Ik speel alleen nog op de plaatsjes hier in de buurt en bij pa op prive court , teveel blessuresquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Huh, dacht dat jij laatst zei dat je nog speelde? Waarom?
Aah okee. Kan ik me wel in vinden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben voorheen altijd inderdaad degene geweest die "de broek aan had". Ik nam de beslissingen, ik regelde alles etc. Ik zou het wel fijn vinden als dat deels bij mij bleef liggen, maar als iemand in mijn leven ook af en toe wat dominant terug is en mij wat beslissingen uit handen nam
Knieën en enkels?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik speel alleen nog op de plaatsjes hier in de buurt en bij pa op prive court , teveel blessures
Enkels zijn nog goed , wel een gebroken knieschijf,4 werlvels die regelmatig verschuiven en een versleten huip , veder in top vormquote:
Oooh.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Enkels zijn nog goed , wel een gebroken knieschijf,4 werlvels die regelmatig verschuiven en een versleten huip , veder in top vorm
Dat valt wel mee is alleen klote dat ik een hoop dingen die ik me zoon wil doen ook niet zo makkelijk meer gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oooh.Dat valt mee.
Nee, balen voor je!Mis je het heel erg?
Je hebt er dus heel veel last van? Wordt het nog wel beter?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat valt wel mee is alleen klote dat ik een hoop dingen die ik me zoon wil doen ook niet zo makkelijk meer gaan
Daarom ben ik gestopt bij de eerste symptomen van versleten werk in mijn kniequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat valt wel mee is alleen klote dat ik een hoop dingen die ik me zoon wil doen ook niet zo makkelijk meer gaan
Spijtig genoeg is het chronischquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt er dus heel veel last van? Wordt het nog wel beter?
Oh pfff, das niet fijn. Sterkte!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Spijtig genoeg is het chronisch
Bedankt blijf gewoon door hobbelen onder moto altijd blijven lachenquote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bedankt blijf gewoon door hobbelen onder moto altijd blijven lachen
Ik spreek ze er vrij nijdig op aan. Daar schrikken ze meestal wel vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
Wat doen jullie (dames) met mannen die het nodig vinden om je te betasten? En dan bedoel ik tijdens het uitgaan.
Ik weet me dan namelijk nooit een houding aan te nemen, maar het liefst zou ik zo iemand echt![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik zou als ik in zo'n situatie zit (als vrouw denken) 1 keer waarschuwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
Wat doen jullie (dames) met mannen die het nodig vinden om je te betasten? En dan bedoel ik tijdens het uitgaan.
Ik weet me dan namelijk nooit een houding aan te nemen, maar het liefst zou ik zo iemand echt![]()
![]()
![]()
![]()
.
En als man dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik zou als ik in zo'n situatie zit (als vrouw denken) 1 keer waarschuwen
Dus gewoon iets zeggen van "En nu blijf je van me af?!"quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik spreek ze er vrij nijdig op aan. Daar schrikken ze meestal wel van
Gewoon voor lul zetten voor z'n vriendenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:57 schreef Ofresca het volgende:
![]()
![]()
![]()
.
Ben gelukkig nooit in de situatie geweest dat een man zoiets geprobeerd heeft, en als een vrouw het doetquote:
Vraag aan hem: "hoe zout is de zee ? "quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:02 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dus gewoon iets zeggen van "En nu blijf je van me af?!"
Ja helaas welquote:
Ik heb het wel een aantal keer gehad, en dan meestal van oudere vrouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben gelukkig nooit in de situatie geweest dat een man zoiets geprobeerd heeft, en als een vrouw het doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |