Volgens mij zit ie incognito toch op Twitterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Knap hoe je zonder twitter-account altijd zo op de hoogte bent van wat iedereen tweet. Bij mij staat het allemaal handig bij elkaar, maar jij moet van iedereen de twitterpagina apart bezoeken.
Ik proef hier een verkapte 'neem Twitter en je bespaart je een hoop tijd 'postquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Knap hoe je zonder twitter-account altijd zo op de hoogte bent van wat iedereen tweet. Bij mij staat het allemaal handig bij elkaar, maar jij moet van iedereen de twitterpagina apart bezoeken.
Misschien heeft 'ie stiekem wel gewoon een Twitter-account, maar lurkt 'ie alleen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, meer een verkapte "ik vermoed hetzelfde als wat Roel postte"-post.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik proef hier een verkapte 'neem Twitter en je bespaart je een hoop tijd 'post
Haha, nee echt niet hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, meer een verkapte "ik vermoed hetzelfde als wat Roel postte"-post.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee, meer een verkapte "ik vermoed hetzelfde als wat Roel postte"-post.
meebeweegtquote:
Eentje uit 2003 die nodig aan wat updates in z'n hardware nodig isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef MichielV het volgende:
[..]
He? 7 trager dan Vista? Wat voor bizarre pc heb jij dan joh?
Zoals de konijnenwiebel?quote:
quote:
DIE LUCHT!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zoals de konijnenwiebel?
doe maar wiebelen konijntje doe maar wiebelen
quote:
quote:
En ik had nog wel me air jeruzalemmetjes aan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|