Ik zit nog te snotterenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rip, ben je beter? zin om te zeilen?
Ik ben een keertje naar huis gevolgd door een edo namelijk en die had stiekem een kaartje in mijn bus gedaan of ik mee ging zeilenquote:
het zal je achternaam maar zijn en dat je voornaam Peter isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een keertje naar huis gevolgd door een edo namelijk en die had stiekem een kaartje in mijn bus gedaan of ik mee ging zeilen
Whehe! eeeh, nee, wasn't me!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben een keertje naar huis gevolgd door een edo namelijk en die had stiekem een kaartje in mijn bus gedaan of ik mee ging zeilen
Ik weeg anders zatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe! eeeh, nee, wasn't me!
Ik heb gewoon een babe nodig die niet te veel weegt om even te raggen met een bootje
maar dan op zandvoort
Ik ben snipverkouden en heel druk geweest op mijn werk. Hoe'st met de mini-A?quote:
ik kom zondag op bezoekquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu heb ik zin om die pastasalade op te eten, maar die is voor het avondeten
Morgen risotto
En chocoladetaart maken (Of zondag)
Op de een of andere manier krijg ik altijd meer zin in eten maken als het weer beter is
Oh risotto.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu heb ik zin om die pastasalade op te eten, maar die is voor het avondeten
Morgen risotto
En chocoladetaart maken (Of zondag)
Op de een of andere manier krijg ik altijd meer zin in eten maken als het weer beter is
Duh, ik weet wel wat ik tof om te doen vindquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weeg anders zatMaar het ziet er wel tof uit
maandag heb/ben je ouwe taartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kom maandag maar, dan ben ik jarig
Kom maandag maar taart etenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh risotto.En chocoladetaart!
Heb je nog een plekje over aan tafel?
mini-A is 2,5 maand oud nu en bijna 7 kilo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben snipverkouden en heel druk geweest op mijn werk. Hoe'st met de mini-A?
Als ik m zondag maak, issie maandag ook nog wel lekkerquote:
Is ook goed! Maar ga je je familie nog uitnodigen voor zondag of gaat dat niet meer door?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom maandag maar taart eten
Alleen is die risotto dan wel op denk ik
Misschien maak ik dan koude wraps met zalm
Mijn neefje komt over 10 wekenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
mini-A is 2,5 maand oud nu en bijna 7 kilo.![]()
Gaat goed dus.
Vanavond even een fles whiskey leegdrinken. Ben je zo van je verkoudheid af.
Nee, die komen gewoon maandag, (Nou ja, familie, mn moeder en dr vriend, mn zusje kan nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is ook goed! Maar ga je je familie nog uitnodigen voor zondag of gaat dat niet meer door?
Het was een geintje ivm je leeftijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik m zondag maak, issie maandag ook nog wel lekker
Ik zit wel te twijfelen of ik nu twee chocolade- of een chocolade- en een ijstaart zal maken
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn neefje komt over 10 weken
Ik lust geen whiskey, maar bedankt voor de tip
Ah okee. Maar je viert het nog wel een beetje.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, die komen gewoon maandag, (Nou ja, familie, mn moeder en dr vriend, mn zusje kan niet(Werk) en misschien vraag ik mn tante nog
)
Je bent een mietje.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het was een geintje ivm je leeftijd![]()
ik vier mijn verjaardag niet, ik blijf 28, voor altijd
Ik weet het, ik verkoos er niet op in te gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het was een geintje ivm je leeftijd![]()
ik vier mijn verjaardag niet, ik blijf 28, voor altijd
Ja, krijg misschien zelfs meer bezoek dan ik verwachtte, zeker als jij ook nog komtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:23 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ah okee. Maar je viert het nog wel een beetje.
dan maar een mietjequote:
Gratis eten is altijd goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, krijg misschien zelfs meer bezoek dan ik verwachtte, zeker als jij ook nog komt
ik ga gewoon door tot je er wel op ingaat, je kent mequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet het, ik verkoos er niet op in te gaan
[..]
Ja, krijg misschien zelfs meer bezoek dan ik verwachtte, zeker als jij ook nog komt
Eindhovenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gratis eten is altijd goed.Waar woon je eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Eindhoven![]()
Niet echt in de buurt voor je he
ben wel regelmatig wat dichter bij jou te vinden geloof ik (weet niet precies meer waar jij zat, Groningen toch? )
Vandaag was ik er wel even druk meequote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
Even hier op inhakend, zijn de singles erg bezig met hun leeftijd?
Iksnap niet waarom je "eeuwig 28" zou willen blijven nl
eerlijk: ik ben er niet zo heel heel erg mee bezig maar die 30 komt zo dichtbij...en ik voel me niet zo volwassen en wijs als ik verwacht bij iemand van 28quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
Mensen doen echt heel hysterisch over 30 - het is maar gewoon een leeftijd hoor. Ik ben 32 en ik ben ook niet wijs en volwassen, ik ben gewoon ik en ik sta waar ik sta. Als er een ding is waar je geen vat op hebt dan is het wel leeftijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerlijk: ik ben er niet zo heel heel erg mee bezig maar die 30 komt zo dichtbij...en ik voel me niet zo volwassen en wijs als ik verwacht bij iemand van 28![]()
voor mijn gevoel ben ik op mijn 21ste stil blijven staan
Jemig ben jij al 32quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mensen doen echt heel hysterisch over 30 - het is maar gewoon een leeftijd hoor. Ik ben 32 en ik ben ook niet wijs en volwassen, ik ben gewoon ik en ik sta waar ik sta. Als er een ding is waar je geen vat op hebt dan is het wel leeftijd
weetniet, behalve in mijn werk (daar ben ik juist heel (te) verantwoordelijk enzo) heb ik helemaal geen zin in die volwassen wereld met verantwoordelijkheid en verwachtingen enzo...leeftijd wordt toch gekoppeld aan je levensfase dus vandaar dat je/ik opkijkt tegen een leeftijd als 30.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mensen doen echt heel hysterisch over 30 - het is maar gewoon een leeftijd hoor. Ik ben 32 en ik ben ook niet wijs en volwassen, ik ben gewoon ik en ik sta waar ik sta. Als er een ding is waar je geen vat op hebt dan is het wel leeftijd
gevonden!quote:
Dat is iets wat je jezelf opdringt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weetniet, behalve in mijn werk (daar ben ik juist heel (te) verantwoordelijk enzo) heb ik helemaal geen zin in die volwassen wereld met verantwoordelijkheid en verwachtingen enzo...leeftijd wordt toch gekoppeld aan je levensfase dus vandaar dat je/ik opkijkt tegen een leeftijd als 30.
eerder iets wat de buitenwereld mij opdringt...mensen die vragen of het niet eens tijd wordt dat je een vrouw zoekt, dat je eens je vrije tijd buiten de kroeg gaat spenderen, minder drinkt, je gameconsole de deur uit doet etc....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is iets wat je jezelf opdringt.
Mijn leven veranderde niet opeens toen ik 30 werd hoor
Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt ArTiC. Leven in een hokje waar je niet in past maakt je ook niet gelukkiger.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerder iets wat de buitenwereld mij opdringt...mensen die vragen of het niet eens tijd wordt dat je een vrouw zoekt, dat je eens je vrije tijd buiten de kroeg gaat spenderen, minder drinkt, je gameconsole de deur uit doet etc....
ik wil dat gewoon allemaal doen al ben ik 60...maar volgens de grote boze buitenwereld moet ik de volwassene uithangen ipv mezelf zijn.
Gewoon wat harde grappen terugmaken, dan is het zo over. Iedereen heeft bij mij ondertussen geaccepteerd dat ik lekker leef zoals ik leef - dus zonder kids, lange werktijden, midden in het centrum van amsterdam, veel stappen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eerder iets wat de buitenwereld mij opdringt...mensen die vragen of het niet eens tijd wordt dat je een vrouw zoekt, dat je eens je vrije tijd buiten de kroeg gaat spenderen, minder drinkt, je gameconsole de deur uit doet etc....
ik wil dat gewoon allemaal doen al ben ik 60...maar volgens de grote boze buitenwereld moet ik de volwassene uithangen ipv mezelf zijn.
ik wil juist niet in dat hokje...maar mijn omgeving is van mening dat ik wel in dat hokje moetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt ArTiC. Leven in een hokje waar je niet in past maakt je ook niet gelukkiger.
Dus eigenlijk wil je gewoon zeggen dat je van jezelf houdt. Narcistquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik hou van jullie!en jullie way of life!
![]()
ik zie gelijkenissen
Ik ben 32, maar als ik zie hoe oud sommige 32 jarigen zich gedragen vraag ik me af of ik wel 32 benquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:28 schreef Ripley het volgende:
Afwijken van de standaard is niet per se slechtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil juist niet in dat hokje...maar mijn omgeving is van mening dat ik wel in dat hokje moet
ik laat me daar niet door beïnvloeden om toch dat hokje op te zoeken maar ik trek het me wel aan dat mensen vinden dat ik afwijk
Dat herken ik wel hoor. Van de één trek ik het me meer aan dan van de ander, maar dat is ook logisch lijkt me. Zoals ik mijn kinderen leer: volg je eigen gevoel, dat is de beste raadgever.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wil juist niet in dat hokje...maar mijn omgeving is van mening dat ik wel in dat hokje moet
ik laat me daar niet door beïnvloeden om toch dat hokje op te zoeken maar ik trek het me wel aan dat mensen vinden dat ik afwijk
weet je hoe geil ik op me ben!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je gewoon zeggen dat je van jezelf houdt. Narcist
Sterker nog, ik heb bewondering en respect voor hen die hun eigen leven leiden, en niet zomaar klakkeloos de rest van de kudde schapen volgt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Afwijken van de standaard is niet per se slecht
Whehehe.. zorg je er wel voor dat je er geen vlekken op maakt dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
weet je hoe geil ik op me ben!
oh my, gaat vanavond weer een foute avond worden.. ik moet in pak..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:57 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb bewondering en respect voor hen die hun eigen leven leiden, en niet zomaar klakkeloos de rest van de kudde schapen volgt.
dat zeg je tegen mij?! zij moet opletten welke kant ze opquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Whehehe.. zorg je er wel voor dat je er geen vlekken op maakt dan?
vind ik ook, nu de rest van de wereld nogquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:55 schreef Ripley het volgende:
[..]
Afwijken van de standaard is niet per se slecht
okay mamaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat herken ik wel hoor. Van de één trek ik het me meer aan dan van de ander, maar dat is ook logisch lijkt me. Zoals ik mijn kinderen leer: volg je eigen gevoel, dat is de beste raadgever.
Jij zegt dat je geilt op jezelf!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat zeg je tegen mij?! zij moet opletten welke kant ze op
quote:
Ik ookquote:
Ohquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe dan op zijn minst een stelling, auto
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe jij dan een pittige stelling, popje
Kan wel als je nudist bentquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:22 schreef Ofresca het volgende:
Als een vrouw in de relatie niet eigenlijk de broek aan heeft, dan gaat de relatie niet werken.
Da's geen stelling, da's een woordenbrijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat dacht je van single lekker apart
Oneens. Ik heb graag dat het afwisseltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:22 schreef Ofresca het volgende:
Als de vrouw in een relatie niet eigenlijk de broek aan heeft, dan gaat de relatie niet werken.
Weet het nog nietquote:
Lezen. Mediteren. En de strijk laten liggen voor morgenquote:
allemaal onvolwassen dingenquote:
Jammer dat het toernooi helemaal in groningen isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb een basketbaltoernooi. Nou ja, eigenlijk de eerste dag van.
En jij gaat studeren.![]()
Liefje, ik heb vandaag van 9.00 - 16.00 heel de tijd sommetjes gemaakt! Ik ben het nu wel even zatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb een basketbaltoernooi. Nou ja, eigenlijk de eerste dag van.
En jij gaat studeren.![]()
Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Liefje, ik heb vandaag van 9.00 - 16.00 heel de tijd sommetjes gemaakt! Ik ben het nu wel even zat
En ik heb een verjaardag die ik vergeten was
Fieuw, dankjequote:
GUMIT? Ooit meegedaan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jammer dat het toernooi helemaal in groningen is
Komt wel goed. Nu ff ontspannen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fieuw, dankje
En het ging nog vrij redelijkBepaalde zaken moet ik er nog wel even goed instampen
Nog niet en zal er ook niet snel meer van komen, ben gestoptquote:
Huh, dacht dat jij laatst zei dat je nog speelde? Waarom?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog niet en zal er ook niet snel meer van komen, ben gestopt
Uhuh. Ik ben even Sims 3 aan het installeren (kijken of hij er zin in heeft)quote:
Ik ben voorheen altijd inderdaad degene geweest die "de broek aan had". Ik nam de beslissingen, ik regelde alles etc. Ik zou het wel fijn vinden als dat deels bij mij bleef liggen, maar als iemand in mijn leven ook af en toe wat dominant terug is en mij wat beslissingen uit handen namquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je daar iets meer tekst en uitleg bij geven?
Ik speel alleen nog op de plaatsjes hier in de buurt en bij pa op prive court , teveel blessuresquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Huh, dacht dat jij laatst zei dat je nog speelde? Waarom?
Aah okee. Kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben voorheen altijd inderdaad degene geweest die "de broek aan had". Ik nam de beslissingen, ik regelde alles etc. Ik zou het wel fijn vinden als dat deels bij mij bleef liggen, maar als iemand in mijn leven ook af en toe wat dominant terug is en mij wat beslissingen uit handen nam
Knieën en enkels?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik speel alleen nog op de plaatsjes hier in de buurt en bij pa op prive court , teveel blessures
Enkels zijn nog goed , wel een gebroken knieschijf,4 werlvels die regelmatig verschuiven en een versleten huip , veder in top vormquote:
Oooh.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Enkels zijn nog goed , wel een gebroken knieschijf,4 werlvels die regelmatig verschuiven en een versleten huip , veder in top vorm
Dat valt wel mee is alleen klote dat ik een hoop dingen die ik me zoon wil doen ook niet zo makkelijk meer gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oooh.Dat valt mee.
Nee, balen voor je!Mis je het heel erg?
Je hebt er dus heel veel last van? Wordt het nog wel beter?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat valt wel mee is alleen klote dat ik een hoop dingen die ik me zoon wil doen ook niet zo makkelijk meer gaan
Daarom ben ik gestopt bij de eerste symptomen van versleten werk in mijn kniequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat valt wel mee is alleen klote dat ik een hoop dingen die ik me zoon wil doen ook niet zo makkelijk meer gaan
Spijtig genoeg is het chronischquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt er dus heel veel last van? Wordt het nog wel beter?
Oh pfff, das niet fijn. Sterkte!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Spijtig genoeg is het chronisch
Bedankt blijf gewoon door hobbelen onder moto altijd blijven lachenquote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bedankt blijf gewoon door hobbelen onder moto altijd blijven lachen
Ik spreek ze er vrij nijdig op aan. Daar schrikken ze meestal wel vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
Wat doen jullie (dames) met mannen die het nodig vinden om je te betasten? En dan bedoel ik tijdens het uitgaan.
Ik weet me dan namelijk nooit een houding aan te nemen, maar het liefst zou ik zo iemand echt![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik zou als ik in zo'n situatie zit (als vrouw denken) 1 keer waarschuwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
Wat doen jullie (dames) met mannen die het nodig vinden om je te betasten? En dan bedoel ik tijdens het uitgaan.
Ik weet me dan namelijk nooit een houding aan te nemen, maar het liefst zou ik zo iemand echt![]()
![]()
![]()
![]()
.
En als man dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zou als ik in zo'n situatie zit (als vrouw denken) 1 keer waarschuwen
Dus gewoon iets zeggen van "En nu blijf je van me af?!"quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik spreek ze er vrij nijdig op aan. Daar schrikken ze meestal wel van
Gewoon voor lul zetten voor z'n vriendenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Ben gelukkig nooit in de situatie geweest dat een man zoiets geprobeerd heeft, en als een vrouw het doetquote:
Vraag aan hem: "hoe zout is de zee ? "quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dus gewoon iets zeggen van "En nu blijf je van me af?!"
Ja helaas welquote:
Ik heb het wel een aantal keer gehad, en dan meestal van oudere vrouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben gelukkig nooit in de situatie geweest dat een man zoiets geprobeerd heeft, en als een vrouw het doet
Vermoede het al, want ik ben net terug van vakantie en ik zag de slowchat topic niet meer staanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Er was veel te weinig animo van de vrouwen uit
Zelfs als je half aangerand wordt door iemand die je echt niet zou willen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben gelukkig nooit in de situatie geweest dat een man zoiets geprobeerd heeft, en als een vrouw het doet
Thnxquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vermoede het al, want ik ben net terug van vakantie en ik zag de slowchat topic niet meer staan
Wel jammer, maar goed werk van jouw en Arjen
Ik zal 'm onthouden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vraag aan hem: "hoe zout is de zee ? "
Hij weet het niet en zegt dan: "uhm geen idee! "
Jij: "Ok, dan vraag ik het wel aan een andere kwal "
Het beste als je het doet als zijn vrienden het ook horen en zien
Vrouwen welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
Ik zeg dan dat ik er niet van gediend ben dat mannen ongevraagd aan me zitten.
Aah okee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
Ik zeg dan dat ik er niet van gediend ben dat mannen ongevraagd aan me zitten.
Naja, je bent niet de enige. Hier werkt het ook zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:20 schreef mrbox het volgende:
Heb echt nieuwe vrienden nodig zeg, laten we een keer weer afspreken is veranderd in afspraak plannen en pas tijd hebben @ 26 juni
We kunnen toch een meet houden binnen kortquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:20 schreef mrbox het volgende:
Heb echt nieuwe vrienden nodig zeg, laten we een keer weer afspreken is veranderd in afspraak plannen en pas tijd hebben @ 26 juni
Gelukkig heb ik genoeg vrienden!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:20 schreef mrbox het volgende:
Ik geef niet snel op wat denk je hier van http://www.annoalmere.nl/restaurant.htmlquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:48 schreef Ofresca het volgende:
Aan de reacties te zien niet.Maar ik vind het leuker om gewoon te meeten, eten en daarna eventueel stappen.
Als jij betaalt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik geef niet snel op wat denk je hier van http://www.annoalmere.nl/restaurant.html
Anno's in Almere !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik geef niet snel op wat denk je hier van http://www.annoalmere.nl/restaurant.html
Alleen voor jou tuurlijkquote:
Dat is nog is een goed idee, ouderwetse fatsoenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ik prima. Betaalt iedere man die komt ook voor een vrouw.
Ik zie mogelijkheden. Kom je me ook ophalen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is nog is een goed idee, ouderwetse fatsoen
dan ben ik heel benieuwd wie voor mij betaaldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ik prima. Betaalt iedere man die komt ook voor een vrouw.
Ik dineer meestal met dames die zelf willen betalen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is nog is een goed idee, ouderwetse fatsoen
en dat woordjes is het belangrijkstquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik dineer meestal met dames die zelf willen betalen.
Ik vind hoogopgeleide vrouwen erg interessant.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en dat woordjes is het belangrijkst
Wanneer ben je hoogopgeleid dan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:03 schreef Feitosa het volgende:
Ik vind hoogopgeleide vrouwen erg interessant.
Dat is inderdaad een goedequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wanneer ben je hoogopgeleid dan in jouw ogen?
Is goed zeg maar hoe laat en wanneerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden. Kom je me ook ophalen?
Ik vind ook echt niet dat een man alles voor een vrouw moet betalen hoor. Zou me echt verschrikkelijk voelen als dat zou gebeuren. Maar op het moment kan ik, als student, dure etentjes niet echt betalen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik vind hoogopgeleide vrouwen erg interessant.
vergeet het: ' waar' nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is goed zeg maar hoe laat en wanneer
Vanaf HBO.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wanneer ben je hoogopgeleid dan in jouw ogen?
Als het woord uit staan ze me rijen voor de deur op je te wachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan ben ik heel benieuwd wie voor mij betaald
Wow .. ik ben hoogopgeleidquote:
Ojaquote:
ik volg de zin niet helemaalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als het woord uit staan ze me rijen voor de deur op je te wachten
Ik zal het onthouden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is goed zeg maar hoe laat en wanneer
Bachelortitel op zak bedoel ik daarmee.quote:
quote:
Checkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Bachelortitel op zak bedoel ik daarmee.
quote:
owquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben nog laagopgeleid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En waarom denk je dat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ook maar mbo+ , er zijn vast zat mannen die de rekening voor je willen betalen
Ik ben ook maar MBO-er , maar ik moet voor mezelf een bachelortitel halen. Heb vroeger iets teveel gefeest en ik ben het mezelf verschuldigd aangezien ik weet dat ik het kan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ook maar mbo+ , er zijn vast zat mannen die de rekening voor je willen betalen
Kan het ook niet helpen ben nauw eenmaal positief in gesteld mensquote:
Ik vergeef je, dat weet je tochquote:
Dat is wel een goed strevenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ben ook maar MBO-er , maar ik moet voor mezelf een bachelortitel halen. Heb vroeger iets teveel gefeest en ik ben het mezelf verschuldigd aangezien ik weet dat ik het kan.
dan moet je niet gelijk beginnen met 'zat mannen' maar gewoon 'er is er vast wel 1 zo gek'quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Kan het ook niet helpen ben nauw eenmaal positief in gesteld mens
Als je komt komen we daar van zelf achterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan moet je niet gelijk beginnen met 'zat mannen' maar gewoon 'er is er vast wel 1 zo gek'
Cue, niet zo negatief doen. Van wat ik gehoord heb zie jij er best goed uit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dan moet je niet gelijk beginnen met 'zat mannen' maar gewoon 'er is er vast wel 1 zo gek'
Het was ook niet negatief bedoelt hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:14 schreef Ofresca het volgende:
Cue, niet zo negatief doen. Van wat ik gehoord heb zie jij er best goed uit.
Ga daar toch niet heen als ik niet zeker weet of er voor mij betaald wordtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je komt komen we daar van zelf achter
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was ook niet negatief bedoelt hoor![]()
Van box zeker?
Als ik het eerste drankje betaal wil je het dan overwegenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ga daar toch niet heen als ik niet zeker weet of er voor mij betaald wordt
Hoezo praten jullie over mij en mijn uiterlijk?quote:
Misschienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als ik het eerste drankje betaal wil je het dan overwegen
En dit gaat verder over PM.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoezo praten jullie over mij en mijn uiterlijk?![]()
Dat klinkt al beterquote:
Hey Q gozer! Alles goed?quote:
hehequote:
Echt nietquote:
Voel je weer interessante informatie opkomen?quote:
Bij mij was het toffer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Echt niet
Hij wou gister niet eens even langskomen in het park
Dat scheeltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:25 schreef Q. het volgende:
Prima. De rosé van gisteren is eindelijk weer uit mn lichaam.
bij ons gezelligerquote:
Verdamping.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheeltIk wil alleen niet weten hoe het eruit is gekomen
Geloof er niets van. Dat kan niet.quote:[..]
bij ons gezelliger
Als je blieft zeg ik ben nog al visueel in gesteldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:27 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat scheeltIk wil alleen niet weten hoe het eruit is gekomen
[..]
bij ons gezelliger
Ik zei dat ik het niet hoefde te wetenquote:
Ow absoluut wel.. want ik was bij die anderequote:Geloof er niets van. Dat kan niet.
Zo erg is het toch niet om ' gezelligheid' te visualiseren?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je blieft zeg ik ben nog al visueel in gesteld
Ging me meer om het andere stukje, hoe de drank uit ze lichaam gingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet om ' gezelligheid' te visualiseren?
Check de PI (post icon)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ging me meer om het andere stukje, hoe de drank uit ze lichaam ging
Porno mag niet op FOK! buiten KPD.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet om ' gezelligheid' te visualiseren?
Daarom doet hij dat ook in z'n eigen hoofdquote:
Jaloers!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb met Zbbrox en MNR op't terras gezeten
Zomaar ook ineens! Zonder af te spreken! Spontaan enzo!quote:
Ja stom toevallig dat jullie allemaal toevallig gingen shoppenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zomaar ook ineens! Zonder af te spreken! Spontaan enzo!
Waar bleef je nou, heb de koffie maar weg gegooidquote:
quote:
Ik ben nu in Almerequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Waar bleef je nou, heb de koffie maar weg gegooid
Ja, en t was keigezellig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb met Zbbrox en MNR op't terras gezeten
misschien kun je nog vluchtenquote:
Waarschijnlijk vannacht pas..quote:
Oh ik kan altijd nieuw zettenquote:
in dat geval: sterktequote:
Haha, te laat.. Ga zo naar de schouwburgquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh ik kan altijd nieuw zetten
Heb ik weer pechquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, te laat.. Ga zo naar de schouwburg
Told ya soquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, en t was keigezellig!![]()
Wat ben jij een leuke vent zeg!
Ik ga het redden, verwacht ikquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zomaar ook ineens! Zonder af te spreken! Spontaan enzo!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, en t was keigezellig!![]()
Wat ben jij een leuke vent zeg!
Nu kan ik jou hetzelfde antwoord geven.;)quote:
Hoezo dat dan? Is ang3l zo bijzonder daarin dan ? * mrbox nieuwschierig wat er dan gebeurd zou moeten zijnquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu kan ik jou hetzelfde antwoord geven.;)
Wat had ik graag gezien wat er gebeurd was tussen jullie bij de kennismaking..
We hebben gezoend en gaan over 2 weken samenwonenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu kan ik jou hetzelfde antwoord geven.;)
Wat had ik graag gezien wat er gebeurd was tussen jullie bij de kennismaking..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben gezoend en gaan over 2 weken samenwonen
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Is ang3l zo bijzonder daarin dan ? * mrbox nieuwschierig wat er dan gebeurd zou moeten zijn
Dat dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lost meteen het probleem op wie er met friso in jouw bed gaat liggenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb je nu gekocht?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:12 schreef zbbrox het volgende:
Ik zat er ook bij ja.
Ballen enzo, maar niet voor ons.Had er wel trek in.
Leukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:18 schreef zbbrox het volgende:
koekjestrommel.. en koekjes
(blond amsterdam) ingeving van mnr
LOL.. Je hebt hopelijk haar nr ook?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:18 schreef zbbrox het volgende:
adres adres.. waar heb ik het adres gelaten
oeh dat vind ik ook leukquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:18 schreef zbbrox het volgende:
koekjestrommel.. en koekjes
(blond amsterdam) ingeving van mnr
ook leuk geniet zequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:19 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga even met de auto en de hond naar het strandje!
moeilijk kiezen hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
En vanavond nog gaan bedenken wat ik ga kijken op tv. Swat, dancing with the stars, ranking the stars.. ik weet het niet.. ik weet het niet
easy vermaak is ook vermaakquote:
Ja ik moet de obers wat vaker maar wel beter afleidenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:12 schreef zbbrox het volgende:
Ik zat er ook bij ja.
Ballen enzo, maar niet voor ons.Had er wel trek in.
Weet je wat hij gewend is?quote:
dat gedeuns met sterren is echt niet aan mij besteed he vre su luk dan verveel ik me nog lieverquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
easy vermaak is ook vermaak
en swat ken ik al
wat een watjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:26 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Weet je wat hij gewend is?
1 topic per 3 dagen ongeveer
Kei bijzonderquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Is ang3l zo bijzonder daarin dan ? * mrbox nieuwschierig wat er dan gebeurd zou moeten zijn
Misschien snapt hij nu waarom ik soms zo rustig en ' saai' vind in het andere topic haha.quote:
dat is dan een rustige dag hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien snapt hij nu waarom ik soms zo rustig en ' saai' vind in het andere topic haha.
Hier halen we gemakkelijk minimaal 3 per dag
Nou nou nou mevrouw, sinds dat ik in ToF post vliegen de topics toch wel wat sneller dan normaal na wat ik gehoord hebquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Misschien snapt hij nu waarom ik soms zo rustig en ' saai' vind in het andere topic haha.
Hier halen we gemakkelijk minimaal 3 per dag
quote:
Waarom tv kijken als je zoveel leuke dingen kan doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:24 schreef Cuegirllie het volgende:
En vanavond nog gaan bedenken wat ik ga kijken op tv. Swat, dancing with the stars, ranking the stars.. ik weet het niet.. ik weet het niet
sinds ik er ben ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou nou nou mevrouw, sinds dat ik in ToF post vliegen de topics toch wel wat sneller dan normaal na wat ik gehoord heb
zoals?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Waarom tv kijken als je zoveel leuke dingen kan doen
Ja ik vond de uitleg van Dreamer ook wat tegenvallen eigenlijkquote:
Zit op 2 post gemiddeld per dag, dat is een stijging van 100%quote:
Dat ook nog eens jaquote:
Kees Torn ofzoquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zit op 2 post gemiddeld per dag, dat is een stijging van 100%
euh, graag gedaan, voor mijn vraagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kees Torn ofzo![]()
Zelf nooit van gehoord.
Thanks duim en Christiaan
Aah de woordgenie..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kees Torn ofzo![]()
Zelf nooit van gehoord.
Thanks duim en Christiaan
Welquote:
Wat dacht jij dan? Hij is gay!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik vond de uitleg van Dreamer ook wat tegenvallen eigenlijkhad toch op wat beter verhaal gehoopt
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan wel merken dat Duimelot online gaat gelijk een stuk sneller
Foutje, zie editquote:
Evengoed leuk dat je er weerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]als ik een dag niets te doen heb jagen we er dan ook makkelijk 7 topics doorheen op een dag
maarrrrrrrrrrr mooi weer dus veel minder aan de pc
geen zin om trug te lezen maar is er een 'gay ontmaagd' of hoe moet je zoiets noemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Hij is gay!
Het zijn gewoon 2 heel bijzondere mensen, en ik wilde zien of ik het goed ingeschat had
Haha! Ga ik doen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah de woordgenie..
heb laatst nog wat stukjes van hem online gezien. Verder nooit heen geweest
Je moet maar eens op z'n tanden letten
Veel plezier in ieder geval
tnx maar eventjes maarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Evengoed leuk dat je er weer
Oké, dus jij wordt he-le-maal gek als internet er voor een dag of 2 uit ligt bij jou?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]als ik een dag niets te doen heb jagen we er dan ook makkelijk 7 topics doorheen op een dag
maarrrrrrrrrrr mooi weer dus veel minder aan de pc
nee hoor kan me ook zonder goed amuserenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oké, dus jij wordt he-le-maal gek als internet er voor een dag of 2 uit ligt bij jou?
quote:
Ja dus dan kan er toch nog wel een bijzonder verhaal uitkomenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wel![]()
[..]
Wat dacht jij dan? Hij is gay!
Het zijn gewoon 2 heel bijzondere mensen, en ik wilde zien of ik het goed ingeschat had
Hehe okquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor kan me ook zonder goed amuseren
Ja dat doet je goed hequote:
Blij dat ik ver weg zit ben nogal op me nek gesteldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb zin om een specifiek iemand in mijn indirecte omgeving te wurgen.![]()
ik ben blij dat ik niet in je omgeving benquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Sinceria het volgende:
Heel goed! Ik ga!quote:
Je ex weerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Sinceria het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |