Ik speel alleen nog op de plaatsjes hier in de buurt en bij pa op prive court , teveel blessuresquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Huh, dacht dat jij laatst zei dat je nog speelde? Waarom?
Aah okee. Kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben voorheen altijd inderdaad degene geweest die "de broek aan had". Ik nam de beslissingen, ik regelde alles etc. Ik zou het wel fijn vinden als dat deels bij mij bleef liggen, maar als iemand in mijn leven ook af en toe wat dominant terug is en mij wat beslissingen uit handen nam
Knieën en enkels?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik speel alleen nog op de plaatsjes hier in de buurt en bij pa op prive court , teveel blessures
Enkels zijn nog goed , wel een gebroken knieschijf,4 werlvels die regelmatig verschuiven en een versleten huip , veder in top vormquote:
Oooh.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Enkels zijn nog goed , wel een gebroken knieschijf,4 werlvels die regelmatig verschuiven en een versleten huip , veder in top vorm
Dat valt wel mee is alleen klote dat ik een hoop dingen die ik me zoon wil doen ook niet zo makkelijk meer gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oooh.Dat valt mee.
Nee, balen voor je!Mis je het heel erg?
Je hebt er dus heel veel last van? Wordt het nog wel beter?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat valt wel mee is alleen klote dat ik een hoop dingen die ik me zoon wil doen ook niet zo makkelijk meer gaan
Daarom ben ik gestopt bij de eerste symptomen van versleten werk in mijn kniequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat valt wel mee is alleen klote dat ik een hoop dingen die ik me zoon wil doen ook niet zo makkelijk meer gaan
Spijtig genoeg is het chronischquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt er dus heel veel last van? Wordt het nog wel beter?
Oh pfff, das niet fijn. Sterkte!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Spijtig genoeg is het chronisch
Bedankt blijf gewoon door hobbelen onder moto altijd blijven lachenquote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bedankt blijf gewoon door hobbelen onder moto altijd blijven lachen
Ik spreek ze er vrij nijdig op aan. Daar schrikken ze meestal wel vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
Wat doen jullie (dames) met mannen die het nodig vinden om je te betasten? En dan bedoel ik tijdens het uitgaan.
Ik weet me dan namelijk nooit een houding aan te nemen, maar het liefst zou ik zo iemand echt![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik zou als ik in zo'n situatie zit (als vrouw denken) 1 keer waarschuwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
Wat doen jullie (dames) met mannen die het nodig vinden om je te betasten? En dan bedoel ik tijdens het uitgaan.
Ik weet me dan namelijk nooit een houding aan te nemen, maar het liefst zou ik zo iemand echt![]()
![]()
![]()
![]()
.
En als man dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zou als ik in zo'n situatie zit (als vrouw denken) 1 keer waarschuwen
Dus gewoon iets zeggen van "En nu blijf je van me af?!"quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik spreek ze er vrij nijdig op aan. Daar schrikken ze meestal wel van
Gewoon voor lul zetten voor z'n vriendenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Ben gelukkig nooit in de situatie geweest dat een man zoiets geprobeerd heeft, en als een vrouw het doetquote:
Vraag aan hem: "hoe zout is de zee ? "quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dus gewoon iets zeggen van "En nu blijf je van me af?!"
Ja helaas welquote:
Ik heb het wel een aantal keer gehad, en dan meestal van oudere vrouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben gelukkig nooit in de situatie geweest dat een man zoiets geprobeerd heeft, en als een vrouw het doet
Vermoede het al, want ik ben net terug van vakantie en ik zag de slowchat topic niet meer staanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Er was veel te weinig animo van de vrouwen uit
Zelfs als je half aangerand wordt door iemand die je echt niet zou willen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben gelukkig nooit in de situatie geweest dat een man zoiets geprobeerd heeft, en als een vrouw het doet
Thnxquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vermoede het al, want ik ben net terug van vakantie en ik zag de slowchat topic niet meer staan
Wel jammer, maar goed werk van jouw en Arjen
Ik zal 'm onthouden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Vraag aan hem: "hoe zout is de zee ? "
Hij weet het niet en zegt dan: "uhm geen idee! "
Jij: "Ok, dan vraag ik het wel aan een andere kwal "
Het beste als je het doet als zijn vrienden het ook horen en zien
Vrouwen welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
Ik zeg dan dat ik er niet van gediend ben dat mannen ongevraagd aan me zitten.
Aah okee.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:10 schreef Ripley het volgende:
Ik zeg dan dat ik er niet van gediend ben dat mannen ongevraagd aan me zitten.
Naja, je bent niet de enige. Hier werkt het ook zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:20 schreef mrbox het volgende:
Heb echt nieuwe vrienden nodig zeg, laten we een keer weer afspreken is veranderd in afspraak plannen en pas tijd hebben @ 26 juni
We kunnen toch een meet houden binnen kortquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:20 schreef mrbox het volgende:
Heb echt nieuwe vrienden nodig zeg, laten we een keer weer afspreken is veranderd in afspraak plannen en pas tijd hebben @ 26 juni
Gelukkig heb ik genoeg vrienden!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:20 schreef mrbox het volgende:
Ik geef niet snel op wat denk je hier van http://www.annoalmere.nl/restaurant.htmlquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:48 schreef Ofresca het volgende:
Aan de reacties te zien niet.Maar ik vind het leuker om gewoon te meeten, eten en daarna eventueel stappen.
Als jij betaalt!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik geef niet snel op wat denk je hier van http://www.annoalmere.nl/restaurant.html
Anno's in Almere !quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik geef niet snel op wat denk je hier van http://www.annoalmere.nl/restaurant.html
Alleen voor jou tuurlijkquote:
Dat is nog is een goed idee, ouderwetse fatsoenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ik prima. Betaalt iedere man die komt ook voor een vrouw.
Ik zie mogelijkheden. Kom je me ook ophalen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is nog is een goed idee, ouderwetse fatsoen
dan ben ik heel benieuwd wie voor mij betaaldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Vind ik prima. Betaalt iedere man die komt ook voor een vrouw.
Ik dineer meestal met dames die zelf willen betalen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is nog is een goed idee, ouderwetse fatsoen
en dat woordjes is het belangrijkstquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik dineer meestal met dames die zelf willen betalen.
Ik vind hoogopgeleide vrouwen erg interessant.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en dat woordjes is het belangrijkst
Wanneer ben je hoogopgeleid dan in jouw ogen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:03 schreef Feitosa het volgende:
Ik vind hoogopgeleide vrouwen erg interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |