![]()
Nou, Groningen kunnen we dus nu ook wegstrepen. Groningen is ontploft door ene Hans die zn radio iets te hard zettequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Moby - Feeling so real. One louder!!!![]()
Whahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:29 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nou, Groningen kunnen we dus nu ook wegstrepen. Groningen is ontploft door ene Hans die zn radio iets te hard zette
Heey Timoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:34 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EIN-DE-LIJK!!! Dat is toch wel even een dingetje.
Heb de 7 dagen achter elkaar werken overleefd, nou heb ik toch wel weekend verdiend![]()
![]()
![]()
Nope, gewoon weekend. Maandag weer werken. Maar ik wil hier geen vieze woordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:36 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heey Timo
En hoeveel dagen heb je nu weekend, toch wel langer dan 2 dagen??
Dalijk om 20.00uurquote:En toch nog even over voetbal!
Waarneer moet Roda de return spelen tegen Dordrecht?!
All Aboard!quote:
Vorige week net geweest geloof ik Domien zat hem daarmee te klierenquote:
Hm, heeft ie er wat AAN geknipt danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Vorige week net geweest geloof ik Domien zat hem daarmee te klieren
Ik kijk tegenwoordig de opener nog via de webcam, want bij 101TV zijn ze *altijd* te laat...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit er eindelijk, na lange tijd, weer klaar voor, Ekstra Weekend! Nu op 101tv! Tenminste, op dit moment nog effe niet dus ze moeten opschieten anders mis ik het begin.
Interview al gezien op RTV Noord? Berg doet of hij van niets weet, maar ik geloof er weinig van..quote:
Cee!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit er eindelijk, na lange tijd, weer klaar voor, Ekstra Weekend! Nu op 101tv! Tenminste, op dit moment nog effe niet dus ze moeten opschieten anders mis ik het begin.
Ik zal m'n best doen, maar beloof even niets.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Broekie !
Zou jij voor Eliza de DJ Sandstorm mix kunnen opnemen?
Nou toen Diergaarde ze nog deed waren ze 10x beterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
We hebben wel es betere openers gehad.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou toen Diergaarde ze nog deed waar ze 10x beter
Als je via 101TV kijkt mis je altijd het begin. Ze starten daar altijd na of middenin de uuropener. Beetje jammer...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef Cee het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:10 schreef Cee het volgende:
Ah, en Guusje komt zie ik! Ik kwam er pas geleden achter dat hij een paar straten verderop van me woont.
Super! doe je oa. Eliza een groot plezier meequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik zal m'n best doen, maar beloof even niets.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:12 schreef Wheeling het volgende:
wekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnndddddddddd
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:12 schreef Marc63 het volgende:
WWWEEEEEEKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNDDD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef Marc63 het volgende:
Ik ken alle Seth Gaaikema woordspelingen.
- "Quelle Gaaikema?"
- "Seth Gaaikema."
Dat zeg je ook op elke andere dag van de week.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
In welk universum?quote:
Geeft nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:14 schreef Briggy het volgende:
Weeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend!!!
![]()
ja ik weet het, ik ben een beetje te laat![]()
Oja, dat is waar ook, maar om nou NEEEEEEEEe te gaan roepen is ook zo kansloosquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat zeg je ook op elke andere dag van de week.
Gelukkig maarquote:
Roep dan ook eens "MISSSSCHIIIIIEEEEENNN" of "IKWEETHETNIETMEEEEERRRR"!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, dat is waar ook, maar om nou NEEEEEEEEe te gaan roepen is ook zo kansloos
Whahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roep dan ook eens "MISSSSCHIIIIIEEEEENNN" of "IKWEETHETNIETMEEEEERRRR"!
He? 7 trager dan Vista? Wat voor bizarre pc heb jij dan joh?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:21 schreef Feivel1 het volgende:
Weer terug onder Windows Vista. Dat Windows 7 is bij mij tergend traag, en mn kut VGA-kaart ondersteunt ie niet.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef MichielV het volgende:
[..]
He? 7 trager dan Vista? Wat voor bizarre pc heb jij dan joh?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:19 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht dat Tjibbe's blender het raam uit zou gaan.
quote:
Knap hoe je zonder twitter-account altijd zo op de hoogte bent van wat iedereen tweet. Bij mij staat het allemaal handig bij elkaar, maar jij moet van iedereen de twitterpagina apart bezoeken.quote:
Hmja, psies. Dat maakt 't allemaal zo treurigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:25 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het niet zo'n erg nummer maar die 'huhhhhhhjjjjjrrrgh's van Legend achter iedere zin hoeven wat mij betreft niet.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Mèèèèèh! Mèèèèèh! Mèèèèèh! Mèèèèèh! Mèèèèèh! Mèèèèèh!
Hai held!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef MichielV het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Mèèèèèh! Mèèèèèh! Mèèèèèh! Mèèèèèh! Mèèèèèh! Mèèèèèh!
Volgens mij zit ie incognito toch op Twitterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Knap hoe je zonder twitter-account altijd zo op de hoogte bent van wat iedereen tweet. Bij mij staat het allemaal handig bij elkaar, maar jij moet van iedereen de twitterpagina apart bezoeken.
Ik proef hier een verkapte 'neem Twitter en je bespaart je een hoop tijd 'postquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Knap hoe je zonder twitter-account altijd zo op de hoogte bent van wat iedereen tweet. Bij mij staat het allemaal handig bij elkaar, maar jij moet van iedereen de twitterpagina apart bezoeken.
Misschien heeft 'ie stiekem wel gewoon een Twitter-account, maar lurkt 'ie alleen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, meer een verkapte "ik vermoed hetzelfde als wat Roel postte"-post.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik proef hier een verkapte 'neem Twitter en je bespaart je een hoop tijd 'post
Haha, nee echt niet hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, meer een verkapte "ik vermoed hetzelfde als wat Roel postte"-post.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, meer een verkapte "ik vermoed hetzelfde als wat Roel postte"-post.
meebeweegtquote:
Eentje uit 2003 die nodig aan wat updates in z'n hardware nodig isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef MichielV het volgende:
[..]
Zoals de konijnenwiebel?quote:
quote:
DIE LUCHT!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zoals de konijnenwiebel?
doe maar wiebelen konijntje doe maar wiebelen
quote:
quote:
En ik had nog wel me air jeruzalemmetjes aan!quote:
Mss kun je het voorbeeld van Hans volgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:43 schreef purplerose het volgende:
ik loop trouwens hopeloos achter, ik twitter nog niet eens![]()
![]()
![]()
D R E bedoelde ik, my badquote:
Tis nog briljante naam ook voor een bandquote:
Ik zou zeggen, maakt em aanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:06 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis nog briljante naam ook voor een band
Of bestaat die al?
bitter fruit
anders ik wel, kan een schaal vol opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef 3FMaster het volgende:
Damn, ik heb nu ontzettend veel zin in een bitterbal
Je hebt ze alquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef 3FMaster het volgende:
Als je buiten gaat staan gooien we dr een uit t raamquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:08 schreef 3FMaster het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Vorig weekend kwam ik er achter dat een vriendin van me in mevrouw Brandsteder verandert als ze de slappe lach heeft
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef Marc63 het volgende:
Vorig weekend kwam ik er achter dat een vriendin van me in mevrouw Brandsteder verandert als ze de slappe lach heeft
Viel me nog mee dat er geen glory holes op stonden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:19 schreef purplerose het volgende:
wie is de chick op het plaatje op de fax?
ik zie tieten
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt ze aldaaronder
![]()
Daar weet PR alles van
Brenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:20 schreef Brennel het volgende:
Po po po po po po po po po po
Ma ma ma ma ma ma ma ma ma
Ben jij sanne hansquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:20 schreef Brennel het volgende:
Po po po po po po po po po po
Ma ma ma ma ma ma ma ma ma
Dámn, jij bent snel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |