Ik kijk tegenwoordig de opener nog via de webcam, want bij 101TV zijn ze *altijd* te laat...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit er eindelijk, na lange tijd, weer klaar voor, Ekstra Weekend! Nu op 101tv! Tenminste, op dit moment nog effe niet dus ze moeten opschieten anders mis ik het begin.
Interview al gezien op RTV Noord? Berg doet of hij van niets weet, maar ik geloof er weinig van..quote:
Cee!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef Cee het volgende:
Ik zit er eindelijk, na lange tijd, weer klaar voor, Ekstra Weekend! Nu op 101tv! Tenminste, op dit moment nog effe niet dus ze moeten opschieten anders mis ik het begin.
Ik zal m'n best doen, maar beloof even niets.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi Broekie !
Zou jij voor Eliza de DJ Sandstorm mix kunnen opnemen?
Nou toen Diergaarde ze nog deed waren ze 10x beterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
We hebben wel es betere openers gehad.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:08 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou toen Diergaarde ze nog deed waar ze 10x beter
Als je via 101TV kijkt mis je altijd het begin. Ze starten daar altijd na of middenin de uuropener. Beetje jammer...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |